2015. július 24., péntek

45.rész

"- Sammi! Várj! - ordítottam és visszafordult - Köszönöm. - mondtam mosolyogva és ő bólintott. Ezek után ideges lettem. nagyon. Elkezdtem a lábammal dobolni és már ott jártam, hogy elkezdem a körmöm rágcsálni, de megjött a megmentőm.
- Sammi. Na? Mi van? - kérdeztem.
- Nem találjuk Andy-t. Mindenki, mindenhol kereste ezen a területen, de nincs meg- mondta kétségbeesetten."

- Az nem lehet?
- Most nézi át még egyszer mindenki mindent. - befutottam az öltözőbe és elővettem a telefonomat. Az újat és amikor bekapcsolódott egyből jött egy üzenetem.

Nem hiányzik valaki, édes? Tudod, hogy mit hagyott rád anyád? Ha nem tudod, akkor elmondom. A házát, a fél vagyonát és az ékszereit. Ha ezeknek a jogát átadod nekem akkor elengedem.
Black Drug

Legyen. Mindent neked adok. Mit kell csinálnom?
Annabella Rose Quinn

Az egyik emberem még ma odaadja neked a papírokat. Csak azokat kell aláírni és már készen is vagyunk. Visszakapod a drágádat.
Black Drug

Mikor adja ide a papírokat?
Annabella Rose Quinn

Menj el a legközelebbi elhagyatott házhoz. Menj ki a strandról, fordulj balra, az utca végén megint balra és majd ott meglátod.
Black Drug

Indulok.
Annabella Rose Quinn

felöltöztem és elindultam póker arccal. 
- Hová mész, húgi? - kérdezte Kellin.
- Mindjárt visszajövök. ne aggódj és Andy-t se keressétek, mert megtaláltam. - és kimentem. Elkezdtem arra menni amerre Black Drug mondta és tényleg kiszúrtam. Egy szőke hajú lány állt az ajtó előtt. Ez nem lehet. Taylor.
- Végre, hogy itt vagy. - mondta mosolyogva - Erre gyere. - bementünk és egy üres helyet pillantottam meg, melynek a közepén ott van egy megkötözött Andy.
- Andy! - szaladtam oda hozzá és a kezem közé fogta az arcát - Andy! Andy, hallasz?! - nem reagált - Mit csináltál vele, Momsen?!
- Nyugi, cica. Csak egy kis nyugtatót és altatót kapott. Felkel nem fog semmire sem emlékezni. A Főnök azt kéri, hogy találj ki valamit. Gyere utánam. - mondta és elindult. Bementünk egy szobába, ami mondhatjuk, hogy kényelmes. Egy ágy, egy szekrény és egy asztal, székkel. Az asztalon papírok voltak és egy toll. Odamentünk.
- Mindegyiknek itt írd alá. - mutatott a papír jobb alsó sarkába. Bólintottam és elkezdtem aláírni átolvasni a papírokat. Miután megbizonyosodtam róla, hogy miden rendben van vele, elkezdtem aláírogatni. Egy örökkévalóságnak tűnt.
- Készen vagyunk. Viheted. - visszaszaladtam, kikötöztem és megpróbáltam felállítani. Kivittem a ház elé és hívtam valakit akiben megbízok és remélem, hogy kocsival van.
- Szia, Henry.
- Szia, Anna. Hol vagy? Itt idegeskedik mindenki.
- Ne mondj senkinek semmit. Gyere le értem.
- Rendben. Hol vagy? A strandról menj ki, ott fordulj balra és az utca végén jobbra. Ott foglak várni.
- Indulok.
- Ne hozz senkit magaddal.
- Rendben. - és szakított a vonalat. Addig gondolkodtam ameddig nem ért ide. Elhatározásra jutottam. Bocsi, Andy, de szerintem ez a helyes út.
- Anna! - szállt ki a kocsiból és idefutott.
- Segíts berakni a kocsiba. - mutattam Biersack-ra. Bólintott és beraktuk a hátsó ülésre, aztán mi is beszálltunk.
- Hova?
- A szállodába. - mondtam kifejezéstelen arccal. Az út csendesen telt. Szerencsére. Nem volt semmi kedvem beszélgetni. Megérkeztünk és mindenki kint várt minket a hotel előtt. Kiszálltunk és kivettük Andy-t.
- Anna! - ordították mikor kiszálltam.
- Andy! - ordították amikor kivettük az említett személyt.
- Vigyük a szobánkba. - mondtam. Bólintott egyet Henry és odamentünk a lifthez. Felmentünk az emeletre és bevittük a szobába és ott leraktuk az ágyra.
- Köszi. - és megöleltem.
- Szívesen. Máskor is. - elengedtem és elment.
- Mi történt? - rontottak be a szobába. Nem foglalkozva a kérdésükkel elkezdtem az alvót öltöztetni. Levettem a cipőjét, nadrágját és a felsőjét, aztán ráadtam egy kicsit nagy pólót. Megpusziltam a fejét, odamentem az erkélyajtóhoz és kinyitottam. Miközben ezt csináltam még mindig kérdezgettem, de nem érdekelt. Nem akartam senkivel se beszélgetni és főleg senkit se látni. Visszamentem az erkélyről és elkezdtem összepakolni a cuccaimat a táskába.
- Visszamegyek a Warped-re. Kellin, nem baj ha visszaköltözök hozzátok? - kérdeztem.
- Nem. Semmi baj. De miért? - válaszolt.
- Azt majd megtudod. Létszi a kulcsot. - és felé nyújtottam a kezem. Ideadta és már indultam is ki.
- Anna. - hallottam meg a kedvesem hangját. Visszamentem és megcsókoltam.
- Bocsi, Andy, de nem tehetek mást. - suttogtam a szájába - Szia, Andy Biersack. 
- Anna. - és majdnem elkapott a sírás. Kifutottam a szobából és bementem a liftbe és ott szabadjára engedtem a könnyeim. Nem lehet igaz. Bocsáss meg, Andy. Ha majd egyszer visszagondolsz erre akkor nevetni fogsz és én is. Remélem majd hamar találsz olyat, aki miatt nem fogsz bajba keveredni. Vigyázz magadra, Andy. És ekkor kinyílt az ajtó. Kisétáltam és ott állt még mindig Henry.
- Rám vártál? - kérdeztem és gyorsan letöröltem miden könnyem.
- Igen. Vártam, hogy mi lesz. - mondta mosolyogva.
- Visszavinnél a Warped-re? - kérdeztem.
- Persze. Gyere. - beült a kocsiba. Még egyszer felnéztem a szobánkra és Biersack-ot láttam meg.
- Hiányozni fogsz. - tátogtam és ezt látta, nekem pedig eleredtek a könnyeim. Kitágult a pupillája és elkezdett futni. Gyorsan beültem a kocsiba.
- Gyorsan. Indíts. - mondtam sietősen. Beindította és már gurultunk is. Hátradőltem és tovább könnyeztem.
- Ne sírj. Mindjárt odaérünk és szerintem nem akarsz kisírt szemekkel mutatkozni. Már így is el van mosódva a sminked. Van valahol nedves törlőkendő töröld le. - mondta az utat figyelve. Előszedtem az említett tárgyat és lemostam a sminkem.
- Megérkeztünk. - mondta és kiszállt. Kinyitotta nekem az ajtót és kisegített.
- Legyél jó. - köszönt el.
- Köszönöm. - suttogtam. Ha normális hangnemben akartam volna beszélni akkor ordítottam volna. Gyorsan elsétáltam a buszhoz kinyitottam és ledobtam a táskát. Eszembe jutott, hogy nem tudom áthozni a cuccaimat, mert nincs nyitva az ajtó. Sóhajtottam egyet és felhívtam Ash-t.
- Anna! Hol vagy?!
- Szia, Ash. Mondtam, hogy visszajövök a Warped-re. Te is gyere már.
- Oké.
- Mindenki ott van? 
- Igen.
- Akkor menj ki vagy egy külön szobába menj. Nekem mindegy csak egyedül legyél.
- Várj egy kicsit. - egy kis szünet - Mondhatod.
- Hogy van, Andy?
- Idegileg kikészült. Mindent rombolni akar, és most próbálják leállítani. - elfogott a sírhatnék.
- Gyere már te is vissza. Egyedül, a buszotok kulcsával.
- Indulok. - és lerakta. 

~ Kellin szemszöge ~
Anna elment és Andy felkelt. Biersack kiment az erkélyre és elkezdett nézelődni. nem tudom, hogy mit látott,de kitágult a pupillája és elkezdett szaladni, mint az őrült. Kiszaladt az ajtón, a lifthez és ott elkezdte nyomkodni a gombot. Először szépen nyugodtan utána idegesen.
- Kurva élet. - káromkodott.
- Nyugi, Andy. - ment oda Sammi.
- Nem lehet igaz. Hova ment? - kérdezte idegesen. Most kelt fel és milyen aktív.
- Visszament. - válaszolta Sammi, aki ölelte a srácot.
- Hova vissza?
- Warped-re és visszamegy Kellin-ékhez. Mit csináltál?
- Én? Semmit. Annyira emlékszem, hogy még a strandon felöltöztem, de utána már semmi. Minden fekete. 
- Most az a lényeg, hogy nyugodj le és feküdj egy kicsit. Gyere. Menjünk vissza.
- Dehogy megyek. Max. Anna után.
- Andy! Ha most nem mész, esküszöm elevenen megnyúzlak. - fenyegetőzött a szőke. Sóhajtott egyet Biersack, felállt és visszament, aztán pedig lefeküdt. 
- Miért ment el?
- Nem tudjuk. Pihenj egy kicsit és utána mehetsz. - nyugtatta Sam.
- Nem. Én most akarok. - rácsapott a mellkasára és Biersack felszisszent.
- Ha ezt nem bírod ki, akkor mi lesz a sétával? - és ekkor valakinek megcsörrent a telefonja. Az a valaki Ash volt. 
- Anna! Hol vagy?! - ordította. Mindenki odakapta a fejét. Mi csak ennyit hallottunk, hogy Oké..Igen..Várj egy kicsit, és kiment. igaz. Nem szép, de elkezdtünk hallgatózni, de nem hallottunk semmit.
- Francba! - idegeskedett Andy - Jobb lett volna, ha Juliet-el maradok, vagy ha egyáltalán nem találkozok Anna-val.
- Te barom! - behúzott Alice egy nagyot Biersack-nak. Ezzel most tényleg kihúzta a gyufát.
- Hogy mondhatsz ilyet? Ha nem találkoztál volna Anna-val egy csomó minden nem így lenne. Én nem jöttem volna össze CC-vel. Anna még mindig Chris-el lenne vagy ami a jobbik eset nem lenne senkije.  De nem csak ezek. Egy csomó minden nem így lenne. Te lehet, hogy még mindig a kórházban lennél, mert megszúrtad magad a késsel és még sorolhatnám. Ne beszélj hülyeségeket, Biersack! - teljesen kikészült. Amúgy Purdy miért nem jött még vissza? Kinéztem, de nem láttam sehol.
- Eltűnt, Purdy. - jelentettem be.
- Most már mehetünk vissza? - kérdezte Biersack.
- Menjünk. - jelentette ki Doll. Biersack felöltözött és indultunk is vissza. Van aki futott, de van aki csak gyorsan sétált. Odaértünk és azt vettük észre, hogy Anna Purdy-vel beszél.











~ Anna szemszöge ~

Megvártam a busznál Ash-t. Hamar megjött.
- Miért költözöl el? - kérdezte és közben kinyitotta az ajtót.
- Arról senkinek se kell tudnia. - megfogtam a bőröndjeimet és átpakoltam az SWS buszba.
- Ez nem válasz. - jött utánam. Felé fordultam és nekidőltem a busznak. 
- Mit akarsz tudni? - kérdeztem.
- Mindent. Miért költözöl el? Miért vagy ilyen velünk? Miért vagy ilyen Andy-vel?
- Nem akarok hallani, Andy-ről. - mondtam egy kicsit hangosabban a kelleténél. 
- Miért? Mit csinált?
- Semmit.
- Akkor?
- Semmi köze senkinek hozzá. - és megláttam őt. Befutottam a buszba, de utánam jött és elkapta a csuklóm.
- Miért menekülsz? - kérdezte.
- Mert.
- Hallottam, hogy mit mondtál nekem és azt is értettem amit tátogtál.
- És mit tátogtam.
- Hiányozni fogsz és utána elsírtad magad.
- Rosszul láttad. Azt mondtam, hogy 'Kapd be, seggfej' és nem sírtam, hanem mosolyogtam.
- Aha, és ezt el is higgyem? - és a fejembe a villanykörte felkapcsolódott.
- Azt giszed, hogy azért voltam veled, mert szerettelek? Azt hitted szerettelek? Pedig ez nem így van. Csak egy éjszakát akartam veled és azt, hogy híres legyek. Igen. Én egy kurva vagyok. Azt is élveztem amikor Motionless-el voltam.
- Te szajha! - ordította és a keze az arcomon csattant. Idegesen elment.
- Veletek is csak Andy miatt voltam. Ja, és Alice. Veled pedig azért, hogy ne legyek egyedül. - mondtam a földön ülve.
- Hazudni is tudni kell. - mondta Al és elmentek. Elment mindenki és egyedül maradtam. Elkezdtem sírni. Elhagyott. Elhagyott az aki nélkül nem tudnék élni. Megbántottam azokat, akiket szerettem. Hazudtam a bátyámnak. Hazudtam a barátaimnak. hazudtam mindenkinek. nem akarom ezt. Miért pont én? Miért pont most, hogy boldog vagyok? Mit csináltam, hogy ezt kaptam? Taylor! Mocskos büdös kurva. Soha többé nem akarom látni. Senkit sem akarok látni. Eldöntöttem. én innen ki nem megyek és felhívom Black Drug-ot. Vagyis az apám.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése