2015. augusztus 3., hétfő

54.rész

" Rájöttem, hogy én nagyon jól tudok aludni. Mindegy, hogy hol vagyunk. Mondjuk azt sincs nagy kedvem nézni, hogy ezek hogy baromkodnak. Most nem álmodtam és nem aludtam olyan mélyen. Éreztem, ahogy lefekszik mellém Chris és átöleli a derekam. Ez nem igaz! Mentsen meg valaki! Please! Pls! Valaki elkezdett horkolni és ez nem lehet más, mint Devin. Ő szokott így horkolni. Előkerestem Motionless telóját és megnéztem az időt. 3:30. Oké. Nincs olyan hamar. Kimegyek egy kicsit a városba. Szétnézek és veszek a Starbucks-ba kávét. Akkor ennek öltöztem át! Most mehet és megint vegyem át! "
Átosontam, de zárva volt az ajtó. Szerencse, hogy volt nálam 2 hullámcsat, mert azzal fel tudom törni. Remélem sikerülni fog. Hát persze, hogy nem. Eltört a csat. Akkor nem maradt más, minthogy dörömböljünk az ajtón és keltsünk fel mindenkit. Ezt meg is tettem és Justin nyitott ajtót idegesen.
- Jó reggelt. - köszöntem neki mosolyogva és bementem mellette. Elkezdtem turkálni a ruháim közt, hogy mi lehetne jó. Ezt az összeállítást szeretem. Felöltöztem és sminkeltem.
- Hozok nektek kávét és pizzát. - mondtam nekik. Előszedtem még egy kis táskát amibe beledobtam a pénztárcám és a kulcsaimat. Elakartam indulni, de valaki megragadta a karom.
- Mi az, Jaime? - fordultam meg.
- Nekem is hoznál kávét? - kérdezte fáradtan. Bólintottam és elindultam. Először vettem magamnak kávét, a srácoknak majd visszafelé veszek. Elgondolkoztam és arra a 9 hónapra szerezhetnék munkát. Addig befestem a hajam vagy valami, hogy ne tudjanak felismerni. 
- Annabella Rose Quinn. Mit keresel itt? - kérdezte egy női hang. Körbenéztem és megpillantottam Ashley Costello-t.
- Szia, Ashley. Sétálok egy kicsit. És te miért vagy itt? 
- Csak unatkoztam. - vállat rántott.
- Akkor csak unatkozom Ashley jönne velem? - kérdeztem mosolyogva.
- Ezer örömmel. - és egymásba karoltunk és mint a dívák, úgy mentünk. A végén már elnevettük magunkat. 
- Na, látod. Ez az igazi Anna. - mondta mosolyogva - Egy hülye, mindig jókedvű csajszi, aki szereti Andy-t és a bátyát Kellin Quinn-t. A barátairól ne is beszélve. 
- Az az Anna most eltűnt. Egy ideig. - suttogtam az utolsó mondatot. Bementünk egy kajáldába ahol Ashley rendelt 2 pirítóst és egy limonádét, én pedig palacsintát (inni minek?! ott van a kávém. igaz, hogy kihűlve, de akkor is jó.) Még evés közben is nevettünk aminek az lett a vége, hogy én majdnem megfulladtam. De még utána is nevettünk és azon, hogy úgy csapkodtam, mint egy retardált fóka. (elnézést kérek a retardált fókáktól) Kifizettük a reggelinket és az irányt egy HotTopic-ba vettük. Ott nézelődtünk egy kicsit és az eladót szórakoztattuk az énekünkkel. Ő csak levideózta és nevetett. Most keresek egy olyan parókát, ami úgy néz ki, mint Ashley haja. Találtam is egyet. Ezzel a parókával volt egy tervünk. Eldöntöttük, hogy ma mi ikrek leszünk. Visszamentünk, de még bementünk a Starbucks-ba kávéért és rendeltünk egy pizzát. Na, most már visszaindultunk, bementünk a(z) NYD buszba és átöltöztem. Szerencse, hogy egy a méretünk. Volt egy olyan szerelése amiből kettő van. Felvettem a parókát és készen is lettem.  Kimentem és pont akkor lépett be Misery és Rossi. Sikítottak egy nagyot.
- Ash-ből kettő van! - ordította Misery. Mi csak nevettünk, integettünk nekik és elmentünk.
- Mikor lesz fellépésetek? - kérdeztem. 
- Most van 6:35, és mi 10:30-kor kezdünk.
- Akkor még van időnk. - nevettem. Bólintott és mentünk tovább. Elég sok meglepett pillantással találkoztunk, de mi ezeken csak nevettünk.
- Amúgy neked mikor lesz fellépésed? - kérdezte egy idő után.
- Jaj ne. - estem kétségbe.
- Csak nem elfelejtetted? - kérdezte mosolyogva, felhúzott szemöldökkel.
- De. Meg kell kérdeznem Dana-t. Jössz velem vagy majd talizunk? 
- Megyek veled. - és belém karolt. Megfordultunk és elmentünk az öltözőhöz. Bementünk.
- Sziasztok. - mosolyogtam és integettem. A srácoknak leesett az álluk és némelyikük (például Jordan) kaján vigyorral az arcán felállt. Jordan hozzám jött és megfogta a derekam.
- Kitalálom. Te vagy Ashley. - mondta mosolyogva. A térdemmel beletaláltam a férfiasságába.
- Te nem Ashley vagy. - mondta fájdalmasan - Akkor te vagy Ashley. - csinálta ugyanezt, mint velem és az előbbi mutatványomat Ash is bemutatta - Egyikőtök se Ashley. - mondta fájdalmasan. Az említett személy mellé álltam.
- De. Az egyikünk Ashley Costello. - mondtuk egyszerre.
- Dana. Anna beszélni szeretne veled. - mondtam. Bólintott és kimentünk. 
- Mondjad. - nézett Ashley-re mosolyogva.
- Én vagyok Anna. - léptem előre - Akkor ugyanúgy Kate után leszek?
- Igen. Milyen számokat akarsz előadni?
- Ma New Years Day napot tartok. - mosolyogtam.
- Akkor már értem a öltözéket. - nézett végig rajtunk. Nevettünk.
- Csak ennyit akartam. Köszi. Szia. - mondtam.
- Szia. - mondta Ash Costello.
- Sziasztok. - köszönt Dana. Elkezdtünk menni a jelenlegi lakhelyemhez, ahol a majmok vannak. Bementünk és Andy-t megláttam. Már megint itt van?! Mi van ha jön Motionless?!
- Sziasztok, srácok. - köszöntünk egyszerre. A lányok nincsenek itt valamilyen okból kifolyólag. 
- Sziasztok. Jó a rucitok. - mosolygott justin - Most legalább egyszerre kettőt dönthetek meg. - jött felénk.
- Na. Álljunk csak meg. - jött elénk Andy és Kellin.
- Ezt nekem kell mondani. - kikerültem őket - Na, álljunk csak meg. Egyszer se döntöttél meg és ebben az életben nem is fogsz. - mondtam Ashley helyett.
- Azt csak hiszed. - mondta és felkapott. Elvitt az ágyához és lerakott. Ugyanazt csináltam vele, mint Jordan-el. 
- Állj le, Hills. - jött ide Andy és felkapott - Ő az enyém. - és megcsókolt, amit viszonoztam.
- Megcsalod, Anna-t? - kérdezte.
- Ha Anna-t, Anna-val csalja meg akkor sok sikert neki. - mondtam és leesett az álla Justin-ak.
- Ashley vigyázz ezzel a kanos disznóval! - ordítottam.
- Megkapja a méltó büntetését. - jött be a kezét ropogtatva és rémisztő szemmel a fekete-vörös barátnőm.
- Mi menjünk. - csaptam Biersack mellkasára. Elmentünk és a kezembe adott egy Monster-t.
- Kösz. - és elkezdtem inni.
- Miről beszélgettetek? - kérdeztem.
- Semmiről. - mondták egyszerre nagyon, de nagyon gyanúsan.
- Furák vagytok. Valami baj van?
- Nem. Nincs semmi. - mondta a bátyám. Az asztalon egy füzetet láttam kinyitva.
- Az itt mi? - nyúltam érte.
- Semmi. - kapta ki a kezemből Gabe.
- Készen vagyok. - jött ki Ashley - Mehetünk. Nekem most gyakorolni kell. 
-  Mehetünk. - mondtam és egymásba karolva elindultunk a színpadhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése