2015. június 26., péntek

19.rész

" Hova mész? - kérdezte a szerelmem."
- Valahova. Majd reggel ott leszek, amúgy is megkapjuk a holnapot és a holnaputánt. - kirántottam a karomat és mentem. Vizesen. Mindenki megnézett, de nem érdekelt. Volt a kabátomban pénz. Abból vettem egy fekete ruhát és még van kajára, szállásra is. Nem volt étvágyam úgyhogy a kaja kilőve. Jó lesz holnapra kávénak és energia italnak. Kerestem egy szállodát és foglaltam egy szobát. Takaros kis szoba volt. Csak ruha, pénz és magamat hoztam el. A telefonomat otthagytam. Az irányt egyenesen a fürdőbe vettem. Engedtem magamnak forró vizet. Levetkőztem és beleültem. Olyan jó érzés ahogy a víz égeti a bőröm. Ültem még egy kicsit a kádban. Kiszálltam, felvettem egy köntöst ami elő volt készítve és befeküdtem az ágyba. Hamar el is aludtam és most fura módon nem álmodtam.

~ Alice szemszöge ~
Anna elment. Az a buzi nagyon megbántotta. Anna gyerekkori szerelme Adam. Anna elment, én pedig neki estem az énekesnek.
- Megbántottad Anna-t te barom állat. - Chris lefogott - Megmerted bántani Anna-t? Akkor ne várj sokat. Tűnj el az életéből vagy ha nem akkor nem teszed zsebre amit tőlem kapsz. - CC átölelt. Andy is nekiesett, de ő jobban verte mint én. Őt Kellin fogta le. Még sokan neki akartunk esni, de Kellin leállított minket.
- Eleget kapott, Anna-tól, Alice-tól és Andy-től. Inkább gyerünk a húgom után. Én és a banda, a BVB, Alice, Taylor Momsen és Maria Brink. Ők jönnek velem megkeresni Anna-t, a többiek pedig maradjanak itt hátha visszajön. - elengedte Andy-t, de ő megint neki akart menni de Kellin megint elkapta.
- Miért fogsz le? Te nem vagy ideges erre a faszra? - kérdezte feldúltan.
- De ideges vagyok. Nagyon is. Legszívesebben megölném, de tanultam a hibámból és utána megyek, mert ő az első. Azt bármikor széttudjuk verni. - és elindultunk végre. Kérdezősködtünk az utcán és egy tengerpartra jutottunk el. Megtaláltuk a kabátját, de Őt nem. Megláttam a vízben és elkezdtem neki ordibálni. Nem hallotta és ezért mindenki elkezdett. A végén kijött a vízből, de mintha nem is látott volna minket elment. Andy utána ment. Valamit beszélgettek, de nem hallottam, hogy mit.
- Hova megy? - kérdeztem meg.
- Nem tudom. Azt mondta, hogy majd holnap visszajön. - felelte Andy szomorúan.
- Valakinek utána kellene menni, hogy ne csináljon semmi hülyeséget. - tanácsolta Taylor.
- Igazad van. De kinek? - kérdezte Maria.
- Andy-nek vagy Kellin-nek. - javasolta Jake.
- Nem jó ez a vagy-vagy, mert ahogy őket ismerem leinnák magukat. - szólt közbe Ash.
- De Kellin a bátyja és Andy a pasija. - magyarázkodott Gabe.
- Legegyszerűbb mód mindkettejük megy. - elegem lett és ezért én mentem. Tudom, hogy a hülyék azok leisszák magukat, de majd kapnak Anna-tól. Utána megyek, mert úgyis holnap lesz a barátságunk napja vagy hogy mondjam. Az is majd eltereli a figyelmét. Utána futottam és láttam, hogy bement egy boltba. Én kint megvártam. A boltba vett egy ruhát és onnan egyenesen egy hotelbe vette az irányt. Kihallgattam, hogy hányas szobát kéri és én mellé foglaltam egyet. Kimentem az erkélyre és megvártam azt, hogy lekapcsolja a villanyt. Mikor lekapcsolta vártam pár percet és elkezdtem mászni. Egy kicsit nehéz volt. Az erkélyek közt van kb. másfél méter távolság. Nagy nehezen, de átjutottam. A betörős módszerrel kinyitottam az ajtót és bementem. Becsuktam magam után és befeküdtem a barátnőm mellé. Néztem egy kicsit a hátát, de aztán elaludtam.

~ Ash szemszöge ~

Miközben mi beszéltük, hogy ki menjen Anna után Alice el is száguldott. Mikor észrevették elkomorodtak. Visszamentünk a turnébuszba és egybe beletuszkoltuk magunkat. Van aki a földön ült. Az a valaki én voltam. Andy és Kellin kiitták a buszból a piát és még a dugi piámat is megtalálták. Egész éjszaka ott ittak. Mindenki elaludt kivéve engem és az iszákosokat. Elfogyott a pia úgyhogy elhatározták, hogy elaludnak. Ez könnyen ment, mert pár perc múlva már a horkolásukat kellett hallgatnom. A végén én is elaludtam.

~ Anna szemszöge ~

Akarok átfordulni a másik oldalamra, de valakibe beleakad a kezem. Vajon ki lehet az? Oldalra nézek és meglátom Vöröskét. Mit keres ez itt. Már reggel van. Meglátom az éjjeli szekrényen a telefonját és megnézem, hogy mennyi az idő. Fél tíz. Felkeltettem Csipkerózsikát és elmentünk egy boltba felöltözni és sminket csinálni. A boltnak a tulaja Alice egyik ismerőse volt. Felöltöztünk és kisminkeltük egymást.
Al mai ruhája egy szürke pólóból, egy csipke boleróból és egy fekete rövidnadrágból állt. Lábbelinek felvett egy szandált.

Az én ruhám egy fekete trikó, egy zöldeskék rövidnadrág és nekem is egy szandál.
Ma van a barátságunk napja vagy ahogy mi hívjuk BFD (best friends day),  Ezt nem akartam tönkretenni és ezért felvettem egy álarcot. Boldog vagyok. Nincs semmi bajom. Mosolyogj. Imádod a világot. Szereted az életed. Lehet, hogy ezeket mondom magamnak, de ez nem így van. Ez egy elcseszett élet. Nem tudnék mosolyogni. Igenis sok bajom van. Utálom a világot. Ilyen gondolatok és ezekhez hasonlók kavarogtak a fejemben. Ma mindent Al fizetett, mert ugye nálam alig van pénz. Próbáltam keveset költeni, de mindig rám akasztott valamit ami tetszett. De a mai napot is tönkre kell tenni. Ez egy váratlan találkozás.

~ Andy szemszöge ~

Este sokat ittam. Aggódtam a szerelmem miatt. Lehet, hogy ott van Alice de én akkor is a saját szememmel akarom látni a mosolyát, az hogy boldog és nincs semmi baja. Hiányzik. Örülök, ha egy estét ki tudok bírni nélküle. Olyan hajnali 3-kor elaludtam. Reggel arra kelek, hogy valaki azt ordibálja, hogy meg van.
- Baszod. Nem kell ordibálni. Reggel van, ilyenkor mindenki alszik még. - mondta a mellettem pislogó Kellin.
- Igen reggel van és már csak ti aludtatok. Mondjuk amennyit tegnap ittatok nem csodálkozom. De kell ordibálni, mert meg van Anna és rendben van. Azt mondta Alice, hogy nincs teljesen jól, de nem csinált magával semmit csak majd szüksége lesz egy kis lelkizésre. Erre Andy lesz a legalkalmasabb. Bocs Kellin, de te majd csak végig hallgatod mert neked nem mondana semmit. - okoskodott CC. Szóval beszélt Alice-al.
- Mikor fognak visszajönni?
- Elméletileg a koncertre itt lesznek.
- És mikor lesz a koncert? - megnézte az óráját.
- 5 óra múlva. - nézett vissza.
- Úgyhogy menjetek zuhanyozni, fogat mosni 2x, öltözzetek fel csini ruhába, kapjatok be 2 Tic-Tac-ot és rágózzatok. Amennyire ismerem An-t biztos megöl titeket, mert leittátok magatokat és ugye nem akarjátok azt, hogy magát hibáztassa?! - mondta Maria. Na, már csak ő hiányzott. Átmentem a mi buszunkba és lezuhanyoztam. Eszembe jutott a tegnapi nap amikor bementem hozzá. Olyan jól nézett ki és jól elvoltunk, de annak a hülyének el kellett rontania a pillanatot.  Olyan jól néz ki. A mosolya, a nevetése, a hangja, az éneke mindene tetszik. Nagyon ideges lettem amikor elkezdte provokálni az a buzi a hercegnőmet. Beszélnem kell Anna-val mindenről. Nem sokat tudok róla. Gondolom ő sokat tud rólam és az életemről. Az internet átka. Lezuhanyoztam és mostam fogat. Bekaptam egy Tic-Tac-ot és egy rágót. Betoltam egy szendvicset és egy Monster-t, azután pedig felöltöztem és mentem az öltözőnkhöz. Berontok és levágódom a székembe.
- Na, mi van? A hercegnek hiányzik a hercegnő? - kérdezte gúnyosan mégis mosolyogva Ash. Ránéztem csúnyán és megértette, hogy be kéne fognia.
- Mikor kezdődik már a koncert? - kérdeztem mérgesen.
- Nyugi, már csak 2 óra és ezalatt az idő alatt fel kell öltöznünk, ha kell sminkelni és bemelegíteni. - mondta CC. Mindezt megcsináltam és még egy negyed óra maradt a koncertig. Addig szívtam pár szálat. Mindjárt láthatom a szerelmem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése