2015. július 1., szerda

24.rész

Felkeltem. Ez az álom... fura volt. Körbenéztem. Mindenki alszik. Lenéztem mellém és egy cukin szuszogó Andy-t találtam magam mellett. Halkan, észrevétlenül próbáltam átmászni rajta. Ez sikerült is. Átnéztem Ash ágyára és úgy tűnik jól megvannak/lesznek Em-el. Gyors csináltam mindenkinek kávét és reggelit. A reggeli nem más mint palacsinta. Nyami... *-* Az egyik kedvenc kajám. Ránéztem a faliórára és még csak reggel 6 van. Andy-től csórtam megint cigit és kimentem. Lassan, ráérősen elszívtam és bementem.
- Jó reggelt. - hallottam meg egy halk lágy hangot. A hang irányába néztem és Sam üdvözölt.
- Jó reggelt. Hogy-hogy fenn vagy ilyen korán?
- Korán szoktam kelni. - adta az egyszerű választ. Leült. Én addig elővettem egy poharat és töltöttem bele kávét. Odaadtam Sammi-nek.
- Köszi.  - bólintottam és leültem mellé.
- Veled és Andy-vel mizu? - kérdezte.
- Megvagyunk. És te Jinxx-el?
- Mi is megvagyunk. - halkan felnevettünk. Ja, tényleg. Kaja. Elővettem egy tányért és raktam pár palacsintát rá és odaadtam azt is a 'koránkelő'-nek. Ezt is megköszönte és elkezdte jóízűen enni.
- Hmmm... - sóhajtottam - El kellene menni futni. Olyan rég voltam már, de hova menjek? - kezdtem el gondolkodni.
- Mehetek veled én is? - kérdezte Sam.
- Persze. Amúgy hívhatlak Sam-nek?
- Nyugodtan.
- Oké.
- Menjünk a partra futni.
- Ez jó ötlet. Edd meg, átöltözünk és utána megyünk.
- Oké. - és már meg is ette. Előkotortam egy szabadidő nadrágot és felsőt. Sam is ugyanezt tette és gyorsan felkaptuk magunkra. Írtunk még egy üzenetet, hogy elmentünk, ha felkelne valaki ne keressen minket. Azt is megírtam, hogy van kávé és palacsinta a pulton. A partig sétáltunk és beszélgettünk. Bemelegítettünk. Én beraktam a fülesem és közben zenét hallgattam. Most kivételesen nem rock szólt.
Sammi-nek most szőke haja van.
























Olyan jó érzés megint futni. Kint a szabadban. Minden gondom elszáll. 1 órát kocogtunk/futottunk. Visszafelé is sétáltunk, de bementünk egy boltba vízért. Mikor a buszhoz értünk elállt a lélegzetem.
Juliet ott veszekedett Andy-vel. Odamentem és hátulról megnyúztam a haját.
- Mi a picsát keresel itt? Tegnap nem mondtam meg érthetően, hogy Andy és a barátaim közelébe ne merj menni, mert megnyúzlak?! - ordítottam le.
- Óóó... Megjött a kis királynő. - a nyávogásával mindig fel tud idegesíteni - Úgy nézel ki, mint aki most baszott egy jót.
- Bocs, én nem te vagyok. Mellesleg futni mentem. Én nem te vagyok, hogy egész nap a kanapén döglök és amikor nincs otthon a palim akkor elhívok pár pasit akikkel egy jó nagyot baszhatok. Na, addig tűnjél el amíg szépen mondom. 3 másodperced van, hogy elhúzd innen a segged. 1... 2...
- Jó van. Megyek. De ezzel még nincs vége.
- Dehogynem. Ezzel vége van. - lépett közbe Sam - Ha most nem tűnsz el páros lábbal rugdoslak el. - Sammi általában kedves. Azzal nem kedves aki nem érdemli meg.  Juliet végre elhúzott innen.
- Ha még egyszer ide tolja a képét én tényleg megnyúzom.
- Naaa... Nyugi szívem. - ölelt át hátulról Andy.
- Vááá... Isteni ez a palacsinta! - ordított fel Ash.
- Tudom. Mivel én csináltam. - léptem be.
- Sammi. Édesem. - mondta Jinxx és Sam-et az ölébe húzta.
- Mikor keltetek fel? - kérdezte Vöröske2 (Vöröske - Alice; Vöröske2 - Sammi)
- Én 7-kor keltem fel arra, hogy az ajtó becsapódik. - mondta Em - Utána már mindenki szép sorban felkelt. Csak Csipkejózsika aludt sokáig. - mutatott Andy-re. Ezen elnevettem magam.
- Mi van, Csipkejózsika? Vártál a hercegnő csókjára? - kérdeztem miközben átkaroltam a nyakát.
- Igen. De nem kaptam csókot. - bevágta a durcát.
- Eddig nem kaptál. Most kapni fogsz. - megcsókoltam - Tessék.
- De már késő. Már ébren voltam. - tetetett szomorú arcot.
- Ella add már ide a palacsintasütőt. Mindjárt visszaalszik. - nyújtottam a kezem Jake-ék irányába.
- A drága palacsintasütőt ne Andy fején használd! Asszony menj és csinálj még palacsintát, mert ennyi nem elég! - parancsolgatott CC.
- Na, arra várhatsz. Szólj Al-nak. Ő is tud csinálni. - mutogattam a vörös barátnőmre.
- Vörös Asszony akkor menj te csinálj nekem. - most Alice-ra parancsolt.
- Hahaha... Majd ha piros hó esik. - nyújtotta ki a nyelvét és megcsókolta. Többet már szerencsére nem láttam, mert elmentem zuhanyozni. Andy is velem tartott. Mindig csinált valamit. Megszólalt a telefonom és a bátyám hívott.

A: Helló, bátyus. Mizu? - és közben Andy hangokat ad ki, ami elég félreérthető.
K: Szia, húgi. Megzavartalak?
A: Zuhanyoznák, csak egy majom bejött és nem nagyon tudok, mert mindig valahogy megakadályoz benne. Már lassan ott járok, hogy fél órája zuhanyzok. Andy leütlek! Ne azt ne! Andy rakd le! Ne merj kiszaladni vele! Add vissza a fehérneműmet! Andy megöllek! Gyere vissza! Bocsi, Kellin. Majd beszélünk. - és ezzel leraktam. Felkaptam magamra egy törölközőt és futottam utána. Épp Ash elől akarta eldugni.
- Nem. Ez az enyém. - ellopta a fehérneműmet, de még magának nyilvánítja.
- Khmm... Az az enyém. Szerintem te nem szoktál melltartót és bugyit hordani.
- Úúú... De merész kis csaj. Még begerjedek rá. - ordította a gitáros. Egyszerre kettőt is kapott. Egyet Em-től és a másikat a fehérneműlopó pasimtól.
- Andy add vissza Anna-nak a fehérneműit és öltözz fel! Ash neked meg van barátnőd! Megöl téged! - oltotta le Ash-t Sam. Na ez most félelmetes. A hercegemmel inkább visszamentünk és felöltöztünk.
- Mi van? A Nagy Andy Biersack csak nem megijedt Sammi Doll-tól?!
- Én? Na, arra várhatsz. Simán szétverem.
- Hmmm... Tényleg? - próbáltam mosolyogni szexin - Amúgy mi lesz ha megfoglak? - kérdeztem és közben a boxer-ében matattam.
- Ez lesz. - és elterített a padlón. A nyakamat kezdte csókolgatni és a mellemet markolgatta.
- Srácok! Ne itt! Majd szedek valahonnan nektek egy hotelszobát csak ne itt! A konyhába lehet hallani a hangotokat! Hajjj... Mindig ez történik ha ezek egy szobába kerülnek. - sóhajtott Vöröske2. Biztos jönni akar zuhanyozni - Akartok még ma menni a fesztiválra? - kérdezte. Tényleg. Tegnap filmnézés közben megbeszéltük, hogy elmegyünk San Fran Fest-re. Ez mindig Július 3-án tartják. Még sosem voltam, de nagyon dicsérgetik a neten.  Felkaptam a behozott ruhámat, de majd megint át kellesz öltözni, mert nem ebben fogok menni. Kimentünk és alig láttunk embereket.
- Hol van a népség? - kérdeztem meg Jinxx-től.
- Elmentek valami csomagért, mert az előbb szóltak hogy jött neked csak te meg hancúroztál. - megjött Al ajándéka. Egy csomó képet küldtem még a haveromnak. Sam elment zuhizni és én addig előkerestem pár ruhát a fesztiválra. Olyan ruha kell ami fesztiválos, de mégse legyen nagyon kirívó. Olyan ruha ami nem egyberuha. Meg van. Ez tökéletes. És végszóra megjött a népség.
- Anna! Ez neked jött! - ordította Vöröske. (amúgy Sam csak azért Vöröske, mert már volt vörös haja is és azt jobban szerettem) Odanyújtotta nekem a dobozt.
- Biztos megállapítottad már, hogy nehéz.
- Aha.
- Ez a tiéd. A bari napra kapod/kaptad. Most jött meg, de vigyázz mert törékeny.
- Csajszi ez elég drága volt. - mondta Emily miközben a pénztárcáját nézegette.
- Mond mennyi.
- Csak nem azt hiszed, hogy el is mondom? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Én vettem. Én fizetem ki. Na, mennyi volt.
- Csak az 1/4-ét mondom el. - köhögtem egyet.
- Na, jó. A felét ha ennyire akarod. - bólintottam - 200 dolcsi ( az magyar forintba egy olyan 60.000 körül van ). - oké. Nála minden egy kicsit drága. Mindegy. Odaadtam neki 245 dolcsi-t.
- Borravalót is kapsz. - mondtam neki. Na, jó. El kell kezdenem dolgozni csak nem hiszem, hogy a Warped alatt kellene. Vége van ennek keresek valami melót. Igaz elhoztam minden dugi pénzet és miegymást, de akkor is.
- Jajjj... Csajos. Tudod, hogy ha kell bármi én megteszem és segítek. - ölelt meg. Egy sikítást hallottam. Akkor a szerencsétlen barátnőm végre kitudta nyitni a dobozt.
- Köszi. Köszi. Köszi. Imádlak. - mondta és megölelt miközben ugrált.
- Tudom. Én is téged. - mondtam. Vöröske2 végre kijött a zuhany alól.
- Gyertek, csajok. Öltözzünk nálam. - jelentette ki Em. Mindenki beleegyezett, de a srácok ennek nem örültek mert nem tudtak perverzkedni. Van ilyen, de ez van ezt kell szeretni. Emily kocsiját szerencse, hogy nem vitték el. Nem kocsinak mondanám hanem minibusznak vagy furgonnak. Olyan hippi-s, de mégse. Nem tudom megmagyarázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése