2015. július 27., hétfő

48.rész

"- Nem jöttök be? - kérdezte.
- Most nem. Bocsi, de Jason még valakire rámászna hiába nincs berúgva. - mondta Chris nevetve. Ezután mindenki elnevette magát, csak az említett személy nem. ő inkább bedurcizott, mint egy kislány.
- Rendben. Sziasztok, srácok.
- Szia. - mondtuk egyszerre és elmentünk."

~ Andy szemszöge ~

Hogy gondolta ez a hülye, hogy ennyire leissza magát?! Majd kap egy nagy agymosás, amikor felkel! Nem hiszem, hogy csak tőlem fog kapni! De várjunk csak! Miért pont az én ágyamra kellett lerakni?!
- Miért ide raktátok? - kérdeztem a lányra mutatva.
- Biersack, állj le! Még a vak is látja, hogy örülsz neki, és hogy szereted. - mondta Alice.
- Ha-ha-ha - mondta szaggatottan - Nagyon vicces vagy, Alice Diamond vagy mondjalak Alice Coma-nak?
- Na, ezért most véged! . ordította és rám ugrott. Hirtelen jött így felestem és pont az alvó lányra. Felnyögött.
- Mocskos, kurva életbe! Akárki is esett rám dögöljön meg abba a csontos seggébe! - ordította.
- Kösz. És nem is csontos a seggem. - mondta sértődötten a vörös csaj.
- Igaz. Sokat markolgatta CC úgyhogy nem lehet csontos. - mondtam mosolyogva. Ránéztem Anna-ra és visszaaludt - Hogy tud ilyen gyorsan elaludni?
- Jó az alvókája. - mondta Kellin és a végén elnevette magát. Pár óráig mér beszélgettünk és az SWS elaludt az asztalon. Mindenki lefeküdt a helyére, de én nem tudom, hogy mit csináljak. Nagyot csalódtam Anna-ba, de aludni is akarok és Gabe pedig elfoglalta a kanapét, így az kilőve.
- Andy. - nyögte a feketeség az ágyamban - Andy. Szeretlek. Maradj velem. - mondta és megfordult. Így pont felém volt az arca. Leültem és elkezdtem simogatni.
- Miért hagytál el? - kérdeztem.
- Nem akartalak. - mondta és pár könnycsepp folyt le az arcán - Nem tehettem mást. - ezt még mindig csukott szemmel mondta.
- Kényszerítettek rá? - és mindenki felkel és leült mellém. Kinyitotta a szemét.
- Igen. Black Drug. Felhívtam és - ekkor felszisszent.
- Mi az? - kérdeztem ijedten.
- A fejem. - Alice értette és elment gyógyszerért és vízért. Pár perc múlva már jött is Quinn és társai társaságában. Ők álltak felettünk.
- Pár perc múlva már nem fog fájni. Annyira. - mondta a vörös. Anna bólintott és folytatta.
- Black Drug kényszerített. Megkérdeztem tőle, hogy mit csináljak, hogy ne bántson senkit. Azt mondta, hogy távolodjak el tőletek, Motionless legyen a pasim és szüljek neki egy fiút. Erre 2 évet adott. - és a végén elsírta magát. Magamhoz húztam és elkezdtem simogatni.
- Nyugodj meg. Majd megoldjuk. - mondtam és megcsókoltam. Visszacsókolt.
- Nem megmondtam, hogy hazudik. Én megmondtam. A pasik olyan vakok, hogy az már fáj. - mondta Alice. Meglöktem egy kicsit, de majdnem leesett az ágyról. Szerencse, hogy megfogta a dobosunk. Elkezdett csúnyán nézni rám.
- Mi legyen? Nem akarok gyereket szülni. Főleg nem Motionless-től. - kérdezte a karjaimban a szerelmem. Szeretem és szeretni is fogom. Fájt az amit tettem vele.
- Van egy tervem, de ez fájni fog Andy-nek. - mondta Sammi.
- Attól függ, hogy mi lesz. Mondjad. - mondtam.
- Továbbra is maradjon az a látszat, hogy nem szereted Andy-t és velünk összevesztél. Meg az is, hogy szereted Motionless-t. Feküdj le vele és mondd azt pár hét múlva, hogy terhes vagy. Elmész orvoshoz és hamisítok neked papírt arról, hogy terhes vagy. Addig a 9 hónapig elmész valahova és vársz. Utána előjössz egy fiú gyerekkel, akit egy árvaházból hozunk. Majd. Békén hagy mindenkit, és boldogan élünk amíg meg nem halunk. - vázolta fel a tervét.
- Oké. Ez jó ötlet, de tényleg rossz lesz nézni. - mondtam.
- Megcsinálom. - jelentette ki határozottan a szerelmem.
- Akkor mi hagyunk is titeket. - mondta Kellin - Ne sokáig, mert még át kellesz osonnunk a buszba. - mondta és elmentek. Szerintem hallottak mindent, mert nem mentek ki.
- Szerelmem. - öleltem magamhoz.
- Andy. - mondta és megcsókolt. Leterített az ágyra és úgy folytattuk tovább.
- Ne hazudj többé nekem. Értve vagyok? - kérdeztem, akkor amikor elváltunk.
- Most sem akartam, de inkább én ne legyek boldog, minthogy titeket bántsanak. Nem akarom azt, hogy bárkinek is baja essen miattam. - mondta és a mellkasomra feküdt.
- Még mindig részeg vagy?
- Nem. Hiszem. Fáj a fejem még mindig, de majd kialszom. - nevettünk egy kicsit.
- Biztos, hogy megcsinálod? - kérdeztem.
- Megcsinálom. Ha ezzel nem keverlek titeket bajba. Igen. - mondta és felült. Pont rám - Amúgy akusztikus lettem a Warped ideje alatt. - mosolygott.
- Ez az én csajom. - mondtam és megcsókoltam.
- Anna, mennünk kellene. - jött meg a bátyja.
- Rendben. - mondta szomorúan és felém fordult - Szia, Andy. - hosszan megcsókoltuk egymást.
- Szeretlek, Édesem. - mondta és elment. Elmosolyodtam a kijelentésén. Most becézett először.
- Haver, te ezt, hogy bírod majd ki? - kérdezte Jake és a vállamra rakta az egyik kezét.
- Nem tudom. Arra én is kíváncsi leszek. - mondtam és visszamentem az ágyamhoz és ledobtam magam. Aztán pár pillanat múlva elaludtam. Úgy tűnik, hogy nekem is jó az alvóm.

~ Anna szemszöge ~

Vissza totyogtam a bátyám segítségével a buszhoz. Gabe hozta a gitárom. El is feledkeztem róla. visszaértünk én egyből lefeküdtem és elaludtam. Nem foglalkoztam most semmivel, mert kurva fáradt vagyok.

-Reggel-

Arra kelek, hogy valaki rám ült.
- Rohadjon ki a májad. - nyögtem fel.
- Köszi, édes. Ez jól esett. - próbáltam kinyitni a szemem, hogy ki a franc lehet az, de azonnal visszazártam, mert süt a nap. Pár próbálkozás után ki tudtam nyitni.
- Chris. - mosolyogtam - Ez nagyon jó keltés volt.
- Minek aludsz annyit? Ma lesz koncerted és azt mondja Dana, hogy idézem - megköszörülte a torkát - 'Húzza ide a seggét, mert leverem!'
- Indulok, csak átöltözöm.
- Oké, de siess. - mondta és megcsókolt. Szerencsére utána elhúzott.
- Kellin van valahol hipó? - kérdeztem halkan.
- Minek? - kérdezett vissza, ugyanolyan hangerővel.
- Kimosni a számat. - és fancsali képet vágtam hozzá.
- Nincs. Mosd ki sima vízzel, mossál fogat és vegyél be Tic-Tacot és ha az már nincs a szádba ott van a rágó. - ez jó ötlet. Ezt meg is csináltam. Közben felöltöztem. Próbáltam előszedni az összes MIW-es cuccom,de  nem sok van belőlük, mert a legtöbbet kidobtam. A gitárommal együtt elkezdtem szaladni. Dana már idegesen várt.
- Végre, hogy itt vagy, Csipkerózsika. - mondta karba tett kézzel.
- Mindenkinek mániája lett, hogy így hív. - mondtam.
- Ez a szerelés jó lesz a koncertre, úgyhogy ne koszold össze. - nézett végig rajtam. Oké. Nekem mindegy.
- Először próbálunk egy kicsit, utána megbeszéljük, hogy mit fogsz előadni. Rendben?
- Oké. - és elindultunk egy fa árnyéka felé.
- Remélem nem baj, hogy most itt fogunk próbálni, mert ha az öltözőben csinálnánk, akkor azok is elkezdenék és úgy nem jó. - mondta.
- Nekem nem baj. - és elkezdtünk gyakorolni. Bebe Rexha számokkal kezdtük. Először a Hey Mama, utána az I'm Gonna Show You Crazy, Take Me Home, Monster Under My Bed.
- Ennyi elég lesz egyenlőre. Majd egy számmal bemelegítünk a koncert előtt. - mondta mosolyogva - Majd ott fogok állni és figyellek. Szurkolok neked.
- Köszönöm, Dana. - mondtam mosolyogva és megöleltük egymást.
- Akkor melyik számokat akarod előadni? - kérdezte amikor elengedtük egymást.
- Játszhatok saját szerzésű számokat?
- Igen.
- Akkor majd olyat is játszok. Ma tartok BMTH napot.
- Milyen napot? - kérdezte.
- Bring Me The Horzion.
- Ja. Én még nem tudom annyira a rövidítéseket, úgyhogy. - nevetett kínosan.
- Akkor megtanítom neked. - vállat rántott - A rövidítések a banda nevének a kezdőbetűiből áll. Például a MIW, az a Motionless In White, mert M, mint Motionless, I, mint In ls W, mint White. A BVB a Black Veil Brides rövidítés, a BMTH, a Bring Me The Horizon rövidítése, a PTV a Pierce The Veil rövidítése sé még sorolhatnám. Szerintem ennyi az amit meg kell érteni, hogy a banda nevének a kezdőbetűi.
- És mi van a Halestrom-al, vagy az Evanescence-vel. Azokat, hogyan rövidítjük?
- Azokat sehogy. Kimondjuk simán a nevüket, mint a Beartooth és stb.
- Értem. Ma én is tanultam valamit. - és nevettünk.
- Mennyi idő van még a koncertig? - kérdeztem.
- Mindjárt engedik be a tömeget és a lányok szoktak kezdeni. Először Meghann, utána Kate és végül te. Utána a fiúk, de ott nem akarom elmondani a sorrendet.
- Azért mert nem tudod.
- Nem. Nekem nem az a dolgom, hogy nekik megjegyezzem a sorrendet, hanem az, hogy téged híressé tegyelek. Erre a maradék másfél hónapra. Utána, ha szeretnéd, akkor leszerződhetsz nálunk, bár akkor nem biztos, hogy én leszek a menedzsmented.
- Köszi. - és megöleltük egymást. Valaki hátulról megfogta a mellem. Hátranéztem.
- Hogy a rák egye ki a beledet Joshua Balz! - ordítottam és fellöktem.
- Ezt most minek kellett?
- És minek kellett megfogni a mellem?
- Mert olyan jó kerek. - és elkezdte markolni a levegőt. Chris 'véletlenül' rálépett a markolászóra.
- Bocs, haver. Nem láttalak. - mondta és felém fordulva megcsókolt.
- Heló, édes. Már kezdtelek hiányolni. - mondta.
- Én nem. - mondtam és kinyújtottam a nyelvem. Újra megcsókolt.
- Ezt most miért kaptam? - krédeztem.
- Azért, mert nem akar a nyelved a helyén maradni. - mondta mosolyogva.
- De úgyse marad a helyén ha megcsókolsz.
- Oké. Magatokra hagylak. - és most Josh Dana mellét taperolta.
- Joshua Blaz, dögölj meg! - ordította és rálépett a srácra.
- Áúúú! - ordibált fel.
- Reméltem is, hogy fáj. - mondta a csaj.
- Ne, hagyj egyedül ezzel a sok kanos disznóval. - futottam oda hozzá.
- Akkor gyere velem. Mégis át fogsz öltözni, mert a Motionless In White-os szett, nem illik egy BMTH-s naphoz. - mondta mosolyogva - Gyere, Motionless te is. Mondj véleményt a ruhájáról.
- Futok. - idejött és átkarolta a derekam. Így mentünk az öltöző felé. Bementünk és minden szempár rajtunk ragadt.
- Kate. Ugye nem baj, ha Anna-nak a te cuccaid közül választunk, mert neki még nem szedték össze. - kérdezte Dana.
- Nem baj. Nyugodtan. - mondta meglepődötten. Odamentünk a ruhazuhataghoz és elkezdtünk nézelődni.
- Milyen szett kell? - jött ide Kate, aki már kiesett a kómából.
- Bring Me The Horizon-os. - mondtam.
- Az a másik végén van. - mondta és elővett pár szettet szerencsére nem ruha. Adta Isten! Felpróbáltam a párat, de egy nagyon tetszett és az ízlésemnek is megfelelő volt.
- Imádom. - mondtam miközben magamat nézegettem a tükörben.
- Gyere, ülj le. Csinálok neked sminket. - mondta Meghann.
- Én pedig megcsinálom a hajad. - szállt be Kate is.
- Nem. Meghann te menjél, mert mindjárt kezdesz. Majd én megcsinálom a sminket. - szólt közbe Dana.
- Tényleg. Bocsi, Anna. - mondta Meg és eltűnt.
- Megyek én is. Majd beszélünk, édes. - mondta és megcsókolt. Motionless, ne váljon szokásoddá.
- Oké. Szia. - mondtam és ő is felszívódott.
- Akkor kezdjük. - mondta Dana. A srácok még mindig sokk alatt vannak. Elindítottam egy zenét. A választásom egy Bebe Rexha számra esett. nem tudom, hogy miért, de most rá vagyok akadva. Elkezdtem közben énekelni és a csajok is velem tartottak. A srácok felébredtek és adták az ütemet. Jordan felvette. Készen lettem és kimentünk úgy énekeltünk. Bryan-el találkoztunk aki a végét elkapta az énekünknek és lekamerázta.
- Énekeljetek nekünk még egy Bebe Rexha-t. - kért minket.
- Oké. - Grey elindította, mi pedig énekeltük Nicki Minaj-al és Bebe Rexha-val. Közben a srácok táncoltak is.
- Hölgyeim és uraim ők voltak az akusztikusok, bár hiányzik közülük Meghann Wright, de ez azért van, mert ő koncertet ad. Köszönöm, srácok. Úgy tűnik, hogy Anna Quinn is akusztikus lett.
- Igen. Jó fejek, már amelyik. - és elkezdtem Jordan-re mutogatni.
- Hé! - mondta és megsértődött. Nevettünk egyet Bryan-el.
- Dana, Kate menjetek nyugodtan, majd megyek utánatok. - mondtam. Bólintottak és elindultak.
- Szóval akusztikus lettél. - mosolygott Bryan.
- Igen. Most van Meghann, utána Kate, aztán pedig én jövök. - mosolyogtam.
- Ott leszek.
- Oké.
- Majd a koncert után adsz egy interjút?
- Persze, de most megyek. Szia.
- Szia. - és futottam a srácokhoz. Nem, nem lehet észrevenni őket. Vettek valamit inni. Nem tudom, hogy mit, mert nem néztem annyira. Én egy hideg limonádét vettem. Visszafelé ittunk és beszélgettünk. Jordan-el kibékültem, de úgy, hogy megígértem neki, hogy veszek neki 5 üveg sört. Lehet, hogy nem éri meg, de lehet, hogy neki veszem, de az nem azt jelenti, hogy ő fogja meginni. Kate koncertje is lement és én jöttem. A lányok megvártak és szurkoltak nekem. Kimentem a színpadra és leültem a székre.

~ Andy szemszöge ~

Letudtuk a koncertet és most autogramot osztogatunk. A következő lánynak fekete haja van és piros csíkok vannak benne. Black Veil Brides-os felső van rajta és fekete rövidnadrág.
- Szia. - köszöntem mosolyogva.
- Szia. - köszönt vissza mosolyogva.
- Mi a neved?
- Mariann - elkezdtem írni - Ha megkérdezhetem hol van Anna?
- Nincs velünk.
- Miért?
- Mert szakítottunk. - mondtam egy kis gondolkodás után.
- Ne! - ordította egy csomó Army. Felnéztem és egy csomóan eltűntek.
- Haver, te tudod, hogyan kell elűzni a rajongókat. - mondta nekem mosolyogva Jinxx.
- Andy! - jöttek vissza sikítozva. Átmásztak az asztalon, az őröket pedig leütötték. Szó szerint. Megfogták a kezemet és elkezdtek húzni.
- Mi az? Hova megyünk? - kérdezgettem és a srácok nyugodtan jöttek utánunk.
- Anna-hoz. - mondták egyszerre. Odaértünk az akusztikusok színpasához és Anna énekelt.
- Cuki pár voltatok és jöjjetek össze megint. - mondták halkan az Army-k.

~ Anna szemszöge ~

- Sziasztok. Én Anna vagyok. Most lépek fel először - egy kis gondolkozás - Na, jó. Nem először, de egyedül tényleg először. Ha nagyon szörnyű leszek szóljatok. Akkor kezdjük is. Én ma nektek tartok egy kis Bring Me The Horizon napot és még előadok egy ráadást. Akkor legyen az első egy nemrég megjelent szám a - egy kis szünet - Happy Song. - és elkezdtem.
- Következzen az én személyes kedvencem, a Shadows Moses. - utána - Most következzen egy olyan szám, amit egy kedves barátnőmtől tanultam meg gitározni és ez volt az első szám, amit tudtam. Akkor jöjjön az Empire. - és a dal végén egy csapat lányt és néhány fiút láttam meg akik egy srácot húznak. Ha jobban megnézem, az Andy. Andy! És mögöttük sétálnak a többiek. Ideérnek és még mondanak az Army-k valamit Andy-nek. Ránézek és találkozik a tekintetünk, azonnal félrenézek.
- Most jöjjön egy olyan dal, amit nektek ajánlok. - és véletlenül Biersack-ra mutattam. Elkezdtek nevetni - Mondom nektek. Don't Go. Please. - lejátszottam, de még mindig itt voltak - A következő dalt a drága bátyámnak és a haverjainak küldöm. The House Of Wolves. Elég sok ott a perverz farkas. Higgyetek nekem az összes perverz. - és nevettek egy kicsit. Lejátszottam ezt is.
- Már csak 3 szám maradt és +1 ráadás. A következőhöz nem tudok mit hozzáfűzni, csak azt, hogy király. Crucify Me.
- A következő kettő szám szerintem híres. Az első a Sleepwalking - és lejátszottam - a második pedig Drown.
- A következő dal lehet, hogy egy kicsit érzelgős lesz, ezt előre leszögezem. És még valami. Ez a dal nem lesz akusztikus sajnos, mert alapból elsírom magam rajta, de hogy akusztikusan. Mint a zápor. Még valamit a számról. Nagyon közel áll a szívemhez. Egy bizonyos személy énekében sokkal jobban hangzik. - és a szemem áttévedt Andy-re, de egyből átment Alice-ra. - Ha megkérném a legjobb barátnőm, hogy énekeljen velem, akkor megtenné? - kérdeztem. Bólintott. Kértem neki egy mikrofont.
- Ő itt a legjobb barátnőm Alice Diamond. Na, akkor jöjjön a Dead By April - Promise Me. - akaratlanul rátévedt a szemem Andy-re. Ez nem igaz. Elsírom magam. Leugrottam a közönséghez és utat akartak adni nekem, Biersack-hoz, de megráztam a fejem és visszafordultam. Visszamentem és a dal végén megöleltem Al-t.
- Köszönöm mindenkinek. Ha megakarjátok nézni ezt a koncertfelvételt és a következőket, akkor azokat Twitter-en megtaláljátok. Sziasztok! - ordítottam és elmentem. Visszamentem a backstage-be és Motionless megragadta a karom és behúzott a szertárba.
- Ez mi volt? - kérdezte idegesen.
- Nem tudom, hogy miről beszélsz. - álltam előtte poker arccal.
- Biersack. Mit keresett itt és miért nézted folyton őt?
- Fogalmam sincs, hogy miért volt itt és nem néztem folyton őt. - felpofozott. Már megint kezdődik minden elölről. Ez nem igaz. Elsírtam magam, ő pedig kiment és becsapta maga után az ajtót. Felkeltem és összeszedtem magam. Kimentem.
- Mi történt? - futottak ide a lányok.
- Mi ez a piros az arcodon? - kérdezte Dana.
- Bevertem az arcom az egyik polcba.
- Miért futott el idegesen, Chris? - folytatta a kérdezősködést Kate.
- Nem tudom.
- Mit csináltatok odabent? - Meghann meg a kérdései.
- Csókolóztunk és egyszer csak abbahagyta és idegesen kiment. - muszáj füllentenem, mert nincs más választásom - Átöltözök és megyek a bátyámhoz. Majd talizunk az öltözőnél 2 óra múlva. - mondtam és már mentem is. Gyorsan átöltöztem, összeszedtem a cuccaim és futottam Kellin-hez. Kinyúztam az ajtót és bementem. Bezártam, hogy ne halljon senki semmit és hátramentem. Kellin beszélt telefonon valakivel.
- Anna. - mondta - Katelynne az. - suttogta nekem. Bólintottam és ledobtam a cuccom. Befeküdtem a bátyám ölébe és elkezdtem sírni. Lerakta a telefont az ágyra.
- Anna? Mi a baj? - kérdezte ijedten.
- Motionless. Motionless.
- Mit csinált, Motionless? - kérdezte idegesen.
- Kellin! - hallottam a telefonból. Biztos kihangosította és most Kate hall mindent.
- Motionless megvert. - sírtam és sírtam. Justin volt bent csak. Meghallotta és elment. Nehogy azt mondja, hogy Andy-ékért ment el, mert ha igen én megölöm.
- Megölöm. - mondta idegesen és már akart felállni, de nem engedtem.
- Kellin. Ne. - mondtam sírva.
- Kellin, igaza van. Ne csináld, mert lebuktok és amúgy is Anna-nak nagyobb szüksége van rád. - mondta Katelynne. Visszaült és elkezdett simogatni.
- Ne sírj. - csak ennyit tudott mondani. Trappolást hallottam. Felnéztem és Andy-t pillantottam meg. Hogy ütne el egy kocsi Justin!
- Mi történt? - kérdezte ijedten Al.
- Az az álnok disznó megverte Anna-t. - a szerelmemnek megfeszültek az izmaim és menni akart.
- Andy. Várj. - mentem utána és visszahúztam az ajtóban - Ne csináld ezt. - és elkezdtem homályosan látni. Belekapaszkodtam Andy-be.
- Mi történt, Anna? Hallasz? - felkapott és lerakott az ágyra. Elkezdte egy piros hosszú hajú lány simogatni az arcom. Ez nem lehet más, mint Alice.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése