2015. július 9., csütörtök

30.rész

"- A csajod írt? - kérdezte a drágám.
- Te komolyan elhitted, hogy a csajom? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Nem. De akkor is így fogom hívni. - vállat rántott. Oké. Nekem mostanában minden fura.
- Amúgy igen. A csajom írt. Elküldte az infókat. - mondtam.
- Srácok! Gyertek táncolni! - jött be ordibálva egy részeg Chris. 
- Chris. Ha még egyszer elszöksz megöllek. - mondta idegesen Al. Szegény csaj.
- CC. Ha megyünk táncolni, akkor nem iszol többet? - kérdeztem.
- Nem iszom. Eskü. - mondta szomorúan. 
- Szívem. Menjünk. - lökdöstem, hogy álljon fel rólam."
- Oké. Oké. - mondta és leszállt rólam. Megcsókoltam.
- Andy. Ellopom a csajod te addig vigyázz erre a részeg disznóra. - mutogatott Al. A szerelmem válaszát meg se várva húzott a tömegbe. Az italoshoz mentünk először, ahol megláttuk a többieket.
- Anna! - ordították.
- Szasztok! - pacsiztam le velük.
- Tolj be valamit és menjünk táncolni. - mondta Sam. Betoltam egy pohár Bloody Mary-t és elmentünk, mi csajok, táncolni. Pár pasassal is táncoltunk, de hamar meguntuk őket és elmentünk. Mindenki kezébe akadt valami pia. Az enyémbe és Em-ébe Jack Daniel's, a többiekébe Jim Beam. Meghúztuk a tartalmát. Lekerült rólunk a magassarkú, hogy könnyeben tudjunk táncolni. Emily és Ella elkezdtek flörtölni. Gyorsan odamentem és lepattintottam a fiúkat.
- Hééé! Ezt most miért kellett? - durcizott Em.
- Eszedbe juttatom, hogy neked van egy pasid, aki nagyon szeret és soha nem csalna meg. Ez neked is szól Ella. - mutattam a másik barnaságra is.
- Buli - elhúzta az i-t - van! A fejemet ráteszem, hogy ő is flörtöl. - mondta Em.
- Aha. Kivel flörtöl? A bárpulttal vagy mi a rák az?! - mutattam az egyedül iszogató Ash-re.
- Fél percet se adok neki egyből becserkészik egy csajt. 
- Ha ennyire bízol benne akkor minek jöttél össze vele! Ash igenis szeret téged és soha nem csalna meg! Én régebb óta ismerem, mint te! Mi történt veled Em?! Eddig mindig emberszerető rocker csajszi voltál, aki sose csalná meg a paliját, de most... rád se ismerek! - ordítottam le.
- Az élet megváltoztatott. Nem mindenkinek van olyan fényűző élete, mint neked! Nem mindenkinek sztár a testvére és a pasija! - ordított vissza. Felpofoztam.
- Ha azt hiszed, hogy nekem könnyű életem volt, akkor egyáltalán nem ismersz. Kérdezz meg bárkit, hogy milyen volt nekem! - mondtam könnyezve. Átvágtattam a tömegen és elmentem a furgonhoz. Eszembe jutott, hogy nem nálam van a kulcs. Se a telefonom, se a pénzem nincs nálam akkor nem tudok taxi-t hívni. Elindultam vissza a turnébuszokhoz gyalog. Este, a sötétben, egyedül a (most) elhagyatott utcán.  Nem szeretek így egyedül menni, mert eszembe jutnak a régi emlékek. Most már lassan a könnyeimtől se láttam. Egy anyagot éreztem az orromon. Elkezdtem kapálózni, rugdosni. Mindent kipróbáltam, de egy idő után elvesztettem az eszméletemet.

~ Ash szemszöge ~

Ott iszogattam egyedül a bárpult szerűségnél. Kiabálást hallottam a 'táncparkett' felől. Nem foglalkoztam annyira vele. Inkább iszogattam tovább. Anna hangját hallottam és egy csattanást. Odafordultam és a meglepődött Emily-t  láttam és egy könnyezve elfutó Madárkát. Odafutottam Em-hez.
- Mi történt? - kérdeztem meg tőle.
- Veszekedtünk, utána felpofozott és most elfutott. - mondta unottan.
- Mondtuk, hogy soha nem fogjuk egyedül hagyni Anna-t, de erre te elüldözöd magad mellől! - ordítottam le. Elővettem a telefonom és tárcsáztam Andy-t. Pár csöngés után felvette.
- Mizu, Ash? - kérdezte. Gondolom valahol a backstage-ben lehet, mert nem hallom annyira a zenét.
- Anna elment. Elfutott. - mondtam kétségbeesetten.
- Mi az, hogy elfutott?! - kérdezte idegesen.
- Emily-vel összeveszett és elment. Most próbálok utána menni, de túl nagy a tömeg. - és tényleg mentem utána. Még akkor kezdtem el menni amikor tárcsáztam a haverom.
- Merre ment?
- A kijárat felé.
- Oké. Megyek én is. Pár perc és ott vagyok. - és ezzel letette. Min veszhettek ennyire össze? Anna nem az a típus aki olyan hamar megsértődik vagy ideges lesz. Kivéve ha Andy-ről van szó. Szegényeket mindig akkor zavarjuk meg amikor csinálni akarják. Odaértem nagy nehezen, de nem láttam. Valamerre biztos elfutott. Andy is odaért pár másodperccel később.
- Merre mehetett? - kérdeztem.
- Biztos vissza a Warped helyszínére. Menjünk arra. - mutatta az utat. Nem kellett sokat mennünk, mert épp Madárkát rakták be egy kocsiba. Felismertem a ruhájáról. Elkezdtünk arra futni, de a pasas gyorsan bedobta a testet a kocsiba és már el is hajtott.
- Francba! Utána kell mennünk. - mondta a haverom idegesen.
- Gyorsan hajt és egy kocsit így se, úgy se érnél utol. 
- Hívjuk a srácokat. - mondta és már vette elő a telefont.
- Oké. Én hívom Jinxx-t, CC-t, Sammi-t és Ella-t te pedig a többieket. - és már tárcsázta is a számot. Nem tudom kivel beszélgetett, de nagyon siettette azt a valakit. Én is elkezdtem hívogatni a srácokat. Sammi nagyon ideges volt és azt mondta, hogy hajon fogva hozza majd Emily-t.  Visszamentünk a buszhoz és összehívtuk a nagy csapatot. 

~ Emily szemszöge ~

Még régebben rossz társaságba keveredtem. Azt is mi/ki miatt?! Nem más, mint a volt pasim miatt. Blake Badrick egy álnok faszszopó. Utálom. Az a rossz társaság nem más volt, mint egy maffia. Blake egy maffiába tartozik aminek az a neve, hogy Black Dogs (magyarul Fekete Kutyák). Fura egy név, de ez nem érdekel. Már az elején kiakartam lépni, de csak akkor lehet ha meghalsz. Én nem meghalni akarok hanem kijutni ebből a rákból. Mindig mindenkinek ugyanazt a fedősztorit mondom, hogy miért lakok egyedül meg ilyenek. A szüleim elküldtek otthonról és egy ideig az utcán éltem. Blake ezt megtudta és vett nekem egy házat, de vissza kell adnom a pénz 2x. Azt mondta, hogy azért a kétszeresét, mert volt olyan kedves és vett nekem + az ára. Mondhatom nagyon jó. Blake bosszút akar állni Anna-n. Azt, hogy miért azt nem mondta el. Ha neki nehéz volt az élete, akkor én itt haljak meg. Blake még előzetesben van, de a Főnök azt mondja, hogy akkor is bántani, kínozni kell Rose-t. Térjünk vissza a jelenbe. Szépen sorba iszogatom a piát, de egy bizoyos pohárnál már megártott egy kicsit. Elmentünk táncolni. Lekerült rólunk a cipő és úgy táncoltunk. Ella-val elmentünk pasizni. Már majdnem fölszedtem az egyiket, de persze Quinn-nek el kellett rontania a pillanatot. Jaj, mert hogy Purdy így, Purdy úgy. Ashley-t csak kihasználtam, hogy a közelébe tudjak férkőzni. Anna közelébe. 
- Ha ennyire bízol benne akkor minek jöttél össze vele! Ash igenis szeret téged és soha nem csalna meg! Én régebb óta ismerem, mint te! Mi történt veled Em?! Eddig mindig emberszerető rocker csajszi voltál, aki sose csalná meg a paliját, de most... rád se ismerek! - annyira idegesít.
- Az élet megváltoztatott. Nem mindenkinek van olyan fényűző élete, mint neked! Nem mindenkinek sztár a testvére és a pasija! - lekevert nekem egyet.
- Ha azt hiszed, hogy nekem könnyű életem volt, akkor egyáltalán nem ismersz. Kérdezz meg bárkit, hogy milyen volt nekem! - és elfutott. Oké, ez bejött. Idejött Purdy és kérdőre vont. Engem senki se vonjon kérdőre. Elmondtam neki mindent és ment Quinn után. Akkor most hívjuk Black Man-t. Pár perc és elviszi a törzshelyre a csajt. Akkor mi is induljunk el. Bepattantam a furgonomba és mentem az elhagyatott házhoz. Erről egyedül a banda tud. Odaértem és a földön feküdt eszméletlenül.
- Oké. Jó munka. Kötözd oda egy székhez, én addig átöltözöm. - hozattam Black-el cuccot. Imádlak hapsikám. A kedvenc szettemet hozta el.
- Imádlak papuskám. - öleltem meg.
- Szexi vagy. - átkarolta a derekam.
- Köszönöm. - egy csókot leheltem a szájára.
- Még mindig egy hiéna vagy. - mondta perverz mosollyal az arcán.
- Szerinted miért hívnak Hell Girl-nek? - elnevette magát - Na, de megkötözted a csajt?
- Meg. Nagyon nehéz volt. Nehezebb, mint egy disznó. - az az ördögi mosoly. >.<
- Mikor ébred már fel? - kérdeztem.
- Nem tudom. Elméletileg már fent kellene lennie.
- Ki mondta, hogy nem vagyok ébren? - kérdezte egy női hang.

~ Andy szemszöge ~

Ez nem igaz. Megígértem Anna-nak, hogy vigyázok rá, erre meg elrabolják. Összehívtuk a bandát.
- Mi a faszért nem vigyáztál rá? - kérdezte Kellin. Nem érdekelt, hogy mit dumál nekem. Most egy terven kell gondolkodni, meg azon hogy egyáltalán hova vitték.
- Kellin! Elég! Most arra kell koncentrálnunk, hogy megtaláljuk Anna-t. - most Maria is ideges. Ő nem szokott ideges lenni. Ha ideges is akkor nem ennyire. Aggódik Anna-ért. Mondjuk itt ki nem?!
- Hogyan találjuk meg? - kérdezte Sammi.
- Nincs Anna-nak vagy neked Alice egy olyan ismerősötök aki le tudná hallgatni vagy meg tudná keresni Anna mobilját? Ha megvan akkor meg tudjuk, hogy hol van. - adta az ötletet Ella.
- Anna telefonja nálam van. - lógattam előttük.
- Akkor Emily-ét. - mondta Jake.
- Miért pont az övét? Nem tudhatjuk biztosra hogy ő rabolta el. Egyáltalán honnan veszed, hogy Emily volt? - kérdezte CC.
- Van egy haverunk aki utána tud nézni. Nekem már akkor gyanús volt amikor a házában voltunk. A sminkasztal fiókjában minek tart pisztolyt?! - mondta Al és már vette is elő laptopját.
- Már nem alszik? - kérdezte Taylor.
- Nem. Alig szokott aludni. 1 héten aligha alszik 8 órát. CSS... Hívom. - vártunk pár másodpercet és egy férfi hangot hallottunk.

- AlAl... Tudod te, hogy mennyi az idő?
- Haha... Vicces vagy, Mike.
- Jó. Lebuktam.
- Nem lebuktál, hanem elég jól ismerlek.
- A francba. Amúgy mizu? Hol van AnAn? Mindig veled szokott lenni, ha hívsz.
- Ha annyira szeretnéd tudni elrabolták. Hogy megtaláljuk a segítséged kellene.
- Bármikor. Miben segíthetek.
- Egy telefonnak a tartózkodási helyét kellene megkeresni.
- Oké. Diktáld le a telefonszámot és adjál 10 percet.
- Megadom, a teló számot és kapsz 5 percet.
- Oké. Oké. - Al lediktálta a számot. Wait 5 minute.
- Na? Mi van?
- Meg van. A telefon tulajdonosa Emilia White. Egy maffiába tartozik aminek a neve Black Dogs. A banda tagok is itt vannak, de köztük van Blake is. A neve Hall Girl. Több pasival is kavar egyszerre. Blake-el, egy Black Man nevezetű férfival akinek nem tudjuk az igazi nevét és Ashley Purdy-vel. Életében több embert is megölt már. Drog csempészet, szándékos emberölés vadjával keresik. Mindig van nála fegyver. Általában késsel vagy revolverrel szokott vadászni. Az áldozatát vagy szíven döfi vagy lelövi, de úgy hogy sose hagy semmilyen nyomot maga után. Az áldozatot mindig eltünteti. És itt van a térkép, hogy hol van.
- Mutasd. - és Mike odavitte a laptopot a monitorhoz és mutatta. Még képet is.
- Ez a ház már 4 éve elhagyatott. Az előző család elköltözött onnan, mert minden éjszaka különös hangokat hallottak és amikor vendégségbe volt valamelyik családtagjuk akkor valakit megöltek. Miután elköltöztek átfésülte a terepet a rendőrség, de nem találtak semmi furcsát. Ezek után egyik család se akart odaköltözni. Ezt írják róla. Ez a hely tökéletes. Nem forgalmas és nem is mernek a közelébe menni. 
- Oké. Köszi Mike. Mi megyünk.
- Rendben, de előtte menjetek el egy haveromhoz és kérjetek tőle fegyvert. SMS-ben elküldöm a címet. Nem lakik olyan messze attól a háztól. Mondjátok majd, hogy én küldtelek titeket. Rejtsétek el, mert valamiért a rendőrök nagyon járkálnak arra. 
- Oké. Még egyszer kösz. De most már tényleg megyünk. Szia.
- Császtok. - és lerakták.
- Nekem rokonszenves ez a csávó. - mondta Vic.
- Neked mindenki rokonszenves haver. - mondta Allan. Oké. A törpe beszól a hegyomlásnak.
- Induljunk. - kaptam fel a kabátom. Hiába van nyár azért este (itt) hűvös van. Al, Maria, Taylor, a BVB és az SWS jött. A többiek figyelnek ha hívjuk őket és csinálnak valami kaját, mert biztos hogy éhesek leszünk ha visszaérünk és Anna-nak is ennie kellesz. Majd. Beugrottunk ahhoz a baráthoz. Először nem nézett minket jó szemmel, de mikor Al mondta, hogy 'Mike küldött' megenyhült.
- Minek kell fegyver? - kérdezte Monroe. Barna haja van és nem tűnik annyira kockának. A csajával Alabama-val él együtt.
- Egy barátunkat elrabolta Hell Girl és őt akarjuk megölni. A barátunkat pedig megmenteni. - válaszolta Al.
- Hell Girl? Neki van egy pasija aki mindig vele van. Akkor adok nektek pár revolvert és más fajta pisztolyt, + ilyen késeket amiket dobálni kell. Na, akkor

DAN Wesson 2.5 - ezt a kezembe nyomta - Ezzel vigyázz, mert könnyű eltéveszteni vele a célpontot.
























Smith&Wesson 586 - ezt Ash kezébe adta - Ez nehezebb, mint az előző, ezzel se lehet egy könnyen célozni, de ha nem sikerül akkor ha valakit ezzel fejbe versz, akkor egy időre kifekszik.
























A következő játékos Crosman 357GW Magnum - CC-nek adta - Ezt imádják a bérgyilkosok.












CN 160 Umarex CPS - odadta Kellin-nek - Ilyesmi van a filmekbe. Elég nagyot szól úgyhogy keress majd hangtompítót vagy vihetsz el innen is párnát.













CZ75 Tactical Sport - Maria - Ez női fegyver. Ezt is a bérgyilkosok szokták használni.














CZ75 SP-01 Tactical - Al - Ilyen nincs senkinek, mert ez egy halott FIB-os palinak készítették, de nem jutott el hozzá.










- Most már csak késeket adok. Mindenkinek lesz, de akinek van pisztolya annak csak tompa, vagyis nem lehet annyira szurkálni vele.
 Ez a kettő egy gyenge méregbe van belemártva. Nem hal meg tőle senki csak egy ideig vagy kómába lesz vagy valami ilyesmi baja lesz. Nem komoly. Ha végeztetek hozzátok vissza. Ja, még egy kis tájékoztató. Nem mindegyik töltény igazi. Van
amelyik vaktöltény. Ha jól emlékszem 3 igazi, de a többi vak. Igen.
- Oké. Köszönjük a fegyvereket és a tanácsokat. - köszönte meg Maria.
- Hell Girl gondolom neki tudjátok a vadász módszerét. De mindig összedolgozik Black Man-el. Hell ő hátulról szokott támadni, addig leköti az áldozatot Black. Nem sokan élik túl a velük való harcot. Főleg akkor nem amikor képzetlenek mennek oda. Ezekkel a fegyverekkel okosan. Csak sebzésre használjátok, ne ölésre. Látom egyeseken, hogy azzal ami a kezükben van ölni akarnak, de ne csináljátok. Melyik házba mentek amúgy?
- A szemben lévő oldalon az 5. ház. - mondta Diamond.
- Oké. Majd fedezlek titeket hátulról. - és elővett egy mesterlövészt. Remélem van neki ezekre a fegyverekre engedélye. Egyáltalán honnan szerzi ezeket?
- Menjünk már. - toporzékoltam.
- Megyünk. Köszi, Monroe. Akkor majd számítunk rád, ha szükséges. - mondta Al és már indultunk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése