2015. június 15., hétfő

8.rész

"Mikor megérkeztünk bementünk a házba és fel az emeletre, de ami ott fogadott az szörnyű volt. Elkapott a hányinger."
Szétdobált ruhadarabok és pár férfi társaságában Juliet várt ránk. Az összes férfi meztelen és Juliet is. Épp most csoportosba nyomják. Én szólaltam meg először.
- Bocs. Nem akartunk zavarni. - ekkor mindenki aki szobába volt rám nézett. Juliet-en lehetett látni a félelmet vagy valami ehhez hasonló kifejezést. Gondolom meglátta Andy-t. Andy gyorsan elhúzott (nem a szó szoros értelmében). A többiek csak bambultak én pedig utána mentem. Gyorsan utána szaladta le a lépcsőn és be a konyhába. Előkapott egy kést én pedig gyorsan reagáltam és kiütöttem a kezéből, de amilyen szerencsétlen vagyok pont ráestem és, és, és... megcsókoltam. Elakartam húzódni, de Andy nem hagyta. Megfogta a fejemet és így fojtattuk tovább. Halottam pár lépést, de nem érdekelt. Éltem a pillanatnak. Éltem Andy puha, édes ajkainak.
- Húúúúú! - hallottam meg Ash hangját mellé tapsolással. Elhúzottam Andy-től.
- Andy bocsi. Nem akartam csak így jött össze. - mondtam pirosan. Most már nem Alice Piroska hanem Én. Meg se vártam a válaszát elfutottam. Elfutottam Andy-től, Kellin-től, Vöröske-től és a srácoktól. Elfutottam a problémáim elől. Elfutottam az életem, a szerelmem és az érzéseim elől. Nem akarok még több fájdalmat átérezni. Egyedül akarok lenni. Egyedül, mert akkor senki se bánthat. Futottam, futottam és futottam, majdnem elütött egy autó de valaki visszahúzott.

~ Alice szemszöge ~

Elfutott Anna. Utána akartam menni de Kellin és Andy egymásnak estek.
- Ash. Kérlek menj Anna után. - mondtam a gitárosnak.
- Rendben. - és Quinn után futott. Már 10 perce itt veszekednek és nekem már elegem lett ebből az egészből.
- Elég legyen! - ordítottam el magam. Mindketten meglepődötten fordultak felém. - Miért veszekedtek? Csak egy csók volt és Anna nem Andy miatt futott el. - odafordultam a másik Quinn-hez - Kellin! Neked a húgod után kellett volna menned, de nem neked le kell állni veszekedni a haveroddal ami nem is az ő hibája! Én most nem azt mondom, hogy Anna hibája, de nem is az Andy-é. - Kellin menni akart de elálltam az útját - Nem kell menned. Ash-t utána küldtem. - Kellin letörten ült le a kanapéra és elkezdett idegeskedni. Biersack felé fordultam. - Andy. Te meg ha szeretnéd akkor meg te futottál volna utána. Nem neked is le kell állni veszekedni! Gondolom ti tudjátok az életét?! - kérdeztem tőlük.
- Igen. Hallottuk Ash-től. - mondta Kellin.
- Akkor Andy te nem tudod. Ash se tudja jól a történetet. Anna nem szereti kimutatni az érzéseit. Pedig egy nagyon érzelmes és érzelmekkel teli lány. Nem szeret mindennek a középpontjában lenni és ezért se feltünősködött az iskolába, de mindenféle emós kurvának elhordták, de Ő nem foglalkozott vele. Mikor még Badrick volt a családja mindig bántották, verték és megalázták. Sokszor megerőszakolták. Még az akkori bátynak hitt személy is. Chris Motionless-el mikor összejöttek jól megvoltak, de Motionless többször is megcsalta Kis Quinn-t. Először még elnézte neki, de másodszorra kérdezősködött és ordibált vele és erre Motionless vajon mit csinál?! Megerőszakolja! - meg kell próbálnom lenyugodni - Amikor Anna ordibált vele mindig megerőszakolta. - az előbb ideges voltam most meg eleredtek a könnyeim és az arcomat a tenyerembe temettem.

Chris ( CC még sokszor fogom így hívni ) átölelt hátulról.
- Sok fájdalom érte az életben. De közben a Black Veil Brides és a szerelem tartotta benne az erőt. Andy. - emeltem fel a fejem a kezemből és Biersack-ra néztem - Tudom, hogy szereted Anna-t. Nem, nem lehet észrevenni, hogy hogyan nézel rá. Hidd el nekem, hogy Anna is szeret. - Upsz! Elkotyogtam Feketeségem titkát. - Már rég óta. Chris-t elfelejtette már mikor. A kávézóba már betelt a pohár és már nem bírta. Ezért futott el. Elfutott a problémái elől. Ha Ash megtalálja Anna-t akkor felhív és elhozza ide.
- De nekünk koncertünk lenne most. - mondta CC. Váááá. De jó, hogy ölel. Bárcsak örökké így állhatnánk és bárcsak összejönnénk.
- Ash sincs itt és nincs gitárosunk. - aggodalmaskodott Jake.
- Nem baj. Azt hallottam, hogy Alice tud gitározni és főleg Ash részét. - mondta Kellin.
- Igen tudok gitározni, de nem akarok sok ember előtt. És nem tudok minden dalt eljátszani.
- Nem baj. Amit el tudsz gitározni azt rakjuk csak be. - mondta idegesen Andy.
- Andy. Nyugodj le. Nem lesz semmi baja Anna-nak. Csak egy kicsit-nagyon összetört belülről. De majd ha összejöttök akkor begyógyul. De ez a megerőszakolás és a múlt az tabu lesz. Senki sem említheti meg Badrick-éket és Motionless-t. - mondtam egy kicsit fenyegetően.
- Oké. - hangzottak el a beleegyezések és ekkor megcsörrent a telefonom.
( P: Ash , A: Alice )
A: Meg van?
P: Igen. Csak kishíjján majdnem elütötte egy autó.
A: De rendben van?
P: Igen, csak nagyon szomorú. Hova vigyem vagy mi legyen?
A: Hozzátok el a koncert helyszínére.
P: Oké.
A: De nem kell sietni,mert mi is csak most fogunk indulni.
P: Rendben, akkor ott talizunk.
A: Oké. Hozzad és ne menjen el mellőled.
P: Vigyázok rá.
- és ezzel letettük. Odafordultam a többiekhez (Chris már elment mikor felhívott Ash és odament Andy mellé a kanapéhoz, de állt).
- Meg van Anna. - megkönnyebült a társaság - Csak majdnem elütötte egy kocsi. De semmi baja. Na, de induljunk el a koncert helyszínre, mert odarendeltem meg Annabella Rose Quinn-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése