2015. június 7., vasárnap

Bevezetés

Anna Badrick vagyok. 21 éves. Van egy plázacica anyám, egy folyton dolgozó és iszákos apám és egy semmirekellő bátyám.

VISSZA A MÚLTBA

Amióta csak az eszemet tudom mindegyikőjük ver és ver és ver. 16 évesen már elegem lett mindenből ezért elmentem otthonról és rossz társaságba keveredtem, ahol megerőszakoltak, aztán másnap megtalált a rendőrség és hazavittek. Otthon anyám kiosztott, apám nem foglalkozott vele és a Blake (a bátyám) különös módon megvigasztalt és azt mondta hogy öntsem ki neki a szívem, amit abban a helyzetben előszerettel tettem. Minden bánatom, szomorúságom kiöntöttem neki. Ez ment hónapokig mindig elmondtam neki, hogyha bántottak és ő visszazökkentett a halál kapujából a valóságba. Aztán július 15-én eljött a szülinapom. A szüleimtől nem kaptam semmit a 17-ik szülinapomra, de a bátyám azt mondta hogyha felmegyek vele a szobájába akkor megkapom. Felmentem vele a szobájába és leültem az ágyára, addig ajtózár kattanását hallottam. Megkérdeztem tőle, hogy: ' Mi az ajándékom?'. Azt mondta, hogy beköti a szemem egy sállal és majd meglátom. Vártam egy picit aztán ugyanezt megkérdeztem, mint az előbb erre ledöntött az ágyra és megerőszakolt. Másnap mellette ébredtem és a sál sem volt a szememen és Blake még aludt, felkeltem mellőle felöltöztem az földön heverő ruháimba és átmentem a szobámba. Már nagyban ment a nyári szünet ilyenkor mindenki a parton van vagy a barátnőivel/pasijával találkozgatnak én meg bent ücsörgök a szobámban. Ez idő alatt találtam pár bandát akiknek a zenéjük tetszik és lelket öntöttek belém. Ilyenek pl. Black Veil Brides, Sleeping With Sirens, Pierce The Veil, Motionless In White, New Years Day de még sorolhatnám tovább. Eljött az új tanév és mentek el emberek az osztályból de jött egy új diák, Alice Diamond. Szép, hosszú fekete haja és rockos öltözéke (szaggatott nadrág és bandás felső), ebből az osztály azt vonta le, hogy emós és innentől már nem is foglalkoztak vele (nekem akkor barna hajam volt). Mivel én is egyedül voltam ezért hozzácsapódtam először félénk és visszahúzódó volt, de amikor jobban megismertük egymást (kiderült hogy szinte ugyanazokat szeretjük) felszabadult. Onnantól kezdve együtt  csináltunk mindent és általában nála voltam, mert 'otthon' nem szerettem lenni és ő meg egyedül lakott, de amikor szó nélkül elmentem otthonról és hazaértem megint kaptam egy jó nagy verést....
Alice-al már 3 éve barátnők vagyunk. Ezt azzal ünnepeltük meg, hogy elmentünk egy Motionless In White koncertre ahová VIP jegyet tudtunk szerezni. Erről a 'családomnak' egy szót sem szóltam. Eljött a várva várt nap és elmentünk a koncertre. A koncert után bemehettünk a tagokhoz. Az este én összemelegedtem az énekessel. Aztán össze is jöttünk. Ezért otthon még egy adag verést kaptam.

VISSZA A JELENBE 

Attól, hogy én itt most nosztalgiázok, attól még nekem dolgom van. Eldöntöttük az én barátosnőmmel, hogy elmegyünk befestetni a hajunkat és ilyen csajos napot tartunk (nem sok a zsebpénzem de ezt Alice is tudja és azt mondta, hogy ha kell akkor kisegít). Csöngettek. Ez biztos Alice. Megyek és kinyitom az ajtót. De egy váratlan vendég jött...

5 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nem is tudom hol kezdjem, talán ott, hogy utálom hogyha viszonylag izgalmas résznél van abbahagyva a blog.
    Amit még közölni akarok veled az az, hogy nekem ez a z egymásba esés Chris-el gyors volt. Csak most találkoztak oszt má szeremesek egymásba?? De mindegy. Ettől eltekintve jónak indul a sztori, igaz kicsit alap, minden 2-ban a csaj utálja a szüleit/nevelő szüleit és ez engem személy szerint zavar, de pont az ilyen blogokat szeretem. Kicsit érdekes nem?
    Na és akkor most jöjjön a kinézet. Úgy különösebb bajom nincs vele, csak egy tanácsot szeretnék itt adni. Én valami olyan háttérképet raknék be ami sima és nincs rajta minta ( mármint ami neked van, ezzel sincsen gond, csak kicsit Szerintem furán néz ki, hogy ismétli magát)
    És nem utolsó sorban szeretném megkérdezni, hogy benne lennél-e egy cserében?!
    Remélem nem bántottalak meg semmivel és nem ment el a kedved a blogolástól. Én csak elmondtam a saját véleményemet és rövid kritikát írtam a blogról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy írtál és a tippeket is köszönöm. Meg fogom fogadni a tanácsaidat. Ez az, hogy utálja a szüleit/nevelő szüleit dolog ez egy kicsit nekem is fura, de én a furát szeretem. Előre jelzem, hogy lesznek itt fura dolgok és egyes emberekről is lehet majd megtudni dolgokat. A kinézetet meg beraktam egyet azt én is szerettem volna lecserélni csak még azon gondolkodom, hogy mire cseréljem le. A cserén gondolkodok még. És nem. Nem sértettél meg. Én kértem, hogy írjatok kritikát és nem is írtál semmi bántót.

      Törlés
    2. Ezen nincs mit köszönni. A kinézettel kapcsolatban, ha kell segítség nyugodtan szólj. ( mármint úgy értem ha kódos design-t akarsz berakni vagy valami hasonló :) ) Persze csak ha szeretnél.
      Rendben, várom a válaszod.

      Törlés
  2. Ja, azt előre jelzem, hogy sokszor lesz még olyan, hogy az izgalmas résznél hagyom abba de próbálom minél hamarabb hozni a kövi részt.

    VálaszTörlés