2015. augusztus 7., péntek

56.rész

"- Éhes vagyok. 
- Van az öltözőben kaja. Vittem neked, mert gondoltam, hogy éhes leszel. - mondta mosolyogva Dana. Ma mindenki olyan jókedvű.
- Gyere. Elhurcolunk oda. - és elkezdtek tolni.Odaértünk és én egyből letámadtam a kaját. 
- Ez finom volt. - simogattam meg a pocim.
- Itt van innivaló is. - és a kezembe adtak egy Corona-t.
- Istennők vagytok. - és elkezdtem inni.
- Menjünk nézelődni. - adta az ötletet Maria - Amúgy is mindenki abbahagyta a koncertezést.
- Oké. - mindenki belegyezett és elindultunk."
Vettünk magunknak macskafület. Az eladó az mondta, hogy cuki. Közben énekeltünk mindent össze-vissza. Még 8 éves számokat is. Olyan boldog vagyok. Most jégkását eszünk.
- Andy ajándéka nagyon cuki. - ugrándozott Ella.
- Cuki? Mégis mit vett nekem? - kérdeztem mosolyogva.
- Titok. Majd odaadja. - mosolygott Sammi. Szerintem ő a legérettebb közülünk. És megint énekeltünk.
- Csinálhatok rólatok egy képet? - jött ide mosolyogva egy fényképész?! Remélem az. Csinált rólunk pár képet és utána felszívódott. Pár méterrel később Bryan állított meg minket.
- Szia, Bryan. - köszöntünk egyszerre.
- Sziasztok, lányok. Csinik vagytok. - mosolygott ránk és végig nézett rajtunk.
- Köszönjük. - mondta Dana. Elkezdett Bryan-el szemezni. Itt már van valami. Elakartunk osonni, de Stars észrevett minket.
- Hova siettek? Egy interjút? - ennek interjú mániája van. Illedelmesen elutasítottuk és mentünk is tovább.
- Dana. Ejnye. Te kis pasifaló. - mondta Meghann.
- Én? Miért lennék pasifaló?
- Láttuk, Dana. Miért nem mondod meg neki? - kezdte a faggatást Kate.
- Mit láttatok? - értetlenkedett.
- Menj és mondd meg neki. Lehet, sőt biztos, hogy szeret és nem mindenkinek adatik az meg, hogy a szerelmével legyen. Menj, Dana. - mondtam. Mindenki rám nézett.
- Köszi, Anna. - a nyakamba ugrott és ment.
- Milyen szép a szerelem. - sóhajtottam. Mindenki idejött megölelni.
- Lányok, megfojtotok. - ütögettem meg valakiknek a hátát. Elengedtek.
- Megfojtom, Motionless-t. - indult el Al.
- Állj. Állj. Állj. - fogtam meg a karját.
- Nem fojtunk meg senkit. - mondtam.
- De ha ő nem lenne, akkor boldog lehetnél. - mondta Vöröske.
- Most is boldog vagyok, hogy veletek lehetek.
- Boldog vagy, mert nem Motionless a társaságod. De holnap már nem leszel boldog. - filozofált Sammi. Igaza van, de akkor is...
- Ez nem így van. Menjünk tovább. A Journeys Right Foot Stage-hez keveredtünk. Juliet volt a soros. Wild Child. Meglátta, hogy nézem őt.
- Boldog Szülinapot, Anna Quinn. - mutatott rám. Bólintottam egyet, mosolyogva.
- Mit képzel? Azt hiszi, hogy egy boldog szülinappal mindent elfelejt Anna? Csak hiszi? - idegeskedett Ella.
- Énekelnél velem? - kérdezte Jul. Most vagy megváltozott, vagy nem tudom.
- Ha nem ölsz meg akkor szívesen. - ordítottam oda neki. Nevetett egyet.
- Gyere. - odamentem és adott nekem egy mikrofont. 
- Fiúk - lányok jöjjön a Wild Child! - ordította és elkezdtük.


Im coming in hot
And those eyes keep looking at me
Ooh and why not?
Keep looking, looking
Im kind of over the top
And I like, like your chemistry, yeah
Lets mix it up, and all you eyes
Watch!

I'm gonna make a million, billion, trillion, gazillion
Million, billion, trillion, gazillion
Trili - Trili
Milli Milli Milli
Im done

Cuz I'm a Wild Child, sitting on my throne
Going all out, going for broke
Wild Child, Geronimo
Knocking 'em out, blow for blow
Let 'em say, let 'em say
Im a Wild Child
Im Wild

Ooh take your cheap shots
Its all you got, put your money where your mouth is
Youre just talk
So keep it coming, coming
Ooh like it or not
Straight up, Im a lot to handle
I do what I want, I aint shy
Watch!

I'm gonna make a million, billion, trillion, gazillion
Million, billion, trillion, gazillion
Trili - Trili
Milli Milli Milli
Im done

Cuz Im a Wild Child, sitting on my throne
Going all out, going for broke
Wild Child, Geronimo
Knocking 'em out, blow for blow
Let 'em say, let 'em say
Im a Wild Child
Im Wild

Yeah Im living it up, living it up, Whoah
Nothing's gonna keep me down, Oh
Im living it up, living it up, Whoah
Nothing's gonna stop me now, Ooh

Im a Wild Child, sitting on my throne
Going all out, going for broke
Im a Wild Child, Geronimo
Knocking 'em out, Ow!
Wild Child, 'n' everyone can tell
Going all out, going for broke
Wild Child, Geronimo
Knocking 'em out, blow for blow
Let 'em say, let 'em say
I'm a Wild Child
I'm Wild, Yeah

- Nagy tapsot neki. - mondta Jul. Most valamiért bízom benne.
- Köszönöm. - mosolyogtam. Lepacsiztam Jul-al és lementem. Leadtam a mikrofont és visszamentem a csajokhoz.
- Ez most komoly?! Téged az énekléssel mindig el lehet csábítani. - ölelt meg Piroska. 
- Engem? Énekléssel? Bármikor. Menjünk tovább. - elkezdtem menni. Nem volt semmi érdekes és meleg is volt, úgyhogy elindultunk a buszok felé.
- Tudjátok, hogy hol vagyunk? - kérdeztem egy idő után. Megrázták a fejüket.
- Mi nagyon elkeveredtünk. Már a humoristáknál vagyunk. - állapítottam meg és megláttuk az életmentőnket.
- Ronnie. - szaladtunk hozzá.
- Mi van, csajszik? - kérdezte mosolyogva.
- Merre vannak a buszok? - kérdezte Bebe.
- Elvesztetek? - és elkezdett nevetni. 
- Radke. Merre van a busz? - kérdezte idegesen Sammi.
- Oké, oké. Menjetek arra, utána forduljatok jobbra és menjetek egyenesen. Aztán megtaláljátok. Ha nem vesztek el megint. - és elkezdett nevetni. Sóhajtottunk egyet és elindultunk a helyes irányba. És tényleg ott volt. Bementünk az buszunkba és lefeküdtünk.
- Szomjas vagyok. - mondtuk egyszerre és valaki valami hideget rakott a hátamra.
- Ez jó hideg, de hirtelen jött. - mondtam fáradtan.
- Akkor ez is hirtelen jön. - és megcsókolt. Visszacsókoltam.
- Ez hirtelen jött és jól esett. Kérek még egyet. - mondtam, de nem kaptam.
- Nem. Majd máskor.
- Mit csináltam? - kérdeztem cukin.
- Baszd meg, Biersack. Szülinapja van. - mondta Maria.
- De csak, mert szülinapod van. - megcsókolt. Én kizökkentettem az egyensúlyából így a földre kerültünk. 
- Felül vagyok, ami azt jelenti, hogy azt csinálok vele amit akarok. - mondtam. megcsókoltam és lekúszott a kezem a férfiasságához.
- Ne itt. - mondták egyszerre a többiek. 
- Oké. Nyugi. - mondtam. Nyomtam még egy puszit a szájára és felkeltem róla - Mindenki megzavar. - ültem le durcásan. 
- Majd pár nap múlva. - suttogta a fülembe. Pár nap? Megakartam kérdezni, hogy mit ért ez alatt, de eltűnt.
- Hallod. Pár nap múlva gyereket csinál neked. - idegesített Bebe.
- Ne szívózz velem, Rexha. - mondtam neki és az ujjammal mutogattam. Megláttam a mellettem lévő ágyon Gabe-t aludni. Elkezdtem rá mutogatni, a többiek, pedig bólogattak.
- Háromra. - suttogtam - 1.. 2.. 3..! - és ráugrottunk.
- De kényelmes. - mondta Ashley, aki Gabe hátsóján ült. 
- Az a seggem! - ordította alattunk.
- Neked van segged? - kérdeztük egyszerre Alice-al. Egymásra néztünk és nevettünk.
- Na, paci. Hívjad, Kellin-t, aput, meg a többieket. - csaptam a csupasz hátára.
- Aput? - kérdezett vissza.
- Justin. - mondtam. Legurított mindenkit magáról és elment. 
- Minek hívja ide őket? Andy, most ment el. - Al.
- Tortát akarok enni. - simogattam meg a hasam.
- Most ettél. - Dana.
- De nem tortát. - vágom vissza és berontanak a buszba.
- Ash rakd le a piát! - ordítja Jake - Rakd le szépen.
- Nem. - kimegyünk és mindenki kint áll és várja, hogy betudjanak jönni.
- Majdnem a kezedbe maradt a kilincs, okoska. Na, rakd le. - most már Jake kezd ideges lenni. Odamegyek és kikapom a kezéből az üveget.
- Ma már többet nem ihatsz. Vagy ha igen, neked véged.
- Értettem. - ez még fog inni ma. 
- Tortát akarok enni úgyhogy befele. - mondtam Ash-nek. Mindenki bejött és alig van hely. Oké. Mi itt, hogyan fogunk elférni? Meglátom Andy-t és odamegyek hozzá. Átölelem hátulról.
- Mi az, baby? - kérdezi édesen.
- Csókot kérek. - megfordul.
- Ma már kaptál.
- De nekem több kell. - és elkezdünk csókolózni.
- Ne itt. - kezdték el. Belenevettünk a csókba.
- Most megcsallak a tortával. - suttogtam az ajkaiba.
- Tortát kérek. - visítottam.
- Oké, oké. Andy, gyere. Segíts. - Kellin és Andy elővette a két tortát. Mind a kettő gyönyörű. A második tortának a közepén rá volt írva a nevem.
- De édesek vagytok. - mondtam mosolyogva. Ez az első rendes szülinapom. 
- Imádlak titeket. - mondtam mosolyogva. 
- Mi is téged. - mosolygott CC.
- Akkor együnk. én biztos, hogy nem vágom fel, mert akkor csak darabokban kapjátok meg. - mondtam. Előszedtem pár tányért, poharat és villát. A tortát Alice vágta fel. Mindenki kapott tortát. Különös. Még nem ették meg. Elkezdték énekelni a boldog szülinapot.
- Köszönöm. - mosolyogtam. Elkezdtük enni és közben beszélgettünk és nevettünk. Egyszer csak megcsörrent Andy telefonja. Csak ennyit lehetett hallani, hogy Upsz!... Igen... Máris megyünk. 
- Srácok. Menjünk, mert show time. - állt fel. 
- De még nem ettem meg. - nyavalygott CC.
- Nem baj. Nem fogja senki megenni előled és ha igen, akkor még ott van. Ja, és Anna. Gyere velünk, mert a menedzserünk azt szeretné ha énekelnél velünk.
- Oké. - pattantam fel. Leraktam a tányérom és felugrottam a szerelmem hátára.
- Mehetünk. - jelentettem ki és elindultunk. Mikor megérkeztünk már minden a helyén volt és a közönség ordította, hogy 'Black Veil Brides'
- Várj itt. - megcsókolt és kifutott a színpadra.
- New Orleans! Van egy meglepetésem. Ma nem csak én fogok énekelni, hanem jön hozzám... - és rám mutatott. Kifutottam a színpadra, egy mikrofonnal.
- Anna Quinn. - mondtam boldogan. Van aki örült nekem, van aki nem és van aki ilyen semleges. Le lehet olvasni az arcukról. Kezdtük az In The End-el, utána Fallen Angels és Let You Down, aminek a végén az édesem elkezdett beszélni. Elkezdett ordibálni egy gyerekkel, aki mindent össze-vissza ordibált.
- Ti csak egy emo, fasz banda vagytok! - ordította. Na, ezzel kihúzta a gyufát. Menni akart Andy, de megállítottam.
- Mintha te jobb lennél! Annyit se tudsz, mint ők! Még nagyanyám is többet tud nálad!
- Mit pofázol. Te csak Andy Biersack egyik kurvája vagy! - ordította vissza.
- Igen, Andy barátnője vagyok. - ez nem igaz - És bajod? Csak irigykedsz.
- Ugyanolyan fasz vagy, mint a bátyád! - ez nem igaz!
- Engem lehordhatsz minden ribancnak, de hogy a bátyámat cseszegesd azt nem hagyom! - nekidobtam a mikrofont és elkezdtem felé menni. Visszadobta azt a tárgyat, amit neki 'adtam' és ügyesen fejbe talált. Most már a backstage-ből is jöttek a lányok és Andy is megindult. Rólam elfeledkeztek így neki tudtam menni. Adtam neki a balost és észrevettek. Leterítettem a földre.
- Te mocskos dög. Ha még egyszer bármelyik barátomra mersz mondani valamit megöllek. Érted?! - és elkaptak hátulról. Kapálóztam, hogy elengedjenek és neki tudjak menni, megint, de ez nem jött be. Andy volt az aki nagyon fogott és, amikor kiszedtek a tömegből megcsókolt.
- Mondom, hogy csak egy kurva. - mondta nevetve - Akár itt is lefeküdnének. - Al megküldte a bakancsát, ami el is ért a célhoz. Szépen fejbe találta és kifeküdt. Én is kezdtem szédülni. Megmarkoltam a Fekete Hercegem karját.
- Mi a baj? - kérdezte ijedten. Nem válaszoltam.
- Kellin, Alice, CC! Gyertek! - ordibálta és jöttek a srácok.
- Hallasz, Anna?! Anna?! - mondta ijedten és innen sötétség. Sötét lett, mint Ash agya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése