2015. június 9., kedd

2.rész

Úgy tűnik, hogy minden nap hozok, majd egy új részt.

ˇ - Szia! – ordították a srácok. Hátat fordítottak nekünk és elmentek és én egyből oda fordultam a vörös barátnőmhöz.
- Ez mi volt? – kérdeztem.”
- Mi mi volt? – kérdezte Piroska.
- Ha jól láttam, akkor te szemeztél CC-vel. Mi volt az?
- Igen, jól láttad és tudod, hogy tetszik nekem CC. Na és te? Te is szemeztél Andy-vel!
- Nem szemeztem te is jól tudod, hogy én Chris-t szeretem.
- Oké, oké. Értem. Tudom, hogy Chris-t csak látszatból szereted. Ne álltasd se magadat és se senkit. Végre itt az ideje, hogy beleszeress ténylegesen valakibe. Na, de menjünk tovább. Hova is menjünk? – kérdezte a még mindig kipirult Piroska.
- Nekem kellene egy bikini, ha le akarunk majd menni a partra. – válaszoltam meg a kérdését.
- Oké, akkor menjünk a kedvenc boltomba a Happy Summer-be, mert ott jó cuccok vannak.
- Menjünk akkor. - elindultunk a bolthoz. Mikor beértünk én megrohamoztam a bikiniket és meg is találtam a megfelelőt és vettem még hozzá egy törülközőt is, amit Alice fizetett ki nekem.

(Anna bikinije)

Kimentünk a boltból és megcsörrent a telefonom. Megnéztem, hogy ki az és 0 életkedvvel felvettem.
- Mond anya. Mit akarsz? – mondtam köszönés helyett.
- Neked is, szia, Anna. Csak azt akarom mondani, hogy holnap már megyünk is haza és takarítsd ki a házat. – mondta normálisan, ami tőle szokatlan volt, mert, mindig nyávogni szokott.
- Oké. Miért jöttök haza olyan hamar? – kérdeztem.
- Mert. Semmi közöd hozzá. – mondta még mindig normálisan.
- Rendben. Holnapra kitakarítom a házat. Mikorra értek haza? – kérdeztem.
- Délre. – felelte.
- Oké, akkor csinálok ebédet is.
- El is vártam. Na, de mennem kell. Szia. – köszönt el.
- Szia. – mondtam.

- Ki volt az? – kérdezte Vöröske.
- Anyám, hogy holnap haza jönnek és, hogy takarítsam ki a házat. – mondtam normálisan – ekkor megszólalt a telefonom. Megnéztem, hogy ki az és Ismeretlen szám volt ezért leraktam. Elmentünk egy kajáldába, mert éhes lettem. Miközben mentünk 5-ször is megszólalt a New Years Day – Defame Me. Mikor letettem és megint megszólalt elegem lett és felvettem.

- Halló. Itt Annabella Badrick. – szóltam bele.

- Jó napot. A reggeli férfi vagyok. – szólt bele az öltönyös. Megijedtem, de ezt próbáltam nem kimutatni, de le kellett ülnöm.

 - Igen? Mit akar? – kérdeztem, de a hangomon lehetett hallani, hogy félek.

- Nem kell megijednie. Nem szeretnék önnel csinálni semmit, csak elmondani az életéről az igazságot.

- És mi az az igazság? – kérdeztem egy kicsit bátrabban.

- Az nem telefon téma. Majd ha holnap eljön, akkor kap a kérdéseire választ.

- Nem mehetnék el ma? Holnap dolgom van. 

- Legyen. Akkor fél óra múlva a megbeszélt helyen.

- Jöhet velem a barátnőm is? 

- Igen, jöhet. Ha nem árulja el senkinek.

- Ő az egyetlen barátnőm. Nem mondja el senkinek. – mondtam fenyegetően, mert utálom, ha kételkednek vagy bennem vagy Alice-ban.

- Értem. Viszlát. 

- Viszlát.

- Mi a frász volt ez? – kérdezte ingerülten Piroska.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése