2015. július 13., hétfő

34.rész

"- Ne már! - ordították.
- Akkor legalább olyan ruhát vegyetek fel amit könnyű lesz levenni.
- Azt várhatod, édes. - mondtam Andy-nek - Egy fekete farmernadrágot 5 övvel, egy pólót, egy pulóvert és egy bőrkabit fogok felvenni. 
- Nem. Ha ezeket még szeretnéd egészben látni akkor nem ezeket veszed fel. - figyelmeztetett.
- El kell küldenem egy üzenetet. - és visszamentem az ágyhoz."
Megírtam Lucy-nak az üzit, elővettem a gépem és kapcsoltam rajta zenét. Feltekertem maxra és befutottam a fürdőbe, de elfelejtettem hozni a cuccokat úgyhogy vissza kimentem és előszedtem a mai szettem. Gyorsan visszamentem és leöltöztem, aztán beálltam a zuhany alá és folyattam magamra a vizet. Furcsa módon most Andy nem jött utánam. Na, mindegy. Felvettem egy fekete, vállánál szakadt pulóvert, aminek az ujját feltűrtem és vettem még fel egy fekete rövidnadrágot. A hajamat felkötöttem és raktam fel egy enyhe sminket. Kimentem és a srácok nevettek. Olyan jó volt látni, hogy mosolyognak. Rájuk hagytam és levágtam magam az ágyra. Elkezdtem nézelődni Facebook-on és Twitter-en. Elég sok gratulációt kaptam, de van aki mindennek elhordott.


Anna! Te olyan kurva vagy hogy az már fáj! Menj a pokolba! Andy jobbat érdemel nálad! Te mocskos ribanc! Azt se érdemelnéd meg, hogy élj! - ezt írta egy csaj Twitter-en.
Van akinek jó az ízlése, de van akinek nem. Neked nincs ízlésed. - Lucy írta hozzá. Ezt retweeltelem. Imádlak csajos. Tovább néztem és megakadt a szemem egy tweeten.

Tudom a te kis titkod. Elég sokan tudjuk. A múlt az fáj és vissza-vissza tér. A jelen és a jövő a fontos. Ne élj a múltban. Ami megtörtént, az megtörtént nem lehet változtatni rajta. Remélem ez a két kép ismerős.
( Csak erős idegzetűeknek  http://m.cdn.blog.hu/ho/hogyvolt/image/Bones/Season%202/2x02/Bones%202x02%2001.jpg
http://m.cdn.blog.hu/ho/hogyvolt/image/Bones/Season%203/3x03/Bones%203x03%2001.jpg )
( Amúgy csak holttestek, de nagyon rossz állapotban vannak)

El kellet futnom a mosdóig és hányni. Hogy lehet valaki ennyire undorító? Trappolást hallottam. Becsaptam az ajtót és nekidőltem.
- Anna! Engedj be! - püfölte az ajtót Andy.
- Nem! - ordítottam vissza.
- Akkor legalább engem. - mondta nyugodtan Alice. Arrébb mentem és a falnak dőltem neki. Megpróbáltam felállni. Először majdnem visszaestem, de szerencsére ott volt mellettem a mosdókagyló. Másodszorra sikerült, de ha nem fogtam volna valamit felestem volna. Az ajtón mindenki bejött. Kimostam a számat először vízzel, majd egy kis szájvízzel. Belenéztem a tükörbe és falfehér voltam. Pedig most egy kicsit le vagyok barnulva. Megint majdnem visszaestem, de elkapott a szerelmem. Felkapott és lefektetett az ágyra.
- Köszi. - mondtam neki, egy halvány mosoly kíséretében.
- Mi történt? - kérdezte Ella. Megmutattam nekik a telefonon a képeket. Al is elfutott a WC-re. Ash utána ment. Vöröske is tudja, hogy ez milyen kép. Még régebben volt egy haverunk aki meghalt és egy erdőben találták meg. Holtan. A többiek is falfehérek lettek és le kellett ülniük. A Fekete Hercegem ledobta magát mellém és átkarolt. Ashley-ék kijöttek hófehéren. Elfelejtettem nekik mondani, hogy csak akkor nézzék meg, ha bírják a holttestek látványát. Megfájdult a fejem. Szerintem ez is extrém úgyhogy inkább nem mutatom meg Kellin-nek. Egy nagyot sóhajtottam és felálltam, de elvesztettem az egyensúlyomat, így ügyesen ráestem az énekesemre.
- Vigyázz, csajszikám. - mondta és megfordult. Most velem szemben van. Megsimogatta az arcom - Miért akartál elmenni?
- Fájdalomcsillapítóért, mert szétrobban a fejem. - megfogta a homlokom.
- Nem meleg a fejed. Feküdj le, majd én hozom. - legurított magáról és elment. Pár másodperc múlva egy pohár vízzel és a pirulával tért vissza. Lenyomta a torkomon a gyógyszert és megittam a vizet. Visszaadtam a poharat és Andy kivitte, azután visszajött.
- Amúgy Kellin hagyott neked is egy levelet. - és rámutattam a bőröndjeimre. Elvette a papírt és leült mellém. Elkezdett simogatni és közben olvasott. De jó nekem. Most úgy érzem magam, mint egy kisgyerek. Mikor már az arcomat simogatta megharaptam a kezét. Nem reagált. Felültem és elkezdtem csókolgatni a nyakát, feltűrtem a pólóját és elkezdtem a hátával is ugyanezt csinálni. Ne, erre meg felfigyelt. Ledöntött az ágyra, elkezdett csókolgatni és felfedezőutat indított a testemen. Mindenki ledobott minket valamivel. A Bukott Angyalom morgott egyet és letelepedett mellém.
- Unatkozom. - jelentette ki. Elővettem a laptopom és elindítottam rajta egy Andy Biersack Funny Moments-et. Mindenki idefutott és elkezdtük nézni. A végére nagyon nevettünk. Elindítottam még egyet, de ennél már a földön fetrengtünk. A szerelmem csak megsértődötten durcizott. Akkor, hogy örüljön elindítottam egy koncert felvételt amin Kellin furcsa mozdulatait néztük és én, mint testvére leutánoztam. Rajtam röhögtek, de ennek a végén mát a földön fetrengtek. Aztán még egyet és még egyet. Közben kommentáltam, hogy mit csinálok, de az If You Can't Hang-nél parodizáltam a dalt. Már amikor legalább a 10-dik felvételt kellett parodizálnom, valami lett, mert hirtelen bekattantunk. Nem tudtunk egy helybe lenni és ordított a zene Vöröskével egymásnak macskabajszot meg mit csináltunk.















A többiek is hozták a formájukat.
És közben elkezdi dalnak a refrénjét.

















Beraktam nekik egy Justin Bieber számot. Örültek neki. Nekem be volt dugva a fülem és BMTH szólt a fülesen. Mikor a fülesembe már nem szólt zene kihúztam a fülemből és megláttam mindenkit a földön. Szegények.
- Ezért most megfizetsz. - mondta Al. Elkezdett kotorászni az egyik bőröndömben. Csak nem azt akarja!
- Al! Ha AZT csinálod akkor kinyírlak! Ne csináld! - ameddig kotorászott a barátnőm előrementem David-hez.
- Kik jönnek mögöttünk? - kérdeztem.
- Asszem' a BMTH. - kimondta és már futottam is vissza.
- ALICIA DIAMOND! Ha most nem rakod le azt a melltartót vagy elevenen megnyúzlak!
- Kik jönnek mögöttünk? - kérdezte.
- Nem mondom meg.
- Akkor megszellőztetem egy kicsit a melltartódat.
- Ne!
- Akkor kik?
- A Bring Me The Horizon.
- Akkor ez jó móka lesz. - és elvette Ash egyik alsóját. Ez a pasas az alsóit az ágyon tartja. A tisztát. Kilengette az ablakon a ruhadarabot. Ordított Oliver-éknek, de nem hiszem hogy hallották. Körbenéztem, de nem találtam a melltartóm. Na, ne! Ne hogy! Kinéztem és tényleg. Ash boxere csak elterelés volt. És felfigyeltek rá a srácok. Jordan és Matt elkezdtek beszélni a barátnőmhöz, de nem sokat értett. Nem szólt vissza csak élvezte tovább a pillanatot. Nem figyelt és gyorsan kikaptam a kezéből a szegecses melltartóm. Az egyik kedvencemet kellett! Szerintem is!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett, de nem voltak egy kicsit más holttestek? Bírom ezeket de..... Áhh majd holnap nyitom meg a suliban hogy a többiek is lássák *ördögi mosoly*

    VálaszTörlés