2015. június 13., szombat

6.rész

" Bementünk a kedvenc kávézóba. A Red&Black Café-ba, de ami bent fogadott az egy nagy csalódás volt számomra."
Bementünk és nézelődtünk helyért. Megnézem a sarkokat és meglátom, hogy Chris egy nővel, aki nem más mint Ashley Costello, ott falják egymást. Odamegyek és rárakom azt asztalra a táskám.
- Leülhetek? - kérdezem. Erre mind a kettem felnéznek. Chris arcán meglepődöttséget láttam.
- Úgy tűnik te elvagy. Akkor ezért nem jöttél amikor hívtalak. - mondtam. Elakartam menni de megállított Motionless.
- Na és te? - hatásszünet - Te pedig Quinn-el vagy! - ordítja.
- Chhh.. ez szánalmas. Kellin a testvérem. Gondolom neked Ashley Costello nem a testvéred! - ordítom. - Csak kifogásokat keresel! Soha többé ne is lássalak! Ne hívj! Ne keress! Ne írj nekem üzenetet! Vége van Chris Motionless! Mától te számomra csak egy idegen leszel. Már régóta nem akarok lenni, a te áll barátnőd. Elfogadtam, hogy velem akarsz lenni. Aha... Most már tudom, hogy mennyire akarsz engem. - mondtam. Ekkor pofonvágott. A Nagy Quinn odajött és elkezdett verekedni a volt pasimmal.
- Ne! Hagyjd a fenébe! Kellin ne! Hallod?! - kiabáltam. Odamentem és leráncigáltam Alice segítségével Chris-ről Kellin-t. A szemébe néztem. - Látod nincs semmi bajom. - próbáltam nyugtatni.
- Áááá.. hol? Csak vérzik a szád. - mondta és elkezdett simogatni. Hozzábújtam.
- Soha többé ne csinálj ilyet. Nem éri meg. Főleg nem Motionless miatt.
- Te pedig soha többé ne gyere össze ilyen pasikkal. - mondta gúnnyal teli hangon.
- Nyugi. Mostantól megfogom válogatni, hogy kivel leszek. - ígértem. Ekkor idefutott Ashley.
- Bocsi Annabella. Nem tudtam, hogy még együtt vagy Chris-sel. Nekem azt mondta, hogy szakítottatok. - kért bocsánatot.
- Nem baj. Menj keresd meg Chris-t és legyetek boldogok.
- Nem megyek. Seggfej. - mondott volna még valamit de közbevágtam.
- Kellin üljünk le, mert szédülök. - elsegítettek egy másik sarokban levő asztalhoz.
- Hozok jeget az arcodra, mert kezd lilulni. - ezzel el is ment jégért Costello. Mikor visszajött a kezembe adta a jéggel teli törölközőt, én pedig az arcomhoz érintettem de a fájdalomtól felszisszentem.
- Jól vagy? - aggódott Alice.
- Igen, csak egy kicsit fáj. - mondtam. Addig Ashley Costello köszönés nélkül lelépett.
- Mit hozzak nektek? - kérdezte Kellin. Én és Alice is cappuccino-t kértünk. Amíg elment az innivalónkért bátyus addig beszélgettünk.
- Biztos jól vagy? - kérdezte Vöröske.
- Igen, jól vagyok. Nem kell aggódnod Vöröske. - válaszoltam. Összeborzoltam a haját.
- Naaa.. ezt miért kellet? - bevágta a durcát. Elnevettem magam és Alice gyorsan nekem is összekócolta a hajam. Elkezdtünk nevetni. A kávézó csendjét a mi nevetésünk zengte be.
Kellin visszaért 2 cappuccino, 1 cola és egy pincér tásaságában. Lerakta a picér az asztalra a tálcát.
- Egészségetekre.
- Köszönjük. - mondtuk mind a hárman egyszerre.


Csöndben iszogattuk a cappuccino-t és a cola-t amikor köszöntek nekünk.
- Sziasztok. - köszöntek a srácok egyszerre.
- Sziasztok. - mondtuk sorban Andy-éknek.
- Mit kerestek itt? - kérdezte Kellin.
- Hallottuk, hogy ez egy jó kávézó és benéztünk és hát megláttunk titeket és most itt vagyunk. - mesélte Ash. A srácok elkezdtek a Warped Tour-ról beszélgetni. Azért van a BVB és a MIW és még sok más banda a városban, mert a Warped Tour-nak ez az egyik megállója és itt vették volna fel az SWS-t, de anya halála miatt 1 hetet késni fognak.
- Nem baj. - mondta Kellin valamire, mert én nem nagyon figyelek.
- Nem baj az igaz. Csak a rajongóknak, de majd valamivel kárpótolod őket. - Andy.
- Ja. Gyertek üljetek le, mit álltok ?! - mondta és parancsolta egyszerre a bátyám, én pedig belefeküdtem az ölébe. - Naaa Anna. Ezt nem illik. - Kellin.
- Nem baj, de fáj a fejem. - és felnéztem. A srácok arcán meglepetséget láttam. - Kellin nem mondanád el a srácoknak, hogy mi van köztünk, mert még félreértik. - kértem Nagy Quinn-t. Felnéztem Aéice-ra és láttam, hogy szemezget CC-vel és megrúgtam. Nem csinált semmit. Vissza se rúgot, semmi. Amíg Kellin elmagyarázta, hogy testvérek vagyunk, én elővettem a telefonom és írtam Piroskának.

( Q: Anna és A: Alice)
Q: Szemezgetünk szemezgetünk
A: Igen, de látom hogy Andy egész végig téged néz
Q: Tényleg????????????
A: Igen szerinted hazudnék ilyen ügyekben
Q: *-* ^^ Wáááá... nem lehet
A: Na mi van???? Beleszerettél Andybe
Q: Tudod hogy eddig is csodáltam és jól néz ki meg minden
- és ennyit tudtunk írni egymásnak mert a Drága Bátyám kivette a kezemből a telefont. Én egyből kapcsoltam és utánanyúltam és ugyesen belefeküdtem Andy ölébe. Olyan jó így.Várjunk.Dehát ez félreérthető és Ash félre is érti mert ő perverz.
Kiszálltam Andy öléből és próbáltam minél előbb szabadulni, hogy ne lássák a piros arcomat.
- Piroska, gyere már velem mosdóra. - Alice gyorsan kapcsolt.
- Oké. Megyek. - felvette a táskáját és mentünk. Mikor beértünk a női mosdóba és belenéztem a tükörbe azt hittem, hogy elájulok.
- Nagyon piros a fejem. - mondtam.
- Tudom. Látom. Na akkor csinálumk neked egy sminket, hogy ne látszódjon a lila folt. - gyorsan csinált Alice nekem  egy sminket és beszélgettünk. - Na akkor... Mit akartál leírni nekem amikor Kellin elvette a telefonodat. - kérdezte Vöröske. Megijedtem. Alice ezt észre is vette. - Mi van?
- Kint hagytam a mobilom és nincs rajta zár. - mondtam.

~ Kellin szemszöge ~

A húgomék elmentek mosdóra. Gondolom azt fogjak beszélni, amit telefonon írtak egymásnak.
- Andy. - szóltam haveromnak.
- Mondjad. - Andy.
- Neked tetszik Anna? Láttam, hogy végig őt nézted.
- Háááát.. - ekkor Andy észrevette a telefont - Nem baj ha belenézek? - kérdezte.
- Nem baj, de add ide mutatok neked valamit. - a kezembe adta a telefont - Erről neked is tudnod kell, amit még ezelőtt beszélgettek azt nem olvasom fel, mert az Alice-os ügy. - és elkezdtem felolvasni az üzeneteket.

Alice: látom hogy Andy egész végig téged néz
Anna : Tényleg????????????  és ezer kérdőjel
Alice : Igen szerinted hazudnék ilyen ügyekben
Anna:  *-* ^^ Wáááá... nem lehet
Alice : Na mi van???? Beleszerettél Andybe és utána azt akarta írni. hogy 'Tudod hogy eddig is csodáltam és jól néz ki meg minden'

- Erről beszéltek? - kérdezte Andy meglepetten.
- Igen. - válaszoltam.- És mielőtt megkérdezed Motionless-el szakítottak, mert megcsalta Anna-t.
Ezek szerint téged szeret. Kíváncsi vagyok, hogy erre mit mond. Andy, tudom, hogy viszont szereted és a legjobb haverom vagy de kérlek ne bántsd meg. Így is eleget szenvedett már.
- Rendben, haver. Amúgy se csaltam volna meg. Amikor összeütköztünk már akkor megmozgatott bennem valamit. De van egy bökkenő. Juliet.
- Hidd el nekem, hogy ő megcsal téged. Amit az újságokban írnak annak a fele igaz. Igaz az, hogy megcsal téged Juliet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése