2015. július 18., szombat

38.rész

"- Szia, Adam vagyok. Milyen hajat szeretnél?
- Szia, Adam. Anna vagyok. - elmagyaráztam neki, hogy milyet kérek. Remélem tényleg megértette. Amúgy ez az Adam is kínai/japán. Szerintem ez az Adam és Akane ismerik egymást. A fejemet ráteszem. Egy óra múlva már a hajamat nézegettem. Egész jó lett. Felrakta még Martha a műszempillát mindenkinek. A végén Vöröskének nem lett fekete a haja. Jól nézünk ki. :)"
Ilyen a szalon amikor bemegyünk
- Köszi, Adam. Ez jó lett. - mondtam és a tükörben nézegettem magam.
- Szívesen. Örülök, hogy tetszik. - mosolygott. Tök cuki. Amúgy biztos valami nyári munkán van itt vagy valami ilyesmi. Kifizettük és mentünk Bella-hoz, a tetkószalonjába. Bementünk a már ismerős helyiségbe és füstölő illat csapta meg az orromat. Imádom.
- Megjöttünk! - ordította el magát mellettem a lilaság.
- Szia, Lulu! - jött ki ordítva Bella - Anna, rég láttalak asszonyság.
- Elköltöztél. - vállat rántottam. Bella egy csodálatos művész. Szereti azt amit csinál, ebből kifolyólag gyönyörűek az alkotásai is.
- Bella ők itt a barátnőim a vörös Alice, a barna Ella és a szőke Sammi. - mutatottam be a lányokat.
Ha beljebb megyünk ezt látjuk

- Alice Diamond, Ella Cole és Sammi Doll. Gyertek mindjárt kész vagyok és jöhettek ti. - beljebb mentünk és egy nő ült a székben - Készen vagyunk, Delma.
Delma háta


 - Köszi, Bella. - és elkezdett öltözködni.
- Ezzel a krémmel kenegesd pár napig. - és adott Delma-nak egy tégelyt. Körbenéztem a szobában és a falakon képek vannak, a képeken pedig tetkók. Gondolom azok amikre büszke.
Ezek közül:



- Na, akkor lányok ti vagytok a sorosak. Ki mit kér? - elment Delma. A csajnak fekete volt a haja. 
- Ha senki nem megy akkor én jövök. - előreléptem.
- Rendben. gyere ülj le. - elvezetett a fotelig és ott leültem - Lefertőtlenítek mindent addig gondolkodj azon, hogy mit kérsz. - elővett valami fertőtlenítő szert. Én már tudtam, hogy mi kell.
- Gyere ülj át ide. - és átültem - Mit kérsz?
- AB monogramot egy szívvel.
- De édes. - mondták a lányok.
- Ha Andy megkérdezi tőletek, hogy ez mi akkor nem mondjatok semmit.
- Értettük, Kapitány. - Lucy.
- Rendben, Főnök. - mondták a többiek.
- Akkor kezdjük is el. Megrajzolta az Alapot Bel - Íy jó lesz? - kérdezte.
- Tökéletes. 
- Akkor kezdjük. - és elkezdte. Nem mertem odanézni. Megcsörrent a mobilom. Elvettem a mellettem lévő asztalról.
- Szia, húgi.
- Szia, bátyó. 
- Hol vagy?
- Dallas-ban?
- Nem úgy. Hol vagy? Nem talállak sehol. Megnéztelek a buszban, színpadoknál és a többieknél, de  egyikük se tudja, hogy hol vagy. Andy-ék is eltűntek a lányokkal együtt.
- Egy barátnőmnek, a szüleinek lesz esküvője és most készülődünk holnapra. Este és holnap egy ideig nem fogsz minket találni ott. egy szállodában fogunk aludni. 
- Oké. Nem kellett volna véletlenül szólni nekem?
- Elfelejtettem. Bocsi. Várj ez jó szám megy. - és elkezdtem énekelni a King For A Day-t. Alice talált egy akusztikus gitárt és elkezdett az ének mellé gitározni. Ella ezt felvette.
- Ez az én tesóm. Felrakom a videót Twitter-re. 
- Még ne. Majd holnap. Most egy tetoválószalonban vagyok. Nem akarom, hogy Andy tudjon róla.
- Miért?
- A tetkó. Az ő monogramja. Majd holnap rakd fel kérlek.
- Várjunk csak. Ugye csak henna?!
- Nem.
- Anna. Az örökké rajtad lesz, még akkor is ha nem akarod. Ha Andy megcsal...
- Andy nem csal meg. Értve vagyok? Szia, Kellin Quinn. - és leraktam. Kikapcsoltam a telefont.
- Elegem van.
- Nyugi. Ne mozogj, mert elrontom. 
- Csak emiatt nem verek szét semmit. 
- Gondolj a szerelmedre hátha lenyugszol. - és elkezdett csücsöríteni Lu. Megráztam a fejem.
- Samantha, kapcsolj Black Veil Brides! - ordította Bel. 
- Máris! - ordították vissza. Meghallottam a Crown Of Thorns-t. Imádom ezt a számot. Énekeltük az énekessel együtt. Egy szobából kijött egy lány.
Samantha
- De várom már a koncertet. - énekelte.
- Tudom, dalos pacsirta. Lányok ő itt, Samantha. Nyári munkás. 
- Szia. - köszöntünk mosolyogva.
- Sziasztok. Annabella Rose Quinn, Alice Diamond, Sammi Doll, Ella Cole és Lucy Night. Bella, hol van Merilyn?
- Hátul az udvaron. Ihletet kapott.
- Kimegyek hozzá. - és kiment egy másik ajtón.
- Kitalálom. Samantha szerelmes Merilyn-be. - mondtam.
- Igen. Nem meri Sam elmondani a húgomnak, pedig ő s szereti. - mondta Bel.
- Kár volt neki elmondani. - mondta Al.
- Összehozom őket. - ördögi mosoly.
- Oké. - vállat rántott Bella.
Bella
- Mikor leszek kész? Nem bírok egy helyben ülni. - nyavalyogtam. 
- Pillanat. Ha mocorogsz rávágok egyet a tetkódra. 
- Nem mocorgok. - és pár perc múlva készen is lettem.
- Bekenem és befáslizom. Ehhez nem adok kenőcsöt, mert ezt nem kell csak egyszer. Az az egyszer most lesz. Holnap délben le is veheted a fáslit. Ma ne nagyon szaladgálj.
- Oké. Köszike, Bella. 
- Nincs mit. Ha kell még majd hozzám gyere. - és kacsintott egyet. Bólintottam és felálltam. Megszédültem.
- Lassan, lassan. Nyugi. Járkálj egy kicsit. Menj el a tükörhöz és nézd meg magad. - odatotyogtam az egész alakoshoz és megnéztem. Jó lett. Visszamentem és megcsinálta Bel azt amit mondott. Visszamentem a tükörhöz.
- Andy, el fog ájulni. - jött mögém Vöröske.
- Mitől? - értetlenkedtem.
- Meg fog hatódni és elkezd sírni. Vigyázz este véletlenül le ne szedje majd a fáslit.
- Nem fogja. Nem ezzel fog foglalkozni akkor. - mosolyogtunk.
- Igazad van. Akkor mással fog. 
AB <3 (Anna bokáján), (Bella műve)
- Mi a baj?
- Semmi. Mi lenne?
- Olyan lehangoltnak tűnsz.
- Mosolygok. Akkor miért lennék szomorú?
- Nem mindig boldog az aki mosolyog. Chris csinált valamit vagy megcsalt?
- Nem. Nem csalt meg és nem csinált semmit. Nyugi. - sóhajtott egyet - Olyan jó boldognak látni téged.
- Nem csak ez. Engem nem tudsz átverni. - még egyet sóhajtott.
- Anya meghalt. - elkezdett könnyezni.
- Alice. - megfordultam és megöleltem - Tudom milyen érzés. Tudom, hogy fáj. - elkezdtem énekelni a Saviour-t. A felénél már mindenki énekelte velem. 
Merilyn
- A Carolyn-t is énekelném, de azt nem tudom annyira. Belekavarodok. - egy kicsit nevetett - Ez már őszinte nevetés. ALONE. Ezt a szót ne ismerd. Mi mindig itt vagyunk neked. De nem csak mi, hanem Chris és a srácok, Kellin és a többiek. Ashley-vel is összehaverkodtál ő is ott van. Ha valami baj van mindig öntsd ki a szíved valakinek. Ha megbántanak akkor nekem vagy Sammi-nek szólj és kivégezzük. Ha valamilyen tanácsot akarsz kérni menj Ella-hoz. Őt ajánlom neked. Én nem tudok annyira segíteni. Ha mosolyogni akarsz akkor gyere hozzám. Lucy segít öltözködésben, sminkbe. Ő ilyenre szakosodott csak azért mondom. Ha tetkó kell gyere Bella-hoz. Ha festmények Merilyn-hez. Ez nem tartozik annyira ide, de akkor is. Nem vagy egyedül. Mindenki tud segíteni valamiben. Majd bezárlak este titeket egy szobába CC-vel és onnan ki nem jöttök addig ameddig ki nem nyitom. Kinyitni pedig reggel fogom csak. Vajon mi lesz ott?
- Van fogamzásgátlója úgyhogy gyerek nem lesz. - mondta Ella. Elkezdtünk nevetni. 
Lucy tattoo
- Ameddig csinálod Lucy-nak addig én összehozom a húgodékat. - jelentettem ki.
- Oké, de ordíts egy kicsit, hogy ide halljuk és hagyd nyitva az ajtót. - mondta Lu. Bólintottam és elindultunk. Kint a festő Meril-t láttuk meg és Samantha nyál csorgatva nézi őt. Nekidőltem az ajtófélfának. 
- Oh, I've lost my fucking mind. - kezdtem a dalba.
- Annabella Rose Quinn, rég láttalak. - mondta boldogan Meril, de nem nézett ide - Hallom jó kedvedben vagy. Sok boldogságoz, Andy-vel.
- Köszi. Neked is.
- Nekem? - most már idefordult.
- Igen. Neked. Hallottam, hogy szerelmes vagy, de nem is akárkibe. 
- Én nem vagyok szerelmes senkibe. - megcsóváltam a fejemet.
- This is sempiternal. - mondtam - Ne áltasd magad. Mondd meg neki. Ott van előtted. Te is Samantha. Te is elmondhatnád. - egymásra néztek. 
- Samantha... - mondta Meril.
- Merilyn, én... - mondják már!
- Samantha, szeretlek.
Alice tattoo
- Én is szeretlek, Merilyn. - és elkezdtek csókolózni.
- Backseat Serenade, csak itt ne. - mondtam mosolyogva. 
- Köszi, Anna. - mondta Merilyn.
- Nincs mit, Meril. - mosolyogtam rá. Lefektette Meril, Sam-et a fűre. 
- Menjünk be. Nem akarom nézni. Így is hiányzik Andy. - tereltem be a lányokat. 
- Hogy ment? - kérdezte Bel.
- Összejöttek és most nem bírnak magukkal. - mondtam.
- Az jó. Kész is vagy, Lulu. 
- Köszi. - odament a tükörhöz. 
- Azt - a - kurva! Ez nagyon fasza! - mondta ordítva. Amúgy tényleg fasza lett. 
- Ki a következő? 
- Alice van csak. Mi nem kérünk. - mondta El. Piroska leült. Egyszerű lett az övé, de az is jó lett. Mikor kész lett, indultunk vissza a szállodába.
- Anyának és a férjének bemutatlak titeket. Anna ne lepődj meg ha meglátod anyát. - figyelmeztetett Lu.
- Miért lepődnék meg?
- Nem tudom, hogyan, de nem is érdekel, de fiatal lett. Gondolom plasztikáztatta magát vagy valami.
- Oké. - és az út további részében csöndben mentünk. Megérkeztünk és fellifteztünk.
- Majd anyához fog jönni műkörmös és akinek majd kellesz az jöjjön velem. - bólintottunk és kiszálltunk. Bekopogott Lilaság egy ajtón és egy fiatal nő nyitott ajtót. Nehogy azt mondd, hogy ez Valery.
- Szia, anya.
- Sziasztok. Gyertek be. - beinvitált minket a szobába. Azt a kurva. Ez nagyobb, mint a miénk és szebb. 3 szoba van benne. Egy nappali, ahol mi vagyunk, egy háló és egy fürdőszoba. 
- Anya ők itt a barátnőim. Anna, őt már ismered, Alice, Sammi és Ella.
- Sziasztok, Valery vagyok. - mondta mosolyogva - Anna, hogy megváltoztál. Hallomvan pasid és egy jobb családba kerültél.
- Anya. - mondta Lu.
- Nem baj. Igen. Amit mondtál abból minden igaz. A pasim most is itt van és nyugi. Nem fog megcsalni. 
- Örülök, hogy rád talált a boldogság. - ezt is mosolyogva mondta. 
- Nem csak én változtam meg. Fiatalabb lettél, Valery. - elkezdett még jobban mosolyogni.
- Valamelyikőtöknek kell műköröm? Mindjárt megjön a nő csinálni. - mondta Valery. Mindenki bólintott. Pár perc múlva meg is jött.
- Jó napot, Cornelia vagyok. - jött be egy harmincas éveiben járó nő.
- Üdvözlöm, Cornelia. Én Valery vagyok és ők itt a koszorúslányaim.
Valery körme
- Jó napot. - mondtuk. Leült elénk.
- Kivel kezdjem? - kérdezte.
- A menyasszonnyal. - mondtuk egyszerre. Megcsinálta Valery-nek. Utána jött Lu, Al, Sam, El és végül én. Délután 6-ra lettünk kész. Visszamentünk a szobánkba. Nem tudta senki se kinyitni az ajtót, mert a srácoknál vannak a kulcsok. Berontottunk a szobába, mert már nagyon fáradtak voltunk és szerettünk volna aludni. A Fekete Hercegem nyakába ugrottam.
- Édesem, add ide a kulcsot. - mondtam fáradtan.
- Nem. Már én is menni akartam. Menjünk együtt. - a hátán átvitt a szobánkba. Lerakott az ágyra.

Anna körme
Sammi körme
Ella körme

Alice körme

Lucy körme



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése