2015. július 4., szombat

26.rész

" - Hello San Francisco! Megjöttünk! - jelentette ki Danny. A közönség hangos sikításba kezdett. Mi kikapcsoltuk a mikrofont és leakartunk menni. AKARTUNK! Egy. Bocsánat. Három gorilla az utunkat állta.
- Na, na, na! Hová? Hová? - kérdezte J-Dog.
- Hawaii-ra. Szerinted? - kérdeztem egy kicsit nagyképűen.
- Mi az? Nem örülsz, hogy láthatsz minket, Madárka?! - kérdezte J3T.
- 1. Nem vagyok most jó kedvembe.
2. De örülök, hogy láthatlak titeket.
3. Ne hívj Madárkának. - eközben elszökött az eddig mellettem álló barnaság. Óóó... Hogyaragyacifrázzakiazótvarospofádat! Ahogy mondaná a Karib-tenger kalózaiban Gibbs. "
- Nyugi. Nyugi, Csak megkérnélek, hogy énekelj el velünk még pár dalt. - mondta Funny Man.
- Oké. Melyik legyen? - egyeztem bele.
- Street Dreams. - suttogta ide nekem Da Kurlzz.


Again in the night we go into the world unknown - J-Dog
Just let us go
I Know that I'm breathing slow, inhaling smoke, I just awoke
A bottle of pills I'm choking down with dancing demons all around
But I'm hearing sounds, and I know I'm hearing voices now

With all the buildings crashing down, it's Armageddon again
I'll drink the poison from the ground and make a toast to the end
For all the kids and all the ones and even some
Who've just begun to feel the pain
'Cause they can't stand to stay away


I see the streets burn every time I fall asleep - Danny
I'm losing all my sanity
I can't hide from the voice that speaks inside of me


I saw you walk into a room - Charlie Scene
I saw a face I thought I knew - Anna
And all along it was true, It was me - Charlie Scene
It wasn't you

I asked myself if it was the truth, - Anna
A guilty conscience isn't proof,
A finger print well what's that do,
Cause gasoline can burn that too

So hide your knives and save yourself, - Charlie Scene
It's just you there's no one else ,
Will I change, The time will tell,
Why can't I dream? What is this Hell?,

So maybe I should stop this time, and draw the line,
And see the light,
But it's too late I can't this time,
I've lost my mind, so say goodnight


I see the streets burn every time I fall asleep, - Danny
I'm losing all my sanity,
I can't hide from the voice that speaks inside of me

I see the streets burn along with all my memories,
I'm losing all my sanity,
I can't hide from the voice that speaks inside of me


If I lay my head down would you admire, - Danny
The way I can close my eyes tonight, - Anna
And burn my conscience for the choir - Danny


Who's to judge - Johnny 3 Tears
Who's insane
Watch it all, Wash away
Save us from what we've made
It doesn't die it only fades
If I can't feel there isn't pain
Another day it's all the same
I always pray I never change
It seems to me we're all to blame
Get your matches, no more rain
Burn this fucking World today


I see the streets burn, Every time I fall asleep - Danny
I'm losing all my sanity
I can't hide from the voice that speaks inside of me

I see the streets burn, Along with all my Memories,
I'm losing all my sanity,
I can't hide from the voice that speaks inside of me

- Köszönöm San Francisco! - mondtam és lementem a színpadról. Oké. Én ezért még kapni fogok Funny Man-éktől. 
- Ügyes voltál, kis csaj. - dicsért meg Uta.
- Jól lekoppintottad a srácokat. - mondta John nevetve.
- Mennyit kérsz azért, hogy felléptél? - kérdezte komoly arccal Josh.
- Ne legyél ilyen. Nem kérek semennyit. - mosolyogtam. Vállat vont és nevetett velünk. Még mindig azon nevetünk, ahogy elmenekültem. Ha fürdeni akarok bárcsak letudnám így rázni Andy-t is. Mániája, hogy velem zuhanyozzon. Uta hozott nekünk inni. Mi mást hozott volna, mint sört. Nem tudom, hogy ez hányadik, de jól esik. Elmentünk más színpadokhoz is, de nem nem találtunk semmi érdekeset, ezért visszamentünk a HU-hoz. Még mindig daloltak. Én megsülök. 
- Na, jó én leülök. - mondtam és leültem a földre. Em a nyakamba ült.
- Így olyanok vagytok, mint két majom. - mondta Ash.
- Ki beszél, kinek? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Ha nem majmok vagytok akkor mik? - kérdezte J-Dog. Na, ez hogy a francba kerül ide.
- Fúúú! Most neked annyi! - ordítottuk és elkezdtük kergetni. Még mindig tartott a koncert, de mindegy.
- Ezek Tom és Jerry-t játszanak? - kérdezte Funny Man.
- Fogd be! - állt meg Em.
- Miért? Ha nem fogom be akkor mi lesz? - kérdezte.
- Na, neked most annyi. - és ezzel a Barnaság elkezdte Funny-t kergetni.
- így nem tudunk koncertet adni. - nyávogtak a többiek. Megálltam és körbenéztem, de nem találtam senkit. Valaki nekem jött hátulról. Az a valaki nem más volt, mint Funny Man. Felestünk.
- Hogy a rák egye ki a beledet! - ordítottam és letoltam magamról Funny-t.
- Na, jó. Ez érdekes. - és ezzel a többi lány is elkezdte kergetni a srácokat. Uta is beszállt. Én Funny Man-t. Emily J-Dog-ot. Uta Da Krulzz-t. Al Danny-t. Sammi Charlie Scene-t. Ella J3T-t kergette. Összetereltük őket és lefutottak a közönséghez.
- Kapjátok el őket! - ordibáltuk. Ekkor mindenki átugrott a korláton és kergettük a srácokat. Mi futottunk elől és mögöttünk a rajongók. Ezen még a biztonsági őrök se tudtak segíteni. 1 óra kergetőcskézés után elfáradt mindenki és lihegve ültünk le. A közelben találtam egy slagot és elkezdtem azzal a pihenőket lelocsolni. Páran sikítoztak, de a legtöbben tűrték. Mikor ezt meguntam elkezdtem keresni Andy-t. Épp beszélt John-al és Josh-al. Beültem az ölébe és nekidőltem a mellkasának.
- Mi van, édes? Elfáradtál? - kérdezte mosolyogva.
- 1 órán keresztül kergettem az idiótákat és utána még lelocsoltam mindenkit vízzel. Kipurcantam. - mondtam fáradtan. A mostani ülőhelyzetemben nem volt kényelmes, ezért odahúztam egy széket, ráültem és belefeküdtem a Fekete Hercegem ölébe.
- Ez kényelmes. - mondtam - Andy! Fel ne merj állni! - parancsoltam.
- Mi ne álljon fel? - kérdezte és megpuszilt.
- Se te és se semmid ne álljon fel. - nevettek egyet és utána fojtatták a beszélgetést. Olyan 10 perc múlva nem volt kedvem feküdni, ezért felkeltem.
- Na, jó. Én nem fogom ezt kibírni pia nélkül. - jelentettem ki és feltápászkodtam.
- Mit veszel? - fogta meg a csuklóm a hercegem.
- Jack. - mondtam és lesöpörtem a csuklómról Andy kezét. Még egy nagy sóhajtást hallottam. Elmentem pár stand mellett, de egyiken se volt Jack. Egy fekete sátor előtt megálltam és bementem alá. Sok piát láttam a polcon és megakadt a szemem a keresett üvegen. Mikor megláttam, hoy ki az eladó azt hittem szívrohamot kapok.
- Szia, Anna! - üdvözölt egy nagy mosollyal az arcán.
- Helló, Lucifer. - köszöntöttem.
- Ne! Tudod, hogy utálom ha így hívnak.
- Akkor Madonna?!
- Nem vagyok kurva, bocs.
- Hmmm... Hogy is hívnak? - kérdeztem tetetett gondolkozással az arcomon.
- Hahaha... Nagyon vicces vagy, Biersack.
- Tudom, hogy vicces vagyok. - bevágta a durcit.
- Nem adok Jack Daniel's-t. - fenyegetett meg.
- Honnan veszed, hogy az kell? - tettem karba a kezem.
- Hallottam, hogy hogyan káromkodtál. 'Hogy a picsába nincs egy baszos stand ahol Jack-et árulják!'
- Upsz! - nevettünk.
- Oké. Tifany kérlek szépen adjál nekem Jack-et.
- De csak azért, mert szépen kérted. - és már töltötte is nekem a pohárba a whisky-t.
- Köszi. - mosolyogtam - Még itt maradok boldogítani téged. - ültem fel az előttem üres pultra.
- Na, ne! Menj vissza Andy-hez. Őt boldogítsad. Terpeszkedj neki. Az mindig bejön. - suttogta a végét és kacsintgatott.
- Nagyon vickes vagy. - mondtam. Elmosolyodott.
- Csináljunk már egy képet. Veled még nincs egy se. - vettem elő a telefonom.
- Oké. - és felült mellém a pultra.
- Ez lesz a háttérképem. - mosolyogtam, mint egy kisgyerek.
- Nem. Akkor töröld ki. A háttérképed Andy meztelenül legyen.
- Van olyan képem is. Várj mindjárt előkeresem. - elkezdtem keresgélni a Képek közt.
- Kösz, de nem vagyok rá kíváncsi. Nekem pasim van.
- Tudom, de nem árt meg. Meg amúgy is, amiről Ross nem tud, az nem is fáj neki. - vontam vállat.
- Te a pasid meztelen fotóját mutogatnád másoknak? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Nem. Dehogyis. Tudom, hogy te milyen vagy. - löktem meg egy kicsit. Megcsörrent a telóm.
- Kitalálom, hogy ki az. - gondolkozik - Andy.
- Pontosan. - nem vettem fel.
- Na, megyek mert ha engem hív akkor az FIB-t is. - pusziltam meg.
- Oké. - mondta és visszapuszilt.
- De előtte töltsd már újra, a poharam. - nyújtottam felé. Elvette és teletöltötte. 
- Mennyi lesz, hölgyem? - kérdeztem nyálasan.
- Semennyi. - válaszolt.
- Köszönöm. Viszlát. - megfordultam és elindultam.
- Szia. - mikor visszaértem már mindenki az asztal körül volt. Megszólalt a telefonom és elkezdtem vele énekelni.
- Megjöttem. - énekeltem.
- Annabella Rose Quinn. Ha még egyszer így eltűnsz Isten legyen rá a tanúm, hogy megöllek. - fenyegetett meg Sam.
- Bocsika. Találkoztam az egyik régi ismerősömmel, akit a Warpeden ismertem meg. - magyarázkodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése