2015. július 20., hétfő

40.rész

"- Akkor most megmondanád, hogy hová megyünk?! - mondta Ella.
- Egy új telefont venni. - mondtam. Elmentünk egy közeli bolthoz és vettünk nekem új telefont. Visszamentünk és azt vettük észre, hogy menni kellene megcsinálni Valery-t. "
Megérkeztünk egy birtokszerűséghez. Bementünk és szembetaláltuk magunkat a férjjel.
- Szia, Lucy. Sziasztok. Gondolom ti vagytok Lucy barátnői. Örülök, hogy eljöttetek.
- Szia, Jack. Anya hol van?
- Menjetek végig a folyosón és ott balra az első ajtó. Már vár titeket. - és eltűnt. Odamentünk és benyitottunk.
- Végre, hogy megjöttetek leányzók. - mondta köszönés helyett - A ti ruháitok ott van. Lucy. Szívem. Gyere már segíteni felvenni az én ruhám. - és bementek egy ajtón.
- Ez a szoba kurva nagy. - jött ki a számon, de nem csak egyedül én mondtam ezt. Al is velem együtt mondta. Elvettük a ruháinkat és felvettük. Ami rajtunk volt azt leraktuk a kanapéra.
- Vajon ez mennyibe kerülhetett? - járkált köbe-körbe Sammi.
- Nem tudom, de biztos nem kis pénzbe. - mondtam. Kijött Valery a ruhájában.
Valery
- Ez gyönyörű. - csúszott ki a számon. Mikor ezt kimondtam befogtam. Nevetett egyet Valery.
- Köszönöm. Ti is szépek vagytok. Kicsim, vedd fel te is. - Lu gyorsan felkapta az övét és nekiálltunk sminkelni. Először megcsináltuk gyorsan magunknak és utána áttértünk a menyasszonyhoz. Én csináltam a haját.
- Köszönöm lányok. Gyönyörű lettem. - mondta Valery mikor befejeztük. Lulu megnézte az órát.
- Anya, mindjárt indulunk. - mondta. Mosolyogva felállt, de majdnem visszaesett.
- Igyon egy kis vizet. - adott egy poharat Sammi, a anyukának.
- Köszönöm. - újra felállt és most sikerült is neki.
- Akkor lányok előre megyünk és majd jön anya öccse anyáért. - bólintottunk és az említett személy be is toppant.
- Mehetünk, Valery? - kérdezte.
- Menjünk, Henry. Menjetek lányok. - és előrementünk. Mikor kimentem Henry és az én tekintetem találkozott. Elmosolyodtam. Kimentünk az ajtón és amikor megláttam a szerelmem öltönyben még nagyobb mosoly terült el az arcomon. Utánunk kijöttek Henry-ék. Megint találkozott a tekintetünk. Mosolyogva nézett rám. Ki kell, hogy ábrándítsam van pasim és szeretem. Vége lett az esküvőnek. Vagyis egy részének. Még hátra maradt a tánc és az evés, ivás. Nem fogfok sokat inni. Ha találok Jack-et, akkor abból legurítok egy üveggel, de többet nem. Nincs most kedvem berúgni. Aludni akarok. Táncoltak egy jót. Elmentünk átöltözni. Én szokásomhoz híven feketét vettem fel. Raktak rám egy kicsi barnítót, mert azt mondták, hogy úgy nézek ki, mint egy 3 napos hulla. Mert nem hagytak aludni? Élő zene van. Valami pop megy vagy nem tudom. Meghallottuk, hogy elkezdi Bieber egyik számát, felálltunk és kimentünk. Mi Andy-vel cigiztünk, a többiek pedig beszélgettek, de még ide is lehetett hallani ahogy énekel. Most vagy direkt csinálja vagy mindig ennyire hangos. Elszívtunk ketten négy szálat.
- Mi az, szívem? - kérdezte a szerelmem és megölelt oldalról.
- Fáradt vagyok. - mondtam.
- Nem hagytak aludni? - kérdezte.
- Igen. Egy Andy Biersack nevezetű, énekes fickó nem hagyott aludni, mert ágytornát végeztünk este.
 - Milyen gonosz ez az Andy Biersack. Megtalálom és megnyúzom.
- Nem kell. Jó volt az este. Az ágytornával csak jót akart velem, de ezt a bátyámnak nem fogom elmondani.
- Milyen rossz kislány vagy te.
- Nem vagyok kislány, de az a része, hogy én rossz vagyok az tetszik.
- Az nekem is tetszik. Ha valaki azt mondja, hogy te jó vagy akkor azt el se hiszem.
- Attól függ, hogy kivel, mikor és milyen helyzetben.
- Szóval ha én rossz vagyok akkor te is.
- Ha te így fogod fel. Nekem mindegy.
- Anna, gyere csak. - szólt Henry.
- Szóval tudod a nevem.
- Valery mondta meg. De gyere.
- Megyek. Majd még beszélünk, édes. - mondtam és nyomtam a szájára egy csókot.
- Kimerült az énekes. A következő zenekar pedig még nem ért ide és senki se akar énekelni. Én tudok gitározni, de az magában nem elég.
- Rendben, de mit?! Én nem ismerek egy pop számot se.
- Én se. Megkérdezzük Valrey-t. - bólintottam és odamentünk az említett személyhez.
- Mit énekeljen, Anna? - suttogta Henry.
- Mit ismertek?
- Én csak rock, hardcore és Hollywood Undead számokat tudok. - mondtam.
- Én is csak azokat.
- Hollywood Undead. Én és a barátaim, a férjem és gondolom akkor a barátai is ismerik.
- Oké. - és indultunk.
- Kezdjük a Day Of The Dead-el. - suttogtam. Azután jött a Usual Suspepects, amin az édesem is bejött és elmosolyodott mikor meglátott. Ilyen vicces vagyok? Aztán a We Are, Hear Me Now, Everywhere I Go, Levitate, Comin' In Hot, War Child és megjött a banda. Azt a kurva. Lucy. Drágám. T nagyon gazdagok vagytok. A METALLICA JÖTT EL. Nem igaz. Minden álmom, vágyam egy Metallica koncert volt és most itt vannak és még az első sorból is fogom nézni. Alice-ra ránézek és neki is kb. ugyanolyan az arca, mint nekem. Odatipegtem a barátnőmhöz és leültem mellé.
- Ez nem lehet igaz. - suttogta.
- Láthatom őket. - suttogtam én is. Egymásra néztünk és majdnem kitört belőlünk a fangirl, de megszólítottak. Vagyis csak engem, de akkor is.
- Mondjad, Henry. - fordult a hang irányába. Ezt a hangot bárhonnan felismerném.
- Jó a hangod. - dicsért meg.
- Köszi. Te pedig hibátlanul gitározol.
- Hé! - mondták a gitárosaim. Elnevettem magam.
- Bocs, srácok. De ti Andy-é vagytok, nem pedig az enyém. Ha az enyéim lennétek akkor ezt és ehhez hasonlóakat mondanék.
- Hé! - mondták a többiek, köztük a szerelmem is. Elnevettük magunkat.
- Nekem most mennem kell, mert várnak.
- Oké. Szia. - köszöntem el.
- Sziasztok. - és már el is ment.
- Kedves srác, jól gitározik és még jóképű is. - mondtam.
- Féltékeny leszek. - mondta Andy.
- Ki mondta, hogy nem 1 éjszakát akart tőled? - mondta Sam - 1 éjszaka tudod az milyen. Jön és megy.
- Vicces vagy, Sam. - mondtam.
- Tényleg? Ja, tudom. Nem kell mondani.
- Amúgy, Al. Készen van a dalszöveg? - kérdeztem.
- Igen, de dallam nélkül nagyon szar és még nem is hangzik jól. Valami gitárost, dobost kell szereznünk.
- Megkérdezzük Henry-t? - adtam ötletet.
- Kérdezzük, mert nagy szükség lenne.
- Olyan jó nézni ezt a sok érthetetlen arcot. - mondtam mosollyal az arcomon.
- Egy bandát akarunk majd alakítani. - mondta Al.
- És mi lenne a neve a bandának? - kérdezte Lu.
- Még nem tudjuk, csak a dalszövegeken dolgozunk és gitárost, dobost keresünk. Menjünk hátha van dobos haverja. - mondtam. Felálltunk és odamentünk a pulthoz. Ez a szoba annyiból áll, hogy nagy és egy csomó asztal van, egy nagy üres tér, amit most a Metallica foglalt el és egy pult ahol italok vannak.
- Szia, Henry. - köszöntem neki. Idefordult és még 2 haverja is.
- Szia, Anna. Mizu?
- Lehet, hogy hülyén fog hangzani, de egy bandát akarunk alakítani a barátnőmmel és nincs se gitárosunk, se dobosunk.
- Nem hangzik hülyén, mert én is akartam a haverokkal. Srácok ő itt Anna és a barátnője...
- Alice. - mondta a vörös barátnőm.
- Anna és a barátnője Alice. Lányok ők itt a srácok Jason és Chris.
- Sziasztok. - mondták egyszerre.
- Heló. - mondtuk mi is egyszerre.
- Nekünk meg énekes kellene, mert egyikünk se tud és ez csak ordítani tud. - mondta Jason.
- Akkor? - kérdezte Al.
- Oké. - mondták egyszerre a fiúk.
- Van pasitok? - kérdezte Chris.
- Nézz az asztal irányába. - és Piroska odamutatott az  asztalunkhoz és CC, Andy páros mérges szemekkel néztek minket.
- Most miért néznek ránk ilyen mérgesen? - kérdezte Vöröske.
- Féltékenyek. - mondtam.
- Pontosan. Legyenek még egy kicsit féltékenyek? - kérdeztem.
- Aha. - és közelebb mentünk a srácokhoz.
- Van pasitok, de ránk másztok? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Henry.
- Legyenek egy kicsit féltékenyebbek. - kacsintottam. Elnevették magukat. Megszólalt a telóm. Nem értettem, hogy ki az hisz nem adta még meg senkinek a számomat.

Ne menekülj édes. Előlem nem tudsz úgyse. Anyád eltudta szöktetni a bátyád, de te még az enyém leszel.
Black Drug

Ez már zaklat. Az üzenet nem érdekel, de az hogy mindennap ír legalább egy üzenetet, na az már idegesítő. Sóhajtottam egyet és visszaraktam a táskámba a vadonatúj mobilom.
- Mi az? Pontosabban ki volt az? - kérdezte vörös barátnőm.
- A szolgáltató. Tájékoztattak róla, hogy mennyivel töltöttem fel a telefont.
- Aha. Beszédem van veled. Majd ezt a beszélgetést megejtjük este.
- Oké. Folytassuk?
- Aha. Ez a nő itt mindjárt elájul. Menjünk el sétálni. - bólintottak és elindultunk.
- Mi legyen a bandánk neve? - kérdezte Alice. Nagy gondolkodásba kezdtünk.
- Ördögök? - adta az ötletet Jason.
- Nekem is ez jutott az eszembe először, de... - mondta Chris - inkább hanyagoljuk ezt a nevet.
- Akkor legyen White Veil Brides. - mondta Al.
- Akkor ennyi erővel lehetne menyasszonyok. - mondtam.
- Aha. Arra várhatsz. - mondta Henry.
- Miért? Te jobbat tudsz? - kérdeztem.
- Butcher Babies. - meglepődtünk.
- Oké. Ez jó. - beleegyezett mindenki így Butcher Babies lett a nevünk.
- Amúgy honnan tudjuk, hogy jól tudtok énekelni? - mondta Jason. A homlokomra csaptam.
- Anna az előbb énekelt és mivel Alice, Anna barátnője ezért ő is tud énekelni. - magyarázta Chris.
- Oké. Ennek se volt sok értelme, de ha annyira akarjátok megmutatjuk majd. Majd. Most én inni jöttem ide. - mondtam.
- A kis alkesz. - nevetett Henry. Nevettünk együtt egy kicsit és visszamentünk. Az ajtóban elbúcsúztunk a srácoktól és odamentünk a mi kis baráti társaságunkhoz.
- Mi az? Most miért nem az újdonsült pasijaitokkal vagytok? - kérdezte Andy.
- Nem féltékenykedünk. - mondtam - Csak megbeszéltünk egy s, mást.
- Aha. - sóhajtottam egyet és kivágtattam az udvarra. Ott leültem egy szökőkúthoz. Pár perc múlva valaki megfogta a vállam.

~ Andy szemszöge ~

Olyan idegesítő ez az érzés. Fojtogat. Valamit kell tennem. De mit? Nem akarok balhét csinálni. Ráhagyom. Majd ha visszajön megmondom a magamét. Most meg kimentek együtt. Ezt nem hiszem el.
- Nyugi, haver. - mondta CC.
- Te, hogy lehetsz ilyen nyugodt?! A csajod 3 fiú társaságában kiment?!
- Tudom, hogy ők nem olyanok. Soha nem csalnának meg minket.
- Aha.
- Andyke, ennyire bízol benne? Ha nekem Jinxx ilyen lenne már rég nem lennék vele. Ne aggódj. Ő nem Juliet. Ha pedig ezek után se bízol meg benne akkor, csak sajnálni tudom Annácskát. - mondta Sammi. Dühösen és nyugtalanul ittam tovább a pezsgőm. Pár perc múlva visszajöttek. Valamit mondtak egymásnak és idejöttek.
- Mi az? Most miért nem az újdonsült pasijaitokkal vagytok? - kérdeztem.
- Nem féltékenykedünk. - mondta Anna - Csak megbeszéltünk egy s, mást.
- Aha. - sóhajtott egyet és kiment.
- Baszd meg, Biersack! - ordította Alice. CC befogta a száját és lehúzta az ölébe.
- Mire volt ez jó, te buzi? - mondta ezt már halkabban - Csak beszélgettünk. Te most komolyan ennyire nem bízol meg benne? Go To Hell, For Heaven's Sake! (Menj a Pokolba, az Ég szerelmére!) - felállt és kiment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése