2015. június 25., csütörtök

18.rész

Andy-vel kimentünk a fürdőszobából. Bepakoltam mindent a bőröndbe és felvettem a legelső cipőt/csizmát ami a kezembe akadt.
- CC, fuss ha életben akarsz maradni. - figyelmeztettem. El is kezdett futni és mi pedig kergettük. Egyszer majdnem elkaptam, de akkor neki mentem volna az egyik hangmérnöknek. Kergettem és megláttam Maria-t.
- Maria! - ordibáltam neki. Hátranézett, én pedig elkezdtem integetni neki. A hercegem nem figyelt és ügyesen nekem jött. Felestünk. Felnyögtem egyet.
- Andy ez fájt. Soha többé ne gyere nekem.
- Legalább felül vagyok. - mosolygott.
- Úúúú... Ezt nem itt kell csinálni. - ugrándozott a dobos.
- VÉGED VAN! - ordítottuk és folytattuk amit eddig csináltunk. Chris lelassult és ezt kihasználva elkezdtem sprintelni. Ráugrottam és leterítettem.
- Andy, mi legyen a büntetése?
- Hááát... Nem is tudom. Csikis úgyhogy halálra csikizhetnénk.
- Oké. - és neki álltam csikizni. Hátulról valaki lekezdett csikizni. Vöröske. Ő is csikis úgyhogy egymást csikiztük. Fél óra múlva fáradtan ültünk a BVB buszában. Bejött egy srác. Nem hiszek a szemeimnek.
- Srácok, gyertek már egy kicsit. - amikor meglátott engem - Szia, Madárka. - megcsináltuk a kézfogásunkat.
- Csá. Rég láttalak, de nem hiszek a szememnek. Egy év alatt, hogy megváltoztál, Dimitry. - Dimitry egy régi jó barátom és vele voltam mindig, amíg az az elmebeteg Motionless énekelt. Összehaverkodtunk. Elmondtam neki mindent, ami bántott. Ő majd szeptemberben lesz 20. Eddig barna haja volt, de most vörös és még jól is áll neki. De én akkor is Andy-vel vagyok és nem is jönnék össze nálam fiatalabbal. De nem csak a haja, hanem az öltözködése is megváltozott. Eddig ülepes gatyát hordott, de most már normális farmert, meg minden. Szóval normális, de az igazán normálistól egy kicsit eltérő.

- Nem csak én változtam meg, de te is. Eddig barna voltál és most pedig fekete. Eddig mindig talpig feketébe jártál, de most van benned más szín is. - Dimitry hangmérnök segéd a Warpeden. Az apja az igazi hangmérnök és ő csak segít. Ha befejezi a középsulit, akkor majd olyan akar lenni, mint az apja.
- Kell egy kis változás. Amúgy is most boldog vagyok, de azzal az elmebeteggel nem voltam boldog. Egyedül Alice, te és a zene hozott boldogságot. De most van egy szerető bátyám - Kellin felé biccentettem - van egy csodás barátnőm - most Alice felé - barátaim akik szeretnek, de nem csak ezek az idióták. Ott kint is vannak idióták akik a barátaim. És valakit kifelejtettem. Van egy szexi pasim, akit szeretek és viszont szeret. - megcsókoltuk egymást.
- Húúú... Bontsunk pezsgőt. - ordibált Ash.
- Te idióta, azt majd az esküvőn kellesz. Még mindig nem kezdted el az előkészületeket, úgy hallottam. - szállt be Jinxx.
- Ne figyelj rájuk. Hülyék. Egy kicsi hiányuk van. - kacsintottam Dim felé.
- Értem, de srácok ha nem megyünk apa megöl nem csak engem, titeket is.
- Megyünk. - mondta Andy.
- Ha most azonnal nem jöttök, akkor a poklot élitek át. Anna poklát, amit ti nem akartok, igaz?! - fenyegettem őket. Nevetve mindenki ment Dim után. Mi Andy-vel hátul mentünk, mert bezártuk az ajtót. Megcsókoltuk egymást még egyszer és kézen fogva mentünk. A Shark Stage-hez értünk. Ezen a színpadon nem csak a Black Veil Brides lép fel, hanem egy csomó banda még.
- Na, most akkor, hogy mindenki ideért beszéljük meg, hogy ki mikor fog fellépni. - jelentette be Dim apja Bob. - Én először a Memphis May Fire-t gondoltam, utána a Black Veil Brides, Pierce The Veil, Sleeping With Sirens, Icon For Hire, Senses Fail és végül a Silverstein. - utálom a Memphis May Fire-t. A zenéjük jó, de a személyiségük pocsék. Szereztem egyszer VIP jegyet egy koncertjükre, de ami ott volt. Behívtak egy csomó örömlányt és velük játszottak és a végén eszükbe jutott, hogy ott vagyok és kiküldtek. Chhh... Többé találkozni, sem akarok velük. Mindenki belegyezett, de Al észrevette, hogy valami baj van.
- Mi van An? Nem tűnsz valami boldognak. 
- Eszembe jutott a Memphis May Fire koncert.
- Ne foglalkozz velük. Gyere menjünk oda Vic-hez, de előtte szólj Andy-nek, mert ő még az FIB-al is kerestetne. - ez a csaj mindig megtud nevettetni. Bólintottam és odafordultam a mellettem álló személyhez.
- Szerelmem, mi odamegyünk Vic-hez.
- Oké. - megcsókolt. Olyan cuki. Tudom egy rockerre ilyet tabu mondani, de akkor is. Odamentünk Vic-hez és végigöleltük a banda tagjait. Mike (a PTV dobosa és Vic testvére) még meg is pörgetett minket a levegőben. Beszélgettünk még egy kicsit. Valaki megbökte hátulról a vállam. Ne már. Matty volt az a MMF énekese. 
- Bocs, te vagy Annabella Badrick? - elkapott a hányinger.
- És ha nem? - kérdeztem vissza karba tett kézzel.
- Szóval igen...
- Nem én Annabella Quinn vagyok.
-Aha, szóval a kicsi Kellin hugicája és a Kibaszott Biersack-nak a csaja szereti a Memphis May Fire-t.
- Én azt a kibaszott szar bandát? Várhatod. Ha nem lennék nő most leköpnélek.
- Te ribanc. - elkapta a nyakam.
- Bocs én nem vagyok olyan akiket 1 éjszakára viszel. - szorított a fogásán. 
- Engedd el! - ordították egy csomóan. Mindenki aki számít ott volt (amelyik bandák a buliban voltak). Elengedett, de én talpra estem.
- Olyan nagynak tartod magadat, de nem tudsz semmit.
- Öööö... Én Matty Mullins vagyok. Én mindent tudok.
- Aha. Én meg a római pápa vagyok. Még én is többet tudok nálad.
- Ezt kihívásnak szántad?
- Veheted annak is, ha szeretnéd. - vállat vontam.
- Bob, ez a csaj párbajozni akar. - mutatott rám.
- Ki? Áááá... Anna rég láttalak. Megváltoztál és úgy tűnik, hogy nagyon. Oké. 10 perc és felállítom a színpadot. - és elment a társaival megcsinálni a színpadot. Én mentem valamerre.
- Anna hová mész? - kérdezte mögöttem Taylor. Felismerem a hangját.
- Nem tudom. Létszi gyertek már a csajokkal a BVB öltözőjéhez és kérjétek el a kulcsot.
- Jövök máris. - mondta és már futott is vissza. Én mentem az öltözőhöz nagy nehezen. Szédülök. Az az őrült majdnem megfojtott. Ebben a ruhában nem tűnök elég keménynek úgyhogy kellene hozni ruhát is. Visszamásztam az SWS buszához és elővettem a kulcsot amit a fiúk adtak. Kerestem pár ruhát és már mentem is vissza az öltözőhöz. A lányok ár ott vártak.
- Na, végre hogy itt vagy. - mondta idegesen Maria.
- Az a buzi nagyon felidegesített. - idegeskedett Alice. Gondolom Taylor észrevette, hogy mindjárt összesek, mert megfogott.
- Köszi.
- Nincs mit. Gyere menjünk be és feltuningolunk. - mosolygott. Ez valahonnan olyan ismerős. Ez olyan Ash-es. Bementünk és leültettek, Maria hozott nekem hideg Monster-t, Al előkereste a sminket és Taylor legyezett.
- Kösz lányok. - köszöntem meg. Bólintottak. Megittam a Monster-t de kértem még egyet. Megittam azt is és már jobban lettem. Gyorsan átvettem a ruhát és a csajok kisminkeltek. 
A smink az abból állt, hogy egy kevés vörös rúzs, szempillaspirál és egy kis fekete szemhéjpúder. Emelt fővel mentem a színpadhoz. Ránéztem Andy-re aki aggódó tekintettel méregetett és egy mosolyt küldtem felé, hogy megnyugodjon.
- Azt hittem már el se jössz.
- Bocs, de én ízlésesen kések és egy jó belépőt akartam csak hát ez nem jött össze. - vontam vállat.
- Elég a fecsegésből kezdődjön a verseny. - lépett elő Ronnie. Akkor lesz kommentárunk. Elővett a zsebéből egy pénzérmét. - Ez a pénzérme fogja eldönteni, hogy ki kezd. Annabella Rose Quinn vagy Matty Mullins. Anna fej vagy írás?
- Írás.
- Oké. Akkor Anna írás, Matty pedig fej. - feldobta a pénzérmét. 
- Bocs Matty de Anna kezd. - most odafordult hozzám - Kis csaj, mivel akarod kezdeni?
- Fucked Up World. - válaszoltam és közben ránéztem Taylor-ra.
- Oké. Akkor kezdődjön a harc.

Back door bitches begging me to behold

All their cash and cars platinum silver'n gold

We're like 'diamonds in the sky' that is what we are told
No mountain made of money can buy you a soul


Oh I can see it

Oh I can see it

Oh I can see it
Coming down
Oh I can see it
Oh I can see it
Oh I can see it
Coming down


It's a fucked up world

What do you get

Sex and love and guns like a cigarette
A fucked up world
What do you get from it
Sex and love and guns like a cigarette
Sex and love and guns like a cigarette


Banging little boys bugging me on the bus

Say they want to know who did it but the answer's really us see

I don't know you why do you want to know me
You ain't gettin what you want unless you're getting it for free

Even then (Még akkor se) - ráléptem a lábára

Oh I can feel it

Oh I can feel it

Oh I can feel it
Coming down
Oh I can feel it
Oh I can feel it
Oh I can feel it
Coming down


It's a fucked up world

What do you get

Sex and love and guns like a cigarette
It's a fucked up world
What do you get from it
Sex and love and guns like a cigarette
Sex and love and guns like a cigarette
Sex and love and guns like a cigarette


Back to these backdoor bitches begging me to behave

Jamming Jesus down my throat, no I don't want to be saved

Ain't a chain on my brain, I'm nobody's slave
I got one foot in the cradle and one in the grave


It's a fucked up world

Sex and love and guns like a cigarette

It's a fucked up world
What do you get from it
Sex and love and guns like a cigarette
Sex and love and guns like a cigarette
Sex and love and guns like a cigarette


It's a fucked up world

It's a fucked up world

It's a fucked up world
It's a fucked up world
It's a fucked up world
It's a fucked up world
It's a fucked up world
It's a fucked up world
It's a fucked up world
It's a fucked up world
It's a fucked up world


- Whooo! Most utoljára szólok bele, de Quinn erősen kezd. Akkor jöjjön Matty?
- Stay The Course. - mondta önelégült mosollyal az arcán.

I am not a product of mistake, I've got a purpose and I'm living it out

This life of mine is no coincidence

I've seen the world and I will never bow down
So bring your temptation to the table, but I'm not giving in
(Never giving in)
Tell me I'm wrong because I'm different, but I'm not giving in
(Never giving in)



Time spent waiting for truth to come out of a lie

Is time that's wasted, so waste away but you're not wasting mine


I am not a product of mistake. I've got a purpose & I'm living it out

This life of mine is no coincidence. I've seen the world & I will never bow down
Never bow down, never bow down



I might walk this road alone, but I know that it's taking me home

I know that you're bringing me back where I belong
When everyone tells me that I am wrong
I'll stay strong because I'm on my way home



I have seen, I've heard, I've felt your unfailing love & I'll never be the same

Nothing can break me


No weapon formed against me shall prosper. This is a war you've already won. So no matter what comes my way, I'll stay the course



I might walk this road alone, but I know that it's taking me home. I know you're bringing me back, bringing me back where I belong. When every voice I hear is saying I'm wrong

I stay strong because I'm on my way home


On my way home

On my way home
On my way home
I'm on my way!
I spend my days living for what is to come
No evil can stand in my way because you've already won
You've already won!



I might walk this road alone



I might walk this road alone, but I know that it's taking me home

I know that you're bringing me back where I belong
When every voice I hear is saying I'm wrong
I stay strong because I'm on my way home
I'm on my way home - ezen elnevettem magam.


- Na ez gyenge volt. - nevettem el.
- Menj a pokolba.
- Hmmm... - gondolkodó fejet vágtam - Ha már ott járunk Going To Hell.

Father did you miss me?
I've been locked up a while.
I got caught for what I did but took it all in style.
Laid to rest all my confessions I gave way back when.
Now I'm versed in so much worse,
So I am back again.
And he said

For the lines that I take, I'm going to hell!
For the love that I make, I'm going to hell!

Gettin' heavy with the devil, you can hear the wedding bells.

Father did you miss me?
Don't ask me where I've been.
You know I know,
Yes, I've been told I redefine a sin.
I don't know what's driving me to put this in my head.
Maybe I wish I could die, maybe I am dead!
And he said

For the lives that I fake, I'm going to hell!
For the vows that I break, I'm going to hell!

For the ways that I hurt, while I'm hiking up my skirt.
I am sitting on a throne while they're buried in the dirt.

For the man that I hate, I'm going to hell!

Gettin' heavy with the devil, you can hear the wedding bells.

Please forgive me father,
I didn't mean to bother you.
The devil's in me father.
He's inside of everything I do.

For the life that I take, I'm going to hell!
For the laws that I break, I'm going to hell!
For the love that I hate, I'm going to hell!
For the lies that I make, I'm going to hell!

For the way I condescend and never lend a hand.
My arrogance is making this head buried in the sand.
For the souls I forsake, I'm going to hell!

Gettin' married to the devil, you can hear the wedding bells.

- Már így is úgyis a pokolba megyek. 
- Mert odavaló vagy. A nagyképűséged határtalan. Ez már lassan nem is verseny lesz hanem Anna kibaszott Show-ja.
- Már gondolkoztam, hogy csinálok egy show-t, de nem hiszem hogy az lesz a címe.
- A dalban igazad volt, be se tartod a szabályokat. - elnevettem magam.
- Milyen szabályok? Ronnie nem mondott egyet se és mi sem szabtunk, de ha lennének is akkor se tartanám be, mert azért vannak, hogy megszegjük.
- Akkor kimondom a szemedbe az igazságot. te egy kibaszott kurva ribanc vagy, aki úgy drogozik hogy azt se tudja hol van. Mindig menekül az igazság elől és fél szembenézni az élettel. 
- Mindenki magából indul ki. - tettetem nyugalmat de régóta fortyog bennem a düh. Legszívesebben szétverném.
- És mi van ha azt mondom, hogy Adam?  Ismerős a név? - na ezzel kihúzta a gyufát. Neki mentem, de lefogtak.
- Merd még egyszer kimondani azt a kibaszott nevet, de neked véged. - neki akartam menni, de erre lefognak.
- Adam. Adam. Adam. Adam. - kiszabadultam a fogásokból és nekiestem. Le se lehetett vakarni onnan. Egyedül a biztonsági őrök tudtak valahogy levenni. Idegesen, de elegánsan elmentem. A cipőmet ledobtam és elfutottam. Megint. Mindig csak futok minden elől. Nem igaz. A városon átfutottam és a tengerparton találtam magam. Egyedül voltam. Kerestem egy fát és beleütöttem. Beleütöttem még egyszer és még egyszer. Addig nem álltam le amíg nem sírtam. Adam. Ez az első szerelmem neve. Honnan tudja? Az első szerelmem akivel összejöttünk és eldobott, de nem csak hogy kihasznált. Ő vette el a szüzességem és felrakta netre, mert levideózta. Többször is megalázott, de én tűrtem mert szerettem. Lágy szellőt éreztem. Felálltam és belegázoltam a vízbe. Olyan jó érzés. Ledobtam magamról a dzsekim, hogy ne vizezzem össze. Egyre beljebb és beljebb mentem. Mikor nem ért le a lábam elkezdtem úszni. Lenyugodtam. Olyan megnyugtató érzés amikor úszol a langyos vízben és még társul hozzá a lágy szellő. Meghallottam, hogy valakik a nevemet ordibálják. Nem foglalkoztam vele csak tovább úsztam. Jött egy erős hullám, ezért kimentem a partra. Most nem akarok senkivel se beszélni. Eljött értem Kellin és a bandája, Andy és a bandája + a csajok. Nem foglalkoztam velük csak felvettem a bőrkabim és mentem. Egy erős kéz megragadta a karom.
- Hova mész? - kérdezte a szerelmem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése