2015. június 24., szerda

17.rész

"Nekem csak azt kellett megmondani, hogy hol van az én ágyam és el is leszek rajta. Ez meg is történt."
Elővettem az akusztikus gitáromat és elkezdtem egy számot játszani. Mentem a fejem után, nem is, az ujjaim után. Utat engedtem annak, hogy ne én vezessek hanem magától mozogjanak. Mikor vége lett elkezdtem még egyet. Ezt a számot akkor írtam amikor 4 év után találkoztam az első szerelmemmel és azt mondta, hogy szeret de én nem éreztem azt a tüzet mint régen, ezért nem jöttem vele össze. Mikor vége lett jött egy üzenetem. Al-től jött.

Al: Mizu?
Én: Semmi különös. Most gitároztam egy kicsit. Nálatok?
Al: Velem semmi, de Andy-nek hiánya van.
Én: Milyen hiánya?
Al: Annabella Rose Quinn hiánya van.
Én: Ne higgye azt, hogy egyedül neki van hiánya.
Al: Neked nem csak Andy hiányod van, hanem Andy-nek a férfiasságának a hiánya.
Én: Hááát... Ja.
Al: :) Nem baj ha egy kicsit megrugdosom?
Én: Miért mit csinál?
Al: Itt nézi, hogy mit írunk egymásnak
Én: Rugdosd le. Akár hol is vagytok rugdosd el onnan
Al: Értettem Főnök
     Ash-ék lekötözték bár igen szerencsétlenül
Én: Hogy mit csináltak???????????
Al: Nyugi... szerintem te ezt szexinek tartanád és begerjednél rá
Én: Én??????????
Al: Aha... te
    




















Al: Na?
Én: Awww... Tökéletes. >.<
Al: Várj elszabadult a kanos
Én: :) Szólj ha elkaptátok - elraktam a telefont a zsebembe. Majd szól ha elkapták. De tényleg olyan jól néz ki a képen. Odajött Kellin és leült elém.
- Anna szeretnék veled beszélni.
- Mondjad.
- Szeretnélek jobban megismerni. Sokat tudni rólad.
- Én is így vagyok vele.
- Akkor?
- Szia. Annabella Rose Quinn vagyok.
- Szia. Kellin Quinn. Mesélj magadról. - mondta mosolyogva.
- Hmmm... meséljek. Mit meséljek? Hmmm... Kellin Quinn a bátyám. Eleonora Quinn az anyukám, de meghalt. Az apukámat nem ismerem. Az ex-pasim Chris Motionless vagy igazi nevén Chris Cerulli. Megcsalt Ashley Costello-val. Most van egy pasim, akit imádok és bízok benne, talán túlságosan is, Andy Biersack. A kedvenc bandám a Black Veil Brides, New Years Day, én akkor is imádom a dalukat nem neheztelek Ashley-re, nem az ő hibája. Akkor még a Sleeping With Sirens, Pierce The Veil, Blacklisted Me, Falling In Reverse, Escape The Fate, In This Moment, Avenged Sevenfold. Kb. ennyi. Imádom még a Drama Club-ot. A kedvenc színem a fekete. Nem szeretem annyira a szoknyát, de néha felveszem. Én inkább ilyen, ahogy Alice mondja:















Alice-ról még nem is beszéltem. Alice Diamond a legeslegjobb barátnőm. Mindjárt fogjuk ünnepelni a negyedik évfordulónkat. Ha jól tudom holnap után lesz. A szülinapom július 15-én van. Utálom ha hazudnak nekem. Inkább mondják a szemembe az igazságot. Szeretek gitározni és énekelni. Asszem ennyi. Te jössz.
- Oké. Kellin Quinn vagyok. Van egy húgom akit szeretek és Annabella Rose Quinn-nek hívják. Imádja a fagyit. - elmosolyodtam. Honnan veszi hogy szeretem a fagyit? - Az anyukám Eleonora Quinn nemrég halt meg. Az apámat nem ismerem. A Sleeping With Sirens nevezetű bandának vagyok az énekese és a dalszerzője. Van egy feleségem és gyerekem. A feleségem Katelynne Quinn és a lányom Copeland Quinn. - Sokan vagyunk Quinn. - Haverom Andy Biersack és Vic Fuentes. 1986. április 24-én születtem Medford-ban. Imádom a koktélokat. Utálom a salátákat. - nem hiszem el. Olyan nyuszinak tűnik. Azt hittem szereti a salátát és egész nap azt majszolja. - Ennyi.
- Hééé... Ez nem ér. Én többet mondtam magamról. - ráugrottam a bátyámra és elterültünk.
- Van ilyen. - nyögte ki.
- Azt hallottam, hogy utálod ha a hajadat összeborzolják. - és egy ördögi mosoly.
- Ne merd. - nézett rám szigorúan és összeborzoltam a haját. Végig kergetett a buszon és Justin háta mögött találtam magamnak menedéket.
- Mit csináltál? - kérdezte és hátranézett.
- Összeborzoltam a haját. - mondtam és belemarkoltam a pólójába.
- Ügyes vagy. - és lepacsiztunk. Jött a bátyám.
- Annabella Rose Quinn! - ordította.
- Halkabban! - ordította vissza Gabe. Justin, Kellin és én összenéztünk és bólintottunk. Megfogtuk a párnánkat. Én a fejét, Justin a hasát támadta és Nagy Quinn pedig lefogta a dobos lábát. Elengedtük és futottunk, de nekem megcsörrent a telefonom.
- Srácok, nekem ezt fel kell vennem. - amúgy Al volt az és üzenetet küldött.

Al: Elkaptuk azt a nagyra nőtt gyereket
Én: Az jó
Al: Pillanat kép

Al: Az az idióta bemutatott nekem. remélem nem baj hogy egy kicsit megvertem
Én: Nem baj 
      Mi a következő állomás???
Al: Ha jól tudom akkor San Francisco 
Én: Na neee. Az messze van
Al: :D Addig el leszel Kellin-ékkel
Én: Nem tudok velük annyit hülyéskedni

Al: Akkor aludj
Én: az nem jó ötlet mert már Gabe-t magamra haragítottam
Al: Mit csináltál??????
Én: majdnem megfullasztottam egy párnával és nem hagytam aludni
Al: :D akkor el voltál
Én: megpróbálok aludni de ha valamit csinálnak akkor nem fogsz látni több Sleeping With Sirens-t
Al: értettem

A telefont ledobtam az ágyra és előkotortam a fülesem. A bőröndöt visszatoltam az ágyam alá, levettem a cipőm és befeküdtem az ágyba. Beraktam a fülhallgatót és elindítottam egy Black Veil Brides számot. Nagy nehezen elaludtam.




Álom
Andy-vel összeházasodtunk és született egy lányunk, Elena. Szép hosszú barna haja és igéző kék szeme volt. Andy meghalt egy autóbalesetben és én depressziós lettem. Eltaszítottam maga mellől a lányom. Pár év múlva rossz társaságba keveredett. Elkezdett lopni, csalni, drogozni és szerencsejátékozni. Eszembe jutott, hogy Andy nem ezt akarná. Leállítaná és foglalkozna vele. Egy rémes anyuka vagyok. Engem hibáztatott mindenért, amit csinált. Részben igaza volt, de részben nem. Nem én kezdtem el ezeket szedni, nem én kezdtem el szerencsejátékozni. De én hanyagoltam el, én löktem el magamtól és én kergettem a vesztébe. Pár év múlva már nem volt semmi baja és nem szedett semmit. Boldog, szeretetteljes lány lett belőle. Van sok barátja akiket áthordoz hozzánk. Ma van a szülinapja. Épp most viszem neki az ajándékát, de egy autó áthajtott a piroson és egymásba mentünk. Szóval én is így halok meg. Szegény Elena egyedül marad. Nem akarom ezt. Nemrég kaptam vissza és már megint elveszítem és ő is engem. Nem lehet igaz. Látom, hogy sír. Nem bírom nézni. Találkoztam fent Andy-vel és a többiekkel. Semmit sem változtak. Főleg Al. Még néha, néha ránézek a lányomra, hogy mi van vele, de már egyre boldogabb.
Arra ébredtem fel, hogy valaki a fülembe ordibál. Felülök és elkezdek káromkodni.
- Azt a kurva. Ki mert felébreszteni és beleordibálni a fülembe? Megölöm. - körbenézek és látom hogy Al szakad a röhögéstől - ALICE DIAMOND! Most megöllek! - és elkezdtem kergetni.
- Menj vissza és sminkelj, mert ki van sírva a szemed! - ordította vissza.
- Tényleg? - álltam meg és odajött Al. Az előlapi kamerájába megnéztem magam és mintha zombit látnék úgy néztem ki. Visszafutottam a buszba, előszedtem a bőröndömből pár cuccot és go a 'fürdőszoba'. Nincs kulcs nem tudom bezárni. Csodás, pedig zuhanyozni is akartam. Kinéztem és behúztam a barátnőm. Ráparancsoltam, hogy ezen az ajtón senki nem jöhet be. Leöltöztem és magamra engedtem a jó forró vizet. Csak magamra figyeltem. Gondolkodtam az álmomon. Nem hiszem, hogy olyan lesz az életem. Levontam egy tanulságot. Soha nem szabad a gyerekedet elhanyagolni, mert ő az egyik legfontosabb dolog az életedben. Két ölelő kezet éreztem. Megijedtem, de amikor hátranéztem megnyugodtam. Csak Andy az. ANDY?! MIT KERES ITT?!
- Andy, nem akarsz kimenni?! - kérdeztem az ajtó felé mutatva.
- Nem. - rázta meg a fejét.
- Miért nem?
- 1. Látni akarlak meztelenül és 2. megakarlak fürdetni.
- Láttál meztelenül és a víz fürdet, úgyhogy szia.
- Aaaa... Nem szabadulsz meg tőlem ilyen könnyen.
- Hmmm... Tényleg? És miért nem?
- Mert hiányoztál. - és belepuszilt a nyakamba.
- Hallottam és láttam. Nekem is hiányoztál. - megfogtam az arcát és megcsókoltam.
- Kitalálom. - gondolkodó fejet vágott - Egy bizonyos személytől tudtad meg, aki nem más mint Alice Diamond.
- Most már nem ő az emberem. Keresni kell valaki mást. - suttogtam úgy, hogy Andy is hallja. Elnevette magát.
- Amúgy mit álmodtál, hogy sírtál közben? - kérdezte miközben neki nyomott a falnak. Most vettem észre, hogy teljesen meztelen. Awww... de szexi. Beindul a fantáziám.
- Héééj... Hová nézel? - kérdezte egy kaján vigyorral az arcán.

~ +16 rész~

Megfogtam a férfiasságát.
- Ide nézek. - felnyögött egyet.
- Naaa... - vad csókcsatába kezdtünk. Egyre lejjebb és lejjebb csúszott a keze. A dereka köré csavartam a lábam és a kezem a nyakán összekulcsoltam. Miután a keze vészesen közeledett a nőiességem felé. Elkezdtem cirógatni a hasát és a hátát. A csókunk közben felnyögött. Elmosolyodtam. Elkezdte a nőiességemhez nyúlkálni és a mellemet markolászni. Ha ő is úgy akkor én is. Belemarkoltam a hátsójába és megfogtam újra a férfiasságát. Már csak a fal fog és a lábam Andy derekán. Szerencse, hogy jó vagyok sportokból és Andy elbír. Egyszerre nyögtünk fel.
- Srácok! Ezt nem itt kell csinálni. Siessetek, mert benyitok. - ordította CC. Megölöm. Esküszöm, hogy megölöm. Andy ezt egy morgással ajándékozta, szóval ő is ugyanazt akarja. Kiszálltunk és felöltöztünk. Én még sminkeltem egy keveset és beraktam egy kontaktlencsét.

~ +16 rész vége ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése