2015. június 7., vasárnap

Szereplők




Andy Biersack
Andy Biersack

Kor: 24
A Black Veil Brides énekese vagyok (az eredeti felállásból ő maradt csak meg). Cigizek és szeretek hülyéskedni. Hűséges vagyok a szerelmemhez (Juliet Simms) ám ebből a mindennapjaimból egy lány kizökkent.
Annabella Badrick (Quinn)
Kor: 21
Érdekes az életem és nem csak érdekes hanem tele van hazugsággal is, amit én ki nem állhatok ha hazudnak nekem, főleg ha az életemről van szó. Imádok hülyéskedni és rajzolni. A kedvenc bandám a Black Veil Brides. Tudok gitározni és énekelni is ( a legjobb barátnőm belém gyömöszölte azt az érzést hogy jól éneklek). A pasim a Motionless In White énekese, Chris Motionless. Azt kifelejtettem, hogy kontaktlencsét hordok de az eredeti szemszínem barna. A 'családom' ha őket annak lehet nevezni magasról tesz rám.
Kellin Quinn
Kor: 29
A Sleeping With Sirens bandának az énekese vagyok. Van egy feleségem (Katelynne Quinn) és egy lányom (Copeland Quinn). A családom egy kész káosz. Nem tudom, hogy ki az apám; anyám meg szó szerint egy kurva aztán meg megmondja csak úgy laziba, hogy van egy húgom és egy pasassal keresteti. 
Alice Diamond
Kor: 21 
A legjobb és egyetlen barátnőm Anna. Jóban-rosszban együtt vagyunk és mindent elmondunk egymásnak. Anna legtöbbször nálunk szokott lenni, mert nem szeret a családjával lenni ( őszintén megértem őt). Én egyedül lakom. Tudok gitározni és zongorázni. Imádom a Black Veil Brides-ot és közülük is CC-t.

További szereplők:
Christian Coma 'CC' 

Ashley Purdy 

Jake Pitts

Jeremy 'Jinxx' Ferguson

Chris Motionless

Sleeping With Sirens 

Motionless In White

Juliet Simms - Heroes Make Villains - Spider Island in Anaheim
Juliet Simms

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése