2015. augusztus 22., szombat

63.rész

"~ Anna szemszöge ~
Bementem a szobámba és elővettem egy nagy fekete textil darabot és fehér festéket. Benyomtam egy kis Fall Out Boy-t. Elkezdtem ugyanezt festeni, csak fekete hátérrel és fehér betűkkel. Mikor készen lettem vele, akkor már öltözhettem is, mert Asking Alexandria koncert. Kimentem és megláttam Al-t egy fekete topban, fekete szaggatott farmerben és egy fekete tornacipőbe. Visszamentem és előkerestem még egy AA felsőt és betoltam a szobájába.
- Addig innen nem jöhetsz ki, ameddig fel nem veszed. - figyelmeztettem."

















- Kész vagyok! - ordibálta pár perc múlva. Kinyitottam az ajtót.
- Tökéletes. - karoltam belé.
- Mehetünk? - kérdezte Henry. Bólintottunk és beültünk a kocsiba. Megérkeztünk a helyszínre, a srácok megvették a jegyeket, aztán várni kellett bő 1 órát, mire beengedtek. Na, ez a koncert felejthetetlen volt. A harmadik dalnál lejött a színpadról Denis és lepacsiztunk vele. Volt a Closure, Breathless, To The Stage, I Won't Give In, Run Free, Not The American Average, The Prophecy, If You Can't Ride Two Horses At Once...You Should Get Of The Circus, The Final Episode. Minden kurva jó volt. Ja, és Denis által kaptam az arcomba egy kis Monster-t. Ilyenkor csak szidni tudtam. Hazafelé a kocsiban azt hittem, hogy elalszok. A végén bevonszoltam magam a szobámba és lefeküdtem. 1 perc se telt el, de már aludtam. 

Már megvolt a karácsony, újév, meg minden. Andy-vel közben beszélgettünk, meg felköszöntöttem, meg minden ilyesmi. Már március van és, hát... eléggé látszik a pocakom és nagyon szaladgálni se engednek. Nagyon, de nagyon vigyáznak rám. 24 órás megfigyelés alatt tartanak. 
- Hadd menjek már el sétálni egy kicsit. Létszi! - kérleltem Alice-t. 
- Na, jó. Menjél. - adta be a derekát.
- Köszi. - öleltem meg. Felvettem a bőrdzsekim és elindultam. Egy közeli parkba mentem sétálni. Közben dúdoltam. Egyszer csak valaki, valami anyagdarabot szorít a számhoz és az orromhoz, amitől elájultam.  Choloroform-al volt átitatva. Ez nem igaz!

~ Alice szemszöge ~

- Már fél órája haza kellett volna érnie. Hol a francban lehet? Ha valami baja esik engem Andy megöl. - idegeskedtem.
- Akkor miért nem indulunk el és keressük meg. - mondta Henry.
- Oké. Menjünk. - felkaptam a bakancsom és a kabátom - A park irányába ment. Szerintem ott van, mert elég sokszor megy arra, meg azt mondja, hogy szeret is ott lenni. - mondtam és elindultunk a parkba. Végig jártuk, de nem találtuk sehol.
- Hol a jó büdös francba lehet! - elővettem a telefonomat és elkezdtem tárcsázni a számát. Pár csörgés után felvette.
- Hol a picsába vagy, Annabella Rose Quinn? - támadtam le.
- Te vagy az a vörös, ugye? Alice Diamond. - hallottam meg egy mély férfi hangot.
- Te ki a rák vagy és hol van Anna? 
- Nyugi, nyugi. Még jól van. MÉG.
- Ha egy haja szála is meggörbül én esküszöm, hogy kinyírlak, Black Drug.
- Honnan tudtad, hogy én vagyok? Na, mindegy is. - sikítást hallottam.
- Anna! Mit csinálsz vele, te barom!
- Alice, ne gyere ide! Nem lesz semmi bajom! - hallottam meg a Hercegnő hangját - Fogd be, te szuka. - és egy csattanás.
- Csak kerülj a kezem közé, belőled nem marad semmi, te fasz!
- Minden kutya ugat, de nem harap. - és ezzel lerakta.
- A francba! - felhívom Mike-ot. Megkerestem és már tárcsáztam is.
- Alal! Álmos vagyok, úgyhogy gyorsan mondjad.
- Anna-t elrabolták.
- Mi van? - élénkebb lett a hangja.
- Betudod a telefonját?
- Én? Ez kérdés volt? - a vonal túloldaláról zajt lehetett hallani - Hol vagytok?
- Malibu.
- Malibu, Anna száma. Várj pár percet és meg lesz. - 5 percet vártunk mire meglett - Most egy parkban vagy, ugye?
- Igen.
- Oké. Nem messze onnan van egy gyár és ott... van Anna.
- Mi az?
- Zavarják a jelet, és most már mindenhol Anna van. Még te is Ő vagy. Na, de mindegy. Akkor egy elhagyatott gyár.
- Oké. Mi elkezdünk arra menni, te addig mesélj a gyárról. - elvettem a fülemtől a telefont - Valamelyikőtök hívja a rendőrséget, a másik, pedig vezessen minket egy gyárhoz. - visszaraktam - Mondd csak még egyszer.
- Rendben. Azt a gyárat 1940-42-ig építették és csak 1950-ben kezdtek el ott gyártani párnákat. A vezetője Sinclair Fishing volt. Hihihi.. Fishing. 
- Mondd tovább. Valami olyat, amit még fel is tudunk használni.
- A gyárat 2000-ben bezárták, mert a párnákba drogot csempésztek és volt olyan, amikor így adták el őket. Látszik, hogy Kubai a pasas. Majd elküldöm a gyár alaprajzát. Ja, és vigyázzatok, mert egy csomó őr áll a kapunál.
- Na, mesélj.
- 4 őr a kapunál, 3 járkál fel-alá, és vannak bent ha jó láttam az előbb, akkor 4-en. Akkor van összesen 7 őr + még bent 2 és Anna, Black Drug és egy pasas. 
- Ezeket honnan tudod?
- Vannak ott kamerák, amikre rá tudtam kapcsolódni. 
- Hogy néz ki a benti ismeretlen pasas?
- Egy fekete, nagydarab pali. 
- Black Man?
- Öööö.. Tényleg Ő az. Honnan tudtad?
- Mert illik rá a leírás, de neki nem a börtönben kellene sínylődnie.
- Hell Girl-t és Black Man-t is elengedték. Kellett nekem megemlíteni Emily-t.
- Mi van?
- Ő is megérkezett.
- Oké, de mi is a közelében vagyunk. Majd felhívlak, hogy mi van. 
- Rendben. Vigyázzatok magatokra. Csá. - és lerakta. Pár másodperc múlva, pedig megjött az alaprajza a gyárnak. Semmi különös nincs benne. Van 3 helyiség. Megvártuk a rendőröket. Csak ők akartak bemenni, de rávettem, hogy mi is bemehessünk. Elől ment 10 rendőr, utána mi és végül kb. 20 rendőr. Leverték azt a 4 őrt a kapunál és mi hárman, pedig azokat akik csak járkáltak. Utána bementek és Anna egy székhez kötve ül.
- Szóval megérkeztetek. - mondta egy álarcos pasas. Emily, Anna nyakához szorított egy kést.
- Emily, azt dobd el.  mondta neki.
- A-a.
- Emily, nem kell ezt tenned. Anna veled volt mindig, de te elárultad!
- Anna miatt keveredtem ebbe az egészbe. - már vér folyt a késen. Eldördült egy lövés és eltalálták Black Man-t. Emily arra kapta a fejét, így Anna kitudott szabadulni. Emily-t is lelőtték, Black Drug, csak meg lett sebezve. Elkapta a Hercegnő haját és odahúzta magához.
- Azt hiszed, hogy csak úgy elmenekülhetsz. - szorított a torkához egy pisztolyt. Anna elvette tőle a pisztolyt és eldobta. Black Drug nekidobtam őt egy vas tartályhoz. Egy hangos sikoly kíséretében a földön lett.
- Anna! - futottunk hozzá. Felvettem, de a lábát egy csomó vér borította.
- Chris! Gyorsan mentőt! - felhívta őket.
- 10 perc múlva itt lesznek. Valami olyasmit mondott, hogy a közelben volt egy tömegbaleset így lassabban tudnak idejönni.
- A francba! - odafordultam hozzá - Anna, tarts ki! Anna, kérlek! Nem akarlak elveszíteni! - öleltem szorosan magamhoz. Elkezdtem simogatni a haját. 10 perc múlva megjöttek a mentősök és azonnal bevitték a kórházba. Henry és Chris ment velük, mi Jason-el itt maradtunk.
- Te menj és hozzad a kocsit. - mondtam Jas-nek. Bólintott és elment.

~ Andy szemszöge ~

Most Kanadában tartunk egy kis turnét. Most éppen Calgary-ban vagyunk.
- Itt kurva hideg van. - mondta Ash és még egy takarót húzott magára. Elkezdtem nevetni. Nekem elég egy és egy bögre forró tea. Én Batman-t nézek, Ash próbál nem megfagyni, Lucy most jött meg a vásárlásból és bementek Ash-el egy szobába, CC gyakorol (addig se fázik), Jake és Jinxx meg alszik. Most valamiért rossz érzésem támadt, de nem volt sok időm ezen gondolkozni, mert megcsörrent a telefonom.
- Mondd, Al. - vettem fel.
- Anna, kórházba került.
- Mi baja van?! - ordítottam, mire mindenki előjött. Még CC is abbahagyta a dobolást. Kihangosítottam.
- Black Drug elrabolta őt és egy keménynek nekidobta Anna-t, aki emiatt elvérzett. Most megyünk be hozzá. Henry és Chris vele mentek. Mi megvártuk ameddig elviszik őket.
- Rendben. Azonnal indulunk. - leraktam - Srácok, pakoljatok. Irány Malibu. Most! - mindenki elkezdett pakolni, aztán beszálltunk a turnébuszba. A sofőrünk azonnal el is indult. Elkezdtem fel-alá járkálni.
- Andy, egy 22 és fél órás út áll előttünk. Te addig itt fogsz járkálni? - nézett rám Lu.
- Igen. - válaszoltam idegesen.
- Haver, nem csak te aggódsz érte. Mi itt mindannyian idegesek vagyunk, de inkább pihenünk, hogy Anna mellett tudjunk lenni, ha megérkezünk. - mondta az ágyában feküdve Jinxx. Én is követtem a példáját. Bedugtam a fülesemet, avval hátha jobb lesz.

~ Író szemszöge ~

Andy elaludt és ezután 10 órán keresztül húzta a lóbőrt. Mikor felkelt, akkor elkezdett megint fel-alá járkálni és sorolni, azt, hogy mi lehet Anna-val. Az elkövetkező hosszúnak tűnő órákban vagy evett, vagy ivott, vagy szófosást kapott. Eközben Alice-éknál....
Alice és Jason megérkeztek a kórházban. A recepciós pultnál megkérdezték, hogy hol vannak, aztán felmentek a 3. emeletre, ahol megtalálták Chris-t és Henry-t.
- Hol van, Anna? - ült le Alice.
- Még mindig bent van. - mutatott Henry egy ajtó felé. Ott ültek még 3 órát és csak utána jött elő egy orvos.
- Mi van, Anna-val és a kicsivel? - támadta le Al a dokit.
- Nem, de itt mi mind csak barát vagyunk. A pasija és még több barát már úton vannak. - Al rácsapott a homlokára - Henry, szólj már Kellin-nek. Akkor majd mindjárt jön a bátya.
- Rendben. Annabella rendben van, de a baba...
- Mi van vele?! - kérdezte Alice idegesen.
- Elvesztettük. Nem tudtunk mit csinálni. Mi mindent megpróbáltunk. Elnézést, de most mennem kell. További szép napot. - és elment az orvos. Al csak lefagyva állt az ajtó előtt, ameddig za ki nem nyílt. Anna-t tolták ki egy ágyon, egy nem messze levő kórterembe bevitték.
- Kellin-ék egy dalon dolgoztad Los Angeles-ben, de máris indulnak és 1 órán belül itt lesznek. - jött Al mellé Henry. Ő csak bólintott és bementek a szobába. Anna sápadtan feküdt az ágyon. Leültek mellé és vártak. 1 órán belül megjöttek Kellin-ék is. Amikor a bátya meghallotta a hírt, egyből le kellett ülni, mert ha nem akkor ott esik össze. Ha Kellin így reagált, akkor mi lesz Andy-vel és Anna-val?! Kis Kellin csak 5 óra múlva kelt fel.

~ Anna szemszöge ~

Mikor felkeltem fehér falakkal voltam körülvéve. Amikor jobban megnéztem, akkor megláttam pár embert.
- Hé. - mondtam erőtlenül.
- Hé. - jöttek ide. Egy vörös hajú lány és egy barna hajú srác megfogta a kezemet, de egyből elhúztam onnan. Elég furán nézhettem rájuk, mert ők is ugyanígy tettek.
- Anna. Tudod, hogy kik vagyunk? - kérdezte a vörös hajú.
- Anna-nak hívnak engem? - kérdeztem. A vörös elkezdett zokogni és hosszú, fekete hajú sráchoz bújt,
- Megjött a doki. - lépett be egy féloldalt leborotvált hajú srác, utána pedig egy fehér köpenyes 30 év körüli férfi. Az utóbbi idejött hozzám.
- Annabella Rose Quinn? - kérdezte.
- Ha így hívnak. - sóhajtottam.
- Magácskának amnéziája van, de ha minden jól megy akkor 1 héten belül egy része már visszajön. Ha beszélnek neki a múltjáról, akkor lehet, hogy hamarabb is. - írt a lapjára - Magácska, pedig csak nyugodtan pihenjen. Ne aggódjon az emlékei miatt, mert mint ahogy már mondtam majd maguktól visszajönnek. Ha nagyon erősen próbálkozik, akkor az magának fog fejfájást okozni, de tényleg. Nekem most mennem kell. Mindenkinek további szép napot. - kiment.
- Miért, Magácskázott és tegezett? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Fogalmam sincs. - mondta lassan a vörös - Szia. Én Alice vagyok, a te legjobb barátnőd. - mosolygott rám.
- Szia. Én, pedig...
- Annabella Rose Quinn. A beceneveid, Anna, Hercegnő, Kis Kellin, Kis Quinn, Biersack, vagy Biersack2, Mrs. Biersack, Mrs. Andy. - mondta a barna hajú srác. (itt most Kellin-re érti)
- Elég sok becenevem van. - gondolkodtam el. Elkezdtünk nevetni.
- Én Kellin vagyok. A bátyád. - mondta.
- Van még testvérünk vagy csak mi ketten vagyunk? - kérdeztem.
- Szerencsére csak mi. - mosolygott. Mindenki bemutatkozott és elkezdtek mesélni. Rólam. Megtudtam, hogy van egy pasim, aki mindjárt megjön. Elmondták, hogy az anyukánk meghalt, hogy mit utálok és mit szeretek. Tudok énekelni és gitározni. Mutattak még képeket rólam és Andy-ről.
- Már értem, hogy miért szerettem bele. - mosolyogtam előre. Elkezdtek nevetni. Van aki röhögőgörcsöt kapott. Még beszélgettünk egy kicsit, de már láttam rajtuk, hogy fáradtak, ezért elküldtem őket. Alice és a bátyám itt maradtak. Közben hoztak nekem enni, ami nagyon, de nagyon pocsék volt.
- A kórházas kaja a legrosszabb. - raktam le fintorogva a kanalat.
- Akkor te még nem ettél Andy főztjéből. - suttogta Kellin. Al már aludt. Pár perc múlva már én is szundikáltam.

***
Arra kelek, hogy valakik suttognak körülöttem. Kinyitottam a szemem, pislogtam párat és máris jobban láttam. Megpillantottam pár új srácot és egy lila hajú csajt.
- Édes. - ugrott a nyakamba egy srác és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése