2015. július 14., kedd

35.rész

"- Akkor ez jó móka lesz. - és elvette Ash egyik alsóját. Ez a pasas az alsóit az ágyon tartja. A tisztát. Kilengette az ablakon a ruhadarabot. Ordított Oliver-éknek, de nem hiszem hogy hallották. Körbenéztem, de nem találtam a melltartóm. Na, ne! Ne hogy! Kinéztem és tényleg. Ash boxere csak elterelés volt. És felfigyeltek rá a srácok. Jordan és Matt elkezdtek beszélni a barátnőmhöz, de nem sokat értett. Nem szólt vissza csak élvezte tovább a pillanatot. Nem figyelt és gyorsan kikaptam a kezéből a szegecses melltartóm. Az egyik kedvencemet kellett! Szerintem is!"
Jött valakinek egy üzenete. A srácok elmentek kiinni a hűtőt és a szekrényt. Ella és Sammi beszélgetnek, Alice hozzájuk csapódik. Körbenézek, hogy hol van a telefon. Az ágyunkon találtam rá és a kijelzőn az Oli név villogott.
- Édes! Oliver hív! - ordítottam, de hiába. Nem jött. Kimentem és ott itta a Corona-t.
- Andrew Dennis Biersack. Itt ordibálok, hogy hívnak. - védekezően felemelte a kezét. Én odaadtam a mobilt és beleültem az ölébe, elvette a sört és elkezdtem iszogatni. Csak ennyit hallottam, hogy Csá, haver....  Aha.... Igen...  Tudom... Nem... Mert...  Akkor majd bemutatom....  Nyugi. Nem lesz semmi ilyen....  Bocs. Majd bepótoljuk.... Ok. Csá. és elemelte a telefont a fülétől.
- Mizu? - kérdeztem.
- Az ablakon kilógó melltartódról kérdezgetett. Azt mondta, hogy még az utána lévő buszban Kellin-ék is nézték. - rácsaptam egyet a homlokomra - Nekem miért nem veszed fel azt?
- Mert.  - megcsörrent az én telefonom. Elővettem a zsebemből és megnéztem, hogy ki az. A bátyám. Megnyomtam a zöld gombot.
-ANNABELLA ROSE QUINN! Mi a frász volt az az előbb?! - olyan hangosan mondta, hogy el kellett emelni a telót a fülemtől. Kihangosítottam.
-Mi? Mi volt? - próbáltam egy kicsit húzni az idő. Mindjárt odaérünk.
-Miért lógott ki a melltartód az ablakon?
-Az enyém? Nem tudom. Én aludtam. Nem rég keltem fel.
-Ezt meséld be mögöttünk Maria-nak. Még ő is látta, hogy te kidugod a fejed az ablakon.
-Oké. Oké. Nyugi. Amúgy hogy vagyunk?
-New Years Day, Motionless In White, The Pretty Reckless, Ti, BMTH, Mi, In This Moment, Pierce The Veil, Ronnie-ék, Escape The Fate, Drama Club, Snow White's Poison Bite, Juliet Simms, Bebe Rexha, Macy Kate és néhány komédiás akiknek nem tudom a nevét.
-Oké. Andy! Ne! Menj a közeléből! Gyere vissza! Nekem most mennem kell. Szia. - és gyorsan leraktam.
- Ez vicces volt. - nevet alattam Andy.
- Hahaha... Szerintem is.
- Mit képzeltél? Mit csinálok? - kérdezte és átkarolta a derekamat.
- Nem tudom. Például azt amit egyszer már eljátszottál? Elfutottál a fehérneműmmel. - és megérkeztünk. Ez az! Hello Las Vegas! Megállt a busz, egyből kifutottunk és elkezdtünk ordibálni egy dalt. Mi valamit biztos, hogy szívtunk vagy nem tudom. Ez a szám nem is illik ide. Amikor elment előttünk egy rock banda előttünk és annál a résznél jártunk, hogy
Hey now, you're an All Star, get your game on, go play
Hey now, you're a Rock Star, get the show on, get paid,
Na, akkor mutogattunk is. Ha jól tudom akkor háromszor volt ez a rész. Először a PTV-re mutattunk, utána ETF-re és végül az Emarosa-ra. Ők voltak a legközelebb. De gyerekek. Azokat az arcokat látni kellett volna. Elég sokan néztek hülyének, de ez nem foglalkoztatott minket. Meghallottam egy Beartooth számot.
- Menjünk Beartooth-ra! - visítottam és ugráltam.
- Oké. - mondták egyszerre. Visszafutottunk és felkaptunk valamit a lábunkra, én még gyorsan odafutottam a fekete Hercegemhez.
- Megyünk Beartooth-ra. Majd jövünk. - megcsókoltam és már mentem volna, de visszahúzott.
- Várj! David hozzad! - ordította.
- Máris. - és már jött is 5 db VIP kártyával a kezében. Odaadta nekem.
- Gyere már te Beartotth buzi! - ordította Vöröske.
- Megyek már! Megyek! - még gyorsan megcsókoltam az énekesem és már mentem is. Odaadtam a többieknek a kártyákat és már futottunk is. A Body Bag-re értünk oda. Középre törtünk és elkezdtünk táncolni és kornyikálni. A zsebembe elkezdett rezegni a telóm. Maria
-Helló
- Szia csajszi. A gitárosunknak eltört az egyik ujja és így nem tud koncertezni. Helyette pengetnéd a húrokat?
- Persze. Máris megyek. - és bontottam a vonalat.
- Lányok! Megyek Maria-hoz! Gyertek! - ordítottam túl a zenét. Bólintottak és elvergődtünk a színpadhoz. Megmutatták, hogy melyik számokat fogják előadni. Nagyából tudom. Travis helyére beálltam és elkezdtük. Jöttek szép sorjában a dalok és egyiket sem tévesztettem el. A Big Bad Wolf-al kezdtük, aztán Blood, Whore, Adrenalize, Sick Like Me, Sex Metal Barbie, Dirty Pretty, Black Widow, Bones, The Fighter, Out of Hell, Into The Darkness, Sexual Hallucination, Gravity, Bloody Creature Poster Girl és végül Remember. Végeztünk. Fáj a karom. Mindjárt leszakad. De jó volt gitározni. Benyomtam 2 Monster-t és úgy felpörögtem, hogy lelőni se tudnának. Nekem tényleg elment az eszem. Elmentünk Motionless In White koncertre. Nekem teljesen elment az a maradék eszem is. Oké. Nekem kell a kabátja. Egész végig a kabáton volt a szemem. Még a végén félreérti és
azt hiszi, hogy őt nézem. Nem nem. Ő egy erőszakos állat. De a zenéje az jó. Ez maradjon köztünk. Utána elmentünk még egy ChrisB-re és utána mentünk vissza Andy-ékhez. Mindjárt kezdenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése