2015. július 28., kedd

49.rész

"- Ne sírj. - csak ennyit tudott mondani. Trappolást hallottam. Felnéztem és Andy-t pillantottam meg. Hogy ütne el egy kocsi Justin!
- Mi történt? - kérdezte ijedten Al.
- Az az álnok disznó megverte Anna-t. - a szerelmemnek megfeszültek az izmaim és menni akart.
- Andy. Várj. - mentem utána és visszahúztam az ajtóban - Ne csináld ezt. - és elkezdtem homályosan látni. Belekapaszkodtam Andy-be.
- Mi történt, Anna? Hallasz? - felkapott és lerakott az ágyra. Elkezdte egy piros hosszú hajú lány simogatni az arcom. Ez nem lehet más, mint Alice."
- Hozok neked inni. - mondta és kiment. Visszajött egy pohár társaságában - Ezt idd meg és próbálj meg aludni. - megsimogatta az arcom. Bólintottam és megpróbáltam aludni. Nagy nehezen, de megcsináltam. Rémálmom volt, de nem nagyon emlékszem rá, csak foltokban. A végén megöltek én pedig felkeltem. Mellettem Alice feküdt és szuszogott. Mennyi lehet az idő? Upsz! Elfelejtettem, hogy nekem találkám van. Elcsórtam a barátnőm telefonját és megnéztem az időt. 19:35 Oké. Lekéstem. Majd holnap bocsánatot kérek és kiengesztelem őket. Mindenki itt volt és a busz is mozgott. Lucy is jön velünk? Jujcii! A kövi állomás ha jól tudom, akkor New Orleans és elméletileg jól tudom. Felkeltem, de megszédültem így visszaestem az ágyba. Al csak nyögött egyet és megfordult. Próbáltam még egyszer felemelkedni és ez úgy ment, hogy mindig meg kellet fognom valamit, mert ha nem akkor a földre esek és ott is maradok. Eltotyogtam az asztalhoz és leültem. Valaki elkezdte masszírozni a vállam. Hátranéztem és Andy-t láttam meg.
- Édes. - mondtam mosolyogva.
- Szerelmem. Csináljak neked valamit? - kérdezte kedvesen.
- Ha csinálnál nekem egy szendvicset, akkor azt megköszönném. - mosolyogtam. Megcsókolt és neki látott a kajámnak.
- Elég feltűnően néztél engem. - szólalt meg.
- Én? Nem téged néztelek, hanem a közönséget.
- Aha. Akkor én is a közönség közé tartoztam.
- Aha.
- Akkor ezzel bevallod, hogy téged néztelek. A faszba. - káromkodott. Odamentem, de még mindig fogtam valamit.
- Mi az?
- Semmi. - mosolygott és felrakott a pultra.
- Én azon még enni szeretnék vagy kaját csinálni. - jött ki Kellin. Vállat rántottam és megcsókoltam az igazi szerelmem. Sóhajtott egyet a bátyám és idejött mellénk.
- Már jobban vagy? - kérdezte és előkapott egy üveg vizet amit elkezdett inni.
- Nem. Ha felállok és nem fogok valamit akkor kidőlök.
- Akkor feküdj még egy kicsit.
- Most Andy csinálja nekem a kaját, mert ez itt alul éhes. - mutattam a hasamra.
- Miért van odabent valaki? - kérdezte meglepődötten az édesem.
- Igen. - válaszoltam mosolyogva.
- Fiú lesz vagy lány? - jött ki Ash nagy mosollyal az arcán. Mi most mindenkit felkeltünk.
- Fiú és lány. Ők lesznek a kicsi Biersack-ok. - válaszoltam.
- Szóval ikrek lesz? - kérdezte az apa.
- Igen. - és elkezdte puszilgatni a hasam.
- Lucy. - nyögött fel Ash és visszavánszorgott. Mi ezen nevettünk egyet.
- Kész van az étele, hercegnő. - és felém nyújtotta a sajtos szendvicsem.
- Én ezt csak arany tálcán fogadom el. - és eltoltam.
- Megetethetlek? - kérdezte.
- Igen. - csillant fel a szemem - A francba. - és elkezdtek a fiúk nevetni. Elvettem a kajám és csámcsogtam rajta.
- Bátyus. - borultam az említett személy nyakába - Van valahol Monster? Lehet, hogy azért vagyok rosszul, mert Monster hiányom van. - egyszerre sóhajtotta egyet.
- Ha a hülyeségednek lenne határa. - sóhajtotta a bátyám - Van a hűtőben. - én pedig odaszaladtam és kinyitottam. Visszamentem és leültem Andy ölébe. Kibontottam az italom és elkezdtem iszogatni. Kidobtam a dobozt és...
- Jobban lettem. - álltam meg a lábamon - Megyek befekszek Gabe és Justin közé. - mondtam és elkezdtem feléjük menni. Ők a földön aludtak. Utánam jöttek a drágaságaim.
- Meglepetés. - suttogtam és lefeküdtek. Mindketten átkaroltak így két disznó közt feküdtem.
- Andy. Segíts! Help! - suttogtam.
- Kellett neked odamenned. - mondta és felsegített és a két srác egymást ölelték. Lefényképeztem őket. Már úgyse fogok aludni, úgyhogy felöltöztem. Mindenki ledobott a párnájával, mert kopogott a cipőm.
- Van ilyen, gyermekeim. - mondtam.
- Anna! - ordították.
- Értettem. Leülök. De akkor dalt írok. - figyelmeztettem őket.
- Menj előre, Jaime-hez. - mondta Justin.
- Ott jó lesz. Ő amúgy is értékeli a zenét! - ordítottam. Felvettem a gitárom és a dalszöveges könyvem és előre mentem.
- Szia, Jaime. - köszöntem.
- Szia, Annus. - köszönt vissza.
- Ki az az Annus?
- Te.
- Jaaa.. - és le sem vett a szemét az útról. Elhelyezkedtem és elkezdtem gondolkodni.
- A következő koncertemen mit játsszak a közönségnek? - gondolkodtam - Dallas-ban BMTH napot tartottam, és nem akarok megint.
- Legyen egy téma. A meglévő dalokból csinálj albumokat és mindenhol egy albumot adj elő. Ha például vannak démonosok akkor az legyen egy album és adjál neki valamit nevet, mondjuk Demons Life (Démonok Élete). Vagy valami ilyesmi. És ha nincs elég dal akkor írj hozzá és ameddig nem lesz elegendő, addig azokból egyet se adj elő. max. egy kis ízelítőt a következő albumból. Csinálj Youtube-on egy külön fiókot és találj ki magadnak valami művésznevet. - adta az ötletet a vezető.
- Hű! Ez jó ötlet. Csak egy gond van. Csak a Warped idején gitározok.
- Miért?
- Mert ha vége van ennek, akkor alakítunk Alice-al egy bandát amiben biztos, hogy nem lesz akusztika.
- Én leszek a legnagyobb rajongótok. - mosolygott.
- Nem. - szomorodott el - Te a menedzserünk leszel. Esküszöm. Valamelyik kiadónál leszel.
- Vicces vagy.
- Ezt nem viccnek szántam. De azelőtt még van elintézni valóm.
- Arra a 9 hónapra szerezzek majd neked valahol szállást? - kérdezte. Meglepődtem.
- Te honnan tudsz erről?
- Sok mindent hallok ide előre.
- Ha jó messze szereznél nekem, akkor azt megköszönném.
- Oké. - mondta és én megöleltem. A busz jobbra-balra ment, de utána egyenesbe hozta.
- Ezt soha többé ne csináld, amikor vezetek. - mondta.
- Ebben egyet értünk. - mondtam és elkezdtem gondolkodni azon amit az előbb mondott. Mondjuk a Warped idejére lehetne csinálni ilyet, de ahhoz sok dal kellene. Egy csomó szerelmes számom van és olyanok amiket azokban az időkben írtam amikor egyedül voltam. És ekkor kipattant a fejemből egy dalszöveg.

Amikor átmegyek a mély vizeken
Tudom, hogy Te velem leszel
Amikor a tűzben állok,
Nem kerít hatalmába
Az árnyék völgyeken át
Nem fogok félni

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

A mély bánat közepette
Látom, ahogy a fényed áttör
Az éjszaka sötétsége nem fog erőt venni rajtam
Jövök hozzád
Uram, Te minden harcom megvívod,
ezért nem fogok félni

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

Ámulatba ejtesz
Megmentesz
Sajátodnak nevezel

Ámulatba ejtesz
Megmentesz
Sajátodnak nevezel

Ámulatba ejtesz
Megmentesz
Sajátodnak nevezel

Ámulatba ejtesz
Megmentesz
Sajátodnak nevezel

Te vagy az erőm
Te vagy a védelmezőm
A próbákon keresztül
Te mindig hűséges voltál
Gyógyulást hozol a lelkemnek

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

Nem vagyok egyedül
Nem vagyok egyedül
Te mindig előttem jársz
És soha nem hagysz el engem

És közben hangosan mondtam a szöveget.
- Ennek mi lesz a címe? - kérdezte Jaime.
- I am Not Alone.
- Az jó. amúgy ez igaz. Te sosem vagy egyedül.
- De te se. - mondtam és egy kicsit meglöktem. Most egyenesben tartott minket. Elkezdtem nézegetni a dalszövegeket. Van amelyiket Al-nak írtam, és van amit még régebben Andy-hez. Ezeket ne mutatjuk meg senkinek. Az biztos. Jött egy üzenetem. Elővettem a telefonom és megnéztem.

A határidőt lerövidítem 1 évre. 1 év múlva várom a gyereket, drága Anna. És még valami. Ahhoz, hogy ezt biztosan megcsináld elrabolom, az egyik barátodat. Nem hiszem, hogy nagyon fontos neked Dimitry.
Black Drug

Ne! Erre semmi szükség. Biztos, hogy meg lesz, de ha nem akkor engem ölj meg először.
Anna

Ez nagyon vicces apa. El kell lopni egy barátomat, akit annyira ismerek, mint a tenyerem. 

Erre nem számítottam, de rendben van. Akkor ha nem sikerül akkor téged öllek meg először. A gyereket pedig elengedem. 
Black Drug

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése