2015. június 16., kedd

9.rész

 "- Meg van Anna. - megkönnyebbült a társaság - Csak majdnem elütötte egy kocsi. De semmi baja. Na, de induljunk el a koncert helyszínre, mert odarendeltem meg Annabella Rose Quinn-t."

~ Ash szemszöge ~

Anna elfutott és Alice utána küldött. Futottam, futottam és futottam. Egyszer csak meglátom, hogy a piroson akar átmenni ezért sprinteltem hozzá és visszahúztam. Először nem mozdult. Gondolom megijedt. Hátra nézett és megint elkezdtek folyni a könnyei. Átöleltem és próbáltam nyugtatgatni. Egy kicsit félrementünk és ott tovább öleltem és nyugtattam. Egy kis idő után felemelte a fejét, én pedig letöröltem a könnyeit.
- Gyere. Felhívjuk Alice-t, hogy jól vagy. - úgy beszéltem vele, mint egy kisgyerekkel. Ezen meg is sértődött mert kinyújtotta a nyelvét és egy halk 'Oké'-t motyogott. Bementünk egy közeli kávézóba és leültünk a sarokba. Rendeltünk 2 eper turmix-ot. Ameddig ki nem hozták a rendelésünket addig egymáshoz se szóltunk.

Kihozták a rendelést és beszédre akartam késztetni Anna-t.
- Na, akkor miért is futottál el? - kérdeztem. Nem válaszolt csak tovább iszogatta a turmix-ot. Kivettem a kezéből.
- Héééé!
- Na, járjon a  szád, Madárka. - tudom, hogy utálja ha azt mondom neki Madárka. - Miért futottál el?
- Mert.
- Olyan nincs, hogy mert. Ha nem mondod el akkor megiszom. - lóbáltam előtte a poharat. Imádja az eper turmix-ot. Öl érte.
- Oké. Oké. Feladom. - vett egy nagy levegőt - Azért futottam el, mert nem akartam látni, hogy mit reagál a csókra Andy. Nem akartam kimutatni azt, hogy szeretem. - újra könnyek jelentek meg a szemében - Nem akartam ugyanazt a fájdalmat átélni és nem akartam elhamarkodottan dönteni. Ha akkor össze is jöttünk volna Andy-vel, de ez lehetetlen, mert nem szeret, nem tudtam volna bízni benne. Most jelenleg egyik fiúba/férfiba se bízok. Még benned se. - mutatott rám.
-Oké. Értettem. De honnan veszed, hogy Andy nem szeret? - kérdeztem.
- Az lehetetlen. Miért pont engem szeretne? Egy ilyen emós kurvát? - ezen felhúztam magam. Hirtelen felindulásból az asztalra csaptam és mindenki idenézett.
- Te nem vagy emós kurva! - ordibáltam le. Azért, hogy lenyugodjak kimentem és felhívtam Alice-t. Pár csöngés után fel is vette.

A: Meg van? - támadott le köszönés helyett.
P: Igen. Csak kis híján majdnem elütötte egy autó.
A: De rendben van?
P: Igen, csak nagyon szomorú. Hova vigyem vagy mi legyen?
A: Hozzátok el a koncert helyszínére.
P: Oké.
A: De nem kell sietni,mert mi is csak most fogunk indulni.
P: Rendben, akkor ott talizunk.
A: Oké. Hozzad és ne menjen el mellőled.
- ezzel le is tette. El is felejtettem, hogy koncertünk lesz. Bementem, de nem láttam sehol Anna-t. Megijedtem. Odamentem a pulthoz és kérdezősködtem.
- Elnézést. Nem tudja, hogy hol van az a lány aki velem volt? Fekete haja van. - kérdeztem idegesen.
- Nemrég ment el a női mosdóba. - válaszolta a nő kedvesen.
- Köszönöm. - és már futottam is be. Nyugodt lettem. Ott mosta az arcát. Ahogy felemelte a fejét elég nyúzott volt.
- Gyere, Madárka. Menjünk.
- Hova? - kérdezte és még mindig nézte magát a tükörben.
- Egy koncertre. - de még mindig a tükörben nézte magát - Na, gyere. Majd Alice cuccával rendbe teszed magad. - még mindig nem néz rám. Odamentem, mögé álltam és hátulról megfogtam az arcát.
- Tudod kit látok? Egy lányt. Egy meggyötört és lelkileg összetört lányt. Aki most már saját magában sem tud bízni. De ha bízna saját magában és a körülötte levő emberekben, akik segíteni próbálnának neki ha hagyná, akkor egy gyönyörű rocker, mindig mosolygós, szép hangú,  jól gitározó és szerelmes csajt látnék. Aki bízik másokban és emberszerető. De legfőképp ha elmegy egy gyerek mellette nem ijed meg. Most mintha egy szellemet látnék. Mosolyogj, ne foglalkozz a múlttal, csak a jelennel és a jövővel. A múlton már úgy se tudsz változtatni, de a jövődet te formálod. - felém fordult és megölelt.
-Köszönöm, Ash. Köszönöm, hogy lelket öntöttél belém. Köszönöm. - hálálkodott.
- El is vártam, hogy megköszönd, mert nem szeretek ilyeneket mondani. - elmosolyodott.
- Gyere menjünk a többiekhez. - mondtam. És ezzel el is indultunk a srácokhoz. Amikor odaértünk már hallani lehetett, hogy már elkezdődött. Vajon ki lehet a gitáros? A hátsó bejáraton bementünk és odamentünk a színpad széléhez. Alice gitározott. Látszik, hogy én tanítottam.

~ Anna szemszöge ~
Elmentünk a koncertre. Ash helyett Alice gitározott. Ezen elmosolyodtam, mert CC őt nézte. Az In The End végére értünk oda. Andy erre nézett  és elmosolyodott.

- A következő dal lesz az utolsó előtti. Ezt a dalt egy lánynak küldöm. Remélem az érzéseimet észreveszed benne. - mondta Andy és erre nézett megint. Alice és Ash helyet cseréltek. A közönség egy hangos sikollyal üdvözölte Ash-t. Alice odajött mellém és átölelt.
- Úgy örülök, hogy nincs semmi bajod. - mondta.
- Na, ne legyél ilyen. Tudod, hogy magamban szándékosan sosem tennék kárt. - és elmosolyodtunk. Mikor meghallottam, hogy melyik szám jön letaglóztam. A dal közben amikor a refrénnél járt mindig rám nézett. A végén már én is elkezdtem énekelni.

Never gonna' change my mind
We can leave it all behind
Nothin's gonna' stop us
No not this time

So take your hand in mine
It's ours tonight
This is a rebel love song

Hearts will sacrifice
It's do or die
This is a rebel love song

So take your hand in mine
It's ours tonight
This is a rebel love song

Hearts will sacrifice
It's do or die
This is a rebel love song


Andy megint idenézett.
- Alice. - szóltam a barátnőmnek.
- Mondjad. - fordult felém mosolyogva.
- Andy miért néz engem mindig? - kérdeztem.
- Hajjj... - sóhajtott egy nagyot - Nem veszed észre, hogy szeret. Ezt a dalt is neked küldi. - visszanéztem Andy-re és találkozott a tekintetünk és elmosolyodtam.
- Az utolsó dalt is annak a lánynak küldöm. De ezt mindannyiótoknak is. Die For You! - ordította Andy.
- Még a végén féltékeny leszek. - mondtam Alice-nak. Ezen elnevette magát. - Kellin hol van? - kérdeztem, mert ahogy körülnéztem nem láttam sehol.
- Anyukátoknak a temetését szervezi. Azt mondta, hogy ő gyorsan elintéz mindent, hogy tudjon tovább menni a Warped Tour. Többet is mondott, de azt nem mondhatom el.
- Nem baj. - a szám végéig csendben álltunk és figyeltük Andy-éket. Mikor vége lett a dalnak a fiúk idefutottak.
- Al, vidd Anna-t egy kis tuningra, mert nem akart eljönni a tükör elől. - mondta Ash Alice-nak.
- Ash! Ha még egyszer Al-nak mersz hívni kitekerem a nyakad. - fenyegetőzött Al. Én is szeretem így hívni.
- Al. Al. Al. Al. Folytassam még? - húzta Vöröske agyát Ashley.
- Na most megöllek. - elkezdte kergetni Ash-t. Mindenki elkezdett nevetni. Al felém kergette Ash-t és nekem jött és felestünk. Mondhatom nagyon jó helyzet volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése