2015. július 30., csütörtök

51.rész

"- Ti nem értetek semmit! Ha elmondanám úgyse értenétek és ugyanígy maradna minden. Kate ideges és nem bízik bennem, de nem csak ő nem bízik bennem, hanem ti mindannyian. Még azok is akik nincsenek itt. Utálok mindent és mindenkit! Leszarom ezt az egészet! Megyek egyedül bulizni. - és elviharoztam. Ez nem lehet igaz. A faszom ki van mindennel. Mindkettő telefont ledobtam a földre és rátapostam egy csomószor.
- Anna! Anna! Nyugi! - jött ide.
- Hagyj békén! Hagyjon békén mindenki! - ordítottam.
- Anna, nyugodj már meg! Nem lesz semmi baj. Gyere. - és megölelt, én pedig a karjaiban elkezdtem itatni az egereket. Megint."
- Nyugi. Nem lesz semmi baj. - simogatta a fejem.
- Ez nem lehet igaz, Vic. - és elkezdtem ütögetni a mellkasát.
- Gyere menjünk Andy-ékhez.
- Nem. Nem akarok. - ellenkeztem.
- Oké, de akkor hova?! - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Bulizni. Amúgy is odaindultam és most jól fog jönni a pia. - és elindultam idegesen.
- Ebből nem lesz semmi jó. - sóhajtotta - Megyek veled. - jött utánam - Miért voltál ennyire feldúlt?
- Ott van Dana, Meghann és Kate. Rájöttek a titokra, én pedig ideges lettem. - válaszoltam egyszerűen. Elindultunk New Orleans egyik leghíresebb diszkójába. Oda csak rockerek mennek, a nem rockereket pedig 2 perc után kicsapják.
- Mondj egy rock bandát! - akkor már bevezettek egy másik eljárást.
- Pierce The Veil, Escape The Fate.
- Oké, a haverod is mondjon. - a biztonsági őr nagyon kemény.
- Ő a Pierce The Veil énekese. Hova mondjon egy bandát?
- Nem érdekel. Tőlem ő még maga Obama is lehetne, akkor is megkérdezném.
- Nem baj, Anna. Hagyd. Black Veil Brides, Emarosa. - mondta Vic.
- Üdvözöllek titeket a Black Death-ben. - mondta és kinyitotta előttünk az ajtót. Bementünk, és én egyből letámadtam a bárpultot.
- Egy Jack Daniel's lesz. - mondtam a pultos srácnak.
- Nem vagy túl fiatal hozzá? - kérdezte.
- Ha neked 22 évesen gyerek vagyok, sok sikert.
- 22? Te? Soha.
- Ismered Kellin Quinn testvérét? - jött ide Vic.
- Vic Fuentes. Úr Isten! - mondta elképedten - Amúgy meg igen. Ismerem. Annabella Rose Quinn.
- Hány éves?
- 21. Ha jól tudom.
- Holnap lesz a szülinapom, úgyhogy 22. - mondtam.
- Te vagy Anna Quinn? - kérdezte és már öntötte is nekem a whiskyt.
- Nem lesz egy kicsit túlzás a Jack Daniel's először? - kérdezte mellettem Fuentes.
- Nem.
- Oké, de táncra is legyen erőd. Ne csak inni. - mondta mosollyal az arcán - Nekem egy sör lesz. - és megjött az italom. Lehúztam.
- Inkább egy üveg Jack Daniel's lesz. - mondtam, és felhúzott szemöldökkel néztek rám.
- Ajjaj! Kellin és Andy meg fog ölni. - mondta aggodalmasan Vic.
- Dehogy is. Majd én leütöm őket. - mondtam a kezembe az üveggel.
- Ezt az egy üveget ihatod meg. Maximum még hozzá pár üveg sör.
- Imádlak, Vic. - és megpusziltam az arcát - Vigyázz az üvegemre. - nyomtam a kezébe az említett tárgyat és elmentem táncolni.

~ Vic szemszöge ~

Ameddig elment táncolni Anna, felhívtam Kellin-t.
- Csá, haver. - szólalt meg az említett személy. Hallatszik, hogy aggódik.
- Csá. Nyugi. Anna itt van velem. - mondtam.
- Anna? Mit keres veled? Hol vagytok? Mit csináltok?
- Nyugi van. Idegesen találtam meg, már nem tudom, hogy hol. Beszélgettünk egy kicsit és eljöttünk a Black Death-be. 
- Hol van most a húgom?
- Táncol. - és megfordultam. Azt a kurva! Eltűnt. Ezt nem mondom el.
- Oké. Hozd vissza a buszhoz. Nem akarom, hogy berúgjon.
- Máris viszem. - és leraktam. Kifizettem az italokat és megkerestem Anna-t. Szinte a táncparkett közepén találtam meg. Épp egy sráccal flörtölt. Megfogtam a kezét és elkezdtem kifelé húzni.
- Engedj el! Akárki is vagy, engedj el! - ellenkezett. Én sokkal erősebb vagyok nála, úgyhogy ez semmi. Most valamiért gyengébb. Biztos az ital, meg van valami a levegőben. Ez nem igaz. Egy normális klub nincs, ahol ne raknánk valamit a szellőzőbe. Kimentünk, de még mindig kapálózott és ordibált.
- Anna! Hallasz? Nyugi. Én vagyok az. Vic. - néztem a szemébe.
- Vic. Úgy megijesztettél. - ugort a nyakamba.
- Nincs semmi baj. Gyere menjünk vissza, mert Kellin aggódik érted. - mondtam és elkezdtem menni.
- Vic. Nem tudok mozdulni. - és összeesett. Felkaptam és elkezdtem vinni - Köszi. - mondta és hozzám bújt. Olyan törékeny szegény lány.
- Addig ne aludj el, ameddig meg nem érkezünk. - mondtam neki, ő csak bólintott. Visszamentünk, de Moitonless-ék pont most sétáltak. gyorsan elbújtam egy busz mögé és ott mentem tovább. Odaosontam az úti célhoz és már kint vártak minket.
- Anna. - jött ide Alice és elkezdte simogatni az említett személyt. Idejött Kellin és átvette.
- Gyere be. - mondta. Oké. Ebből semmi jó nem fog kisülni.
- Oké. - és bementünk. Bezárta az ajtót és elfektette a húgát.
- Ülj le valahova. - mondta Justin. Ebből most már biztos nem lesz semmi jó. Leültem és ugyanezt csinálta Alice, Kellin és Andy is. A többiek álltak.
- Akkor most mesélj. - ez egy kivallatás vagy mi?!
- Anna, idegesen taposta a telefonját, ha jól emlékszem az akusztikusok öltözője előtt. Odamentem és elnyugtattam. Megkérdeztem tőle, hogy mi a baj és ő azt mondta, hogy pár csaj rájött a titokra. Mondtam, hogy jöjjünk vissza ide, de ő nem akart. Egy klubba akart menni, ahova el is mentünk. Black Death volt a neve.Úgy engedtek be, ha mondunk rock bandákat. Mondtunk és bementünk. Anna lehúzott egy pohár Jack Daniel's-t és még hozzá kért egy üveg ugyanilyet. Abból csak egy kicsit ivott, mert elment táncolni. Én ekkor hívtalak fel és megkerestem a húgodat és jöttünk vissza. Kint az ajtó előtt összeesett és idehoztam. Azért esett össze, mert valami volt a levegőben. Ennyi. - meséltem.
- Az ilyen klubokban ahol biztonsági őr kérdezget ott biztos van valami. - mondta Andy és odament a szerelméhez.
- Én most megyek és hagylak titeket. - mondtam, felálltam és kimentem. Jött utánam Kellin.
- Haver. Kösz, hogy elmondtál mindent s hazahoztad a húgomat. - mondta.
- Ugyan már. Ezt bármikor megteszem érted, meg amúgy is Anna barátom. - magyaráztam. Pacsiztunk és elmentem.

~ Kellin szemszöge ~

- Ez a felelőtlen hülye. - mentem vissza - Most a fejemet ráteszem, hogy megint 1 napig kidől. - Alice egy kabátra nézett.
- Az kié? - kérdezte és odament, aztán... megszagolta?!
- Ennek nem Andy szaga van az biztos. - tolta el magától - Ennek nagyon, de nagyon erős férfi parfüm szaga van. Undorító. Ki rak ennyit magára?
- Motionless. - mondta undorral Andy.
- Akkor megtette. - dőltem neki a falnak. Sóhajtottam. Kopogtak az ajtón én pedig kinyitottam.
- Maria? Mit keresel itt? - kérdeztem.
- Hallottam, hogy mi történt Anna-val.
- Gyere be. - mondtam és bejött. Hátra mentünk és ő egyenesen a húgomhoz futott.
- Szegénykém. Remélem holnap jobban lesz. - és elkezdte simogatni - Nemrég sírva jött hozzám. Azt mondta, hogy fáj neki minden. Fáj, hogy nem lehet Andy-vel, fáj hogy Motionless-el van. Nem akarja ezt tovább csinálni. Azt mondta, hogy összevesztetek és az ő hibája, mert nem akart látni senkit. De ez azért volt, mert felakarta emészteni azt amit tennie kellet. Ő semmit sem akart. Olyan sokat kellett és kellesz szenvednie. Árulások és minden más. Ő csak boldogan akar élni veletek. Azt mondta, hogy Andy-vel elmenne a világ végére is, csak kettesben tudjon vele lenni és boldogok legyenek.Csak ezt az egyet akarja. A boldogságot. De ő még ennyit se kaphat meg. - mondta és letörölt a húgom arcáról pár könnycseppet. Sír?!
- Legszívesebben én is csak vele lennék. - mondta Biersack és megcsókolta Csipkerózsikát. Ha most, mint a mesében felkel akkor én megemelem a kalapom. Vártam, de nem jött be.
- Hagyjátok, hogy hagy aludjon  és beszélni kellene azzal a Dana-val vagy kivel. - állt fel a szőkeség.
- Kivel? - kérdezte Alice.
- Dana Petter, Anna jelenlegi menedzsere és a többi csaj pedig Meghann Wright, egy akusztikus és Macy Kate egy másik. - magyaráztam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése