2015. június 17., szerda

10.rész

"- Na most megöllek. - elkezdte kergetni Ash-t. Mindenki elkezdett nevetni. Al felém kergette Ash-t és nekem jött és felestünk. Mondhatom nagyon jó helyzet volt."
- Ash szállj le rólam, mert nagyon nehéz vagy. Ash, siess, mert megszakadok! - ordítottam neki. Legurult rólam. - Most még nyúzotabb leszek, mint voltam. - felálltam, de Ash még mindig feküdt. Van egy ötletem. - Várjunk csak. KICSI A RAKÁS! - ordítottam és ráugrottam Ash-re. Ő nyögött egyet. Annyit tudok, hogy felettem Al van, mert itt lóg a szemembe a haja. Mindenki ugrott. Nem, hogy szépen ránkfeküdt volna. Dehogy! Ugrani kell.
- Ááááá. Megszakadok. Szálljatok le. - ordítottuk egyszerre Al, Ash és én. Nevetve leszálltak.
- Majdnem megöltetek! - ordította Ash.
- Van ilyen haver. - mondta Jake és elkezdtek verekedni.
- Vöröske. Ameddig ezek - mutattam a verekedő párosra - verekednek addig tegyél már rendbe, létszi.
- Oké. Gyerünk. - bementünk Andy-ék öltözőjébe. Én leültem egy székbe (pontosabban Andy-ébe), addig Alice elővette a cuccokat.
- Ezt idd meg! - parancsolta és a kezembe nyomott egy Monster-t. Gyorsan lehúztam a tartalmát. Összegyűrtem és bedobtam a kukába. Alice gyorsan rendbeszedett.
- Na, így már jobban nézel ki.
- A smink csodákra képes. Amúgy meg hol van a telefonom? - kérdeztem.
- Nem tudom. Nem nálad van?
- Nem. - gondolkoztam - A táskámban van. A táskám hol van?
- Andy házába. Amúgy meg azt mondta még Kellin, hogy ha vége a koncertnek akkor menjünk hozzám és keressünk házat. Ha megvan pár akkor bulizhatunk.
- Oké. De először menjünk el a telefonomért.
- Oké. - kimentünk és elkezdtük a srácokat keresni és a menedzserükkel találtuk meg őket. Beszélgettek úgyhogy nem akartuk zavarni őket. A menedzser háttal állt nekünk és vele/velünk szembe a srácok. Mikor észrevettek minket elkezdtük parodizálni a menedzser beszédét. Elkezdtek nevetni. Már szakadtak a röhögéstől és felesett Jinxx és, mint a dominó az összes esett. Mi pedig ezen kezdtünk el szakadni. A menedzser ránk/rájuk hagyta és elment. Miután abbahagytuk (olyan fél óra múlva) elmondtuk a tervet a srácoknak.
- Az a terv, hogy először lemegyünk Andy-hez és elhozzuk a táskám. Ha megvan akkor elmegyünk Alice-hoz és keresünk házat amiben elfér - és Alice folytatta.
- 11 fő. Azért 11, mert a Sleeping With Sirens tagjai kivéve Kellin és ti és mi - mutogatott Al magyarázás közben és mi az, hogy a bátyám nélkül - És ha megvan pár ház akkor bulizhatunk. Egy egyhangú 'Igen!' szólt. Nekem pedig 220-al dobogott a szívem. Rájöttem, hogy Andy-t szeretem. Vele akarom leélni az életem és tőle akarok gyereket. Őt akarom. Csak Andy-t akarom.
- Van 2 kocsink. Az 1.-be Andy, Anna, Alice CC lesznek a másikba pedig, Ash, Jinxx és Én. - osztotta az észt Jake.
- És ki vezet? - kérdezte Ash.
- Nekem itt a jogsim, majd én. - mondta Jake. Miért pont Andy-vel. Jake csak érjünk Al-hoz neked véged. Bosszúsan ránéztem a gitárosra. Elnevette magát. Ha megölöm nem lesz min nevetnie. Beszálltunk a kocsiba és a Drága Barátnőm azt akartam, hogy én üljek Andy mellett. De jó. Örülök neki. Kifog ugrani a szívem. Mondjuk ha nem nézek rá, de az nem jó. Na, mindegy az utat és a házakat nézem majd nem őt. Elindultunk próbáltam a házakra összpontosítani, de nem ment. Rá kellet néznem és amilyen szerecsés vagyok találkozott a tekintetünk. Egyből félrenéztem és hátul elkezdett nevetni Vöröske. Felismerem a kuncogását. Megérkeztünk és, mintha kilőttek volna besiettem a házba. Kerestem a kanapén, de nem találtam. Kerestem mindenhol de nem találtam. Amikor már másodszorra néztem át mindent bejött Andy.
- Meg van? - kérdezte.
- Nem találom. - mondtam és észrevettem, hogy Andy közelít én pedig elkezdtem egyre hátrébb és hátrébb menni. Egyszer csak érzem, hogy nem tudok tovább menni. A falhoz nyomott és elállt minden kiutat.
- Mit akarsz? - kérdeztem ijedten.
- Választ a vallomásomra. - mondta. Megnyugodtam egy kicsit.
- Azt lehetett volna szebben is megkérdezni. - nyújtottam ki a nyelvem.
- Akkor mi a válasz? - mosolygott kajánul.
- Ez. - és megcsókoltam ő pedig visszacsókolt.
- Hmmm.. Ez jó válasz. - megnyalta az alsó ajkát. Awww.. De szexy.
- De majd beszélnünk kell erről-arról. - mondtam neki és próbáltam komoly fejet vágni ami nekem nem nagyon megy.
- Oké. Amúgy a táskád Alice-nál van
- ALICE DIAMOND!!!! -ordítottam. Kifutottam a házból és megkergettem. A srácok rajtunk nevettek. - Ne higyjétek, hogy megússzátok. - mondtam nekik és leterítettem őket. Kijött a házból Andy és ő is elkezdett röhögni. - Andy, te meg nem aludhatsz velem. - abbahagyta a nevetést.
- Miért??? - kérdezte és közeledett felém, a srácok lefogtak én meg nem kapálóztam, mert úgyse tudtam volna menekülni. Andy felkapott, mint a menyasszonyokat és átadott Jinxx-nek aki felrakott Andy nyakába. Mivel nem akartam leesni ezért kapaszkodtam Andy hajába.
- Azért ne nyúzd ki a hajam. - mondta fel nekem.
- Ne nyúzd ki szegénynek azt a kevéske haját. - mondta nevetve Ash.
- Ash fogd be. Nem engem akartak felkérni egy L'Oreal reklámba ami nőknek van. - próbálta cukkolni Andy.

- Engem legalább felakartak kérni. - folytatta a civakodást Ash. Andy megakart szólalni de egy kicsit megrúgtam.
- Andy, ha meg mersz szólalni, akkor - ezt már a fülébe súgtam - 2 hónapig nem nyúlhatsz hozzám. Ebbe a csók is beletartozik.
- Ez nem ér! - nyávogott.
- Andy létszi rakj le, mert telefonálni akarok.
- Miért? Itt nem tudsz telefonálni? - kérdezte.
- Nem. Nem tudok, úgyhogy rakj le vagy megjárod Annabella poklát.
- Mi lesz az? Megnézeted velem a filmet? - kérdezte. Ez fájt. Leugrottam a nyakából és kitéptem a barátnőm kezéből a táskát és hátramentem. Azt még láttam, hogy Al elkezd valamit magyarázni de nem nagyon érdekelt. Előkotortam a telefonom és tárcsáztam egy régi barátom számát.

~ Andy szemszöge ~
Anna hátra futott én pedig utána akartam menni, de Ash megállított.
- Ezt most miért kellett? - kérdezte Alice.
- Mit, miért kellett? - nem értettem, hogy miről van szó.
- Miért kellett megbántani. Utálja ha Annabella-nak hívják még saját magát is utálja így hívni, csak poénból szokta. Mi lenne, ha téged meg úgy hívnának, hogy Chucky? - kérdezte. Na, jó. Most bűntudatom van.
- Nem tudtam. Ha Ash elengedne akkor utána mennék.
- Ne menj utána. Majd ha telefonált akkor jön.
- De. - belevágott a szavamba Alice.
- Nincs de. Itt megvárjuk majd jön.

~ Annabella szemszöge ~
Megbeszéltem a régi barátommal, Danny-val, hogy jöjjön és segítsen házat választani, mert úgyis itt van a közelben. Belegyezett és fél óra múlva már ott is lesz. ( Danny a Hollywood Undead egyik énekese ) Visszamentem a többiekhez.
- Jön egy barátom segíteni házat választani, mert ő az ilyenekben jó. - jelentettem be.
- Ki az a barát? - kérdezte Alice.
- Daniel Murillo vagy simán Danny, a Hollywood Undead egyik énekese. - láttam, hogy Vöröske elkezdte lökdösni Andy-t aki elkezdett felém jönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése