2015. augusztus 10., hétfő

57.rész

Sziasztok! Megjöttem az új résszel. Ebben most ugrálni fogok a szemszögek között. Remélem, ez nem kavarodtok bele annyira. Szeretném, ha aláírnátok ezt a petíciót, amit az egyik kedves ismerősöm indított el. Remélem sokan aláírjátok, ha még nem tettétek meg, és akik már aláírták azoknak sok-sok puszit küldök. Azoknak is, akik csak most fogják. Nem is szaporítom tovább a szót. Jó olvasást mindenkinek! :) <3
http://www.peticiok.com/black_veil_brides_koncert


"- Mi a baj? - kérdezte ijedten. Nem válaszoltam.
- Kellin, Alice, CC! Gyertek! - ordibálta és jöttek a srácok.
- Hallasz, Anna?! Anna?! - mondta ijedten és innen sötétség. Sötét lett, mint Ash agya."

~ Andy szemszöge ~

Anna elájult.
- Vigyétek. - adtam át Kellin-nek. Előttem vitték el azt a szemetet. Odamentem és letámadtam.
- Most megdöglesz, te fasz. - behúztam neki egyet és utána még egyet és még egyet. Jake és CC szedtek le róla. Legszívesebben tényleg megöltem volna. Elvitték.
- Folytassuk a koncertet. - fogta meg a vállamat Jake. Visszamentünk a színpadra.
- Elnézést kérek mindenkitől. Folytatjuk a koncertet.

~ Kellin szemszöge ~

Elvittük Anna-t egy közeli gyengélkedőhöz. Lefektettük az ott kirakott ágyra.
- Mi történt vele? - kérdezte az orvos.
- Bejbe találta egy magassarkú. - válaszoltam.
- Majd ha felkel akkor megvizsgálom, addig hagyjuk pihenni. - mondta és elment. Ezt nem hiszem el. Nem tudna valamit tenni?! Bármit?! Gondolom ez olyan lenne, mint anya halálánál, hogy mi megtesszük azt amit tudunk. Fél óra múlva kezdett ébredezni.
- Orvos. - indult meg Alice - Ébredezik. - és idejött a doki. Hozott egy táskát, amiben gondolom a cuccai vannak. Felültette a húgom és elkezdte vizsgálni.
- Egy kis agyrázkódása van, de semmi komoly. Egy ideig fog a fejed fájni, arra vegyél be fájdalomcsillapítót és pihenj sokat. Ne legyél sokat napon. Este aludni nem bulizni. - mondta, amikor befejezte a vizsgálatokat.
- Rendben. - mondta mosolyogva, kicsit kábultan Anna.
- Szerelmem. - jött ide Andy. Megölelték egymást, aztán pedig csókolóztak. Miért mindig előttem kell?!

~ Anna szemszöge ~

- Szerelmem. - jött ide Andy. Megöleltük egymást és egy csókot lehelt az ajkamra.
- Jól vagy? - kérdezte.
- Egy kicsit fáj a fejem, de semmi komoly.
- Itt egy doboz fájdalomcsillapító. - adott egy dobozt a kezembe a doki.
- Köszönöm. - megpróbálta felállni, de megszédültem, mint mindig.
- Lassan. - fogta meg a karom a szerelmem. Megláttam Motionless-t, amint idegesen jön erre.
- Mit képzelsz? Azt hiszed, hogy játszadozhatsz velem, te szajha! - és a keze az arcomon csattant.
- Te fattyú! - és elkezdtek verekedni.
- Andy, állj! Srácok, ne csináljátok ezt! - a végén Andy-t leszedte Jake, Jinxx és Ash trió. Motionless pár helyen vérzett, de ez nem érdekelt. Most haragszom, Andy-re. Cerulli neki akart menni Biersack-nak, de őt lefogta CC és Kellin. Elvitték valahova. Sóhajtva leültem, felnéztem Andy-re, akinek nem volt komolyabb baja. Egy kicsit vérzett a szája, de nem vészes. A lányokkal visszamentem a buszba. Lefeküdtem és ők leültek mellém.
- Lebuktunk. - sóhajtottam.
- Ne sóhajts ennyit. Még azt hiszem, hogy egy 40 éves öregasszony vagy. - mosolygott Al.
- Így van. Az pedig nem baj, hogy lebuktunk, mert az még nem azt jelenti, hogy a terv nem sikerül. - mosolygott Sammi.
- Igazatok van. - egy enyhe mosoly megeresztettem.
- Ma van a szülinapod. Legyél boldogabb. - mondta Lu.
- Igazatok van. Jaj, csajok, hogy én mennyire szeretlek titeket. - megöleltem őket.
- És engem nem szeretsz? - jöttek meg a srácok.
- Nem. Most nem szeretlek, Biersack. Most haragszom rád. - mondtam neki.
- Akkor mi most megyünk. - ment el mindenki. Csak én és Andy egy buszba.
- És miért is haragszik rám, hercegnő? - jött egyre közelebb.
- Mert verekedtél és pont te tudod a legjobban, hogy én mennyire utálom a verekedést. - és még közelebb jött.
- De te is verekedsz. - és már ott állt előttem - Akkor én is haragudhatnék rád.
- Andy. Az más. Én aggódok érted. Mi van ha valami bajod esik?
- Érted verekedtem. - és fölém mászott - Nem hagyom, hogy bárki bántsa, az én hercegnőmet. - megsimogatta azt a helyet, ahol megvertek - Az én szeretett királynőmet, ha bántani meri valaki, abból nem marad sok minden. Még mindig haragszol rám?
- Igen. - és elkezdett ördögien mosolyogni.
- Biztos?
- Biztos. - és megcsókolt. Hosszan csókoltuk egymást.
- Még mindig? - váltunk szét.
- Még mindig.
- Akkor meg kell büntetni a rossz kislányt. - és megint a számra tapadt. Csak addig váltunk el, hogy normálisan elfeküdjünk az ágyon.
- Rossz vagyok, csak nem kislány. - ezen a kijelentésemen csak mosolygott és a következő pillanatban, már csókolt és a melltartómmal szarakodott. Belemosolyogtam a puszinkba és segítettem neki.

~ +18 ~

Levettem a felsőjét és a nadrágját. Ő ugyanezt tette a nadrágommal és a bugyimat megsemmisítette. Azt én már nem tudom felvenni. Levettem az alsóját. Elkezdtem játszadozni a férfiasságával, mire ő csak felnyögött. Áttért a nyakamra, amit egy idő után harapdált. Markolászta a mellem, amire én csak halk nyögésekkel reagáltam. Mikor már nem bírt magával behatolt, amit egy hangosabb nyögéssel díjaztam.
- Szeretlek. - suttogta a fülembe.
- Én imádlak. - mondtam és átkaroltam a nyakát, amit aztán csókokkal leptem el. Egy gyorsabb tempót vett fel és pár perc múlva egyszerre élveztünk el.

~ +18 vége ~

Lefeküdt mellém. A bőrdzsekije zsebéből egy masnis dobozt vett ki.
- Nyisd ki. - adta a kezembe. Kinyitottam és egy egyszerű fekete gyűrű lapult benne, amire rá volt gravírozva, hogy I Love You Forever. Anna&Andy. Volt mellette még egy páros nyaklánc. Angyal szárnyak voltak. Sírva, a nyakába borultam. Éreztem, hogy mosolyog és a hátamat simogatja.
- Andy, ez gyönyörű. Köszönöm. - mondtam a nyakába.
- Akkor ne sírj.
- Ezek örömkönnyek.
- Na, gyere. - a gyűrűt az ujjamra húzta. Az egyik nyakláncot a szerelmem nyakába raktam és a másik az én nyakamon lógott.
I Love You Foerever. Anna&Andy

A bal oldali Andy-é, a jobb Anna-é.


















Megöleltük egymást.
- A srácok, már biztos, hogy türelmetlenek. Menjünk.
- Oké. - elkezdtem öltözni, de Andy pucér látványa jobban lefoglalt.
- Ennyire tetszik, az amit látsz? - fordult meg.
- Honnan tudtad? - kérdeztem. Idejött és elkezdett csókolni. Hozzányomott a falhoz. A segítségével a derekán összekulcsoltam a lábam és ugyanezt a nyakánál is a kezemmel.
- Segítsek öltözni? - kérdeztem.
- Nekem nem kell. És én neked? - ezen csak nevettem. Motionless gyűrűjét beledobtam a WC-be.  Gyorsan felöltöztem, rendbe raktam az arcom és kimentünk. Nem találtuk a többieket sehol, ezért elindultunk. Megfogtam a kezét. Az arcomra adott egy puszit. Egy csomó rajongó elkezdett fényképezni minket. Még itt vannak? Ja, tényleg. Most vannak az utolsó koncertek. Megtaláltuk őket. Egy asztal körül ültek és előttük volt egy kis nasi és ital. Mosolyogva mentünk feléjük.
- Anna. - futottak ide a lányok. Megöleltek.
- Nem egy gyanús személlyel mentem el. - mosolyogtam.
- Andy, igenis gyanús. Ki tudja, hogy mit csinált veled. Mondjuk van egy-két elképzelésem. - mondta mosolyogva Al.
- Mi ez a nyakadba és a kezeden? - vette észre Ella.
- Gyűrű és nyaklánc. - mosolyogtam.
- Ugye, nem tőle? - mosolygott Sammi.
- De. - még nagyobb mosoly terült el az arcomon.
- Ez gyönyörű. Gratula, Biersack. - a vállába bokszolt egyet Kellin.
- Még nem jegyeztem el. Még. - mondta felém nézve.
- Ki mondta, hogy igent fogok mondani? - tettem a csípőre a kezem.
- Mi mást mondanál? - jött felém.
- Nem. - ott magasodott előttem. Andrew Dennis Biersack mellett mindenki törpének érzi magát.
- Aha, és én ezt el is hiszem. - megcsókolt. Jó páran elkezdtek fényképezni. Úgy érzem, hogy benne leszünk az újságba. Mikor abbahagytuk csak úgy mosolygott, de nem csak ő, hanem mindenki. Olyan édesek, a gödröcskéi. Feltudnám falni.
- Megmondtam, hogy így jobb. - súgta a fülembe Bebe.
- Neked mindig igazad van. - suttogtam vissza. Kuncogott egy kicsit.
- Én már odaakarom adni az ajándékot. - toporzékolt Lucy.
- Mindjárt odaadhatod, édes. - csókolta meg Ash.
- Ha annyira akarod, akkor menjünk. Amúgy is ott van a befejezetlen torták. - állt fel Kellin. Visszasétáltunk a buszhoz, de a BVB és a lányok elmentek az ajándékokért.
- Addig megehetem Ash-től a tortát. - örült meg Gabe. Kellin csak megcsóválta a fejét és kivette a tányérokat a hűtőből, az egyik tortát, bort, pezsgőt, rosé-t és elővett még poharakat. Egyszerre jött meg mindenki.
- Na, akkor én kezdem. - állt fel Vöröske - Az én ajándékom is egy gyűrű és egy nyaklánc. - ez mind egy gyönyörű szép dobozban volt - Van még egy telefontok is amire majd szükséged lesz. All Time Low-os. - adta a kezembe.
- Köszönöm, Al. - öleltem meg.

Al gyűrű ajándéka


Al ajándéka
Al ajándéka
Al ajándéka
















Lu ajándéka
- Akkor most én jövök. - állt fel izgatottan Lu - Az én ajándékom egy karkötő és egy nyaklánc. Igaz nem nagy szám, de szerintem ezek illenek hozzád. - egy fekete dobozkában volt egykígyós karkötő és egy nagy kristály vagy mi, amit egy varjú/holló láb fog.
Lu ajándéka





















Ash ajándéka
- Andy, remélem ezért nem fogsz megölni. - állt fel Ash. Kezdek félni - Ez az én ajándékom. - adott át egy fekete szatyrot - Először egy vibrátort akartam venni, de Lu megölt volna érte. - súgta a fülembe. Megnéztem, hogy mi az.
- Ash, te perverz állat. - mondtam mosolyogva - Köszönöm. - öleltem meg.
- Remélem fogod, majd használni.
- Lehet, de ne biztos.
- Mi az? - kérdezte a Bukott Angyalom.
- Megmutatom, ha nem ölöd meg Ash-t. - figyelmeztettem. Ő csak bólintott egyet és idejött. Belenézett a szatyorba.
- Ashley Purdy. Neked most véged. - mondta és elkezdtek verekedni, mint a lányok. A többiek is érdeklődve jöttek ide.
- Ashley Purdy, te perverz állat! - mondták egyszerre, amikor meglátták.
- Na, akkor én jövök. - jelentette ki Ella - Én ezt a két szépséget adom neked. - mutatott fel két gyönyörű táskát.
- Ezek gyönyörűek. - csillantak fel a szemeim, amikor előhúzta őket.
- Gondoltam, hogy tetszeni fog neked. - mosolygott.
- Köszi. - öleltem meg.
- Ugyan, csajszi. - veregette meg a hátamat.
Ella ajándéka
Ella ajándéka
















Jinxx ajándéka
- Én következem. - ugrált Sammi. Oké, ez fura volt tőle - Mivel a kedvenc ruhád megsemmisült, ezért vettem neked egyet és hozzá egy gyönyörű magassarkút. A ruhát Jinxx választotta, úgyhogy ez a mi ajándékunk neked. - átadott egy fehér szatyrot. Megnéztem  ruhát és a cipőt, amitől elájultam.
- Tényleg gyönyörű. Köszönöm. - öleltem meg mindkettejüket.


Ella ajándéka














Az NYD ajándéka
Az NYD ajándéka
- Mi a bandával közösen választottunk neked, ajándékot. - állt fel Ashley - Két gyönyörűség, amit remélem hordani fogsz. Megnéztem, hogy mi az és alig kaptam levegőt. Két elképesztő fekete magassarkú.
- Köszönöm. - öleltem meg Ashley-t - A többieket, meg ha meglátom letámadom őket és ölelésekkel árasztom el. - mosolyogtam.
- A PTV és a FIR, pedig ezt küldi. Ők most valamiért nem érnek rá. - adott át egy dobozt, amiben egy fekete IPhone volt. Imádom őket.
- Mondtam, hogy szükséged lesz a tokra. De nem csak én vettem. Az ETF, a Snow White's Poison Bite és a Drama Club összeszedtek neked egy kicsi szatyornyival. - adott át egy kicsi fekete szatyrot, amire rá volt írva, hogy 'Boldog szülinapot, Anna. <3' és alá volt írva. Már az elején a sírás kerülgettet. Tele volt BVB-s, meg mindenféle bandás, feliratos tokkal.
- Én egy kendőt, adok neked. - kötött CC a fejemre egy fekete, fehér pöttyös fejkendőt - Nem tudtam, hogy mit vegyek neked. - mosolygott kínosan és a tarkóját vakargatta.
- Nem baj. Ez is tetszik. Köszi. - pusziltam meg az arcát.
CC ajándéka
Jake ajándéka
- Én is egy ruhát vettem neked. Azt is Ella segített kiválasztani. - jött mellém Jake - Boldog szülinapot. - egy lélegzetelállítóan gyönyörű ruha volt. Egyszerű, mégis gyönyörű.
- Köszi. Ez gyönyörű. - adtam egy puszit az arcára.
- Húgi. Már csak én maradtam. - karolta át a nyakam hátulról Kellin - Ezt Kate választotta, én fizettem és Copeland megmosolyogtam. Ez otthon várja, hogy beindítsák. - mutatta a telefonját. Egy gyönyörű fekete Audi. *-*
- Imádlak, Kellin. - ugrottam a nyakába.







Kellin ajándéka *-*

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése