2015. július 22., szerda

42.rész

~ Anna szemszöge ~

Éppen öntöttem ki a szívem Alice-nak és Lucy-nak amikor valaki elrabolt. Valahová elvitt és ott egy puha valamire dobott.
- Te most komolyan azt játszod, hogy elraboltak? - kérdezte Andy hangja.
- Mivel elraboltak.
- Miért raboltalak volna el?
- Mert se tőlem, se senkit nem kértél engedélyt arra, hogy elvigyél. - lehúzta a fejemről a zakóját.
- Üdvözöllek az én barlangomban.
- Elég jó barlang. - mosolyogtam - Minek raboltál el? - ez gyors személyiség változás volt. Az előbb még viccelődtem és most komolyra fordítjuk a szót.
- Anna, bocs, hogy annyira kiakadtam, de féltékeny lettem. Nagyon. Mióta Juliet megcsalt azóta nem tudok senkiben se bízni annyira, mint azelőtt. - félbeszakítottam.
- Tudom. Látom. Mióta volt a Juliet-es ügy azóta nem bolondozol annyit. Sok mindent komolyan veszel és folyton aggódsz. Azzal még nem is lenne, hogy aggódsz, de ez már túl sok. Én kérem vissza a régi bolondos Andy Biersack-ot, akit annyira imádok és tisztelek. - és elkezdtek megint folyni a könnyeim. Ezen most miért sírtam el magam?
- Ne sírj. Kérlek. - leült mellém, megölelt és elkezdett simogatni - Nem akarom ezt kimondani, de benned se bízok annyira. Félek, hogy megint megcsalnak, hogy megint elvesztek valaki fontosat számomra. Félek, hogy megint bolondra vesznek. Sajnos én ilyen lettem. Egy idegroncs. - mondta fájdalmasan.
- Te nem vagy idegroncs! - ordítottam le. Meglepődött - Az idegroncsok egyedül, egy szobában, csendben sírnak. Te nem vagy ilyen. Te élsz. Éled az életed, félelmekkel tele. A félelmeket mindig le kell győzni. Ha valaki annyira szeret, ezt nem kellene mondanom, de ha valaki annyira szeret, hogy a saját családját hanyagolja el, akkor tudod, hogy tiszta szívből szeret. Ha valakinek elalvás előtt te vagy az utolsó gondolata és felkelésnél te vagy az első + még rólad is álmodik akkor szeret. Tiszta szívből. Én szeretlek tiszta szívből. nem akarlak elveszíteni. Érezni akarom az illatod, a csókod, az érintésed, az ölelésed, mindened. Hallani akarom a hangod. Látni akarom az arcod. Bízhatsz bennem Andy. Én soha nem foglak elhagyni senkiért. Örökre veled akarok lenni. - mondtam és megcsókoltuk egymást. Mind a kettőnk arcán könnycseppek gurultak. Eldőltünk az ágyon.
- Szeretlek, Andrew Dennis Biersack.
- Én is szeretlek, Annabella Rose Biersack. - a Biersack-nál elmosolyodott.
- Ezt vegyem lánykérésnek?
- Nem. Még nem. Majd egy kicsit később. - és megint megcsókolt.
- Mit beszéltetek azzal a sráccal? - kérdezte.
- Henry-vel és a haverjaival, Jason-el és Chris-el? Velük arról, hogy alakítunk egy bandát.
- Akkor lesz egy híres, rocker csajom. És még azt mondtad, hogy te nem akarsz híres lenni. - mosolygott.
- Az akkor volt.
- Értem.
- Akkor most már nem haragszol? Bízol bennem?
- Nem nekem kell haragudnom hanem neked. Én nem haragudtam csak féltékeny voltam. Bízom benned. Hiszek benned.
- Akkor legyél olyan perverz, bolond. - és egy ördögi vigyor. Elkezdte csókolgatni a nyakam és közben a keze egyre lejjebb csúszott. Megállt és rám nézett. Elkezdett csikizni.
- Andyhhh... Nehehe.. - próbáltam kimondani, hogy 'Andy,ne', de hát csikiznek.
- Menjünk vissza a srácokhoz. - mondtam, amikor megállt. Bólintott és felkapott megint.
- Most hol vagyunk? - kérdeztem.
- A birtokon vagy mi a frász ez. Egy szabad szobába.
- Miért vannak nem szabad szobák is?
- Igen. Először pont olyanba nyitottam be.
- Na ne!
- De. - nevetve elkezdtünk visszamenni.
- Vajon mi van Anna-val? - kérdezte Alice.
- Megkeressük őket? - kérdezte egyszerre Ash és Lucy. Itt már valami van.
- Nem. Csak nem akartam, hogy veszekedjetek. - egy kis szünet - De az igaz, hogy Anna-ért aggódom. Erőnek mutatja magát, pedig nagyon, de nagyon törékeny. Mint egy porcelánbaba.
- nem vagyok porcelánbaba. - mondtam.
- Anna! - és a lányok a nyakamba ugrottak.
- Van egy újdonsült párunk. - mondta egy idő után Vöröske.
- Tényleg? Kitalálom, hogy ki. Ashley Purdy+Lucy Night. Igazam van? - egy kicsit gyerekesen bánok velük, de hát ez így jött ki.
- Honnan tudtad? - lepődött meg Lu.
- Megjósoltam. - nevetettem - Éhes vagyok. - és korgott egy kicsit a hasam.
- Mire vagy éhes? - kérdezte perverz mosollyal az arcán Andy.
- Én nem vagyok olyan perverz, mint te. - és kinyújtottam a nyelvem.
- Igaza volt, Al-nak. Le kellett volna, hogy harapjam a nyelved.
- Ugye?! - kérdezte az előbb említett.
- Nem hagyom. Van kutyám. Vigyázz, mert széttép. - mondtam.
- Hogy hívják és hol van?
- Úgy hívják, hogy Ashley Purdy és itt van mellettem. - és rámutatottam a kutyámra.
- Dögölj meg. - mondta.
- Aha. Nem fogok. Alice. Szimpatikus neked, Lucy?
- Igen. Ő biztos nem maffiás. Már akkor szimpi volt, amikor meghívott minket az esküvőre. Ugye neked nincs fegyver a sminkasztalodba?
- Nincs. - és nevetett egyet.
- Fiúk, lányok. Gyertek táncolni. - jött be Valery.
- Muszáj? - nyavalygott Lu.
- Igen, kicsim. Neked kell a legtöbbet. A pasiddal, az apáddal és az apósommal. - sorolta. Sóhajtva ment előre Ashley-vel.
- Olyan cukik együtt. Ash-hez illik Lucy és ez fordítva is így van. - suttogtam a szerelmemnek. Valami nagyon lassú szám jött. Akkor lassúzni kell. Arról nem volt szó. Próbáltam minél közelebb állni a partneremhez. Nem nagyon akarta türtőztetni magát. Mindig meg kellett szorítanom a vállát.
- Andy Biersack. Türtőztesd magad. - suttogtam oda neki.
- De nem tudom. Itt áll előttem a világ legszebb nője. - bókolt. A fejemet a mellkasán pihentettem és úgy folytattuk tovább. Mikor vége lett leültünk. Jött Valery és az apósa tánca, utána pedig Lu jött a férjjel, aztán pedig az apóssal. Mikor bejezte, idefutott Ash-hez és hozzábújt.
- Akkor mindjárt lesz megint esküvő? - kérdezte Henry.
- Henry! - ordítottam le Alice-al és Lucy-val együtt. Védekezően felemelte a kezét. Idejöttek a haverjai is.
- Mondtam, hogy minden rendbe fog jönni. - mondta vigyorogva Chris.
- Köszönöm. - mondtam nagy mosollyal. Bólintott egyet. Valery mondott valamit Henry-nek.
- Valery azt mondta, hogy van az egyik szobába valamilyen ruha, mert buli lesz. - jelentette ki Henry.
- Melyikbe? - kérdezte Al.
- Azt mondta, hogy abba amelyikbe voltatok. - mondta és már indultunk is. Ruha? Megint? Egy jó ideig nem fogok ruhát hordani. Maradok a fekete szaggatott farmeremnél. Az ágyon volt egy cetli.
- Lányok. Van a gardróbba ruha onnan válasszatok magatoknak ruhát a bulira. - olvasta Ash.
- Lányok? - kérdezte Andy.
- Pontosan. Úgyhogy tűnés. - mondtam.
- Nem tudsz olyan könnyen megszabadulni tőlem. - és közelebb jött hozzám az édesem.
- Andy. Menj. - parancsolt Sam. És kiment. Fél Sammi-től. Ez az. Tudom mivel zsarolni. Kinyitottuk a szekrényt és egy csomó ruhát találtunk benne. Hosszú, rövid, közepes és nagyon rövid. Minden fajta volt.
Alice 
- Próbáljunk fel először hosszú ruhát. - adta az ötletet Lu.
- Minek? - kérdezte Ella.
- A fiúkat agyát húzzuk egy kicsit. A szekrény 4 részre van felosztva. Van a nagyon rövid, rövid, közepesen hosszú és a hosszú. Azok is ketté vannak osztva. Az első ilyen normális, nincs kivágva sehol, semmi ilyesmi, a másik pedig szinte csak annyit takar amennyit kell. - magyarázta a lila barátnőm. Beleegyeztünk és mindenki választott magának.

Anna
Ella


Lucy
Sammi
Alice
Felvettük a ruhát és így kimentünk. A srácok már kint vártak minket. Idefordultak és majdnem kiesett a szemük a helyéről.
- Ti ilyen göncben akartok bulizni? - kérdezte Ash. Rácsaptunk a homlokunkra.
- Persze, Ash. Ilyen ruhába, azért, hogy mindenki ezen taposson. - mondtam gúnyosan. Fejcsóválva visszamentünk és elkezdtünk keresni rövidebb partiruhát. Én egy csomót vacilláltam.
- Mi az, Anna? - jött ide Vöröske.
- Nem találok magamnak ruhát. Hiányzik a kedvenc fekete ruhám.
- Akkor keresek én nekem. - és elkezdett nézelődni. Amit kiválasztott, az gyönyörű.


Ella
Lucy

Sammi
Anna

- Akkor indulhatunk? - kérdezte Piroska. Bentre már hallatszott a zene.
- Igen. - egymásba karoltunk és kimentünk. Nem láttuk a pasikat. A sok szerencsétlent a bárpultnál találtuk meg. Hátulról befogtam a szemét Fekete Hercegnek.
- Ki az? Elakarnak rabolni? - kérdezte.
- Én egy vámpír vagyok és kiakarom szívni a véredet. - és elkezdtem szívni a nyakát.
- Ezt nekem kellene. - mondta és behúzott az ölébe - Szexi. - mondta perverz mosollyal az arcán - Könnyen le tudom majd venni rólad este. - mondta és elkezdte harapdálni a nyakam.
- Nem. Anna velem lesz este. - szólalt meg mellettünk Lu, Ash ölében ülve.
- Mi? - kérdezte a két srác egyszerre.
- Pontosan. Lu-val fogok aludni. - mondtam. 
- Akkor gyere menjünk szobára. - mondta Andy halál komolyan.
- Nem. - mosolyogtam - Táncolni megyek. Vagy jössz belem vagy nem. - és kihúztam a táncparkettre lila barátnőm. Elkezdtünk táncolni és amit ismertünk azt énekeltük. Olyanból nagyon kevés volt. A FIR-es számok mentek, meg néha ment PTV vagy SWS. Bukott Angyalom nem jött utánam. Megtaláltak minket Jason-ék és velük elkezdtünk táncolni. Részeg volt Jason. Vele táncoltam és elkezdett közelíteni.
- Na, arra várhatsz hapsikám. - mondtam és eltoltam az arcát.
- Most miért? A pasid nem lát. - mondta és megint próbálkozott.
- Nem, nem. Én szeretem és nem akarom megcsalni. Henry, táncoljunk! - ordítottam oda a srácnak. Erre nézett és boldogan elkezdetünk táncolni. Mikor már Chris-el is táncoltam elmentek pár csajt felszedni. Szerintem ebből nem lesz semmi. Az a legjobb, hogy tánc közben elvesztettem Lu-t. Megtaláltam a lányokat.
- Nem láttátok Lucy-t? - kérdeztem túlkiabálva a zenét. 
- Nem. - mondták. Tovább kerestem. Bementem abba a szobába ahol öltöztünk, vagyis beakartam menni, de be volt zárva. Átvergődtem a tömegen és kimentem az udvarra. Megláttam Purdy-t, Lucy-val. Megnyugodtam. Odamentem a bárpulthoz, és elkezdtem csókolni a pasim.
- Mit ittál? - kérdezte amikor elváltunk.
- Még semmit. MÉG. - és kértem magamnak Jim Beam-et. Nevetett egyet.
- És te mit ittál? - kérdeztem. 
- Pár pohár koktélt. - megharaptam a fülcimpáját. Morgott egyet és elkezdte csókolgatni a nyakam. 
- Ne itt csináljátok. - jött ide Vöröske - Andy, hívnak a srácok. Anna, te gyere velem. Kérünk valami értelmes számot. - és elkezdett húzni vörös barátnőm. Odamentünk a DJ pulthoz.
- Kérhetünk egy számot?
- Persze. Itt van amik közül választhattok. - odafordította hozzánk. Több, mint 1000 szám volt ott. Abból az 1000 számból egyedül a Three Days Grace tetszett, de egyik se volt mixelve. Az úgy nem bulis. A barátnőm kiválasztott egy mixet. Megköszöntük és lementünk táncolni. A lányok már vártak minket, és velük együtt kezdtük el koptatni a cipőnket. Közben énekeltünk is, és kaptunk pár adakozó szellemű sráctól piát, amit jól meg is húztunk. Lement a mix, én pedig az egyik kedvenc számomat hallottam meg. Elkezdtem sikítani, utána pedig énekelni. Utána már nem ismertem egyik dalt sem. Lekerült rólunk a magassarkú. Igen. Már megint. Egy kicsit többet ittunk a kelleténél, így berúgtunk.

~ Andy szemszöge ~

Alice szólt, hogy hívnak a srácok. Megkerestem őket. Mindenhol kerestem már, csak az udavron nem. Hát nem itt vannak?
- Mi van? - kérdeztem tőlük amikor odaértem.
- Mi? - kérdezett vissza CC.
- A csajod mondta, hogy jöjjek ide, mert hívtok.
- Mi nem hívtunk téged. - mondta Jinxx.
- Rohadj meg, Alice Diamond.
- Biztos csak azért mondta, mert elakarta vinni Anna-t valahova. - Lu felállt Ash öléből és bement. Sóhajtottam egyet, elővettem a dobozt és kivettem belőle egy cigarettát. Elkezdtem szívni a mérgem. Éreztem a nikotint, ahogy szétáramlik az egész testemben. Most ez kellett.
- Mi van, Anna-val? - kérdezte Jake.
- Mi lenne? - kérdeztem vissza.
- Kibékültetek? - kérdezte Jinxx.
- Igen. Megbeszéltünk mindent. Azt mondta, hogy kéri vissza a bolondos, perverz Andy Biersack-ot. Tényleg bolond és perverz voltam régen?
- Őszintén? Igen. - mondta Ashley.
- Akkor lettél ilyen amikor az egyik koncerten beszólt neked egy srác. - mondta CC.
- Akkor legszívesebben szétvertem volna a seggét. - mondtam nevetve.
- Tudjuk. - Ash.
- Mi is. - Jinxx. Egy kicsit még nosztalgiáztunk, de Lucy hangja félbeszakította.
- Mi az, édes? - kérdezte a pasija.
- Sammi-ék nagyon bebasztak. - mondta lihegve. Ijedten felálltunk és befutottunk. Megkerestük a lányokat, de nem találtuk őket. Mikor már elegem lett, odamentem a közelben lévő Henry-ékhez.
- Henry. Nem tudod, hogy hol vannak Anna-ék? - kérdeztem.
- Az előbb mentek a fürdőbe. - mutatott a szoba felé.
- Kösz. - és elkezdtünk arra futni. Benyitottunk, de amit ott láttunk felejthetetlen élmény volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése