2015. július 31., péntek

52.rész

"- Legszívesebben én is csak vele lennék. - mondta Biersack és megcsókolta Csipkerózsikát. Ha most, mint a mesében felkel akkor én megemelem a kalapom. Vártam, de nem jött be.
- Hagyjátok, hogy hagy aludjon  és beszélni kellene azzal a Dana-val vagy kivel. - állt fel a szőkeség.
- Kivel? - kérdezte Alice.
- Dana Petter, Anna jelenlegi menedzsere és a többi csaj pedig Meghann Wright, egy akusztikus és Macy Kate egy másik. - magyaráztam. "
- Kösz az infókat. - mondta Maria - Megyek és beszélek velük.
- Megyek veled én is. - mondta Alice és belekarolt.
- Akkor én is. - állt fel Biersack.
- Ne. Te maradj itt Anna-val. - tolta vissza a helyére Brink.
- Menj csak nyugodtan. Én majd vigyázok rá. - mondtam és elindultak.

~ Maria szemszöge ~

Elindultunk hárman az akusztikusok öltözőjéhez. Anna miattuk lett ideges és úgy hallottam, hogy sírt is! Kapják be! Leütöm az összeset! Odaértünk és berontottam az helyiségbe.
- Itt van Dana Petter, Meghann Wright és Macy Kate?! - ordítottam.
- Itt vagyunk. Mit akartok? - kérdezte egy barna hajú csaj. Odamentem és rácsaptam az asztalra.
- Úgy hallottam, hogy Anna-t megbántottátok?
- Mi? Ő hazudott nekünk! - állt fel idegesen egy szőke.
- Mindenkinek van egy titka amit senki sem tud és Anna titka nem olyan, hogy ha ezt bárki megtudja akkor csak röhögnek rajta vagy ilyesmi. Ez nem olyan! Ha ezt bárki is megtudja Anna-nak vége van! Gyertek. - és elkezdtem a kurvák kezét húzni és kimentünk. Nekilöktem őket a falnak.
- Tudjátok a titkát? - kérdezte Alice idegesen.
- Nem mindent. - mondta a szőke.
- Mondjátok el,, hogy mit tudtok. - parancsolta Andy.
- Annyit, hogy még mindig Andy-vel jár és nem Motionless-el. Valamiért kell egy fiú gyerek 1 év múlva. Ennyi. - magyarázta a vöröses-barnás hajú.
- Ha elmondjuk akkor nem adjátok tovább senkinek. Oké? - ült le Al.
- Oké. - ült le a 3 csaj is.
- Ha bármit is elmondanak akkor azt majd én elintézem. - ropogtatta az ujjait Biersack. Letoltam a földre és én is letettem a seggem.
- Anna összetűzésbe keveredett egy maffia-val. De elmesélem az elejétől kezdve, de akkor menjünk a buszba. - állt fel a vörös barátnőm.
- Akkor mi a ráknak ültünk le. - idegeskedett Andy. Elindultunk a buszhoz, bementünk és leültünk.
- Na, akkor. Anna régebbi élete. Nagyon nehéz volt neki. - sóhajtott a vörös mesélő - Régebben még Badrick volt és nem Quinn.

~ Anna szemszöge ~

Felkeltem, de nem nyitottam ki a szemem, mert nem volt semmi kedvem. Az ajtó nyitódását hallottam, aztán pár lépést. Azt a kurva! De fáj a fejem!
- Na, akkor. - hallottam meg egy női hangot, de nem tudom, hogy kihez tartozik mert fáj a fejem - Anna régebbi élete. - rólam van szó. Milyen régebbi életem? - Nagyon nehéz volt neki. Régebben még Badrick volt és nem Quinn. - nem akarom hallani - Volt egy bátya Blake. - nem, nem, nem! Én ezt nem akarom! - 17.szülinapján megerőszakolta, de nem ő volt az első. Anna-t régebben is megerőszakolták. - nem! Elkezdtem sírni. - Sokan. - és elkezdett szipogni a nő - Kiderült, hogy akikről eddig hitte, hogy a családja egyáltalán nem is az. Megismerte az anyukáját és egyből meg is halt. Már csak a bátyja maradt neki. - erőt vettem magamon és megszólaltam.
- Ez nem igaz. - mondtam - Nekem akkoriban nem csak a bátyám volt. Ott voltál te is és a többiek is. - és bekukkantott egy meglepődött arckifejezéssel - Gyere üljetek le. Majd én elmondom. - paskoltam meg mellettem a helyet. Ezt meg is tették, de Andy az ölébe húzott és így ültünk. - Így van. Egy csomószor megerőszakoltak az akaratom ellenére. Ezzel senki sem foglalkozott. Apám egy iszákos, folyton dolgozó barom volt, anyám plázacica, és Blake. Blake egy semmirekellő. De miért is hívom azokat apámnak és anyámnak?! Az igazi anyám egyből meghalt amikor találkoztunk. Alig lehettem vele. Régebben Motionless volt a pasim. - nekidőltem Andy mellkasának - Ő is megerőszakolt egy csomószor. Utáltam és utálni is fogom. Nem azért vagyok vele most, mert úgy akarom. Semmi sincsen úgy ahogy akarom. Az igazi apám Black Drug. A híres Black Dogs maffiásoknak a vezére. Ez is milyen jó, ugye?! Szülnöm kellene neki 1 év múlva egy fiú gyereket. Ez nem fog sikerülni. Elmegyek valahova arra a 9 hónapra. Jön velem, majd pár barátom.
- Anna, nem akarod elmondani, hogy hová mész? - kérdezte a Batman-em.
- Nem. Ha meg van a 9 hónap, akkor kiveszek az árvaházból egy gyereket és őt adom neki.
- De? - kérdezte Maria.
- De nem akarom, hogy a gyereknek ilyen sorsa legyen. Nem akarom, hogy Black Drug-é legyen.
- Nem is muszáj. - mondta Dana - Gyereket se muszáj kivenned az árvaházból. Black Drug gondolom személyesen akarja átvenni a gyereket. Értesíted erről az egészről a rendőrséget és kész. Ők letartóztatják akkor amikor találkozni akar veled.
- Ez jó ötlet. - mondtuk egyszerre. Ásítottam egyet.
- De cuki. - mondták a többiek. Nevettem egyet és lefeküdtem.
- Aludj jól, Csipkerózsika. - lehelt egy csókot a számra a szerelmem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése