2015. június 14., vasárnap

7.rész

" - Rendben, haver. Amúgy se csaltam volna meg. Amikor összeütköztünk már akkor megmozgatott bennem valamit. De van egy bökkenő. Juliet.
- Hidd el nekem, hogy ő megcsal téged. Amit az újságokban írnak annak a fele igaz. Igaz az, hogy megcsal téged Juliet."

- Dehogy csal meg. Ne beszélj hülyeségeket. - látszott Andy-n, hogy ideges de próbálja visszafogni magát.
- Megmondtad Juliet-nek, hogy elmész és azt, hogy mennyi időre? - kérdeztem.
- Igen. Megmondtam. De ennek most mi köze ehhez? - értetlenkedett. Láttam Jake, Jinxx és CC arcán, hogy értik miről beszélek és ők is egyetértenek velem.
- Andy. Haver. Nyisd ki a szemed. Mit mondtál neki mennyi időre mész el és most hol jársz? - Kellin.
- Azt mondtam, hogy 5 órára megyek el és most járok a 3. órába. - fejezte be és visszajöttek Alice-ék.
- Kellin nem láttad itt a telefonom? - kérdezte Anna. Körbenéztem és láttam, hogy Andy lerakta a telefont mellém (úgy ültünk, hogy Alice, Anna, Én, Andy, Ash, Jinxx, Jake és CC).
- De. Itt van. - mutattam fel a telefont mintha mi sem történt volna. Úgy tűnt, hogy örül hogy meglett a telefonja de még zavarja valami. Leültek a lányok és elkezdték iszogatni a cappuccino-jukat. Visszanéztem Andy-re. - Na, akkor Andy. Még egyszer mondom, hogy nyisd ki a szemed. Andy nem baj ha egy kicsit elmegyünk hozzátok? - kérdeztem.
- Nem baj, de szólok Jul-nak. - elővette a telefont a zsebéből én meg kivettem a kezéből.
- Ne merd. Míg oda nem érünk addig nem adom vissza. - néztem át a többieken és mutogattam az ujjammal - Egyikőtök se merje odaadni a telefonját. - elhangzott egy egyhangú 'Oké'. Elindultunk Andy-ék háza felé 2 kocsival. 1. kocsiba Andy vezet mellette Anna (gondoltuk) és mögöttük Alice és CC (úgy veszem észre, hogy itt már valami van). 2.kocsiba Én vezetek mellettem Jake, mögöttünk Jinxx és Ash. Eddig csendben utaztunk, de megszólalt Jake.
- Mit akarsz ezzel elérni? - kérdezte.
- Csak a haveromat akarom megvédeni amíg lehet. Most is nagy lesz ez neki. De majd valaki (köhögés) megvigasztalja.
- Ne hidd a húgod ekkora kurvának. - mondta Ash. - Attól, hogy azt mondta, hogy jól néz ki Andy, meg tiszteli az még nem azt jelenti, hogy most össze is tudna vele jönni. Ismerem annyira, hogy tudjam, hogy nem jönne össze vele. - fejezte be. Meglepődtem.
- Te honnan ismered Anna-t? - Kellin.
- Mikor összejött Motionless-el nekem beszélt ki mindent. Persze a barátnőjével együtt. Motionless nem csak akkor az egyszer csalta meg. Többször is, de mindig elnézte neki, mert szerette őt. - ezen is meglepődtem.
- De akkor, miért nem lehetett olvasni az újságokban, hogy 'Chris Motionless megcsalta barátnőjét'?! - magamba gondolkoztam, hogy miért nem mondta el ezt nekem a Kis Quinn.
- Mert nem kavart nagy port belőle. Csak számon kérte és kérdezgette. Már párszor sírt és elege volt ebből az egészből és próbálta elfelejteni Motionless-t de nem tudta. - mesélte Ash.
- Gondolom most is fáj neki. De ahogy most beszéltél róla, meg amit hallottam róla ő egy erős csaj, aki nem szereti kimutatni az érzelmeit mások előtt. - szólalt meg az eddig csendes Jake.
- Majd szerzünk neki egy pasit. - Jinxx is megszólalt.
- Aki nem más, mint Andy. - Ash.
- De ne ilyen hamar. Hagyjunk neki időt, hogy túl tegye magát Motionless-en. - Jake.
- Meg majd összehaverkodnak Sammi-vel és Ella-val. - Jinxx.
- Jaja. Majd tartanak ilyen csajos bulit és felszedünk Ash-nek egy csajt. - Jake.
- Ezzel elkéstetek. Már van csajom. - ekkor mindenki meglepődött még én is.
- Mióta tart? - kérdezte Jinxx.
- 3 hónapja.
- Micsoda? - hangzott el mindenki szájából.
- Nyugi. Nyugi. De amúgy el ne feledkezzünk CC-ről. - Ash.
- Bocs de neki már tetszik valaki, csak még nem mondta el neki. - okoskodtam.
- Ki? - mondták egyszerre. Ez már kezd rémisztő lenni.
- Alice. A húgi barátnője. - hogy nem vették észre, hogy amikor találkoznak csak egymást nézik?!
- Jaaa.. - Ash.
- Tényleg. Mindig egymást nézik. - Jinxx.
- Nekem meg mindig róla beszél. - Jake. Ekkor csörgött valakinek a telefonja. Az a valaki nem más, mint Jake. Csak ennyit hallottam, hogy Tessék? Igen. Micsoda? Miért? Ez biztos? Rendben. Mikor menjünk el? Oké. Rendben. Viszlát. Ezzel be is fejezte a telefonálást.
- Srácok. - szólt hátra - Kilakoltattak minket. - mondta én pedig elnevettem magam.
- Mi??? - Ash.
- Mondd, hogy rosszul hallottam! - ordibálta Jinxx.
- Kilakoltattak minket. - ismételte meg magát Jake.
- Amúgy hol laktatok? - kérdeztem.
- Juliet-nek van itt egy házi, de mi sem kedveljük a csajt és ezért Andy házának szoktuk mondani. Amúgy meg egy bérházban. Mi így öten és külön a csajok. Sammi-ék se bírták Juliet-et. Azt mondták, hogy hercegnőnek érzi magát és ha valami nem úgy van ahogy ő akarja akkor nyávogós lesz.
- Értem. Majd a Warped után jöhettek Alice-hoz. Keresünk pár házat és kiválasztjátok, hogy melyikbe akartok költözni. Nekem már meg van a ház amelyikbe Kate-el fogok költözni. -tervezgettem. Erre nem tudtak semmit mondani, mert megérkeztünk. Kiszálltunk a kocsiból. Bementünk a házba és ruhadarabokat láttunk. Én útközben férfinadrágokat és felsőket találtam. Mikor benyitottunk beigazolódott amit mondtam.

~ Annabella szemszöge ~

 Amikor visszamentünk az asztalunkhoz Kellin kitalálta, hogy menjünk el Andy-hez. Oké. Elmentünk a házhoz. Útközben csak Andy és CC beszéltek. Nekem nem volt kedvem beszélni, Alice pedig zavarban volt. Mikor megérkeztünk bementünk a házba és fel az emeletre, de ami ott fogadott az szörnyű volt. Elkapott a hányinger.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése