2015. július 7., kedd

29.rész

"- Nyugi. Nem lesz semmi bajom. Már a srácok is tudnak róla, úgyhogy nincs semmi baj! Igaz?! - ordítottam.
- Igen! - nyitották ki az ajtót.
- Andy! Haver! Nyugi. Nem lesz semmi baja, Madárkának. Itt vagyunk mind és a csajokkal szét se lehet választani őket. - mondta Ash.
- Hidd el. Igaza van. Alice tánc közben egész végig azon aggódott, hogy mi van Anna-val. - mondta Chris.
- Nem csak Al. - mondta Jinxx.
- Jaja. - mondta Jake."
A lányok oldalba bökték az idiótákat és Andy elmosolyodott. Adtam neki egy csókot.
- Na, látod. Én ezt a mosolygós Andy-t szeretem. - suttogtam a fülébe. Elkezdte csókolgatni a nyakam (megint).
- Srácok! Ne itt. - nyavalygott Ash.
- Ha nem tetszik ne nézz ide. Van másik szoba is. - mondtam.
- Tényleg? - kérdezte és már ment is a szobakeresésre,de szegény Em-et is maga után húzta.
- Oké. Mi hagyunk titeket. Jó szórakozást. - mondta El egy kacsintás kíséretében.
- Ash most tényleg ennyire hülye vagy csak teteti? - kérdeztem.
- Ennyire hülye. - bólogatott. Egymásra néztünk és 1 perc se kellett, de már elnevettük magunkat.
- Édesem, elmehetnél egy fogkrém reklámba. - simogattam meg az arcát. Rekord lassúsággal leesett neki, hogy róla van szó.
Először ilyen nagy komoly fej, utána leesett hogy róla van szó, aztán eljutott az agyáig amit mondtam neki és egy olyan mosoly ami örökre bennem marad. Egy hangos nyögést hallottam. Gondolom Ash megtalálta a számukra tökéletes szobát. Jött egy üzenetem. Gondolom Lucy írt. Előkotortam Andy farzsebéből a telóm és megnéztem, hogy mit írt.

Szóval akkor jön 5 koszorúslány és 5 vendég. Anya azt mondta, hogy oké és lefoglalt 5 hotelszobát nektek. Most Salt Lake City-ben vagyunk, de nem itt lesz megtartva az esküvő. Az Dallas-ban lesz 11-én. A koszorúslány ruhákat ti választjátok, majd az SMS végén ott lesznek a képek és küldd el a csajok méreteit és a ruha választást
Pusszancs

De cuki. Még pusszancs. 
- A csajod írt? - kérdezte a drágám.
- Te komolyan elhitted, hogy a csajom? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Nem. De akkor is így fogom hívni. - vállat rántott. Oké. Nekem mostanában minden fura.
- Amúgy igen. A csajom írt. Elküldte az infókat. - mondtam.
- Srácok! Gyertek táncolni! - jött be ordibálva egy részeg Chris. 
- Chris. Ha még egyszer elszöksz megöllek. - mondta idegesen Al. Szegény csaj.
- CC. Ha megyünk táncolni, akkor nem iszol többet? - kérdeztem.
- Nem iszom. Eskü. - mondta szomorúan. 
- Szívem. Menjünk. - lökdöstem, hogy álljon fel rólam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése