2015. augusztus 1., szombat

53.rész

"- Nem is muszáj. - mondta Dana - Gyereket se muszáj kivenned az árvaházból. Black Drug gondolom személyesen akarja átvenni a gyereket. Értesíted erről az egészről a rendőrséget és kész. Ők letartóztatják akkor amikor találkozni akar veled.
- Ez jó ötlet. - mondtuk egyszerre. Ásítottam egyet.
- De cuki. - mondták a többiek. Nevettem egyet és lefeküdtem.
- Aludj jól, Csipkerózsika. - lehelt egy csókot a számra a szerelmem."
Elaludtam.

Álom

Egy elhagyatott épületben voltam. Előttem állt egy maszkos férfi.
- Add át a gyereket! - parancsolt rám. Lenéztem és a kezembe volt egy tündéri baba. Én nem akarom. Olyan cuki és azok a kék szemek. Kék szem?! Andy gyereke lenne?!
- Nem! - mondtam határozottan. Egy fegyvert szegezett rám a pasas.
- Még egyszer mondom. Add át a gyereket!
- Én is mondom. Nem! - és egy lövés, ami súrolta a vállam.
- Ez csak figyelmeztetés volt. - és valaki átölelt hátulról.
- Kapjátok el. - mondta ridegen. Ez Andy! Megfordultam.
- Andy! - ugortam a nyakába és csókolóztunk. A kicsi elkezdett sírni. Elkezdtem hintáztatni és nyugtatgatni, édes szavakkal.
- Andy. Ez a mi gyerekünk. - mondtam egy kicsi határozatlansággal.
- Tudom. - mondta nevetve és megpuszilta - Mi legyen a neve?
- Aiden. - mondtam mosolyogva.
- Tökéletes. - ölelt át a szerelmem.
- Anna. - futottak ide sírva a lányok. Megöleltek.
- Lányok. A kicsi. - mondtam. Elhúzódtak.
- De édes. - mondták egyszerre.
- Hadd fogjam csak meg. - nyújtotta a kezét Alice. Átadtam neki óvatosan. A szerelmemmel csak mosolyogva néztük őket.
- Menjünk haza. - jelentette ki az édesem. Mindenki bólintott és elindultunk. Aiden-t beraktuk a kocsiba hátulra, mi pedig előre ültünk. Elindultunk és út közben nevetgéltünk. Egyszer csak oldalról belénk jön valaki.
- Aiden. Aiden. - próbálom kétségbeesetten megfogni a véres testét - Aiden. - kezdtem el sírni és elájultam. A következő pillanatban egy kórházi szobában találtam magam.
- Mrs. Biersack. Örülök, hogy felébredt. - mondta egy fehér köpenyes férfi.
- Mit keresek itt? - ültem fel.
- Egy balesetet szenvedett.
- Aiden. Aiden. Hol van a kislányom?! - kérdeztem kétségbeesetten.
- Kérem, nyugodjon meg. Az ön lánya Aiden Biersack, ugye?!
- Igen. - és ekkor betörtek a lányok.
- Anna. - jöttek ide hozzám és megöleltek.
- Mi van a lányommal?! - sürgettem az orvost.
- A lánya, sajnálatos módon, meghalt. Még ott a helyszínen. - amikor ezt kimondta megfagyott bennem a vér. Elkezdtem sírni.
- Anna. - sírtak velem együtt a barátnőim.
- És Andy, hogy van? - kérdeztem sírva.
- Kómába esett. 2-3 hét múlva fel kellene kelnie. - kómába esett?! Mondjuk jobban járt, mint Aiden. Ez nem lehet! Egy pillanat alatt elvesztettem a lányom! Az egyetlen lányom! Így öten sírtunk egy ideig. Nekem beadtak egy kis nyugtatót, a lányokat pedig megfenyegették, hogy ha nem fejezik be akkor nekik is adnak. Én a nyugtató hatására elaludtam. Mikor felkeltem, a fiúk is itt voltak.
- Meg kell mondani Anna-nak. - mondta idegesen Jake.
- Mit kell elmondani nekem? - kérdeztem.
- Semmit. - mondták zavartan.
- Mondjátok el! - mondtam parancsoló hangon.
- Most legyél nyugodt vagy megint beadnak neked egy adag nyugtatót. - ült le mellém Sammi.
- Mi történt?! - kérdeztem idegesen.
- Anna. A bátyád, Kellin...
- Mi történt Kellin-el?! - kezdtem nagyon türelmetlen lenni.
- Kellin-t megölték. - ez csak egy vicc! Ugye?! Egy nap két fontos embert is elvesztettem?! Kellin volt az egyetlen aki megmaradt a Quinn családból nekem! Nem akarom ezt! Nem!
- Elakarok menni, Andy-hez. - megpróbáltam felállni, de erős fájdalom nyilallt az oldalamba.
- Nyugi. Nyugi. A bordád megrepedt, úgyhogy csak lassan. Egy tolószékben átviszünk. - jött ide Ash. Hoztak nekem egy tolószéket és átmentünk. Amikor megláttam a szerelmemet gépekre kötve, azt hittem, hogy ott kapok szívrohamot. Odatoltak, én pedig megfogtam az ágyon fekvő személy kezét.
- Andy. Kérlek kelj fel. Szükségem van rád. Hallod? Ébredj, Andy. Most van a legnagyobb szükségem rád. - és könnyek jelentek meg az arcomon - Elvesztettem a legfontosabb embereket. Meghalt a lányunk és a bátyám is. És ekkor elsötétült minden.



Lihegve ébredtem fel. Körülnéztem, de senkit se találtam körülöttem. Ijedten mentem előre és ott ült Andy és a a telefonját nyomkodta. Odamentem hozzá és megöleltem.
- Mi történt? Tiszta víz vagy. - simogatta meg a fejem. Leültem az ölébe.
- Egy rövid, de rossz álom. - dőltem neki a mellkasának és mély levegőt vettem.
- Elmondod? - és elmeséltem neki.
- Nyugi. Az csak egy álom volt. Ha itt lenne egy gyereked arról én tudnék. - simogatta meg a hasam - Ha meg lenne egy lányunk, pedig persze hogy tudnék. - megcsókolt. Elkezdtük énekelni a Rebel Love Song refrénjét.

Never gonna' change my mind
We can leave it all behind
Nothin's gonna' stop us
No not this time
So take your hand in mine
It's ours tonight
This is a rebel love song
Hearts will sacrifice
It's do or die
This is a rebel love song

Nevettünk egy kicsit és kicsapódott az ajtó. 
- Jön, Motionless. - mondta Kellin és mintha mi sem történt volna elment az ágyához és lefeküdt. 
- Andy, most menj innen. - mondtam nyugodtan.
- Nem. Beszélgetni fogunk. - én nem gondoltam színjátékra, de ha Ő akarja.
- Biersack! Hányszor kell neked elmondani, hogy menj innen, mert nem akarlak látni! - ordítottam le.
- De szeretlek. - jött közelebb és megfogta a karomat.
- Ne nyúlj, a nőmhöz. - jött meg Motionless.
- Chris. - futottam az említett személy karjaiba. 
- Most tűnj innen, ameddig szépen mondom. - parancsolta. Andy cöcögött egyet és elment - Jól vagy, szívi? 
- Igen. - bújtam hozzá. Basszus. Mindjárt elájulok. Ez mennyi parfümöt rak magára?! 
- Gyere. Visszaadom a kabid. - húztam magam után. Felkaptam a bőröndömről és a kezébe nyomtam.
- Átjössz hozzánk aludni? - kérdezte csábosan. Ne már! Nem akarom! A frász menne át hozzád! Kérdezd meg Taylor-t! 
- Persze. - mosolyogtam. Felkapott és elkezdett vinni. Te idióta! Nincs semmi a lábamon! Azonnal tegyél le! Nevettem a karjaiba. Bevitt a buszba és ledobott az ágyra. Fölém mászott és elkezdett csókolni. 
- Ne most csináljátok. Már egyszer kizártatok. Nem akarok még egyszer kint lenni több órán keresztül. - panaszkodott Ricky. Köszönöm, Ricky! Imádlak! Isten adta, hogy közbeszóltál. Chris csak sóhajtott egyet és leült.
- Nézzünk filmet. - adta az ötletet Joshua. 
- Én benne vagyok. - reagáltam gyorsan. Mindenki rábólintott és elkezdett Devin keresgélni. Egy csomó filmet olvasott fel amit vagy ezerszer láttam. 
- Insidious, Gonosz lélek. - olvasta.
- Az jó. - csaptuk rá egyszerre mindenkivel. Berakta a CD-t és már néztük is. Én a film közepén elmentem zuhanyozni. Visszafutottam fehérneműért és a mostani pizsamámért. Visszafeküdtem Chris mellé. A srácok elkezdtek fütyülni. Ledobtam mindegyiket párnával és még Motionless-től is kaptak. Korgott a hasikám és ez Joshua-val és Chris-el is ez volt. Ameddig ők elmentek fürdeni, én összedobtam pár szendvicset. Az enyémbe raktam zöldségeket is. A hűtőjük tele volt mindennel. Tejtől kezdve a sajtig, az energiaitaltól a sörig. Mondom mindennel. Ezek vagy nemrég töltötték fel a készletet vagy egyáltalán/alig esznek. Megettem a kajám és visszafeküdtem nézni a Gonosz Lelket. Épp a végén jártunk, de én elszundikáltam. Rájöttem, hogy én nagyon jól tudok aludni. Mindegy, hogy hol vagyunk. Mondjuk azt sincs nagy kedvem nézni, hogy ezek hogy baromkodnak. Most nem álmodtam és nem aludtam olyan mélyen. Éreztem, ahogy lefekszik mellém Chris és átöleli a derekam. Ez nem igaz! Mentsen meg valaki! Please! Pls! Valaki elkezdett horkolni és ez nem lehet más, mint Devin. Ő szokott így horkolni. Előkerestem Motionless telóját és megnéztem az időt. 3:30. Oké. Nincs olyan hamar. Kimegyek egy kicsit a városba. Szétnézek és veszek a Starbucks-ba kávét. Akkor ennek öltöztem át! Most mehet és megint vegyem át! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése