2015. július 17., péntek

37.rész

"- Soha nem leszek sztár. - jelentettem ki.
- Te már most is az vagy. - mondták a többiek egyszerre. Nevettünk egy sort. A nap további részében vagy feküdtünk vagy ellenkeztünk egymással. Olyan délután 7 körül elindultunk Los Angeles-be. Én Lost Angeles-nek nevezem. Nekem ez jobban tetszik. Az egész utat végigaludtuk. Furcsa, hogy milyen sokat tudunk aludni. Megérkeztünk. Nem volt semmi említésre méltó se Lost Angeles-be, se San Antonio-ban. Mégis van. San Ant-ba, lett egy kis összetűzésem Matty-vel. 5-én voltunk Los Angeles-ben, aztán 7-én Santa Antonio-ban és ott maradtunk még 2 napot. Az egyik napon elkezdtem Allan-el veszekedni. A vége az lett, hogy nem mehetünk egymás 5 méteres körzetébe. Aztán 10-én már ott voltunk Dallas-ban."
Megérkeztünk 10-én reggel 8-ra. Nagyon fáradtak voltunk. Mindenki megivott legalább 2 pohár kávét. Én hármat is.
- Felhívom Lucy-t, hogy megérkeztünk. - jelentettem ki és felálltam az asztaltól és elmentem az ágyig, ahol leültem. Előkotortam a telefonom és felhívtam a barátnőm.
- Szia, Lucykám! 
- Szia, Annám!
- Megérkeztünk, Dallas-ba.
- Oké. Akkor mikor menjünk fodrászhoz meg ilyenek?
- Nem tudom. Most mindenki hulla fáradt. 
- Elhiszem. Annyit utazni.
- Ohhh... Ne is mond. 
- Hallom, hogy fáradtak vagytok.
- Igen. Ezek a fáradtság hangjai nem másé. Ezt drága hülye párosunk csinálja aki nem más, mint Ashley Purdy és Jinxx. 
- Hallom te jó hangulatban vagy.
- Engem most lelőni nem tudnak. -  Nem csodálkozom! 3 pohár kávét megittál! - ordította Al.
- Vizsga időszakban se ittam kevesebbet.
- Gondolom. Anya azt mondta, hogy bármikor becuccolhattok a szállodába. Már le van foglalva a szoba.
- Ennek örülni fognak. - Srácok! Mehetünk a szállóba! - mindenki idejött és elkezdett pakolni - Akkor most megyünk a szállóhoz és onnan mehetünk is. 
- Oké. Én már itt foglak várni titeket. Elküldöm üzibe a címet.
- Rendben. Szia.
- Szia, Anna. - lerakta. Átöltöztem, bepakoltam, addig Ella hívott 2 taxit. Pár percen belül itt is voltak és indultunk. Az elsőbe mi lányok ültünk, a másodikban a fiúk szűkösen. Odaértünk, kiszálltunk és kivettük a cuccainkat. Megláttam a szállodát elállt a lélegzetem. Egy elsőosztályú szálló tárult a szemünk elé. Ha jól számoltam akkor 10 emeletes, a külseje egyszerű, de a felirat és a mellette lévő csillagok elárulnak mindent. Kifizettük az utat és bementünk. Egy nagy, lámpákkal teli helyiség volt. Az ajtó két oldalán ablak és előttük kanapék, fotelek és asztalok, a jobb oldalon van még egy pult, ami előtt Lucy már várt ránk. Egyszer csak azt veszem észre, hogy Lu rám ugrik.
- Anna!
- Hello, csajszi! - megöleltük egymást - Lu, ők itt a vörös hajú Alice, a barna hajú Ella és a szőke hajú Sammi. Lányok ő itt Lucy. Gondolom a srácokat ismered - elkezdett bólogatni - Akkor srácok ő itt Lucy.
- Helló. - köszöntek egyszerre.
- Sziasztok. Köszönöm, hogy eljöttetek. - olyan cukin mosolyog. Igaz. Nem kisgyerek, de akkor is.
- Ugyan. Ez semmiség. Anna amúgy is megölt volna minket, ha nem, jövünk el. Ne értsd félre. Szívesen eljöttünk. - nekem Ashley furcsa. Csak nem!
- Anna akkor is szétver ha ilyeneket beszélsz. - karba tettem a kezem.
- Te engem. Soha. - mutogatott kettőnk között.
- Tényleg? Pedig már egyszer majdnem szétvertelek.
- Én erre nem emlékszem. Biztos beképzeled magadnak. - szegény Lu azt se tudta, hogy hol van.
- Álljatok le. Még féltékeny leszek. - szólt közbe Andy. Mosolyogtam egyet.
- Mindegy. Lu kérlek megmutatnád ezeknek a szobájukat, mert már nyűgösek, amint látod.
- Máris. Alá kell írnotok néhány papírt és már mehetünk is. - odamentünk a pulthoz és aláírtuk, amit kellett. Mindenki a párjával kézen fogva folytatta az útját. Tízen betuszkoltuk magunkat a liftbe és felmentünk a negyedikre. Ideadta mindenkinek a kulcsot. Kettesével leszünk. Lucy+Ash, Andy+Én, Jinxx+Sammi, Jake+Ella, CC+Alice. A házaspár pedig az ötödiken van. Bementünk a szobába és megint elállt a lélegzetem. Csodás volt a szoba. Még egy kis konyha rész is volt. A konyhapulton, pedig egy pezsgő és két pohár. A szerelmem levágta magát az ágyra és felnyögött.
- Édes, nehogy elévezz itt nekem. - mondtam mosolyogva.
- Én nem most fogok. - és lehúzott maga mellé.
- Ez kényelmes. - jelentettem ki.
- Ilyen kellene a buszba is. Akkor nem fájna ennyire a derekam.
- Biztos amiatt fáj, te öregasszony?
- Nem biztos, hogy amiatt fáj. Lehet, hogy a feleségemmel túl sokat csináltuk. És nem vagyok öregasszony!
- Van feleséged is? Tényleg?
- Igen van.
- Hogy hívják?
- Annabella Rose Biersack. Egy gyönyörű fekete hajú, barna szemű, telt ajkú és nagy mellű csaj. Imádom.
- És van már gyereketek?
- Nincs, de már tervezzük. - és valaki vagyis valakik betörtek a szobánkba és ránk ugrottak.
- Ezt nem ilyenkor kell csinálni. - jelentette ki a rám ugrott szőkeség - A lányok egy szobába a cuccaikkal és a fiúk egy másik szobába a cuccaikkal gyülekeznek.
- Ja. - mondta a pasija.
- Megyünk máris. - nyögött egyet Andy. Sam megverte egy párnával és már futott is ki. Én felkaptam a táskám és mentem utána. Lu szobájába mentünk. Az a szoba kb. ugyanolyan volt, mint a miénk. Ash örülhetsz. Nem egy ágyon alszotok.
- Lu, örülhetsz, hogy nem egy ágyon alszotok. - jelentettem ki.
- Az egy perverz állat. Tarts nyitva a szemed éjszaka nehogy átszökjön hozzád. - figyelmeztette Al. Ledobtam az ágyra a cuccom és leültem a többiek mellé.
- Mindenki mutassa meg, hogy mi van a tatyójában. - parancsolta El.
- Minek? - kérdeztem.
- Mert. - ez egy jó válasz. Kiborítottuk a táska tartalmát és elkezdett Ella olvasni egy listát.
- Fehérneműk, ruhák, papucs, tusfürdő, fogkefe, fogkrém, tampon vagy betét, törölköző, fogamzásgátló, cipő vagy magassarkú, smink, ékszer és pénz. Azt hiszem nem hagytam ki semmit. Mindenkinek meg van amit itt felolvastam? - ez az Ella.
- Igen. - mondtam egy fejcsóválás kíséretében. A lányok ugyanezt mondták.
- Lucy. Te befested a hajad? - kérdezte Vöröske.
- Igen.
- Milyenre? - érdeklődtem.
- Ilyen halvány lila vagy valami ilyesmi. - bólintottunk. Kaptam egy üzenetet az édesemtől.

Hiányzol. Remélem erre a képre beindul a fantáziád.:)
- Andy, miért kell ezt velem csinálni. - bukott ki belőlem. Mindenki engem nézett.
- Mi az? - kérdezte Vöröske2.
- Semmi. Semmi. - elkezdtek a mobilom után kapkodni. Leestünk az ágyról és én gyorsan elkezdtem futni. Mindegyikük elkezdett utánam jönni. Lucy ő szépen, nyugodtan sétált. Bementem egy szobába és pont ott voltak a srácok. Átfutottam az ágyon.
- Mutasd meg! - ordította Piroska.
- Soha! - ordítottam vissza. Elkezdtem a lépcsőház felé futni. Berontottam és lefutottam. Lihegve megálltak az utolsó lépcsősoron. Én nem vártam meg őket. Elmentem a lifthez és visszamentem az emeletre. Lihegve bementem a gyülekezőhelyünkre, felkaptam a táskám és bementem a mi szobánkba. Útközben megláttam a csajokat lihegve, de legyintettek egyet.
- Csak a táskámat viszem vissza. - mondtam lassan. Bedobtam a szobába és visszakulcsoltam. Bementem a srácokhoz.
- Erre és erre vigyázz! - odaadtam a mobilom és a kulcsot. Visszamentem a szobába és mindenki elterült.
- Mit nem akartál megmutatni nekünk? - kérdezte Lu.
- Andy-ről egy képet.
- Félmeztelen volt? - kérdezte Al.
- Igen.
- Úgy már láttuk! - ordítottak. Lucy itta vizét, nem foglalkozva velünk.
- Nem baj. Ez nem olyan. - legyintettek egyet. Én iss ittam egyet és visszaültünk a helyünkre.
- El kellene indulni a szalonba, a fodrászhoz és Bella-hoz. - jelentette ki Lucykám.
- Bella-hoz is megyünk? - lepődtem meg.
- Igen.
- Akkor nekem is kell tetkó. - mondtam csillogó szemekkel. *-*
- Oké, de akkor menjünk. - felemelkedtünk és elindultunk. Felvettünk egy bakancsot. Mindenki azt vett fel. Visszamentem a telefonomért és indultunk. Egy kicsi séta után megérkeztünk egy ruhabolthoz. Bementünk, mindenhol fehér és annak árnyalataiban pompázó ruhák tárultak a szemünk elé.
- Üdvözlöm, Misis Lucia. - üdvözölte a barátnőm egy negyvenes éveiben járó őszülő nő.
- Lucia- sama üdvözlöm. - mondta egy kínai nő. Mi az a sama? Mindegy. Lucy imádja az animéket. Gondolom, hogy ő tudja. Látszott mindenkin, hogy kattog az agyuk valamin.
- Jó napot, Maya asszony. Szia, Akane. - oké. Az idős nőnek macska neve van, a másik meg tényleg kínai. Vagy lehet, hogy japán. Nem tudom.
- Ők itt a koszorúslányaink. Alice, Sammi, Ella és Anna. - mutatott be minket az asszonyoknak.
Akane
- Üdvözlöm önöket a Maria Bella Rose-ban. - mondta a nem kínai/japán. Bólintottunk. Felmentünk egy lépcsőn és koszorúslány ruhákat pillantottam meg. Minden színben pompáztak. Az egyik feketén megakadt a szemem. Odamentem és levettem.
- Elnézést, hogy engedély nélkül elvettem, de ez gyönyörű. - kértem bocsánatot.
- Nem baj. Jó szemed van az ilyesmihez. Nem mindenkinek tetszik. Már azért, mert fekete, de azért se mert azt mondják, hogy egyszerű. Általában ilyen hercegnősöket szoktak keresni, de meglepődtem amikor az egyszerű kéket és most a feketét választották. Felpróbálhatod ha szeretnéd. - mondta Akane. Szimpatikus nekem ez a csaj. Bólintottam egyet boldogan és bementünk egy próbafülkébe. Felvettem, de nagy volt ezért valami nagy csipeszekkel szűkített rajta. Kimentem és odamentem a lányokhoz, mint egy modell.
- Lányok, én most mondom nektek, hogy az esküvőmön itt fogunk venni ruhát mindenkinek. - mondtam ezt még mindig mosolyogva. Lefényképezett mindenki és elkezdtek a telójukon nyomkodni valamit. Lu a macskás nővel beszélt, de pár pillanatra ő is idekapta a fejét. Jött egy üzim.

Szexi *-* :*.
Andy. Olyan cuki.
- Próbálhatjuk a ruhákat? - kérdezte a kínai/japán csaj.
- Igen. - ez elég egyhangú volt. Felpróbáltuk. Mindenkinek egy árnyalattal világosabb/sötétebb. Nekem volt a legvilágosabb ami azt jelenti, hogy én fogok hátul menni. Ezzel nincs semmi gond, de az a furcsa, hogy 6 ruha volt.
- Elnézést. Miért 6 ruha van? - kérdezte Al. Akkor nem csak én vettem észre.
- 6-an leszünk. Mi meg a férjnek a húga. Egy kicsi lány, amint látszik a ruhán is. - tényleg, elég kicsi.
- Hány éves? - érdeklődtem.
- Asszem' 14. Elég soványka, de nem csak sovány hanem mindig szomorú is. - mondta Lucy a próbafülke másik oldalán. Kijött és megmutatta nekünk. Gyorsan lekaptam és elküldtem Ash-nek. Azt írtam hozzá, hogy legyen ennyi boldogságod hülye. Utána Al, Sam és El vették fel. Rám is rám aggatták az anyagot. Szép. Még felpróbáltuk a lábdíszeket. Visszaöltöztünk és lementünk megnézni a menyasszony ruháját. Gyönyörű. Jól fog állni Adriana-n. Elköszöntünk és mentünk a fodrászhoz.
- Sziasztok.
- Hello, Marisol. Ők itt a barátnőim, Anna, Ella, Sammi és Alice.
 - Akkor nekik csak göndörítés vagy vasalás, a műszempilláért Martha a felelős.
- Igen.
- Marlyn, Mabel, Adam, Alana gyertek! - ordított Marisol - Üljetek le egy székbe. Majd mindjárt kezelésbe vesznek titeket. Leültünk és kijött egy férfi és három nő. Engem persze, hogy a férfi vesz kezelésbe.
- Szia, Adam vagyok. Milyen hajat szeretnél?
- Szia, Adam. Anna vagyok. - elmagyaráztam neki, hogy milyet kérek. Remélem tényleg megértette. Amúgy ez az Adam is kínai/japán. Szerintem ez az Adam és Akane ismerik egymást. A fejemet ráteszem. Egy óra múlva már a hajamat nézegettem. Egész jó lett. Felrakta még Martha a  műszempillát mindenkinek. A végén Vöröskének nem lett fekete a haja. Jól nézünk ki. :)

Alice (Marlyn muinkája)











Adam









Lucy (Marisol munkája)

















Sammi hajába lett egy kis fekete (Mabel munkája)

Ella-nak adtam kontaktlencsét (Alana munkája)

Mabel

Alana
Marlyn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése