2015. augusztus 11., kedd

58.rész

"- Én is egy ruhát vettem neked. Azt is Ella segített kiválasztani. - jött mellém Jake - Boldog szülinapot. - egy lélegzetelállítóan gyönyörű ruha volt. Egyszerű, mégis gyönyörű.
- Köszi. Ez gyönyörű. - adtam egy puszit az arcára.
- Húgi. Már csak én maradtam. - karolta át a nyakam hátulról Kellin - Ezt Kate választotta, én fizettem és Copeland megmosolyogtam. Ez otthon várja, hogy beindítsák. - mutatta a telefonját. Egy gyönyörű fekete Audi. *-*
- Imádlak, Kellin. - ugrottam a nyakába."
- Itt a kulcsa. - adott egy kulcsot a kezembe, amin egy cuki démonos plüss volt. Megpusziltam, a drága szeretett bátyám - Addig is, hogy ne maradj ajándék nélkül, gyere, - elkezdett kifelé húzni.
- Minek? Hova? - kérdezősködtem.
- Mikor az óra éjfélt üt, fényeket fogsz látni az égen. - mutatott fel és igaza volt.
- Boldog szülinapot, húgi. Megkértem Bobot, hogy lőjön fel párat és Dim választotta ki, úgyhogy nem tudom, hogy mi lesz. - hátulról átölelt Andy. Én nekidőltem a mellkasának és így álltunk. A többiek is kijöttek. A vége egy felirat volt. 'Boldog szülinapot, Anna. <3'
- Ennél boldogabb már nem is lehetnék. - mosolyogtam. 
- Akkor ma bebaszunk. - mondta Ash.
- Ash. - ütötte meg Lu, a srácot.
- Ma buli van. Tőlem te bebaszhatsz, csak este ne kezdj el járkálni, mint egyszer. - mondta Jinxx.
- Ashley Purdy, ha elkezdesz ott nekem járkálni, véged van. - figyelmeztette Sammi.
- Én hamarabb ütöm le. - szólt közbe Ella.
- Nekem az orvos azt mondta, hogy pihennem kell. - mosolyogtam.
- Fázol. - suttogta a fülembe Andy.
. Egy kicsit. - a vállamra terítette a bőrdzsekiét és egy mélyet szívott a cigarettájába. Mióta cigizik ez itt mögöttem?
- Kérsz? - nyújtotta felém. Kivettem a kezéből és szívtam belőle, aztán egy szép füstfelhőt csináltam. Utána visszaadtam neki. Elszívta és megszólalt.
- Menjünk be. - mindenki belegyezésével bementünk. Mi a lányokkal összegyűltünk az egyik asztalnál. Mindenki vett a kezébe piát. Nekem elég volt egy üveg sör. Beszélgettünk minden csajos dologról. Mindenki leitta magát, kivéve én. Én még mindig ezt az egy üveg sört iszogatom. Az alján maradt még egy kicsit, amit lehúztam. Felálltam és hátramentem. Lefeküdtem az ágyamra. A srácok a mellettem lévőnél beszélgettek. Valaki idejött mögém és átölelt. Andy.
- Na, mizu? - kérdezte és a állát rárakta a vállamra.
- Fáj a fejem, de semmi különös. Pihenek egy kicsit és jobb lesz. - mondtam fáradtan. Ásítottam egyet.
- Látom fáradt vagy. Hagylak aludni. Szép álmokat, én királynőm. - megcsókolt és elment. Magamra húztam a takaróm és így merültem az álmok tengerébe.

~ Andy szemszöge ~

Anna alszik. Ash leitta magát és itt ordibál. Fejbe vertem.
- Mi van?! - kérdezte ugyanolyan nagy hangerővel.
- Halkabban. - mutattam a szerelmemre. Odanézett és meghúzta a vállát - Ne ordibálj. - megrázta a fejét. Felálltam és odamentem Lucy-hoz.
- Vidd el innen a palidat, mert esküszöm, hogy leütöm. - mondtam neki. Felállt, de ő se volt tiszta ezért szoknia kellett az állást. Pár percig egy helyben állt aztán elindult. A következő pillanatban kijöttek a pasijával és elmentek. Úgy mentek, mint a részegek. Nem csodálkozom, mivel azok. Visszamentem és a srácok kidőltek. Legyintettem egyet és befeküdtem Anna mellé. Olyan békésen alszik. Szegénynek mennyi mindenen kell még keresztül mennie?! Ha ennek vége, akkor nagyon remélem, hogy nem történik már semmi és én se baszom el.

~ Anna szemszöge ~

Reggel a madárcsicsergésre és a napsütésre keltem. Én hülye elfelejtettem elhúzni a sötétítőt este. Na, mindegy. Megfordultam és egy édesen szuszogóm Andy-t találtam magam mellett. Imádom. Ha ennek az egésznek vége, akkor csak vele leszek. Ja, meg a többiekkel. Senki mással csak velük. Megpusziltam az arcát és feltápászkodtam. Valahogy átmentem fölötte, úgyhogy nem keltettem fel. Elmentem zuhanyozni, mert olyan szagom volt, mint egy záptojásnak. Bementem a fürdőbe, levetkőztem és bementem a kabinba. Magamra engedtem a forró vizet, ami először csípte a bőrömet, de egy idő után megszoktam. Kentem magamra tusfürdőt, amit utána lemostam magamról. Kimásztam és lemostam a sminkem. Jaj, istenem. Este magamon hagytam. Hogy nekem milyen szar lesz ezután a bőröm. Magamra tekertem egy törölközőt és kimentem. Reggelire csinálok müzlit. Az jó lesz. Előszedtem a hozzávalókat és egy tányért. Megcsináltam a kedvenc gyümölcsös müzlimet. Főztem kávét, amivel leültem az asztalhoz. Felszállt a buszra Jaime.
- Meghoztam a mai újságot. - mondta halkan és lerakta elém.
- Köszi. - suttogtam, de belenyilallt a fájdalom a fejembe.
- Jól vagy? - ijedt meg a sofőr.
- Idehoznád a fájdalomcsillapítómat. Ha jól tudom, akkor benne van a nadrágom zsebébe, ami a fürdőbe van.
- Máris hozom. - és elment. Visszajött a dobozzal. Kikaptam a kezéből és bekaptam egy bogyót, amit kávéval öblítettem le.
- Jobb? - kérdezte.
- Majd jobb lesz. Köszi. - bólintott és hátrament.

~ Jaime szemszöge ~

Remélem is, hogy jobb lesz.
- Andy. - próbáltam felkelteni - Andy. Kelj fel. - ráztam meg.
- Mi van? - morogta.
- Anna-nak fáj a fejem. Elég sápadt szegény csaj. - felkapta a fejét és előrement. Ha ezt nem mondtam volna el neki, akkor megöl. Mindegyikünknek megmondta, hogy ha valami baja van Anna-nak, akkor azonnal szóljunk neki, mert ha nem, akkor végünk.

~ Anna szemszöge ~

A következő pillanatban Andy tűnt fel, aki aggódó fejjel jött felém.
- Jól vagy? - fogta meg a karom.
- Persze. Miért? - néztem rá értetlenül. Gondolom Jaime mondta el neki, hogy rosszul lettem.
- Nem úgy tűnik, mintha jól lennél. Sápadt vagy. - megsimogatta az arcom. Leült, én pedig beleültem az ölébe. A mellkasának dőlve ettem. Belepuszilt a hajamba. Adtam neki egy falatot a reggelimből. Mosolygott egyet és megcsókolt. Elkezdte nézegetni az előttünk heverő újságot. Belelapozott és mi voltunk a második lapon.
- Chris Motionless vagy Andy Biersack? Annabella Rose Quinn, Kellin Quinn húga - na, ne mondjátok - aki mostanában egy csomó pasassal kavar. Először Chris Motionless, aztán Andy Biersack. Rá pár hétre bejelentik, hogy szétmentek. Utána látták Vic Fuentes-el és pár ismeretlen fiúval is. Megint összejöttek Motionless-el, de nemrég ők is vitatkoztak és kézen fogva ment és csókolózott, Andy Biersack-al. Akkor most mi is az igazság? - itt egy kép rólam és Andy-ről - Sokan mondják azt is, hogy Annabella nem is Kellin Quinn húga. Csak beadta szegény srácnál, hogy ő az. Vagyis kihasználta a helyzetét és ez a helyzet, pedig az anyja halála. - nem bírtam tovább olvasni. Beletemettem az arcom a mellkasába.
- Nyugi. - mondta és megpuszilta a fejem - Bárki, aki ilyet mer mondani rólad, azt szétverem. nem hagyom, hogy bántsanak.
- Kit bántanak? - jött ki a bátyám.
- Olvasd el. - dobta le az asztalra az újságot a Bukott Angyalom. Kellin leült elénk és elkezdte olvasni.
- Ez egy oltári nagy baromság. - mondta hangosan, amikor elolvasta.
A mai szettem
- Mi baromság? - jött elő Justin. Ő is elolvasta - M. Corn. - olvasta - Ez a cikk szerzőjének a neve. Ez az M. Corn, ez mindig baromságokat ír és már nem hisz senki neki. - mondta nyugodtan. Megettem és megittam a reggelim.
- Ki kér kávét? - álltam a pult előtt.
- Én. - mondták egyszerre hárman.
- Én! - ordibálta ki Gabe. Előszedtem négy bögrét, amibe töltöttem az életmentő nedűt. Mindenki odaadtam a poharakat, még Gabe-nek is bevittem. Felkaptam magamra, a mai szettem és, hogy Ash örüljön, a tőle kapott fehérneműt vettem alá. Elraktam az ajándékaimat, kivéve a telefont és az egyik tokot. Beüzemeltettem a telefonomat és beleírtam mindenkinek a számát. Akik ébren voltak nekik megadtam az enyémet. Töltöttem le pár zenét és háttérképnek beraktam egy Andy-vel közös képet. Letöltöttem még a Facebook-ot, Twitter-t és az ehhez hasonló oldalakat. Közben már mindenki felkelt és átmentünk a BVB buszba. Mindjárt indulunk St.Petersburg-ba. Össze kell válogatnom, hogy milyen dalokat fogok játszani. Holnap, majd nem valamilyen napot tartok, hanem a saját készítésű dalaimból rakok össze, egy előadást. Ez, még ráér. Most szórakozzunk egy kicsit. Ja, még se. Bryan-nek adunk interjút, hogy tisztázhassuk a dolgokat. Kiírtam Twitter-re, hogy...
'Ma tartunk Andy-vel interjút Bryan Stars-nak. Szeretném ha felraknátok kérdéseket, amiket majd az interjú során megválaszolhatunk.' 
Amikor ezt kiírtam egyből jöttek a kérdések. 10-kor kezdjük, majd ami 10 perc múlva lesz. Addig magunkhoz vettünk egy-egy Monster-t és megnéztük, hogy a srácok mit csinálnak. De jó nekik. Ők itt hűsölnek és filmet néznek. Nem is akármit. A The Walking Dead maratont tartanak. Oké, ezt megjegyeztem. Elindultunk (persze kézen fogva) a helyszínre, ami a Black Veil Brides shop sátra lesz. Mikor odaértünk Bryan már várt a kamerájával. Leültünk, én persze, hogy a szerelmem ölébe ültem. Mer' mér' ne? A kezembe szorongattam a telefonom és a Monster-t, Andy ugyanezeket fogta.
- Akkor kezdhetjük? - kérdezte Stars. Bólintottunk és elindította a kameráját.
- Sziasztok! Én Bryan Stars vagyok és a mai vendégeim Andy Biersack és Anna Quinn. - felénk fordította a kezében lévő eszközt.
- Sziasztok. - mosolygott a Bukott Angyalom, de édes.
- Sziasztok. - integettem a kamerába.
- Ma, azért vagyunk itt, hogy tisztázzuk a dolgokat Andy és Anna közt. Anna a Twitter oldalán megkért titeket, hogy rakjatok fel kérdéseket, amiket majd most megválaszolnak. Erre én is kíváncsi leszek. - fordította vissza az eszközt. Felléptem Twitter-re és elkezdtem nézelődni.
- Az első kérdés, az az, hogy Kurva vagy? - olvastam fel - Erre csak annyit tudok mondani, hogy nem és miért tartasz kurvának?!
- Mi folyik közted, Andy és Chris között? - olvasta a következőt Biersack. Végre egy normális kérdés.
- Én szeretem Anna-t, amit bármikor bebizonyítok nektek. - megcsókolt - Motionless meg egy csicska. Erre csak ennyit tudok mondani. Van amit vagy nem mondhatunk el, vagy nem akarunk elmondani. - de édes. Én erre nem tudtam volna mit mondani.
- Andy és köztem szerelem van, Motionless pedig csak bekavart. Igaz, hogy régebben szerettem,m de annak már vége. Soha többé nem tudnám szeretni. Nekem most már csakis Andy és a családom kell. - válaszoltam én is.
- Sokan láttak téged Vic Fuentes-el is. - belekortyoltam az italomba - Vele mi van?
- Vic csak egy barát. Vele iszogatni voltam, mert már kuszák voltak a dolgok és hát ki akartam rúgni a hámból, ami sikerült is. Még egyszer mondom. Vic csak egy barát. Igaz, Vic?! - ordítottam. Bryan Vic felé fordította a kamerát.
- Nem tudom, hogy miről beszéltek, de neked mindig igazad van, úgyhogy igen. - nevetett.
- Arról, hogy mi van köztünk. - mondtam.
- Ja, köztünk. Szerelem. Gyere ide, édes. - csücsörített. Kinyújtottam a nyelvem - Ja, hogy te nyelveset akarsz.
- Olyan hülye vagy. - nevettem.
- Rendben akkor. - durcizott be - Szakítok veled. De ha tegnap jól hallottam, akkor jól elvoltál Andy-vel. - ment el mosolyogva. Ránéztem a szerelmemre és elnevettük magunkat.
- Ez hülye. - mondtam, inkább röhögtem.
- Na, komolyodjunk gyerekek. - mondta Bryan. Megkomolyodtunk.
- Láttak téged még pár ismeretlen sráccal is. Ők kicsodák neked? - olvasta alattam Andrew.
- Igen, láttak engem pár ismeretlen pasassal. Ők az ismerőseim, akiket Ash barátnőjének, akinek Lucy a neve. Na, Lucy-nak a szüleinek az esküvőjén ismertem meg őket. Ők szintén csak barátok, de az igaz, hogy van pár tervünk, de arról inkább nem mondok semmit. - lenéztem a mobilomra - A többi kérdés nem annyira kérdés. Inkább csak abból áll, hogy lekurváznak, meg olyan kérdéseket tesznek fel, hogy szerelmi háromszög?! 
- Akkor most nekem lenne egy kérdésem. - nézett ránk - Azt hallottam, hogy ti esküvőt szerveztek. Ez igaz?
- Igen. Ők már szervezik. Még a babát is, hogy mi lesz a babának a neve, amikor még nem is kérte meg a kezemet és még nem is vagyok terhes. 1 hét múlva már a baba szobáját fogják tervezni. - mondtam bólogatva.
- Van baba? - csillogott fel Andy szeme.
- Nincs, de ha kell akkor veszek neked Barbie-t, oké?! - tovább nézegettem a kérdéseket. Egyen megakadt a szemem. Amikor az édesem meglátta a kérdést elnevette magát.
- Mi az? - kérdezte Stars.
- Lefeküdtetek már? - olvastam fel - Ha annyira szeretnéd tudni, igen. Lefeküdtünk és nem is egyszer.
- elkezdtek nevetni. Stars megkomolyodott.
- Ugye, Anna neked tegnap volt a szülinapod?! - megkomolyodott.
- Igen. - bólintottam és rácsaptam a nevetőgörcsöt kapott Biersack-ra.
- Mit kaptál? Ha szabad megkérdeznem.
- Persze. Elmondom. - összeszedtem a gondolataim - Kaptam 2 gyönyörű tortát, amiből alig maradt valami. Annyit kell róla tudni, hogy fekete és isteni volt. Akkor kaptam még egy gyönyörű fekete gyűrűt és egyet találhatsz, hogy kitől kaptam.
- Andy? - tippelt.
- Igen. Itt van, most is rajtam. - megmutattam a gyűrűt. Bólogatott és mosolygott Bryan.
- Eljegyzés? - kérdezte.
- Nem. Még pár dolgot el kell intéznünk és csak utána. - mondta nem annyira boldogan, de mégis mosolyogva Andy.
- Ne szomorkodj. - csókoltam meg.
- Cukik vagytok. Na, de még mit kaptál?
- Ezt a nyakláncot. - mutattam a fél angyalszárnyamat. Odahúztam Andy-ét is, aki csak nyögött egyet.
- Ezt nem ilyenkor kell. - néztem hátra.
- Látszik, hogy szerelmesek és perverzek. Páros nyaklánc. - közelített a kamerával megint.
- Kaptam még ezt a halálfejes gyűrűt - ami a nagyujjamon van - ezt a karkötőt, - amit Lu-tól kaptam - van még egy nyaklánc, - amit megint csak Lu-tól kaptam - van még egy fekete, pöttyös fejkendő, három cipő, 2 ruhát, ezt a telefont és pár tokot.
- Mi történt a másik telefonoddal? - kérdezte mosolyogva.
- Megsemmisült. Vagyis találkozott a fallal, mert Ash-t akartam megdobni vele. Ja, ha már Ash-nél járunk, akkor tőle egy fekete fehérneműt kaptam.
- Andy, ehhez mit szólsz?! - fordult a pasimhoz.
- Megtudnám ölni, de csak azért nem teszem, mert jól áll rajta. - mosolygott perverzen.
- Te perverz kukkoló. - csaptam a mellkasára.
- Csak megnéztem, hogy mi van veled, mert olyan nagy csöndben voltál. - nézett rám cuki, kutya szemekkel - De azt nem mondod el, hogy a bátyádtól mit kaptál?
- Nem mondtam? Ja, tényleg nem. Kellin-től egy fekete Audit kaptam ami otthon csak arra vár, hogy beindítsam.
- Az jó. Akkor te most nem szenvedsz hiányt semmiben. - mosolygott.
- Én? Soha.Szinte már elkényeztetnek. - nevettem.
- Hallottam, hogy volt valami incidens a tegnapi Black Veil Brides koncerten. A részleteket nem tudom. Elmondanátok nekem? - bólintottam.
- Igen. Tegnap én is felléptem a srácokkal együtt. Eljátszottunk 3 számot és a harmadik számnak a végén elkezdett az egyik srác pofázni Andy-nek. Én is beleszóltam és utána velem kezdett el veszekedni. Belekeverte a bátyámat is, és ezt nem hagytam annyiba és nekimentem. Megállítottak, de Alice-ék a backstage-ből elkezdte jönni és Andy is neki akart menni. Ja, a srácok azért akartak nekimenni, mert én neki dobtam a mikrofont és ő pedig visszaadta és fejbe talált. Nem rám figyeltek, ezért nekimentem. Alice ledobta a pasast a magassarkújával, amit ő vissza is dobott csak az engem talált fejbe, amitől kifeküdtem.
- Ezt úgy mondtad, mintha olyan vicces lenne. - szólalt meg Andy.
- Nem vicces de, hogy reagáljak rá. Ha megtalállak meghalsz, te köcsög, vagy kerülj még egyszer a szemem elé, de feldugom a seggedbe a kezedet?!
- Valahogy így. - bólogatott.
- Oké. Akkor ennyi lenne mára, már csak egy dalt kérnék tőletek.
- Akkor legyen a Black Veil Brides, Coffin.
- Akkor jöjjön a Coffin. Sziasztok.
- Sziasztok. - köszöntünk el, integetve és leállt a kamera.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése