2015. augusztus 5., szerda

55.rész

"- Megkapja a méltó büntetését. - jött be a kezét ropogtatva és rémisztő szemmel a fekete-vörös barátnőm.
- Mi menjünk. - csaptam Biersack mellkasára. Elmentünk és a kezembe adott egy Monster-t.
- Kösz. - és elkezdtem inni.
- Miről beszélgettetek? - kérdeztem.
- Semmiről. - mondták egyszerre nagyon, de nagyon gyanúsan.
- Furák vagytok. Valami baj van?
- Nem. Nincs semmi. - mondta a bátyám. Az asztalon egy füzetet láttam kinyitva.
- Az itt mi? - nyúltam érte.
- Semmi. - kapta ki a kezemből Gabe.
- Készen vagyok. - jött ki Ashley - Mehetünk. Nekem most gyakorolni kell. 
-  Mehetünk. - mondtam és egymásba karolva elindultunk a színpadhoz."
Mikor odaértünk már mindenki fel volt szerelkezve.
- Melyiket öljük meg? - kérdezte Misery. 
- Nem tudjuk, hogy melyik Ashley. - suttogta Rossi úgy, hogy mi is hallottuk.
- Megverhetem őket? - kérdeztem ördögi vigyorral.
- Nem. Srácok. Meg szeretnétek halni? - kérdezte halál komolyan a fekete-vörös énekes.
- Mivel kezdjük? - mosolyogtak. Megráztuk a fejünket és már kezdték is a Kill or Be Killed-el. Én addig ott voltam szélen és mosolyogtam. Ja, meg dúdoltam. 
- Anna. Mindegyikünk ott lesz a koncerten. Sok sikert. - mosolygott Ash Costello.
- Pontosan, de ha elcseszed felmegyek és elfenekellek. - csinálta úgy Tyler, mint egy apa.
- Értettem, apuci. És köszi. - kacsintottam egyet, egy kis tisztelgéssel.
- Ashley! - hallottam meg egy női hangot a hátam mögött.
- Bebe! - futott erre Costello. Pár méterrel mögöttem ott áll Bebe Rexha! Atya úr isten! Ezt nem hiszem el! Egyeseknek ez már semmiség lenne, mert híres a bátyja, a pasija és a barátai, de nekem ez nem semmiség. 
- Anna, ő itt Bebe Rexha. Bebe, ő itt Anna Quinn. Remélem nem baj, hogy nem mondtam ki az egész nevedet. - mutatott be minket egymásnak.
- Szia. Szóval te vagy, Anna. Jó volt a Dallas-i előadásod és a gyakorlás is. - mondta mosolyogva.
- Köszi.  Lehet, hogy következőnek tartok Bebe Rexha napot. - mondtam.
- Oké. Meglátjuk majd, hogy kit szeret jobban a közönség. - és kacsintott.
- Úgyis engem fognak. - a végét elhúztam, és elmentem mellette.
- Majd meglátjuk. - hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Ashley, nem ha egy ideig még Ash Costello maradok? - fordultam meg.
- Nem, de a koncerted után megint Anna leszel, ugye? - nézett a szemebe.
- Persze, kapitány. - mosolyogtam és elmentem. Még nekem is gyakorolnom kell. Elmentem a gitáromért, de még mindig olyan furcsák a srácok. Na, mindegy. Nem foglalkozva velük elmentem az öltözőhöz és bementem.
- Sziasztok. - mosolyogtam rájuk.
- Hello. - mosolyogtak mindannyian. Most mindenki itt van és nagyon furán mosolyognak.
- Oké, most nem tudom, hogy kinek mi baja van vagy mi van, de furán viselkedtek. Valami történt vagy mi van? - fordultam ki magamból.
- Nincs semmi és ez csak fáradtság. Nincs semmi baj. Ja, és Anna. Szeretnénk valamit mondani neked. - állt fel Dana és utána mindenki.
- Anna. Bocsánatot szeretnénk kérni azért, amit csináltunk veled. - mondta bűnbánóan Kate.
- Reméljük, hogy megbocsájtasz. - mondta Meghann cukin. Bekönnyeztem.
- Srácok. Persze, hogy megbocsájtok. - odafutottam a tömeghez és végig öleltem mindenkit.
- Remélem most nem fogsz tökön rúgni. - mondta Jordan, amikor nála jártam.
- Még meggondolom magam. - és megöleltem - Nem. Most nem, de majd még számíthatsz rá.
- Védekezésképpen felveszek egy erényövet. - mondta és megpaskolta a fejem. Sóhajtottam egyet és megláttam a mosolygó Dana-t.
- Min mosolyogsz? - kérdeztem.
- Lett sminkasztalod sminkkel és szereléseid is. - mondta és közben a sarokba mutatott egy sminkasztalra és jó sok ruhára.
- A ruhákat mi választottuk össze. - jöttek mellém Koji-ék.
- Akkor nem várok sokat. A perverz agyatokkal. - és odamentem megnézni - Oké. Annyira mégsem perverz és az ízlésemnek megfelelő ruhák. Tetszik.
- Mi a sminkeket állítottuk össze. Van ott fekete rúzstól kezdve, a piros minden árnyalatáig. Ott minden van. - jött mellém Kate.
- Köszönöm. - mondtam a srácoknak/lányoknak.
- Na, akkor készülődjünk, mert mindjárt jönnek az ördögök. - mondta a főnök. Jordan ő olyan hajcsár típus. Én asszem' maradok így. Elmegyek gyakorolni. Felkaptam a gitáromat és elmentem egy árnyékos helyre, a közelben. Furcsa. Mostanában nem találkoztam Motionless-el. Kellet nekem emlegetnem!
- Szia, édes. - jött ide hozzám és megcsókolt.
- Szia, szívem. - mondtam egy állmosollyal.
- Van már baba? - kérdezte.
- Nem néztem meg. Szerinted azért feküdtem le veled, hogy legyen gyerek? - ezt nehéz volt kimondani. nem akarok tőle semmit.
- Ja... - és az 'a' betűt elhúzta - Szóval azért feküdtél le velem, mert még mindig szeretsz és Biersack-ot csak pótlékként használtad. - mondta. Ez komolyan bevette, hogy szeretem?! Komolyan?! Ezt nem hiszem el! Baszd meg, ennyire hülye nem lehet valaki!
- Eltaláltad. Hogy tudtad meg?
- Látom rajtad. - a hányingert. Megfogta a derekam és lefektetett a fűbe.
- Nekem most gyakorolnom kell. - toltam el.
- Akkor ezt majd este folytatjuk. - mondta és az ujjamra húzott egy gyűrűt - Boldog szülinapot. - mondta, megcsókolt és elment. 1. Ez tudta, hogy ma van a szülinapom?! 2. Ma van a szülinapom?! Elfelejtettem, mint minden évben. 3. A gyűrűt majd beadom a zaciba hátha kapok érte valamennyit és akkor a munkát elhalaszthatom egy kicsit. Már nem azért, de ilyet a nagyanyám se fogadna el. Bocs, nagyi. Haver, ez a gyűrű nem volt jó választás. Nem foglalkozva vele elkezdtem gyakorolni. Végre. New Years Day számokat játszottam. Bemelegítés. 
- Ha ezt Ashley énekelné akkor jobban hangzana. - mondtam mosolyogva.
- Akkor segítek. Segítünk. - hallottam meg Bebe hangját. Felnéztem és megláttam a két csajt.
- Lányok. Gyertek üljetek le mellém. - paskoltam meg magam mellett a helyet.
- Szép a gyűrűd. - mondta Bebe.
- Köszi. Motionless-től kaptam szülinapomra.
- Ez nem volt túl meggyőző. - mondta fintorogva Rexha.
- Csak azért, mert elfelejtettem, hogy ma van a szülinapom. Mennyi minden történt. - és sóhajtottam egy nagyot.
- Sok minden. Gondolom. - mondta Barnaság. Így Emily-t hívtam. Róla is azt hittem, hogy bízhatok benne, de elárult. Engem és Ash-t is. Szegény srác. Mondjuk gyorsan túltette magát rajta. Majd beszélek vele.
- Amúgy milyen sorrendben fogod játszani a számokat? - kérdezte Ashley.
- Nem tudom, de majd az Angel Eyes-hoz és a Defame Me-hez is kellene segítség. - gondolkoztam el.
- Majd költsön adom Jeremy-t. - mondta mosolyogva.
- Oké. Akkor szólj annak az idiótának, hogy készüljön. Kate, Meghann együtt bő 1 óra. Ti hogyan lesztek?
- Mi leszünk most az elsők. - és mosolygott.
- És ti, Bebe?
- Mi? Úgy van, hogy Ashley-ék, Riff Raff, Icon For Hire és után mi jövünk. - gondolkozott - Majd megnézlek. A srácok nem hiszem, hogy jönnek de majd megkérdezem.
- Oké. - valaki hátulról befogta a szemem - Alice Diamond.
- Honnan tudtad? - ült le a másik oldalamra.
- Neked van ilyen puha kezed. - nevettem.
- Tényleg? - és elkezdte a saját kezét fogdosni - Biztos. Ma mit fogsz előadni?
- New Years Day nap. - mosolyogtam - Engem úgyis jobban szeretnek. Még nálad is jobban Bebe.
- Aha. Várhatod. - mondták egyszerre. Nevettünk.
- Minden fellépőnek! Azonnal kezdjetek el készülődni, mert nyitunk! - hallatszott a felhívás a hangfalakból. Gyorsan felálltunk és amennyien voltunk, annyi irányba mentünk. Bementem az öltözőbe sminkelni és gyorsan leadtam azt, hogy milyen számokat fogok játszani. Most nem megyek el megnézni egy koncertet sem. Megvárom itt, szépen nyugodtan Jeremy-t. Ha elsők akkor olyan háromnegyed órát kell várnom. Adok nekik fél óra koncertezést és az aláírás.
- Majd a koncert után menj autogrammot osztogatni. - jött mellém Dana.
- Igenis, Főnök. - ez boldogsággal tölt el. Én?! Autogramot osztani?! Egyszer osztottam, amikor Andy-ékkel voltam. Arra a hétre annyi elég is volt. Elmentem innivalóért. Egy jó hideg limonádét toltam le. Ott álltam még egy csomó ideig és mikor Meghann befejezte akkor futott be Jeremy és utána loholtak a többiek.
- Mehetünk? - kérdeztem. Láttam, hogy liheg úgyhogy felé nyújtottam az üveget. kikapta a kezemből és lehúzta. Kaptunk egy-egy üveg hideg Monster-t.
- És most jöjjön Anna Quinn és segítségként itt van a New Years Day-ből Jeremy Valentyne. Nagy tapsot nekik. - jelentett be minket Dana. Kimentünk a színpadra. Én leültem a székembe Jeremy, pedig mellettem áll.
- Sziasztok. - köszöntem mosolyogva és ujjongást hallottam meg. Szóval örülnek nekem, vagy Jeremy-nek. Mindegy. Akkor is ujjonganak.
- Én Anna Quinn vagyok és itt áll mellettem... - és ránéztem a srácra.
- Jeremy. Köszönöm Anna, hogy itt lehetek. - nézett rám. Bólintottam.
- Rendben, New Orleans! - ordítottam. Oké. nekem nem akusztikusnak kellene lennem, hanem rockernek, a Shark Stage-en - Ma, csak nektek és csak most New Years Day napot tartok. Remélem jól fogjátok érezni magatokat. De akkor kezdjük is a Defame Me-vel. - és elkezdtem ( bocsánat, hogy nem akusztikus verzióban van itt, de nem találtam meg ). Nagyon édesek voltak. Énekelték velünk.
- A következő egy új dal lesz. Még nem nagyon tudom, úgyhogy kérlek titeket, hogy segítsetek. Akkor jöjjön a Kill or Be Killed! - és valamiért többen lettek. A dal ment magától, úgyhogy ide nem kellett akusztika. 
- A következő dalhoz megkérném Jeremy-t, hogy ezt ő énekelje, mert én ezt csak hibása tudom. Kövezzetek meg vagy valami, de csak hibásan tudom. Rendben van, Jeremy? - és ránéztem a srácra.
- Rendben. .- mondta mosolyogva. Olyan cuki a gödröcskéi. 
- Oké. I'm No Good! - itt még többen lettek. Ennyire szeretik a New Years Day-t?! Mondjuk megértem. Ashley egy csodás hanggal rendelkező csaj. 
- Oké, Jeremy. Most énekeljük az én személyes kedvencem a Let Me Down-t! - már itt tomboltak. Hiába akusztikus, akkor is. 
- Ha már a Let Me Down ilyen jó volt, akkor a következőnél már szárnyalni fogtok, mint az angyalok. És az angyaloknak milyen szemük van?
- Ezt nagyon jól mondtad. - hallottam a fülesen Bebe hangját és azt is, hogy nevetnek. Én is elmosolyodtam.
- Angel Eyes. - és énekeltem. Ezek a végén tényleg elszállnak. 
- A következő lesz az utolsó szám, úgyhogy tomboljatok! Nagyon köszönöm, Jeremy-nek, hogy velem tartott és nektek is, hogy ilyen édesek vagytok. Imádlak titeket! Other Side! Gyerünk! - és ez se akusztikusan ment. Közben mondtam, hogy 'gyerünk, New Orleans!' és ilyeneket. A dal végén, már készülődtem, de valaki a fülesen mondta, hogy maradjak. Megálltam és vártam. A lányok egy tortát toltak a színpadra. Hátul megláttam Andy-t is aki csak mosolyog. Jeremy odaadta Ashley-nek a mikrofont.
- New Orleans! - ordította bele - Ez a torta nem másnak van, mint Anna-nak. Ma van a szülinapja, úgyhogy énekeljünk neki egyet. - és elkezdték énekelni a 'Boldog szülinapot.'.
- Háromra ordibáljuk, hogy boldog szülinapot! Gyerünk! 1... 2... 3... Boldog szülinapot! - ordította mindenki és nekem könnyek gyűltek a szemembe. Odafutottam a lányokat megölelni.
- Nyugi. Elkenődik a sminked. - mondta mosolyogva Al. Megsimogatta a buksim. Felkaptam egy mikrofont.
- Köszönöm nektek. Tényleg. Nagyon, de nagyon imádlak titeket. Most már tudom milyen jó érzés ilyen jó közönséggel. A barátokról sem feledkezem meg. Nélkülük nem lennék itt és nem lennék ennyire boldog. Sok nehézségen mentem keresztül, de velem voltak ők. Akiket családomnak mondhatok. Sőt. ők a családom. De nem csak a lányok és Jeremy-ék, hanem Kellin is, Ronnie-ék is és mindenki. Még egyszer köszönöm mindenkinek. Na, de én megyek mert elkenődik a smink - mivel még mindig könnyezek - és autogramot akarok még adni nektek. Akkor majd a sátornál találkozunk. - mondtam és lementünk. Mindenki aki számít itt volt. Végig öleltem a családom. Jó nagy család vagyunk. A bátyámnál és Andy-nél elidőztem.
- Srácok, köszönöm nektek. - mondtam nekik.
- Ugyan már. Ezt te is megtennéd értünk. - mondta Allan. A törpe.
- Sőt még többet is. - rakta hozzá Vic. Na, ezt pont tőle nem akartam hallani, mert ő is és mindenki sokat tesz azért, hogy jól érezzem magam.
- Mi az ott az ujjadon? - kérdezte Maria.
- Motionless-től kaptam. - mondtam egy kicsi undorral - Na, de én megyek. Nem váratom meg a rajongókat. Ha vannak egyáltalán. - felkaptam egy tollat és már indultam is. Velem jöttek a lányok. A fiúk visszavitték a tortát és berakják a hűtőbe és van akinek koncertre kell mennie. De egy olyan nagy torta, hogy fér bele a hűtőbe?!
- Nem csak az az egy torta van. - súgta meg nekem Bebe. Egy meglepő pillantással ajándékoztam meg. Szóval nem egy van. Mikor odaértem egy csomóan ott vártak. De cukik. Mosolyogtak. Leültem és aláírtam az elsőnek. Szinte mindenkivel csináltam képet. Boldog szülinapot kívántak még itt is. Egyesével. Mikor végeztem azt hittem meghalok. És még éhes is vagyok. Ennek hangot is adtam.
- Éhes vagyok. 
- Van az öltözőben kaja. Vittem neked, mert gondoltam, hogy éhes leszel. - mondta mosolyogva Dana. Ma mindenki olyan jókedvű.
- Gyere. Elhurcolunk oda. - és elkezdtek tolni.Odaértünk és én egyből letámadtam a kaját. 
- Ez finom volt. - simogattam meg a pocim.
- Itt van innivaló is. - és a kezembe adtak egy Corona-t.
- Istennők vagytok. - és elkezdtem inni.
- Menjünk nézelődni. - adta az ötletet Maria - Amúgy is mindenki abbahagyta a koncertezést.
- Oké. - mindenki belegyezett és elindultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése