2015. július 19., vasárnap

39.rész

"- Jó napot, Cornelia vagyok. - jött be egy harmincas éveiben járó nő.
- Üdvözlöm, Cornelia. Én Valery vagyok és ők itt a koszorúslányaim.
- Jó napot. - mondtuk. Leült elénk.
- Kivel kezdjem? - kérdezte.
- A menyasszonnyal. - mondtuk egyszerre. Megcsinálta Valery-nek. Utána jött Lu, Al, Sam, El és végül én. Délután 6-ra lettünk kész. Visszamentünk a szobánkba. Nem tudta senki se kinyitni az ajtót, mert a srácoknál vannak a kulcsok. Berontottunk a szobába, mert már nagyon fáradtak voltunk és szerettünk volna aludni. A Fekete Hercegem nyakába ugrottam.
- Édesem, add ide a kulcsot. - mondtam fáradtan.
- Nem. Már én is menni akartam. Menjünk együtt. - a hátán átvitt a szobánkba. Lerakott az ágyra."
- Ki vagyok.
- Látom. Engedek vizet.
- Oké. - és bement a fürdőbe. Felálltam és előszedtem a pizsim, ami a fehérneműből és egy bő pólóból áll. Visszafeküdtem.
- Mi az a lábadon? - kérdezte kitágult szemekkel.
- Semmi.
- Ha semmi lenne, akkor nem lenne befáslizva.
- Majd meglátod.
- Egyet mondj meg. Ugye az nem seb?!
- Mondom, majd meglátod. - ez lehet, hogy rá fogja nyomni a bélyeget az estére, de nem baj. Máskor is lesz majd ilyen. Sóhajtottam egy nagyot.
- Nem seb. Nyugi.
- Csak ennyit akartam tudni. - és mosolyogva felkapott és bevitt a fürdőszobába - Mindjárt jövök. - mondta és kacsintott egyet. Kiment, én pedig elkezdtem öltözni. Beszálltam a kádba. Pár pillanat múlva a szerelmem is beült mellém, egy pezsgő társaságában. Felbontotta és poharakba öntötte. Az egyiket ideadta és elkezdtünk iszogatni.
- Elmondod végre, hogy mi ez a lábadon?! - és elkezdte simogatni a bokám.
- Majd meglátod, ha nem lesz rajta a fásli. Nyugi nem történt semmi. - én az arcát simogattam meg - Nem mentem sehova egyedül. Mindig együtt mentünk. Mi elválaszthatatlanok lettünk. - mosolyogva kiszálltunk és magunk köré tekertünk egy törülközőt.
- Ugye tudod, hogy nem muszáj felöltöznöd, mert ami rajtad lesz az úgyse lesz ott reggel. - mondta kaján vigyorral az arcán. Elkezdtem csóválni a fejem és bezárkóztam a fürdőszobába. Elintéztem a női dolgaimat (gondolom nem kell részleteznem) és kimentem. Körülnéztem, de nem találtam sehol a Bukott Angyalom.
- Andy. Nagyon vicces vagy, gyere elő. Tudom, hogy itt vagy és nem tudsz megijeszteni.
- Tényleg? - suttogta a nyakamba.
- Tényleg. - megfordultam és elkezdtünk vadul csókolózni. Andy egy szál alsóban volt. Azt is letéptem róla, szó szerint. Morgott egyet és lefektetett az ágyra.

~ + 18 ~

Ő volt felül én pedig alul. Elkezdett öltöztetni. Igaza volt. Nem kellett volna felvennem semmit. A melltartóm pántjánál elidőzött.
- A francba már. - morgott a csókunk közben. Nevettem egyet és segítettem neki. Mikor mindketten meztelenek voltunk áttért a nyakamra. Csókokkal lepte el. Elkezdtem a férfiasságát markolászni, erre felmorgott és a mellemet fogdosta. Érzéki nyögések hagyták el a számat. A testem mind egyes szegletét ellepte csókokkal az édesem. Felülkerekedtem rajta és én is elkezdtem csókolgatni a testét és tovább markolásztam lent. Egy idő után meguntam a magaslati levegőt és hagytam magam. Megint Andy lett fent. Néha-néha felnézett és olyan vággyal teli volt a szeme. Mikor már csak engem nézett rámosolyogtam.
- Szeretlek. - suttogtam.
- Én is szeretlek. - és felülkerekedtem rajta. Megint. Elege lett és magára húzott. (Ez lehet, hogy furán hangzott) Mozgott bennem és egy idő után gyorsabbra vette a tempót. Egyszer csak abbahagyta és lefeküdt mellém. Mosolyogva elaludt mellettem. Megsimogattam az arcát, magunkra húztam a pokrócot. Hozzábújtam és én is elaludtam.

~ +18 vége ~

Anna
Reggel arra kelek, hogy valaki dörömböl az ajtón. Morgott egyet mellettem Andy.
- Kinyitom. - suttogtam. Felkaptam a szerelmem pólóját, kapcsoltam be zenét és kinyitottam az ajtót. A srácok álltak az ajtóban.
- Mi az? - kérdeztem álmosan. A lányok ördögien mosolyogtak - Gyertek be. Ne! Várjatok. Andy felöltöztél végre! - ordítottam. Egy morgással ajándékozott meg. Sóhajtottam egyet. - Gyertek be, de én feküdni fogok. Az utolsó zárja be az ajtót. - mondtam, befutottam és eldobtam magam az ágyra. Magához húzott az édesem és megcsókolt.
- Amúgy, csak megsúgom itt vannak a srácok. . suttogtam. Felkapta a fejét és körbenézett. Olyan cuki kócos haja van.
- Hosszú volt az éjszaka, haver? - kérdezte Ash.
- Igen. - válaszolt a Fekete  Hercegem egy mosollyal az arcán. A lányok behúztak a fürdőbe.
- Mi az? - kérdeztem, amikor körül álltak.
- Csináltátok? - kérdezte Al.
Alice
- Igen. - elkezdtek sikoltozni és ugrálni.
- Előtte ugye vettél be fogamzásgátlót? - kérdezte Ella.
- Igen. - és tovább sikoltozott a többiekkel együtt. Én visszalopakodtam az ágyhoz és lefeküdtem.
- Tűnés, mert fáradt vagyok. - mondtam a srácoknak, mert körbeülték Andy-t. Nevetve adtak nekem helyet. Ash és Andy közt voltam. A Fekete Hercegem ölébe hajtottam a fejem. Valakinek elkezdett morogni a hasa.
- Ki éhes? - kérdeztem.
- Én. - mondták a srácok. Sóhajtottam egyet.
- Felöltözök és menjünk le reggelizni, mert itt a hűtőben nincs semmi. - felálltam a táskámból kikaptam a ruhát amit ma fel akarok venni és bezárkóztam a fürdőbe. A lányok még mindig itt voltak. Gyorsan felkaptam a ruhát és sminkeltem.
- Megyünk enni, mert a srácok éhesek. - jelentettem ki. Bólintottak és kimentünk.
Ella
- Indulhatunk? - kérdezte Ash. Bólintottunk és indultunk. Lementünk az étkezőbe és leültünk 2 asztalhoz. Igaz, négyes asztalok voltak ott, de elloptunk egy-egy széket a mellettünk lévő asztaltól. Megnéztem a lányok ruháját. Ella-nak és Lucy-nak hasonló. Sammi-é, olyan Sammi-s. Tükörtojást, bacon-el rendeltünk. Lucy, Ella és Ash teát; mi pedig narancslevet. Megettük.
- Mindjárt kezdődik. Most van 10 óra, akkor 3 óra múlva. Lányok, fél 12-re ott kell lennünk, mert nekünk kell segíteni a menyasszonynak elkészülni. A srácoknak elég, fél egyre. - tájékoztatott minket Lu.
- Oké. De addig mit csináljunk? - kérdezte El.
- Megmutatnád végre, hogy mi van a lábaddal?4 - suttogta Andy.
- Gyere. - és felmentünk a szobánkba. Leszedtem a fáslit.
- AB, mint Andy Biersack - magyaráztam. A szerelmem megölelt.
- Imádlak, édesem. - mondta a hajamba.
Lucy
- Én is. - mondtam - Ezt már este is megbeszéltük. - mondtam mosolyogva.
- Meg, de akkor nem tudtam mi ez a lábadon. Most megint beléd szerettem. - elkezdte énekelni az Rebel Love Song refrénjét.

So take your hand in mine
It's ours tonight
This is a rebel love song

Hearts will sacrifice
It's do or die
This is a rebel love song

- De édesek. - hallottam meg Al hangját.
- Köszi. Tudjuk. - mondtam - Nektek mindig hallgatózni kell? Ki tudja, hogy este se csinálták ugyanezt?!
- Nem kellett hallgatózni, mert a nyögéseket hallottuk. - jelentette ki Vöröske2.
- Mi is hallottunk mindent. - mondtam.
- Max. magadat. - mondta El.
Sammi
- Anna ne kezd megint. - mondta Sam.
- Akkor Allan kezdte nem én. Ő törpézett le. - mondtam durcásan.
- Aha. - és megcsörrent a telóm. Üzenetem jött.

Látom jól elvagy. Most hagylak egy kicsit szórakozni. De ezután ne várj sok jóra. Amúgy a tetoválásod édes. 
Black Drug

- Mi az, szerelmem? - kérdezte Andy.
- Semmi. Kellin-től kaptam egy üzenetet.
- Aha. Ezen kell úgy elfehéredni. - Piroskának nem tudok hazudni.
- Megakar ölni, mert elfelejtettem elmenni tegnap az ügyvédhez. Anya végrendeletét akkor nyitották ki.
- Mi az, Anna? Nekünk nem tudsz hazudni. - baszd meg Jake. Nem akarok nektek hazudni, csak nem mondom el az igazságot. Az teljesen más.
- Mondom, hogy Kellin írt.
- Akkor mutasd meg. - na ebből nem fog semmi jó kisülni.
- Na, jó. Black Drug írt.
- Mit írt? - kérdezte ijedt arccal Vöröske2.
- Idézem: Látom jól elvagy. Most hagylak egy kicsit szórakozni. De ezután ne várj sok jóra. Amúgy a tetoválásod édes.
- Megölöm. - idegeskedett Andy.
- Lányok, gyertek velem. - mondtam és kimentem az ajtón - Mindjárt jövünk. - mondtam és elkezdtem húzni Vöröskét és neki a második verzióját.
- Hová megyünk, Anna? - kérdezte Alice.
- Anna, hallod?! Anna?! - mondta Sammi. Megálltak, így én is megálltam.
- Nyugi. Nem lesz semmi baj. - nyugtatgatott Al.
- Én nyugodt vagyok. Nem félek. - mondtam.
- Aha. Azért fogsz mindjárt összeesni. - lenéztem a lábaimra és remegtek.
- Nem tudom, hogy miért remegnek. Én nem félek. Itt vagytok nekem ti. Nincs mitől félnem.
- Akkor most megmondanád, hogy hová megyünk?! - mondta Ella.
- Egy új telefont venni. - mondtam. Elmentünk egy közeli bolthoz és vettünk nekem új telefont. Visszamentünk és azt vettük észre, hogy menni kellene megcsinálni Valery-t. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése