2015. június 19., péntek

12.rész

"- De menni kellene, mert már Danny biztos vár minket. - szakítottam félbe a kezdeti civakodásukat."
Elmentünk Alice-hoz és 7-re értünk oda. Danny már éppen hívni akart valakit. Gondolom engem.
- Végre, hogy itt vagy, Cica. - mondta Danny. Eleresztettem egy mosolyt.
- Fogd be, Mókuska. - vágtam vissza.
- Ne kezdjétek ti is. - szólalt meg Al.
- Fogd be, te nőszemély. - grimaszolt Mókuska.
- He, leütlek. Sokkal erősebb vagyok nálad. - vázolta fel a helyzetet Al vagy ahogy Danny mondja Nőszemély.
- Nem mennénk be? - kérdezte az eddig csendes Chris. Vöröske kinyitotta az ajtót és mi egyből befutottunk.
- Na, akkor kiosztom a feladatokat. - főnökösködtem.
- Igenis, asszonyom. - tisztelgett a hercegem.
- Danny, te keresel házat. Kettőt. - bólintott - Szerelmem - ez nyálas de mindegy - te elmész, Jake-el és Jinnx-el kajáért és piáért. - bólogattak - És ne sajnáljátok.  CC és Al ti pedig díszért. - osztottam ki a feladatokat.
- És te mit csinálsz? - kérdezte Ash.
- Embereket hívok meg. Ja, írjátok le azoknak a nevét és teló számát akit elhívjak. - elővettem egy lapot és tollat. Mindenki írt rá nevet. Megcsörrent a telefonom. A csengőhangból tudtam, hogy a bátyám lesz az.
K: Szia, húgi.
A: Szia, bátyó. Mizu?
K: Elintéztem anya temetését.
A: Rendben. Mikor lesz?
K: Holnap.
A: Oké. Ma buli van. Hívd el a srácokat és még embereket. De ne sokat, mert nekem meg kell egy csomót.
K: Oké, akkor 1-2 embert pluszba.
A: Oksi. Na, de nekem telefonálnom kell. Puszi.
K: Oké. Helló.

Ezzel bontotta a vonalat. Elkezdtem hívni az embereket akiket felírtak nekem. A 3/4 eltud jönni. Közben visszaértek Andy-ék egy csomó szatyor társaságában. Lassan Al-ék is visszaértek, de egy kicsit sokáig voltak. Mindegy majd kivallatom a csajost. Mókuska talált pár házat, majd Kellin-ek meg kell nézni. Mi nem néztük meg. Minek?! Al-al felmentünk öltözni és egy kis sminket felkenni magunkra.





Al tökéletes lett. Fiatalos, egy kicsit sportos de mégis bulizós.


Magamról nem mondok semmit, mert nagy az önkritikám és szerintem senki sem akarja hallgatni fél órán keresztül, hogy milyen csúnya, ribi vagyok.










Ameddig mi Al-al öltözködtünk addig Jake és Jinxx feldíszítették a házat. Lassan szállingóztak az emberek. Mókuskának el kellett mennie, mert a srácok a turnébuszba hívatták (ők is turnén vannak csak nem a Warped-en). Eljött a Falling In Reverse, Sleeping With Sirens (persze mivel a bátyám bandája), Escape The Fate, Snow White Poison Bite, Pierce The Veil, In This Moment, The Pretty Reckless és DJ-nek pedig a Drama Club. Sok-sok hiányos öltözetű lány is jött. Gondolom Ash hívta meg őket. Mikor mindenki megérkezett elkezdődött a buli. Egyfolytában Andy-t néztem. Hiába nem vagyunk még 'úgy' hivatalosan együtt, de félek, hogy elveszítem. Öt pohár Jack Daniel's után is józan voltam. Egy kicsit. Eddig táncoltam a bátyámmal és a többi SWS tagokkal és az összes bandával. Még a Drama Club-al is táncoltam egy zene erejéig. Max (a FIR gitárosa) tánc közben megpróbált felszedni, de én Andy-t szeretem úgyhogy nem hagytam magam. Mindenkivel kivéve Andy-vel nem. Kíváncsi vagyok, hogy miért. Sokan voltak, úgyhogy felmentem az emeletre. Még ott is voltak. Bementem a szobámba és kotorni kezdtem Andy cuccai között. Megtaláltam amit kerestem. Cigi és gyújtó. Néha napján szoktam csak cigizni. Kimentem az erkélyre ahol elkezdtem szívni a mérget. Egy idő utána egy kezet éreztem a derekamon. Tudtam, hogy Andy az mert éreztem az illatát. Arrébb tolta a hajam és elkezdte csókolgatni a nyakam. Bizsergető érzés fogott el.

~ +16 rész ~

- An-dy nehehehe. - próbáltam ezt a két szót kimondani, mert elkezdte csikizni az oldalam.
- Mi lett volna, ha nem én lennék itt? - kérdezte, miközben magához fordított.
- 1. Megéreztem a szagod. 2. Csak te lehetsz, mert csak te vagy ennyire gyengéd.
- 1. Hmmm, milyen szagom van? - kérdezte és elkezdett kajánul vigyorogni. Awwww... ennek nem tudok ellenállni - 2. Honnan veszed hogy csak én vagyok gyengéd? -szegezte hozzám a kérdéseket.
- 1. Andy szagod van. - kinyújtottam rá a nyelvem - 2. Mindenkivel táncoltam, csak veled nem. - szomorodtam el. Eddig a földet néztem, de Andy megfogta az állam és kényszerített, hogy rá nézzek.
- Azért nem táncoltam veled, mert olyan jól nézel ki, hogy mindenki felkért táncolni. Még a lányokkal is táncoltál. - a kezem a nyakáról egyre lejjeb és lejjebb csúszott - Megártott neked az a 8 pohár Jack Daniel's. - mondta, én pedig megráztam a fejem. Igaz, hogy alig tudtam megállni a lábamon, de MÉG nem szállt ANNYIRA a fejembe az ital. Mikor elértem a férfiasságát megmarkoltam. Erre felnyögött Andy. Megmarkolta a hátsóm és felrakott a korlátra. Én a dereka köré csavartam a lábam és elkezdtem csókolni. Levegőért szétváltunk, de elkezdte csókolni a nyakam Andy. Mikor leakarta venni rólam a felsőm eszembe jutott, hogy még nem szabad.
- Andy, létszi ne. Még ne. - kértem.
- Rendben. Megértelek. - láttam a csalódottságot a szemében.

~ +16 rész vége ~

- Amúgy te mióta cigizel? Még nem láttalak szívni. - kérdezte.
- Csak néha-néha szívok el egy szálat. Most azért szívok, hogy megtudjak maradni a lábamon. Remélem, nem baj, hogy tőled vettem el egyet. - bevetettem a kutyaszemet.
- De baj. Egy csókért megbocsájtok. - mosolygott.
- Ajjj... - gyorsan nyomtam egy csókot a szájára és már futottam is le bulizni. Elkezdtem Kellin-el táncolni. Mikor meguntam elmentem inni. Szomorúan láttam, hogy elfogyott a barátom, Jack Daniel's. Mindegy van Jim Beam. Felbontottam egy üveget és meghúztam. Miközben ittam Andy-t láttam lejönni az emeletről. Mikor meglátott az üveggel tágra nyílt a szeme. Odafutott hozzám és kikapta a kezemből.
- Szerintem neked ennyi elég lesz.
- Neeheeem. Agy visza ( így beszélt Anna részegen ).
- Nem. Már beszélni se tudsz rendesen. - vállat vontam és meghallottam Andy-től a They Don't Need to Understand remix-et és elkezdtem sikítozni. Táncoltam és valaki hátulról átölelt. Megfordultam és szembe találtam magam a pia lopómmal. Táncoltunk egy kicsit és berakták az Ellie Guilding- Love Me Like You Do. A többiek elkezdtek nyavalyogni.
- Csináljam azt amit a Szürke Ötven Árnyalatában. - ordibálta be egy szőke.
- Nem. Csak kezdj el lassúzni. - szólt be a szőkének a mellettem táncoló Taylor Momsen. Elmosolyodtam és elkezdett mindenki (még én is) lassúzni. Vége lett a számnak és egy pörgősebbet raktak be. Buliztunk tovább.



A kezembe akadt a Jim Beam és meghúztam. Innentől képszakadás.

~ Másnap reggel ~

Átfordultam a másik oldalamra de valakibe beleakadt a kezem. Kinyitottam a szemem és egy meztelen pasi mellett feküdtem. Nem láttam, hogy ki az mert még minden homályos.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése