2015. augusztus 31., hétfő

65.rész

Sziasztok! Sajnos, itt a nyár vége, így ez a nyár utolsó része. Mostantól ritkábban lesznek részek, mert készülnöm kell a felvételire, meg ilyenek. Csak ennyit akartam. Jó olvasást!

'~ Andy szemszöge ~

- Szeretlek. - csókoltam meg az alattam fekvő Anna-t. Mikor befejeztem ledobtam magam mellé - Jó éjt, Hercegnő. - adtam egy puszit a homlokára. Lehet látni rajta, hogy ezt utálja, mert összeráncolja ilyenkor a homlokát. Most is ezt tette.
- Jó éjt. - mondta lágy hangon és nyomott egy puszit a számra. Ezalatt a 6 nap alatt megváltozott. Nagyon megváltozott. Sokkal nyitottabb, sokkal nevetősebb és látszik rajta, hogy szeret - Újra beléd szerettem. - suttogta. Ezen elmosolyodtam. Pár perc múlva már szuszogott is. Előszedtem az ékszeres dobozt és ráhúztam az ujjára a gyűrűt.
- Ezt elvesztetted. - nyomtam egy puszit a kezére és pár perc múlva már én is aludtam.'


Arra kellett kelnem, hogy valaki engem néz. Kinyitottam a szemem és egy mosolygós Anna-val néztem farkasszemet.
- Jó reggelt. - csókolt meg.
- Jó reggelt, hercegnő. - magamhoz húztam és az arcomat a mellei közé raktam. Ez már szokásommá vált. Kuncogott egyet és megpuszilta a fejemet, amit aztán elkezdett simogatni. Pár percet simogatta, én pedig fölé kerekedtem és csókokkal leptem el a nyaka minden pontját. Egyszer csak megfogta az arcomat és maga felé húzta.
- Én nem oda kérek puszit. - suttogta a számba, majd egy csókot lehelt arra - Jaj, de szeretlek. - ölelt magához szorosan. mostanában egyre több ilyen van, hogy azt mondja 'Jaj, de szeretlek' és magához ölel. Egyszer csak elenged és az ujján lévő gyűrűt kezdi el nézegetni.
- Ezt a szülinapodra kaptad tőlem. - megfogtam a kezét és a gyűrűt megpusziltam.
- Ez gyönyörű. - mondta és megölelt. Ja, és elkezdett sírni. Ugyanezt csinálta a szülinapján is.
- Gerlepár! - lépett be Alice - Jaj, de cukik. - ránk ugrott és megölelt minket.
- Alice! - mondta Anna és elkezdték egymást ölelni.
- Na, de indulhatunk? - mondta Lucy.
- Induljunk. - mondta Anna és felállt. Felkapta a mai szettjét és bement a fürdőszobába. Én is ugyanezt tettem. Pont akkor mentem be amikor a nadrágját vette le. A háta mögé osontam és átöleltem.
- Segítsek felöltözni?
- Nem. - fordult felém.
- Ja, igaz. Leöltözni kell segíteni neked. - mosolyogtam.
- Azt se kell. Inkább neked. - elkezdte a pólómat levenni. Rásegítettem egy kicsit, aztán elkezdtem csókolni. A nadrágomat is leszedte.
- Nem akartok sietni? - kopogott be Al - Lekéssük a vonatot. - elváltunk egymástól és elkezdtünk öltözni. Kimentünk és bepakoltunk a táskába. Anna elment egy vizsgálatra, utána elintézte a papírokat és kimentünk. Két kocsival mentünk. Az egyikbe a lányok, a másikba pedig mi férfiak. (Alice: Lány a nagyanyád! Mi nők vagyunk! Te férfi?! HAHAHA! Vicces vagy.) Mikor megérkeztünk a malibu-i házhoz, befutottunk. A lányok (Alice: Anyád!) már pakoltak.
- Hol vannak Henry-ék? - állt meg Anna.
- Elmentek, mert dolguk van. - mondta Al - Na, de siess és pakolj. - mindegyikük szaladgált. Mi ezt egy váll rántással elintéztük. Fél óra szaladgálás után összepakolták a cuccunkat és mentünk haza. A srácok és én mentünk Los Angeles-be, mert ott van a házunk és mindenünk. A Juliet-el közös házat már eladtam. Ja, és a lányok Dallas-ba vették az irányt, mert Lucy szülei odaköltöztek, de Ő is ide Los Angeles-be fog költözni. Utána mennek Medford-ba és onnan mindenki vonattal megy tovább. Fogalmam sincsen, hogy hova, mert ezt csak Alice és CC tudják. Ők már mindent elterveztek.

~ Alice szemszöge ~

Gyorsan mentünk Dallas-ba és utána Medford-ba. Összepakoltunk és a kocsit visszavittük Los Angeles-be. Hát.. ha őszinte akarok lenni akkor nem volt egy rövid út. Alapból Malibu és Dallas több, mint 20 óra, aztán Dallas-ból Medford-ba 29 óra, utána még Medford-ból Los Angeles-be 10 óra. Jaj, anyám Felváltva vezettünk és néha-néha megálltunk, de próbáltunk minél hamarabb odaérni. Most már a vonatot várjuk. Anna és Ash elkezdtek szkanderozni. Anna győzött.
- Hahaha! Kevés vagy, mint börtönben a vészkijárat. - mondta mosolyogva, boldogan. A srácok elkezdtek nevetni.
- Megérkezett a vonat. - szaladt ide Ella. Gyorsan felkaptuk a bőröndjeinket és táskáinkat, aztán felpattantunk a vonatra. Saját fülkénk van, úgyhogy nem kell aggódnunk. Nem is egy van, hanem kettő. Mi egy fülkébe és a fiúk külön. Bár nem hiszem, hogy jó ötlet volt. An most kifejezetten csendes. Vajon mi lehet vele?!
- Jól vagy, Anna? - fogtam meg az asztalon pihenő kezét.
- Csak egy kicsit fáradt vagyok. - a végén egy kicsit elmosolyodott és visszafordult az ablakhoz.
- Gyere, akkor aludj. - jött be Andy és felhúzta Anna-t a székről, majd Ő leült és az ölébe húzta a csajost. A fejét a mellkasának döntötte, aztán becsukta a szemét.
- Elmegyek a kajás vagonba. - suttogtam és felálltam, aztán elmentem.
- Most már igazán elmondhatnád, hogy hova megyünk. - jött mellém Sammi. Sóhajtottam egyet.
- Carson City-be megyünk, onnan pedig kocsival az erdőbe.  Többet nem mondok.
- Erdőbe?! - hallottam meg Ella hangját mögülünk.
- Na, ne. Miért pont erdő? Minek megyünk oda? Ha sátorozunk, vagy valami rozoga faházba viszel és esküszöm, hogy hazajövök. - mondta.
- Nyugi, Ella. Semmi sátor, rozoga faház. Inkább medve, bogarak, halak, giliszták és mindenféle csúszómászók. - az ujjammal elkezdtem zongorázni a levegőbe. El arcán undor ült ki és egy mélyről jövő sikolyt akart visszatartani. Elkezdtem nevetni és Sammi is ugyanezt tette.
- Nyugi, El. Al csak viccelt. - nevetett és legyezett a levegőbe. Ella karba tett kézzel elment - Ugye, tudod, hogy valamivel ki kellesz engesztelned? - nézett rám Sam.
- Tudom. Szerintem a ház, amiben leszünk és a látvány is elég lesz. Ja, de ha jól tudom, akkor a ruhák is.

~ Anna szemszöge ~

Andy karjai közt elaludtam. Vagyis csak félig. Azt éreztem, hogy mi folyik körülöttem. Andy énekelte nekem a Rebel Love Song-ot. A végén én is énekeltem vele.
- Nem tudsz aludni? - megpuszilta a fejem.
- Nem, mert te itt vagy velem. - kinyitottam a szemem és felnéztem rá. Szorosabban ölelt magához. Ash jött be az ajtón kezében pár darab sütivel.
- Sütit? - szerencsére a üti egy tálcán volt és nem a kezében.
- Mit tettél bele? - néztem rá a sütikre mutatva.
- Semmi, csak megkérdeztem, hogy kértek-e sütit.
- Kösz, de nem. - mondta Andy.
- Na, létszi vegyetek. - nézett ránk kiskutya szemekkel.
- Nem. - mondtuk egyszerre, határozottan.
- Akkor megkérdezem a többieket. - ment el mosolyogva.
- Ha a hülyeség fájna. - sóhajtottam.
- Akkor kopasz lenne. - sóhajtott Andy. Felnéztem rá.... és elkezdtem nevetni. Ash még párszor bejött, hogy nem-e kérünk sütit, de mindig nemet mondtuk. Amikor utoljára jött be akkor Ella kergette. Gyerekek! Vonaton vagyunk! 7 óra kínkeserves utazás után megérkeztünk....
- Carson City?! - ordítottuk egyszerre.
- Mit keresünk mi itt? - kérdezte Jinxx.
- Majd meglátod. - mondta Al és elkezdett nézelődni - Ott a fuvarunk. - mutatott a távolba egy...
- Limuzin?! - kérdeztük egyszerre.
- Igen. Na, gyertek. - indult el a fekete jármű felé. Mi is ugyanezt tettük.
- Misis Alice. Örülök, hogy újra láthatom. - mondta egy 40-es éveiben járó öltönyös pasas.
Emeli fiatalkori fényképe
- Sebastian. - szaladt hozzá Alice és megölelte - Jaj, Sebastian. De hiányoztál. Csajok, srácok - fordult felénk - Ő itt Sebastian a Diamond család komornyikja. Most már az enyém. - mosolygott - Na, de pakoljunk be a csomagtartóba és induljunk. - csapta össze a kezét. Felkaptuk a bőröndjeinket és bepakoltuk. Nagy nehezen, de befért az összes. Ja, tényleg. El is felejtettem, hogy a Diamond család gazdag. Egy ékszerüzletláncnak az elnöke a szülei. Vagyis már csak az apja. Az anyja még tavaly nyáron elhunyt. Szegény Alice és szegény Emeli. Emeli Von Diamond, Alice anyukája. Elképesztő egy nő volt. Mindig megmosolyogtatott mindenkit, gyönyörű volt a szőke hajával, kék szemével és elképesztő mosolyával. Mindig csak úgy ragyogott, mint egy gyémánt. Csak fiatalkori fényképem van róla, azt is Alice csórta el a főházból. Igen. Alice családja elképesztő. Elég sok mindent tudnék még a Diamond családról mesélni, de akkor nem tudnátok, hogy merre megyünk. Beszálltunk a kocsiba és elindultunk. Kimentünk a városból egyenesen egy erdőbe.
- Hova megyünk? - kérdezte meg Jake.
- A Diamond család egyik erdei villájába. Ez a rész az anyukámé volt, de most már az enyém. Ida akkor jöhetünk amikor akarunk. Higgyétek el, hogy gyönyörű. Anya nem hiába építtetett itt egy villát. - mondta mosolyogva Al. Ugyanolyan a mosolya, mint az anyjáé. Ezt a mosolyát mindig is irigyeltem. Na, de legalább 10 perc autókázás után megérkeztünk az erdei villához - Anya az elegancia híve volt, ezért vannak oroszlánok a kerítés előtt és bent a házban pedig ha jellemeznem kéne akkor elegáns. Na, mindegy. Majd meglátjátok. - ez igaz. Emeli az elegancia híve volt, mégis néha megszegte a szabályokat, ha nem tetszetek neki, vagy szerinte nem jó szabályok. Emeli imádott zongorázni, úgyhogy szerintem valamelyik szobában megbújik egy. Ő tanított meg engem zongorázni. Elég sokszor voltam Emeli-vel. Szinte már a lánya voltam. Mikor megérkeztünk azt hittem, hogy elájulok.
- Meghalok. - mondta Ash amikor meglátta a házat. A házat az erdő vette körül. Tényleg lélegzetelállító.
- Alice. Bocsi, hogy azt mondtam, hogy rozoga faház. - mondta szomorúan Ella.
- Semmi baj, csajos. Én is így reagáltam volna. - mondta Al és megölelte a barna hajú Ella-t - Ja, és lesz egy bejárónőnk, Olga. Vagyis kettő, mert még a lánya is itt dolgozik. Este nincsenek itt, mert hazamennek. - nézett Ash-re, aki csak csalódottan sóhajtott.
- Hülye. - ütötte meg a vállát Lu. Sebastian kiszedte a cuccunkat és bevitte azokat az előtérbe. Ott is minden gyönyörű volt. Meglátszott rajta Emeli eleganciája, szépsége és tisztasága.
- Minden rendben lesz veled. - suttogtam oda Alice-nak. Ő csak bólintott egyet.
- Szedjétek elő a telefonjaitokat és mindig legyen nálatok, mert ez a ház egy kész labirintus. Olga! Miami! - ordította el magát.
-Alice-sama. - hát igen. Ez azzal jár, ha ázsiai vagy. Erre futott egy barna hajú, szépen sminkelt, szép lány.
- Miami! - ölelték meg egymást - Srácok! Ő itt Miami. Miami, ők itt a fekete hajú lány Anna, mellette a srác Andy, Jinxx, Sammi, Ella, Jake, Lucy, Ash és végül CC. - mutatott be minket egymásnak.
Miami Fire
- Örülök a találkozásnak. - hajolt meg.
- Ugyan. Nem kell hajolgatnod és nyugodtan tegezz minket. - mondtam és elé léptem - Az Ash nevű fickóval vigyázz. Hiába van csaja, akkor is egy szexkazán. - suttogtam a fülébe.
- Anna. Ne beszélj hülyeségeket. - nevetett kínosan Purdy. Elkezdtünk nevetni.
- Alice! Kicsim. - jött meg Olga. Őt már ismerem. Vele többször is találkoztam - Anna. Drágám, te is itt vagy. - megölelt kettőnket.
- Szia, Olga. - öleltem vissza.
- Olga. - mondta Vöröske és Ő is megölelte - Olga, ők itt a barátaim. - fordult meg - Andy, Jinxx, Sammi, Ella, Jake, Lucy, Ash és CC.
- Értem. Miami drágám. Te megmutatnád mindenkinek a szobáját.
- Oké, anya. Erre Gyertek. - elkezdtünk fel menni a lépcsőn. Most egy csomó ajtó következett, utána befordultunk balra. A következő ajtók mind feketék voltak - Ez a szoba Alice-sama-é. - mutatott a legelső ajtóra.
Olga Fire
- Akkor én megyek Al-al. - mondta CC és az említett személy nyakába akaszkodott. Miami bólintott egyet.
- A következő Sammi és Jinxx-é. - befutottak és elkezdtek ugrálni az ágyon - Ez Ash és Lucy szobája. - bementek és bezárták maguk után az ajtót.
- Nyugi. Csak kipróbálják az ágyat. - nevetett mellettem Andy.
- A következő gondolom a tiétek, úgyhogy ti is kipróbálhatjátok. - mondta Ella.
- A következő Ella és Jake-é és csak az azutáni Andy és Anna-é. - mondta Miami - Mindjárt felhozom a bőröndjeiteket. - meghajolt és már elakart menni.
- Nem kell. Majd mindenki felhozza magának. Te menj és segíts Olgának. - mondtam.
- Biztos?
- Igen. Na, menj. - meghajolt és elment. Mindenhova bekopogtattam és beordibáltam, hogy 'Tűnés le a cuccaitokért!'. Felkeltek és leszaladtak. Én utánuk mentem ráérősen. Felkaptam a táskám, de a bőröndömet nem találtam.
- Itt van. - mosolygott a lépcső tetejéről Andy. Fej csóválva felmentem a lépcsőn, be a szobánkba.
- Ez tökéletes. - dobtam le a szőnyegre a táskámat. Amikor benyitok az ajtó mögött egy sminkasztal helyezkedik el, pár méterrel előtte az ágy és az előtt fekete bőr fotelek, és egy nagy plazma TV. Utána még egy fekete ajtó, ami a fürdőbe vezet, mellette egy nagy szekrény, amiben pár ruha lapul, utána pedig egy fekete üveg ajtó, az erkélyre - Alice! - ordítottam az ajtóban állva.
- Igen?! - jelent meg a folyosón.
- Miért vannak ruhák - és egy sikítást hallottunk a mellettem lévő szobából. Mindenki kijött és befutott az ajtón.
- Mi az, Ella?! - kérdezte ijedten Lucy.
- Ezek gyönyörű ruhák. - mondta a szekrény előtt állva.
- Kapd fel. Hadd lássuk hogyan áll rajtad. - mondta mosolyogva Vöröske. El levette a pólóját é felkapta a vörös ruhát. Megpördült - Olyan jól áll rajtad, mint anyán.
- Ez az anyukádé. Akkor leveszem és visszaadom.
- Nem, nem. Anya is ezt akarná.
- Amilyen jó szívű volt. - dőltem neki az ajtófélfának. Odafordítottam a fejem Ella-ra, de Emeli arca ugrott be. Pislogtam párat, de megfájdult a fejem, ami miatt összekuporodtam.
- Anna. - jött mindenki ide.
- Jól vagy, édes? - kérdezte a Bukott Angyalom.
- Igen. Csak egy kicsit pihennem kell. - sóhajtottam. Biersack felkapott és bevitt a szobánkba. Lábbal bezárta az ajtót és ledobott az ágyra. Leszedte a cipőmet, a pulóveremet és a nadrágomat.
- Most aludj. - mondta és egy puszit nyomott a homlokomra. Bólintottam és pár perc múlva már szunyókáltam.
Álmodtam. Az álmomban ott volt Emeli is és Alice is. Emeli-t a szemünk láttára üti el egy kocsi, majd mellettem Al-nak is neki megy. Mind a ketten a vérben fürödtek. Csábított a vér. Már most felakartam kelni. Egyre közelebb és közelebb mentem. Elkezdtem Al-t megenni. Közben sírtam és sírtam. Én ezt nem akarom. Következőnek Emeli felé mentem. Szőke haja , szinte minden pontját vörös vér borította. Pár vágást vettem észre a karján. 
- Anna. Kérlek. Vigyázz Alice-ra. - mondta erőtlenül. Bólintottam egyet és nekiestem. Őt is felfaltam. Egy motort találtam a közelben. Felpattantam és elkezdtem menni. A következő állomás az erdei villa volt. Olga, Miami, Andy, Ella, Sammi, mindenki holtan feküdt a barna csempén.
- Anna. Szeretlek. - nyögte Andy. Mindenkit felfaltam. Megint felpattantam a motorra és elkezdtem menni. Egy tóhoz értem. Megálltam ott és egy ideig csak néztem. Beindítottam a motort és belegázoltam a vízbe. 
- Én is szeretlek titeket. - mondtam és elmerültem.. az örök halálban. 






Lihegve ültem fel az ágyon. Körülnéztem és senki sem volt körülöttem. Megijedtem. Kintről nevetést hallottam. Kimentem az erkélyre és lenéztem az udvarra. Mindenki ott ült és nevetett.

 ~ Andy szemszöge ~

Ash mondott egy hülye viccet, amin mindannyian elkezdtünk nevetni. Felnéztem a szobánk erkélyére és Anna-t pillantottam meg. Tiszta víz és sír. Felálltam és elindultam,de Ő már eltűnt onnan.
- Hova mész, Biersack? - kérdezte Lucy.
- Mindjárt visszajövök. - mondtam és bementem. Felmentem a szobánkba. Amikor benyitottam nem láttam sehol se Anna-t, benyitottam a fürdőbe és ott ült. Ott ült a földön a kezében egy....

3 megjegyzés:

  1. Neeeeeeeeeeeeheheeeee.....
    Hogy lehet itt abbahagyni??? Remélem csak egy Jack lesz és nem penge...
    Szeretem ahogy írsz és imádom a BVB és a többit... remélem nem ez a vége.
    Siess(etek) a következővel...
    KarolinaXxX

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem tudom hogy ezt még elolvasod-e de ezt leírom. Nagyon szerettem ezt a történetet volt hogy hajnalig felvoltam azért, hogy elolvashassak még egy-egy részt. Szerintem Anna megérdemelné ennyi szenvedés után, hogy happy end legyen és Andyvel boldogak legyenek. Remélem, hogy egyszer még olvashatom a folytatást.

    VálaszTörlés