2015. június 8., hétfő

1.rész

Attól, hogy én itt most nosztalgiázok, attól még nekem dolgom van. Eldöntöttük az én barátosnőmmel, hogy elmegyünk befestetni a hajunkat és ilyen csajos napot tartunk (nem sok a zsebpénzem, de ezt Alice is tudja és azt mondta, hogy ha kell, akkor kisegít). Csöngettek. Ez biztos Alice. Megyek és kinyitom az ajtót. De egy váratlan vendég jött... „
Az a váratlan vendég egy öltönyös, kopasz hegyomlás volt napszemüvegben. Már nyitottam volna a szám, de az öltönyös megelőzött.
- Jó napot! Ön Annabella? – kérdezte
- Igen, én vagyok. – válaszoltam
- Annabella Badrick kérem, majd jöjjön el erre a címre holnap délután 4-re – és a kezembe nyomott egy papírt majd folytatta – szerintem érdemes lesz eljönni, mert az életét megváltoztatja. Viszontlátásra.
- Viszlát. – mondtam meglepődötten. Miután elment a kopasz az ajtóban álltam még egy ideig és gondolkoztam ’ Mi lehet az a valami, ami az életemet megváltoztatja? Elmenjek vagy ne? Be akarnak csapni vagy tényleg igazat mondanak majd? Megint megakarnak erőszakolni?’, lehet, hogy ezt a kérdést nem kellett volna feltennem magamnak, mert megremegtem. Azt éreztem, hogyha most nem ülök le, akkor elájulok. Közben Alice is megérkezett, ahogy ránéztem láttam, hogy megijedt. Gyorsan besegített a nappaliba és leültetett a kanapéra és mondta, hogy várjak mindjárt hoz nekem vizet. Nyugodtan ülhettem ott, mert a többiek nem voltak itthon, mert elmentek valahová nyaralni. Miután meghozta az innivalómat ittam pár kortyot utána leraktam az előttünk lévő asztalra.
- Mi történt? – kérdezte a még mindig ijedt Alice
- Itt volt egy öltönyös pasas, aki megkért, hogy holnap menjek el erre a címre – a kezébe adtam a papírt – utána meg azt mondta, hogy érdemes lenne elmenni, mert megváltoztatja az életem. Miután elment kérdések kavarogtak a fejembe és AZ is megfordult bennem. – ekkor a barátnőm átölelt és egy ideig így ültünk.
- Na, gyere csajszi menjünk, felejtsd el ezt a pasast és azt is, amit mondott, menjünk egy kicsit kikapcsolódni. Amúgy is rád fér. – mondta mosollyal az arcán.
- Oké, menjünk. – mondtam most már én is mosolyogva J
Elindultunk a plázába. Először elmentünk kajálni, mivel 9 óra volt és én még nem reggeliztem semmit és kajás vagyok. Miután én betoltam 3 palacsintát és egy kávét, Alice egy pirítóst és cappuccino-t, elindultunk a fodrászhoz.. Kettőnkkel egy óra alatt végeztek.
  
Annabella 
                                                               













Alice











Megrohamoztuk az első HotTopic-ot, amit megláttunk. Alice vett egy csomó bandás felsőt és én meg beértem egy szettel és pár CD-vel és poszterrel.
(a szett, amit Anna vett)
Utána mentünk venni magunknak egy-egy ruhát a bankettra (mivel most ballagtunk az egyetemről és nekünk utána van a bankett). Én feketét akartam, de a Vöröském rávett, hogy ne olyat vegyek és rám aggatott egy rózsaszín és fekete színű ruhát és hozzáillő magas sarkút, míg ő vett egy kéket és egy hozzá illő lapos sarkút. 
Alice ruhája

 Anna ruhája

Mentünk ékszereket is keresni, ami nekünk másfél óra, mert mindig találunk valamit, amiért meg kell verekednünk. Engem hívott a természet ezért elmentem a mosdóra Alice is jött velem, mert neki meg sminkelnie kellett. Kifelé elkezdtem énekelni a BVB–től a Fallen Angels számot és amilyen ügyetlen vagyok, pont neki mentem valakinek, akivel fel is estünk. Kényelmetlen egy helyzet volt, mert ő volt felül én meg alul és hát... félreérthető egy helyzet volt. A háttérben meg pár srác elkezdett ujjongani és tapsolni. Amikor megnéztem, hogy ki az azt hittem szívrohamot kapok. ANDY FUCKING BIERSACK!!!!
 - Sajnálom. Jól vagy? – kérdezte Andy.
  -  Igen, jól vagyok. Bocs, hogy neked mentem. – mondtam kipirult arccal.
 -  Anna, ne kezdj itt nekem flörtölgetni. – mondta a Drága Alice (remélem, érzitek az arroganciát)
- Drága Alice, - kezdtem, miközben Andy leszállt rólam – 1. Nekem van pasim, akit mellesleg soha nem csalnék meg. 2. Én nem flörtölök. – és ennyivel befejeztem a mondandóm és Andy felsegített    - -Andy, még egyszer bocs, hogy neked mentem.
 -  Semmi baj. – és villantott egy 1000 W-os ANDY BIERSACK MOSOLYT
Még néztük egymást egy ideig aztán közbeszóltak a többiek.
 - Khmmm… - köhögött Jake – el kéne indulni még ma Andy. – hátranéztem egy kicsit Alice-ra aki egyfolytában CC-t nézte, utána megkerestem CC-t is, aki Alice-t nézte szintén. Hmm..... szóval szemeznek.
  - Szia, Anna – köszönt el Andy.
 - Szia, Andy. Sziasztok, srácok. – köszöntem el Andy-éktől.
 -  Szia! – ordították a srácok. Hátat fordítottak nekünk és elmentek és én egyből oda fordultam a vörös barátnőmhöz.
 -  Ez mi volt? – kérdeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése