2015. augusztus 21., péntek

62.rész

"~ Alice szemszöge ~

- Csinált valamit magával? - kérdeztem. A fiúk bólintottak.
- A folyosó végén balra aztán megint balra az első ajtó. - mondta Chris. Bólintottam és odamentem. Egy fehér ajtó előtt álltam. Bekopogtam, de nem kaptam semmi választ. Óvatosan benyitottam. Az ágyon ült és nézett ki a fejéből. Odamentem hozzá és leültem mellé. Magam mellé ledobtam a táskám.
- Mesélj. - fogtam meg a kezét.
- Alice. - borult a nyakamba sírva. Valami nagy baj lehet ha ennyire kiborult."
- Ne sírj. - simogattam meg a haját - Sss...
- Alice... én... én... terhes vagyok. - mondta.
- Tudom. - simogattam tovább.
- De nem úgy. Tényleg. - nézett rám az élénk kék szemeivel, bennem pedig megfagyott a vér.
- Ki az apja? - kérdeztem.
- Andy. - most már jobb.
- Akkor a lánynak, mert az lesz - elkezdett nevetni - erősnek és egészségesnek kell lennie. Most felhizlalunk, rendbe rakunk és addig fogsz sétálni ameddig csak tudsz, értve?
- Alice. Nekem hiányzik Andy, Kellin és mindenki. - nézett rám és megint elkezdett sírni.
- Kaptál Andy-től egy nyakláncot, nem? Az összeköt titeket mindig. Hidd el, hogy Andy-nek is hiányzol.
- Mi van vele? - kinéztem az ablakon és sóhajtottam - Ebből azt veszem le, hogy valami van vele. Alice, kérlek.
- Rendben. - ránéztem - Anna, Andy mindig leissza magát. Most a Warped után 1 hét szabadsága volt, de egész végig ivott, többet cigizik és, hát... vagdosta magát.
- Nem mintha Ő nem csinálta volna. - jelent meg az ajtóban Chris.
- Anna. - néztem rá fájdalmasan.
- Csak egy vágás.
- Egy elég mély vágás. - jegyezte meg Jason.
- Na, idefigyelj felhívom CC-t, hogy szedje össze Biersack-ot. Téged pedig én szedlek össze, vili? - mutogattam Anna-ra. Ő csak elfordult.
- Figyelj. Szerintem nem akarod, hogy a gyerekednek valami baja legyen és azt se, hogy Andy ilyen állapotban lásson téged. Igazam van?
- Rendben. - fordult felém - Rád bízom magam, de akkor hívd fel a pasikádat.
- Máris hívom. Henry, te csinálj 7 fogásos vacsorát, Jason te engedj egy kád forró vizet és rakj bele habfürdőt, Chris te pedig takarítsd ki ezt a szobát. - mindenki bólintott és ment a maga útján - Na, gyere. - álltam fel és odaállítottam az egész alakos tükör elé.
- Én itt egy fiatal anyukát látok, aki depressziós volt az elmúlt hónapokban, nem evett, nem ivott sokat és nap se érte az arcát. Ezen változtatunk egy kicsit. 2 hét múlva már egy fiatal, boldog anyuka leszel, aki sokat mosolyog, egészséges, kis díva.
- Oké. - mosolygott - Most úgy nézek ki, mint egy csontváz.
- Kb. - elkezdtünk nevetni.
- Készen van a fürdő. - jött elő Jas.
- Oké. Akkor te menj mosakodj meg, mosd meg a hajad és tudod... relax. - toltam eb a fürdőbe.
- Jason, menj és segíts Henry-nek. - bólintott és lement.
- Na, akkor nézzük milyen ruhái vannak. - körbenéztem, de nem találtam egy szekrényt se.
- Külön gardrób szobája van. - mutatott Chris egy ajtó felé.
- Köszi. - mentem be - Chris. Ez hány naponta veszi fel ugyanazokat a ruhákat?
- Nem tudom. Nem nagyon bújt elő a szobájából.
- Ja, csak azért, mert alig van ruhája.

~ Anna szemszöge ~

Beleültem a kádba. Először csípte a meleg víz a bőrömet, de utána megszoktam. Ez tényleg jó. A víz is és az is, hogy láthatom Andy-t.... ja, nem. Bocs Alice-t. Megszagoltam a hajamat.
- Ez nagyon zsíros és geci büdös. - állapítottam meg.
- Segítek. - jött be Chris - Nyugi a habtól nem látok semmit. - idejött és egy csomó sampont nyomott a hajamra. Ebbe a fürdőbe zuhanyzó és kád is van.
- Hogy érzed magad, most hogy látod Alice-t? - kérdezte miközben a hajamat mosta.
- Őszintén. Nagyon örülök, hogy láthatom. Ha Ő nem jött volna, akkor én még mindig sírnék és innék és cigiznék.
- Nem akarod eldobni?
- Nem tudom. Ahogy a nikotin szétáramlik a testemben az jó és megnyugtató érzés. Tudom, hogy ez nem tesz jót az egészségnek meg minden, de akkor is.
- Gondolj a gyerekedre. Nekem lett volna egy húgom, de az anyám sokat ivott és cigizett, aztán mind a ketten meghaltak szülés közben. - mesélte.
- Segítesz? - néztem fel rá.
- Persze. Bármiben. - adott egy puszit a homlokomra, de ennek az lett a végeredménye, hogy tele ment a szája habbal. Elkezdtem nevetni.
- Rég nevettél ilyen önfeledten. - mosolygott rám - Na, de mutasd a hajad. Még nem vagy készen. Hány hónapja nem mostad ki? 2 és fél? Na, gyerünk. - jött mögém és folytatta. Közben elkezdtem énekelni a Sleepwalking-ot és írtam egy SMS-t Andy-nek. Fogalmam sincs, hogy mit keres itt a telefonom, de ez most nem érdekel. Azt írtam neki, hogy:

Andy! Én szeretlek és szeretni is foglak örökké. Vigyázz magadra. <3 <3 *-*
Anna <3

És... elküldve.

~ Andy szemszöge ~

Valaki kopogtatott az ajtómon. Felkeltem a földről és odamentem az ajtóhoz.
- Ezt nem hiszem el, hogy az embernek egy nyugodt perce se lehet. - nyitottam ki az ajtót és whisky-s üveggel a kezembe. CC tárult a szemem elé - Mit akarsz?
- Először is ne beszélj így senkivel, mert leütnek, de én leszek olyan kedves és nem teszem meg. Meghagyom ezt az örömöt Anna-nak. Ja, és ha már Anna-nál járunk, csak megsúgom, hogy Alice megtalálta és vele van. - felcsillantak a szemeim.
- Hol vannak? Induljunk most. - dobtam el az üveget, ami a falon széttört. Most a szőnyeg és a fal is tiszta Jack Daniel's-es, de most ez érdekel a legkevésbé.
- Na, álljunk meg hősszerelmes. - tolt vissza - Alice, azt mondta, hogy szedjelek össze. Anna is szinte ilyen állapotban van és megsúgom, hogy ő is vagdosta magát, és ivott és alig evett hónapok óta, pedig terhes. 
- Hogy mi?! - szakítottam félbe.
- Upsz! - rakta a kezét a szája elé.
- Ki az apa? - (Anna: Fogalmam sincs, hogy miért kérdezi ezt mindenki?!)
- Te. - bökött meg - Apa leszel, Andy. - nézett a szemembe.
- Apa leszek. - ugrottam boldogan a nyakába - Apa leszek! Vigyél azonnal Anna-hoz. 
- Nem. - húzott be a házba - Itt most összepakolunk, berendezzük Anna és a te szobádat, választasz neki valami szépet, amivel boldoggá teszed őt, amit elküldünk és a maradék időben a srácokkal összeszedünk. - lépett be Jake, Jinxx, Ash és Lucy.
- Én nem vagyok srác. - mosolygott az ajtóban.
- A srácokkal. - ismételte meg CC.
- Na, most véged. - ugrott Lucy a nyakába és elkezdte nyúzni a haját.
- Mint a 2 évesek. - sóhajtott Jake.
- Ja. - helyeselte Jinxx.
- Édes, gyere ide. - mondta Ash. lepattant Chris-ről és odafutott, aztán elkezdett fújtatni, mitn egy macska, amire előjött Crow és Femme.
- Cica. - csillogott fel a szeme és felkapta őket - Ja, amúgy Sammi és Ella is mindjárt itt lesz, csak fotózásuk van és ha jól tudom, akkor Kellin, a felesége, a gyereke, Ronnie, Vic és Allan és a bandája is benéznek, de nem maradnak, mert most turnéjuk van. Ja, és csak megsúgom, hogy enyém a hajad.
- Enyém a ruháid. - zárta be az ajtót Ash.
- Enyém az önbecsülésed. - mondta Jinxx.
- Enyém a ház. - mondta CC, Kopogtattak - Meg az övék. - jött meg Sammi és Ella. 
- Na, akkor kezdjük. - csapta össze a kezét Lu - Mindenki tudja a dolgát. Gyere, Andy. - tolt a nappaliba - Hozz magadnak egy széket én pedig behozom a cuccokat. - ment ki és pár másodperc múlva visszatért egy rekesz gondolom fodrász cuccal. Hoztam magamnak egy széket és leültem - Na nézzük, hogy mit tudok csinálni ebből a bozótból. - kezdte el a hajamat birizgálni. 
- Találtam egy jó cuccot! - szaladt le a lépcsőn Ash - Ezek milyenek? - mutatott fel egy fekete pólót, egy farmerkabátot, egy fekete farmert és egy bakancsot.
- Tökéletes. - mutatott lájkot Lucy - Meg van. - fordult felém és valamit kezdett a hajammal. Ha jól éreztem, akkor először kifésülte (amit lehetett), aztán felmentünk a fürdőbe és kimosta. Most, hogy gondolkozok, ha jól tudom 4 hete mostam ki a hajam. A koncerteken a fodrászoknak volt mit dolgozniuk rajta. Utána vissza lementünk, utána valamit csinált. Szerintem befestette, de nem biztos. Utána megszárította, beállította és megint kifésülte és utána bezselézte - Kész vagyunk. - tolt elém egy tükröt. Elkezdett csörögni a telefonom.

Andy! Én szeretlek és szeretni is foglak örökké. Vigyázz magadra. <3 <3 *-*
Anna <3

- De édes. Na, látod. Semmi baja és még mindig szeret. Neked pedig tökéletes a hajad. - belenéztem a tükörbe.
- És tényleg tökéletes. - húztam végig rajta az ujjaim.
- Kellett nekem mondani. - sóhajtott.
- Köszi, Lu. - öleltem meg.
- Ugyan már. Csak Anna miatt teszem. - nevetett. 
- Lucy, menjünk el vásárolni a nagy gyereknek ruhát! - szaladt le a lépcsőn Ash - Ja, és Andy gyere te is, csak először menj a fürdőbe ott vár egy kád víz fürödj le, öltözz fel és siess le. - felmentem és lefürödtem. Felvettem azt az összeállítást, amit adott Purdy. Lefényképeztem és elküldtem Anna-nak.
Tökéletes. És szerinted? Én nem szeretlek, Anna. Én imádlak. <3 Te is vigyázz magadra és a kicsire is. <3 <3 <3 <3
Andy

Elmentünk ruhát venni nekem. Egy csomó mindent a kezembe nyomtak, hogy próbáljam fel és azok közül a fele nem tetszett nekik. A nagy semminek próbáltam fel. Lassan úgy érzem magam, mint egy próbababa. Mire visszaértünk már este 9 volt. Mikor beléptem festékszag csapta meg az orromat.
- Ezek mit csinálnak?! - raktam le a szatyrokat.
- Festik a szobákat. - lépett mellém Purdy.
- De jó. - mentem be a konyhába. Ott csempe van, ezért nem nagyon hiszem, hogy festeni fognak itt. Csináltam magamnak teát és leültem a nappaliba egy film elé, amin elaludtam.

~ Anna szemszöge ~

- Készen vagyunk. - mondta Chris és kiment. Elkezdtem énekeli a Fashionably Late-et, közben kiszálltam a kádból, körbetekertem magam fekete törölközővel és kimentem. Al velem énekelte a végét.
- Ezt vedd fel. - mutatott az ágyra. Belegyömöszöltem magam egy AC/DC-s pólóba, egy fekete rövidnadrágba, egy harisnyába és ezt megspékelve egy bakanccsal - Akkor most begöndörítem a hajad, aztán felrakunk egy kis sminket és megyünk enni. - mondta a tervet Piroska. Én csak bólintottam, de már leültetett a sminkasztalhoz és göndör fürtöket varázsolt a hajamba. Utána csinált nekem egy füstös szemet, felrakott egy kis púdert, ami elfogyott és egy vörös rúzst.
- Kész a kaja! - hallatta a hangját Jason.
- Megyünk! - ordítottam.
- Ez az én Anna-m. - ölelt meg Vöröske.
- Én is szeretlek, de menjünk enni, mert éhes vagyok. - felkaptam a telefonomat és kimentünk a konyhába. Az asztal tele volt kajával, én meg azt hittem, hogy elájulok.
- Gyere ülj le. - húzott ki egy széket Henry. Odamentem és leültem.
- Gyertek ti is. - leült mindenki - Jó étvágyat. - vettem fel a villám. Először raktam a tányéromra egy csomó krumplipürét és makrélarákból, aztán a sajtból, a grillezett húsból és még a francia salátából is. Mikor már tele voltam hátradőltem a széken és simogattam a hasam.
- Ez isteni volt. - mondtam.
- örülök neki. - mosolygott Henry. Jelzett a mobilom, hogy üzenetem jött. Megnéztem, hogy mi az.

Tökéletes. És szerinted? Én nem szeretlek, Anna. Én imádlak. <3 Te is vigyázz magadra és a kicsire is. <3 <3 <3 <3
Andy


- De édes. - szólalt meg a hátam mögött Al.
- Igen. Várjunk csak! - reagáltam - Andy, honnan tudja, hogy gyerekünk lesz?! 
- Biztos CC motyogta el. - sóhajtott Vöröske.
- Christian Coma. Én megöllek. - álltam fel. 
- Nyugi, mert megyünk vásárolni. - karolt belém. Bepattantunk a kocsijába és elindultunk.
- Amúgy tudod, hogy merre vannak a ruhaboltok, vagy esetleg egy HotTopic? - kérdeztem mosolyogva.
- GPS. Ő mindent elmond. Igaz, Balra? - nézett az említett tárgyra (?)
- A következő lehetőségnél forduljon jobbra. - 'mondta'.
- Oké. - paskolta meg a gépezetet. Nevetve fordultam az ablak felé. Egy rocker bolt előtt. Kiszálltunk és bementünk.
- Sziasztok! Üdvözöllek titeket a Black And White-ban. Segíthetek valamiben? - kérdezte egy 20-23 év körüli srác, barna hajjal és barna szemmel. 
- Szia. Köszi, majd szólunk ha szükség lesz rád. - kacsintott Alice. Először a ruhákat támadta le és beküldött az első adag ruhával a próbafülkébe. Volt ott Batman-es, Metallica, New Years Day, Suicide Silence, Butcher Bebies és minden féle bandás és feliratos póló. Pár másodpercre rá dobott be nekem pár farmert. Volt szakadt, nem szakadt, a térdénél lyukas, leggings, halálfejes, kerezstes mindenféle. Felpróbáltam az összeset és abból szinte a háromnegyedét megvettük. Vettünk még két táskát, 5 pár cipőt és pár ékszert. A következő állomás egy sminkbolt volt. 
- Sziasztok! Ez itt a MAKE UP STORE. Segíthetek valamiben? - kérdezte egy 30 év körüli, szőke hajú, kék szemű nő.
- Üdv. Köszi, nem kell segíteni. - mondta Al. Oké. Az előző sráccal sokkal normálisabb volt. Na, mindegy. Felkapott egy kosarat és elindultunk. Abba a kosárba landolt púder, alapozó, szempillaspirál, tus, szemcerka, innen is szinte minden, színben pedig fekete, fehér, vörös és egy kis kék is került. Kifizettük. Mind a két boltnál elfeleztük a fizetséget. Nem kis pénzt adtunk mind a két boltnak. Most már tényleg el kell kezdenem dolgozni. Már a kocsiban ülünk és hazafelé megyünk. Sóhajtottam egyet.
- Na, mi van, csajszi? - mosolygott rám a sofőr.
- Dolgozni kellene. Amúgy te dolgozol?
- Igen. Elmentem modellnek. - most még nagyobb mosolya lett.
- Gratula. Ma pezsgőt bontunk. - tapsoltam.
- Neked nuku alkohol, úgyhogy nem bontunk pezsgőt. - mutogatott.
- Oké. Akkor ma csajos estét tartunk.
- Abba benne vagyok. Amúgy meg vannak új rajzaid?
- Igen. 
- Akkor mutasd meg őket. Kíváncsi vagyok, mert már rég láttalak rajzolni, festeni. - az út további részében a rádiót hallgattuk. Mikor megérkeztünk behurcoltuk a cuccokat és beraktuk a szobámba - Én elpakolok, te pedig hozz valami nassolni valót és inni. - mutatott a szatyrokra. Bólintottam és lementem. A tálcára raktam 2 poharat, 1 üveg narancslevet, popcornt, Oreo kekszet és fagyit. Igen, nálunk még ősszel is van fagyi. Alice, ahogy mondta elpakolt és közben lezuhanyzott, felvett egy bő felsőt és berakta a Paranormal Activity-t. Betakaróztunk és úgy néztük a filmet. Hiába láttam már, azért is megijedek egy párszor. A végén már a popcorn-t dobáltuk egymásra. Gondolom a nagy nevetésre, bejöttek a srácok, akiket meglepetésszerűen ledobtunk. Már a párnákkal verekedtünk. Fél óra párnacsata után kidőltünk és így is aludtunk el. Legalább is én így aludtam.

~ Alice szemszöge ~

- Elaludt. - simogattam meg Anna buksiját - Na, álljatok fel. - tereltem őket, suttogva. Hoztam egy takarót és ráraktam - Jó éjszakát, Hercegnő. - pusziltam meg a homlokát. Kimentünk és halkan bezártam az ajtót.
- Jó, hogy itt vagy. - mondta henry útközben. Kimentünk. Ők cigizni, én meg ülni.
- Már amúgy is hiányzott a Hercegnő és Kellin 'érezte', - mutattam az ujjaimmal idézőjelet - hogy valami baj van, de most turnéra mennek.
- És mi van Andy-ékkel? - kérdezte Jason.
- Andy miatt nem nagyon mennek. Aligha voltak 10 helyen. - sóhajtottam.
- Az nem jó. - szívott bele a cigijébe Chris - Szerintem most már Andy újult erővel fog koncertezni és több helyre fognak menni.
- Mennyi az idő? - ásítottam.
- Kereken éjfél. - nézett az órájára Chris.
- Hol aludhatok? - álltam fel.
- A kanapén. - nevetett Jason.
- Hahaha. Vicces vagy. - löktem meg.
- Anna szobájával szemben az üres. - mondta Henry.
- Akkor én mentem. - bementem és lefeküdtem. Elaludtam.

***
Reggel arra keltem, hogy valaki összetört valamit. Felkaptam a fejem és kimentem a konyhába. 
- Jason Klein, te meg mi a jó büdös francot csinálsz?! - kérdeztem rekedten.
- Neked is jó reggelt. Én nem csináltam semmit. Ja, ha a zajt kérdezed, akkor az Anna. 
- Mit csinál? - néztem rá furán.
- A padlásra felment és megnézi, hogy ott mi a helyzet, mert mi ott még nem jártunk. - ekkor sikítást hallottam.
- Pók! Pók! Pók! - ordította Anna - Gecis pókok! - mérgelődött - Jó reggelt, Csipkerózsika. Van kávé a pulton és reggeli a gázon. - köszöntött mosolyogva.
- Oké. Köszi. - öntöttem magamnak kávét és ettem rántottát.
- 20 perced van elkészülni. - ölelt meg Kis Quinn.
- Mi? Mi van? Hova megyünk? - kérdeztem.
- Majd meglátod. Henry, Chris meg van?! - kérdezte ordítva. Ránéztem a mellettem ülő srácra, aki csak megrántotta a vállát. Befejeztem a reggelimet és elmentem átöltözni. Raktam fel egy kis sminket és megcsináltam a hajam. - Én kész vagyok. - mentem ki.
- Oké, akkor induljunk. - mondta és belém karolt.
- Minek a kosárlabda? - kérdeztem, amikor megláttam Chris kezében.
- Ne kíváncsiskodj, mert sok ráncod lesz. - pöckölte meg a homlokom. 5 perc múlva egy kosárlabda pályához értünk.
- Ez az! - ordították a srácok és bementek.
- Honnan tudtad? - mutattam a pályára.
- Néha-néha kimásztam a házból és egyszer erre ráakadtam. - mondta és elment... csimpaszkodni egy csövön. Ezt lefényképeztem és elküldtem Andy-nek.
Látod, hogy milyen őrült csajod van? Vigyázz vele. Ja, és utálja pókokat. Reggel azok kergették meg. :D Te hogy vagy?
Al :P

- Al, gyere! Kosárlabdázzunk. - jött ide boldogan.
- Páratlanul vagyunk. Így nem lehet kosarazni. 
- Jason lábára reggel ráléptem és most fáj neki, úgyhogy ő nem tud ugrálni. Gyere. - megfogta a kezem és behúzott a pálya közepére - Én leszek Al-al, ti pedig ketten. Jason, kezdhetjük! - kezd beindulni. 30 perc kosarazás után, mi nyertünk 8-7-re. Lihegve ültünk le az aszfaltra. 
- Mi nyertünk. Akkor ahogy fogadtunk, vesztek nekünk koncertjegyet. - lihegte mellettem a Hercegnő.
- Ti ebbe fogadtatok? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Azt mondtak, hogy sosem verjük meg őket. - mutatott rájuk. Elkezdtem nevetni.
- Milyen koncertre lesz? - kérdeztem.
- Asking Alexandria. - és elénekelte az I Won't Give In refrénjét.
- Imádlak. - öleltem meg. Járkáltunk egy kicsit a városban aztán hazamentünk.
- Én csinálom az ebédet. - ment be a konyhába Kis Kellin.
- A Hercegnő fel van pörögve. - mosolygott Jason.
- Nem. A Hercegnő csak boldog. - néztem be a konyhába. Dúdolt és ide-oda szaladgált. Jött egy üzenetem.

Az én csajom, olyan őrült, mint én. És tudom, hogy utálja a pókokat. Megölöm az összeset. Én teljesen rendben vagyok, nektek hála. Köszönöm, Al. 
Andy

Ezen elmosolyodtam.
- Anna, Alice! Anna, Alice! Van egy ötletem. - jött ide Henry.
- Mi az? - kérdeztük egyszerre.
- Ha már úgyis egy banda vagyunk, akkor összeszokunk a maradék idő alatt és dalokat is írhatnánk.
- Én benne vagyok. - helyeseltem.
- Addig se unatkozunk. - fordult vissza Anna gáztűzhely felé. Amúgy csak a tegnapi maradékot foglyuk enni, csak csinál hozzá krumplipürét, meg sült krumplit. Mikor készen lett leültünk és elkezdtünk enni. Anna elkezdett hangokat kiadni, aztán felpattant a székről és elment. Pár pillanat múlva egy papírral és egy valami régi toll szerűséggel tért vissza. Elkezdett valamit firkálni a papírra, amit aztán meg is mutatott. Lenyelte azt ami a szájában volt és megszólalt.
- Lehet ez a logónk. Nem kell semmi olyasmi, mint a BVB csillag. Nekünk elé ennyi, nem? - mutatta fel. Mindenki beleegyezett - Ha ezt megettem a koncertig ki sem jövök a szobámból. - mondta és leült. Egész ebéd alatt a lapot nézte. Amikor befejezte bement a szobájába és tényleg nem jött ki az AA koncertig.

~ Anna szemszöge ~
Bementem a szobámba és elővettem egy nagy fekete textil darabot és fehér festéket. Benyomtam egy kis Fall Out Boy-t. Elkezdtem ugyanezt festeni, csak fekete hátérrel és fehér betűkkel. Mikor készen lettem vele, akkor már öltözhettem is, mert Asking Alexandria koncert. Kimentem és megláttam Al-t egy fekete topban, fekete szaggatott farmerben és egy fekete tornacipőbe. Visszamentem és előkerestem még egy AA felsőt és betoltam a szobájába.
- Addig innen nem jöhetsz ki, ameddig fel nem veszed. - figyelmeztettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése