2015. július 12., vasárnap

33.rész

"- Na, már csak ez hiányzott. Nem akarom úgy végezni, mint az álmomba. Ha nem születtem volna meg, akkor nem lenne ez. Ha nem lennék akkor nem sérült volna meg senki. Ha nem lennék akkor az nekem is jó lenne. Nem estem volna át annyi fájdalmon. Senki nem vert volna át. 
- Ha nem születtél volna meg, akkor még mindig Juliet-tel lennék. Ha nem lennél akkor Al egyedül lenne. - Upsz! Hangosan gondolkodtam. Andy felé fordultam - ne mondj ilyeneket. Egyáltalán, hogy jutott eszedbe ilyenek. - meglátta, hogy a telefont szorongatom és elvette tőlem."
Elolvasta az üzenetet és elkezdett nyomkodni valamit.
- Volt üzenet, nincs üzenet. Még te mondtad, hogy ne aggódjak. Te se aggódj semmi miatt. Most hagytalak elrabolni. Ezért mardos is a bűntudat, de többé nem hagyom. Most már tényleg mindig veled leszek. Soha nem engedlek el. Szólok a biztonsági őröknek, hogy ők is tartsanak szemmel. Soha nem mehetsz sehova egyedül. Erről majd mondj el mindent a bátyádnak. Bizonyíték nélkül, de biztos hogy elhiszi. Akkor már ő is rád fog figyelni és a srácoknak is szól. Én is szólok nekik. Vigyázz magadra, édes! Én is vigyázok majd rád. - megsimogatta az arcom. Eleredtek a könnyeim - Mondj el mindent ami nyomja a szíved.
- Úgy fáj. Andy. Úgy fáj. Sokan átvertek. Át kellett élnem megint azt a fájdalmat, mint régen. Azt mondják, hogy a régi sebek mindig begyógyulnak, de ez nem igaz. Mindig beforratlanok lesznek. Beforratlan sebek. Az emlék és a félelem mindig bennem lesz, hogy mikor fognak megint megerőszakolni, átverni és bántani. Az is fáj, hogy megsérültetek miattam. Minden miattam történt. Miért? Nem akarom, hogy miattam sérüljetek meg! Mindig, minden miattam történik. Az, hogy ti megsérültetek, az hogy... hogy... minden. Juliet is boldog lehetne ha én nem lennék.
- Juliet boldog lehetne ha te nem lennél. Én még mindig abban a hitben élnék, hogy soha nem csal meg. Kellin-nek nem lenne testvére aki miatt aggódnia kell. Alice egyedül lenne és sosem találkozott volna Chris-el. CC szingli lenne ha miattad nem találkozik Al-al. Sammi-nek és Ella-nak nem lenne kit babusgatnia. Figyeld meg, hogy ezt fogják csinálni. A többiek nem ismertek volna meg egy ilyen csodás csajt és Allan-nek nem lenne kivel veszekednie. Vic nem tudna kit helyettesíteni Quinn helyett. És még elég sok minden nem jó dolog nem történt volna meg, ha te nem lennél. - ordítást hallottam és egy csomó súlyt. Az eddig alvók ugrottak ránk. Idióták. 
- Ash! Ha nem szállsz le rólam megöllek! - ordítottam.
- Andy! Vigyázz, mert Ash bekanosodott! - ordította Al. 
- Ashley Purdy! Tűnés onnan! - ordította Andy. Elhelyezkedtünk úgy, hogy jó legyen. Én az édesem mellkasán fekszek a falnál, előttem Al fekszik a szerelmén. Mellettük Jake-en ül Ella és a lábunknál van Jinxx ölébe Sammi és mellettük egyedül Ash. Szegénykém. Sajnálom. Lucy ő biztos nem maffiabandatag, mert ő modell. Most fejezte be az egyetemet és közben modellkedett. Ezt folytatja. 
- Igaza van mindenben Andy-nek. Amúgy mi zaklatott fel ennyire? - kérdezte Sammi.
- Kaptam egy üzenetet. Itt alattam kitörölte ez a pasas.
- Mi volt azaz üzenet? - kérdezett Ella. Megköszörültem a torkom és elkezdtem emlékezetből mondani.
- Nem gondoltam volna, hogy a legjobb emberimet csukatod le. Szegénykéket lecsukták. Egyenlőre ezt most megúszod. Nézz a cuki barátnőidre is nehogy bajuk essen. Black Drug. - Al felállt és elővette a laptopot. Bekapcsolta és valamit elkezdett nyomkodni.
- Mit csinálsz? - kérdezte Ash.
- Felhívom Mike-ot. - vártunk pár másodpercet.

- Alal! Na, hogy ment? - hallottuk meg Mike aggódó hangját.
- Minden rendben. Épp és egészséges. 
- És most hol van? 
- Ki hol van? - kérdeztem meg Andy-t. Rám mutogatott.
- Itt vagyok. - ordítottam el magam. A gépet erre fordította, én meg elkezdtem őrültek módjára integetni.
- Látom jól van. Ugyanaz az őrült, Anan akit én megismertem. Monroe segítségetekre volt?
- Igen. - mondta Al.
- Nem csak Monroe volt segítségünkre, de Alabama is. - mondta Andy. Monroe és Alabama. Ismerem őket. Mike barátja Monroe és Monroe csaja Alabama. Alabama mindig kedves volt. Monroe pedig ugyanolyan Hacker, mint Mike, de ő még fegyvert is tart. Van rá engedélye. Egy ideig segített nekem, hogy hogyan használjam a fegyvereket, de gondolom ő nem emlékszik erre.
- Ő is? Nem gondoltam volna.
- Mivel ismerem Alabama-t, de még Monroe-t is. - mondtam.
- Komolyan? Hmmm... Pedig azt hittem, hogy vannak olyanok is akiket te nem ismersz,de én ismerek.
- Akiket a neten szedsz össze őket nem nagyon ismerem.
- De nem ezért hívtunk. - szakított félbe Vöröske.
- Mizu?
- Utána keresnél egy bizonyos Black Drug-nak?
- Persze. Már keresem is. - vártunk pár percet és meglett.
- Black Drug. Ő a Black Dogs nevezetű maffiabanda főnöke. Hell Boy az alfőnök a bandának. - most idefordult nem olvasott - Mint kiderült Hell Boy, Blake. - most visszafordult - Azért hívják Black Drug-nak, mert általában drogcsempészettel foglalkozik, de volt már fegyverszállítás és bankrablással is dolga. Minden nyomozó őt keresi. Black Drug-ot sose tudják elkapni. Mindig változtatja a helyzetét. A telefonját nem lehet bemérni, mert mindig azt mutatja, hogy valamilyen tengerben, óceánban van. 
- Mert lehet, hogy ott van. Lehet, hogy mindig akkor nézik amikor utazik vagy mindig utazik. Sosem marad egy helyben. Vagy tengeralattjáróval vagy hajó vagy valami ilyen vízíjármű.
- Túl sok krimit nézel, édes. - megcsókolt Andy.
- Nem. Amúgy lehet, hogy igaza van. Na, mindegy folytatom. Semmit sem tudunk róla. Az arcképét sem, mert mindig álarcot hord. Egyszer Jorel Decker-t (Hollywood Undead, J-Dog) tartóztatták le helyette, mert olyan maszkot visel Black Drug, mint amilyet ő. A maszkokat is mindig változtatja. Egyszer megtalálták egy fegyver szállítmányon az ujjlenyomatát, de nem találta az ujjlenyomat kereső. Ez vicces. Először annak a programnak neve van, másodszor pedig az mindent megtalál. Na, mindegy rájuk hagyom. Black Drug megerőszakolt egy csomó nőt. - a továbbiakat nem hallottam, mert a hercegem befogta a fülem. Vártam egy csomó időt. Közben elindult a buszunk is. Vártam és vártam és vártam. Erről a Black Drug-ról mennyi infó van. És nem találják meg. Ez vicces. Elegem volt. Felálltam, átvergődtem magam a 'tömegen' és kimentem kávét csinálni és egy kis kaját is. Előrementem.
- David, kérsz kávét, cappuccino-t vagy teát? - kérdeztem a sofőrünket.
- Egy kávé jól esne. - a szemét le sem vette az útról.
- Máris hozom. - akkor számoljunk. 1-2-3-4-5 kávé, 1-2-3-4 cappuccino és 1 tea. Megcsináltam mindenkinek az italát. Előrevittem David-nek.
- Köszi.
- Szívi. - és a többieknek is elvittem egy tálcán. A magamét otthagytam a pulton úgyis visszamegyek majd.
- Köcce. - köszönték meg egyszerre a lányok.
- Köszi. - mondták a srácok. Bólintottam egyet és visszamentem. Akkor nézzük meg, hogy mi van. Oké. Ella most vega lesz a nyáron, úgyhogy nem csinálok semmi húsosat. Legyen akkor rántotta és, hogy laktató legyen csempészek bele felvágottat. Az csak a srácoknak. Nekem nem kell és Ella-nak se lehet. A miénkre rakok sajtot. Elővettem a hozzávalókat és elkezdtem csinálni a reggelit. Mikor készen lett, kiszedtem a tálakba és raktam a miénkre sajtot, a többiekére felvágottat. De jó. A sajt megolvadt a tetején. Előrementem a kávém társaságában David-hez.
- Nincs újság vagy valami? - kérdeztem és leültem mellé.
- A kesztyűtartóban van a mai. - előkotortam az újságot. Törökülésben ülve elkezdtem lapozgatni. Megakadt a szemem egy cikken.

Letartóztatták Black Drug pár emberét

Ma hajnalban elkapták a veszélyes párost, Hell Girl-t és Black Man-t. Egy elhagyatott háznál találták meg őket és pár embert. Hell Boy is felismerte őket. Nem mondta el, de azt mondta Layla nyomozónő, hogy lehetett látni a szemén. Letartóztatták őket emberölés, drog- és fegyvercsempészet vádjával . Ma lesz a kihallgatásuk és holnap pedig megtudjuk, hogy mennyit fognak ülni. De az elhagyatott háznál ruhákat is találtak. Nem tudják, hogy kié, mert csak Black Man ujjlenyomatait találják rajta. - a fenébe. Az az én ruhám.
- Ne! A ruhám! - ordítottam le magam.
- Leöntötted magad vagy mi? - kérdezte a mellettem ülő férfi.
- Nem. Csak az újságot olvasom. - a francba. Még kép is van a széttépett ruhámról. Nem akartam tovább olvasni, inkább elvittem a srácokhoz.
- Erről egy szót se neki. - halottam meg Mike suttogását. Nem hallották ahogy ordibálok? Pedig elég hangos voltam.
- Miről egy szót se nekem? - kérdeztem.
- Semmi. - mondták kórusban.
- Pedig van valamim amiről ti nem tudtok. Akkor mindegy. Nem mutatok meg semmit. - elkezdtem lassan visszamenni a helyemre. És nem jött be. Francba! Visszamentem és levágtam magam a helyemre. Most mérges vagyok.
- Nem jött be mi?!
- Nem. - durciztam tovább - Most haragszom rájuk. - elnevette magát. Visszamentem a konyhaszerűségbe és felkaptam a kajám.
- Gyertek enni vagy kihűl! - ordítottam nekik. Egy pár esés után jöttek - Aminek a tetején sajt van az Ella-é.  - mondtam nekik és visszamentem David-hez.
- Kitalálom, hogy mit csináltál. Rántotta és ezen sajt van, de érzek felvágott szagot is.
- Az enyémre és Ella-éra sajtot raktam, de többiekébe raktam párizsit és nem raktam rá sajtot.
- EZ ISTENI! - ordította Ash. Elnevettük magunkat.
- Mindig ilyen hangosak vagyunk? - kérdeztem.
- Aha. - és megérkezett Andy.
- Mit csinálsz itt? - kérdezte.
- Idejöttem beszélgetni és újságot nézni, mert itt elfér. - mutattam az előttem levő papírra. Egy sóhajtás kíséretében visszament.
- Megyek, mert még jobban féltékeny lesz. - mondtam. Az újságot összehajtottam és felálltam. Odaértem az asztalhoz és ledobtam eléjük a papírokat.
- Nézzétek meg asszem' a 4.oldalt. - és tovább nyammogtam az kajámon, állva. Az énekes belehúzott az ölébe és ennek köszönhetően majdnem kiesett az étel a kezemből. Mindenki megnézte a cikket. Én nem olvastam végig, de nem is akartam. Mikor a hercegemnél volt megint megláttam a képet.
- A ruhám. - mondtam szomorúan - Szerettelek, édes. - megsimogattam a képet.
- Amúgy lányok ha megettétek gyertek Andy ágyához.
- Az ágyunkhoz. - a nyakamba csókolt.
- Akkor az ágyunkhoz. Beszélni akarok veletek. - és jött egy üzenetem. Felpattantam és észrevettem, hogy üres a tányérom. Elkezdtem nézegetni, hogy hol van a kajám és megláttam, hogy ott kap majdnem röhögőgörcsöt Purdy.
- Ashley Purdy! Megmerted enni a reggelim?! - kapott egy kicsit a fejére és egy sóhaj kíséretében beraktam a tálat a mosogatóba. Elmentem a telefonomhoz és megnéztem az üzim. Lucy írt.

Annám!
Nem baj. Elintéztem. A ruhát az tényleg mára kellene. Délig el kellene küldeni a választásotokat. Nem muszáj egy ruhát választanotok, lehet különböző. De a színe az egy legyen, a fazon lehet csak különböző. Én feketét akartam, de anya sajnos azt mondta, hogy 'Nem lehet mert nem temetésre megyünk!', mondom kösz. Ash-el meg ne foglalkozz elintézem. :) :D
Csók

Oké. Levetettem magam az ágyra és elkezdtem azon filozofálni, hogy milyen színű legyen. Nem tudom. Pirosat nem akarok, mert az nem tetszik. Megérkeztek a lányok és úgy hívták fel magukra a figyelmet, hogy rám ugrottak. Egy sor káromkodás után legurultak mellém.
- Azért hívtalak titeket, hogy válasszuk ki a ruhát. Csak a színnek kell egyeznie. Ja, a cipőt is ki kell választani. Elküldöm majd a választásunkat, de még hozzá a méretetek is kell. - bólintottak egyet és elkezdtem nekik mutogatni a ruhákat. Volt fehér, kék, világoskék, babarózsaszín, sárga, piros, bézs, rózsaszín, foszöld,  vörös, sötétkék, lila, világoslila. Minden színű, fazon volt. Fekete nem volt. Miért?! Miért?! Nekem fekete kell. A végén már nem tudtunk választani, ezért rábíztuk a srácokra. Volt pár ruha ami modelleken volt és azokat meg is 'úúú'-zták. Amikor végignézték az összeset jó párat kilőttek és megmutatták, hogy melyik közül válasszunk.







Az első vagy az utolsó lesz az. 

Ezt a gyönyörűséget választottuk. Al-nak sajnos le kellesz mosni a hajáról a festéket, mert nem illene a ruhához. Ezt én fogom megcsinálni és mikor át kellesz venni ezt akkor egyből visszafestem. Megígértem neki, hogy abban a pillanatban visszafestem. Ehhez nem cipőt választottunk hanem egy lábdíszt. Szerintem annak nevezik. A srácok is pártolták ezt a ruhát, mert az idegenek számára nem mutat sokat és majd este könnyen letudják venni.
- Srácok. Ugye tudjátok, hogy ezt át kellesz vennünk? - emlékeztettem őket.
- Ne már! - ordították.
- Akkor legalább olyan ruhát vegyetek fel amit könnyű lesz levenni.
- Azt várhatod, édes. - mondtam Andy-nek - Egy fekete farmernadrágot 5 övvel, egy pólót, egy pulóvert és egy bőrkabit fogok felvenni. 
- Nem. Ha ezeket még szeretnéd egészben látni akkor nem ezeket veszed fel. - figyelmeztetett.
- El kell küldenem egy üzenetet. - és visszamentem az ágyhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése