2015. június 30., kedd

23.rész

"- Ez semmiség. Ő többet kapott. Ezek csak macskakarmolások. De az általad 'kurvának' nevezett nőszemély kék-lila foltos. Mikor leszedtek róla már akkor ott díszelgett a szeme alatt a monokli. - mondtam mosollyal az arcomon. Ezt mondtam de azért még odajött közelebbről megnézni."
- Kellin, mondom hogy nem vészes. - ütöttem a kezére.
- Megnyúzom.
- Felhívjam Justin-t vagy valamelyiket, hogy segítsen hazamenni nehogy eltéveszd az irányt?
- Nem kell. - most ideges.
- Nyugi. Tudom, hogy a bátyám vagy és a nagyobb testvérnek az a dolga, hogy a kisebbet megvédje, de - na itt megállt az ész - Nem tudom, hogy ebből mit akartam kihozni, de na. Érted. - egy halvány mosolyt eleresztett.
- Értem.
- Na, akkor. Nem voltál ott, de senki se tudott volna leállítani. Még maga a római pápa se. - már mosolyog ez jó jel, de kifogytam a mondókámból. Megjöttek a megmentőim. Megláttam Andy-t egyből a nyakába ugrottam és ugyanezt tette Al is, csak ő az ő szerelme nyakába ugrott.
- De édesek. - mondta valaki. Olyan ismerős. A hang irányába fordultam és megpillantottam Sammi-t és Ella-t.
- Édes. - futott oda Ella a pasijához. Sammi egy szó nélkül megölelte a párját.
- Szegény Ash. - mondta Jinxx barátnője.
- Felszedünk neked valakit. - jelentette ki Jake barátnője.
- Valami bombacsaj legyen. - vágtam gondolkodófejet.
- Valami modellt kell. - gondolkodott a barátnőm is. Nem bírtuk sokáig, mert kitört belőlünk a nevetés.
- Hahaha. Nagyon viccesek vagytok. - ironizált a gitáros.
- Tudjuk. - mondtuk egyszerre a csajokkal.
- Én úgy érzem, hogy ezek négyen jól kifognak jönni. - jelentette ki a pasim.
- Szívem. Van nevünk is. - döntöttem a homlokának a homlokom.
- Mindegy. - vont vállat.
- Anna neveld meg a palidat. - mondta nevetve Alice.
- Azt fogom. - nézte a szemébe Andy-nek.
- Hmmm... És hogyan? - az a mosoly.
- Pont úgy ahogy még senki.
- Ne itt csináljátok. - durcizott be Ash. Ezen megint nevettünk. Körbenéztem és nem láttam a bátyám. Biztos elment. Remélem nem csinál semmi hülyeséget.
- Menjünk már be, mert nem fogom látni a felét a filmnek. - nyafogott a barátnőm.
- Mit néztek? - kérdezte a szerelme.
- Poltergeist. - adtam az egyszerű választ.
- Az jó. - ordítottak a lányok. Befutottunk és birtokba vettük a kanapét. A srácoknak nem maradt hely.
- Nincs más választás. - mondta Andy és beleültek az ölünkbe.
- Inkább fordítva! - ordítottuk. Mindenki beleült a párja ölébe. Megsajnáltam Ash-t és elmentem telefonálni. Van itt egy barátnőm. Nagyon jól néz ki, az interneten ismerkedtünk meg és nincs pasija. Tökéletes. Ja, és itt lakik a városba. Barna haja van és rocker. Imádja a Black Veil Brides-t és a New Years Day-t. Nem csak ezeket a bandákat, de őket imádja a legjobban.

Anna: Szia Emily.
Emily: Ció Anna
A: Nincs kedved itt maradni. Ha jól tudom akkor végetért az összes koncert és most már csak egy kis buli van
E: Igen. Jól tudod. De minek maradjak?
A: Azért mert Ash-nek nincs barátnője és most teljesen egyedül van. Mindenkinek itt van barátnője.
E: Szóval vidítsam fel a gitárost
A: Pontosan
E: Rendben
A: Hol vagy? Elmegyek érted
E: Itt vagyok a kijáratnál
A: Elmegyek érted
E: Oksa - és bontotta a vonalat. Elfutottam a kijáratig. Ott állt a kapunak dőlve.
- Emily! - ordítottam és elkezdtem neki integetni.
- Biersackné. - üdvözölt.
- Még nem vagyok a felesége.
- Jól mondtad. MÉG.
- Értem. Ugye nincs pasid?
- Nincs.
- Oké. Akkor induljunk. - elindultunk és én magyaráztam neki - Itt van Sammi és Ella is. Most épp egy kanapén terpeszkednek és a Poltergeist nézik.
- Azt imádom.
- Mi is. Az a lényeg, hogy legyen valakije Ash-nek. Remélem összejöttök majd.
- Én is.
- Mi van?
- Tetszik nekem Ashley.
- Akkor azért mentél bele ilyen könnyen. Furcsa is volt nekem. - elpirult - Sok sikert. Ha valami rosszat tett szólj nekem majd én elintézem.
- Kösz. - odaértünk és az ajtó előtt megölelt.
- Előre megyek.
- Oké. - benyitok és azt látom, hogy szép nyugodtan nézik a filmet.
- Valamilyen UFO kicserélt titeket vagy csináltatok valamit.
- Nem csak beraktunk egy másik filmet amitől betojunk. - mondta CC.
- Óóó... A Nagy Christian Coma fél valamitől? Ez érdekes,
- Aha. Ezt mondod, de nézz csak a képernyőre. - ránéztem a képernyőre.
- Most komolyan? A Jelenéstől féltek? - húztam fel a szemöldököm. Megállítottam a filmet.
- Na, ne most ijedezzetek. - Emily-t magam elé toltam - Srácok, lányok ő itt Emily. Emily ők itt, mindegy úgyis ismered őket.
- Emily! - ordított Al és szegény lány nyakába ugrott.
- Na, akkor keressetek egy másik filmet. Addig én és Alice csinálunk  popcorn-t. A vendég üljön le és helyezze magát kényelembe. Andy és Ash ti pedig szedjetek elő kaját. Sammi és Ella, ti pedig keressetek filmet, létszi.
- Oksa. - mondták egyszerre a lányok.
- Ja, CC, Jinxx és Jake ti pedig hozzatok párnát, mert úgy kényelmesebb lesz. - mindenki elkezdte csinálni a kiosztott feladatát. Mikor a hűtőhöz fordultam láttam, hogy Andy kutakodik. Mögé mentem és ráugrottam.
- Mit keresel, édes?
- A hideg sörért hajolnék le, ha leszállnál rólam. - mondta.
- Nem engedlek el. Túl fontos vagy. Inkább te, mint a sör. Nem. Bocs. Mégse. Inkább a sör. - lemásztam róla és visszamentem csinálni a popcorn-t. Csináltunk 5 adaggal. Jake-ék szépen megcsinálták a kanapét. Ash-ék hoztak egy csomó hideg innivalót. Bezártuk az ajtót, kulccsal és elhúztuk a sötétítőt és bekapcsoltuk a filmet. Már megint horror. Az előbb tojtak be A Jelenéstől. Az Anarchy Parlor-t nézzük. Na, ettől a filmtől nem lehet félni. Attól még jó film, csak egy kicsi undorító. Sokszor láttam már. Fél óra után meguntam és hátramentem. Megnéztem még Emily-t, de úgy láttam, hogy Ash-el jól elvan. Leültem egy ágyra, de láttam hogy a hercegem utánam jött.
- Miért mentél el?
- Nem volt kedvem nézni. Amúgy melyik a te ágyad?
- Az amin most ülsz.
- Oké. - és elterültem az ágyon. Ekkor egy hangos 'Fúúj'-t hallottam.
- Asszem, hogy nekik is elment a kedvük ettől a filmtől. - mondtam nevetve.
- Andy, Anna gyertek. Elkapcsoljuk. - ordította Em (Emily).
- Csak akkor, ha most valami vígjátékot kapcsoltok. - mondtam, de már álltam fel és megcsókoltam az előttem álló 'férfit'.
- Oké. - ordította vissza Ash. Mosolyogva visszaindultam, de mielőtt leültem volna hoztam még piát.
- Mit nézzünk? - tette fel a létfontosságú kérdést Sam.
- 22 Jump Street. - jelentette ki ellenvetést nem tűrően El. Mindenki belegyezett és berakta a filmet Al. Leültem és a filmet végigröhögtük. A nevetéstől Ash leesett így az ölében ülő Em is. A végén már könnyeztünk. Már álltam fel, de hirtelen elsötétült minden. Azt még hallottam, hogy Andy ordibálja a nevem, meg utánam kap de utána semmi. Se kép, se hang.

Álom
Először még anyával és Kellin-el vagyok. Nevetünk. A következő pillanatban pedig egy szobában vagyok. Próbálok felkelni, de nem megy. Oda vagyok láncolva egy ágyhoz. Próbálok a láncból kiszabadulni, de nem megy. A csuklóm és a bokám már baromira fáj. Elkezdek ordibálni. Hátha segít.
- Kellin! Andy! Emily! Alice! Valaki! - senki. Elkezdek sírni. Miért sírok? Erős vagyok! Annabella Rose Quinn sose sír. (Mások előtt) Lépteket hallok. Két nő jön be az ajtón.


Mind a kettő nő fekete ruhában volt.
- Emily, szóval felkelt az alany. - mondta a vörös szemű nő.
- Pontosan, Alice. - mondta a másik. Alice? Emily? Mit jelentsen ez?
- Andy! Felkelt a hercegnő! - ordított Alice. Megint lépteket hallok. Ez csak egy 'emberé'.
- Anna. Szívem. Hát felkeltél. - mondta nyálas hangon. 


Ez nem az az Andy akit én ismerek. Ez nem Andy. 
- Mi az, édes? Nem örülsz, hogy a szerelmedet láthatod? - nézett olyan ördögien mégis nyugalmasan.
- Te nem Andy vagy, vagyis nem vagy a szerelmem. Azt se tudom, hogy ki vagy. - szerencse hogy némileg tudok színészkedni.
- Óóó... Ne játszd meg magad. - simogatta meg az arcom.
- Ne érj hozzám, a mocskos kezeddel. - néztem rá kihívóan. Megpofozott.
- Próbáltam veled kedves lenni, de te nem hagytál más választást.
- Most is bebizonyítottad, hogy te nem Andy vagy. Andy sosem pofozna fel. Ő nem bánt engem. Igaz, hogy Andy a külsőd, de attól még te nem ő vagy.
- Andy így, Andy úgy - és itt abbahagyta - Édes, bocsáss meg. Nem akartam. - most ez tényleg Andy - Valaki ir... - de nem tudta befejezni - Úúú... de érdekes a kettőtök közötti kapcsolat.
- Nem félek tőled. Ha ott van Andy akkor nem. - ez olyan mint egy film.
- Haha... Ez vicces. Eddig mindenki félt tőlem.
- Én nem mindenki vagyok.
- Tudom. Te vagy a Nagy Annabella Rose Quinn. Egy emós kurva picsa, aki néha azt se tudja, hogy hol van mert egy üresfejű liba.
- Most Juliet-et írtad le.
- Hogy én? Nem hallottad, hogy a te nevedet mondja. Megmondtam, hogy velem jobban jársz. - Juliet odabújt Andy-hez. Na, ne. Ezt nem akarom látni.

Ez még semmi. Elkezdtek előttem csókolózni. Juliet keze egyre lejjebb és lejjebb csúszott.
- Úúú... Ezzel most felizgattál. - mondta Andy, miközben Juliet ott markolászta a férfiasságát. Becsuktam a szemem, hogy inkább ne is lássak semmit. Már hangokat is adtak ki. Nem bírom. Elkezdtem énekelni a Faithless-t. A dal végén valaki a szívembe döfött valamit. 
- Szép álmokat. - suttogta Juliet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése