2015. július 5., vasárnap

27.rész

"- Megjöttem. - énekeltem.
- Annabella Rose Quinn. Ha még egyszer így eltűnsz Isten legyen rá a tanúm, hogy megöllek. - fenyegetett meg Sam.
- Bocsika. Találkoztam az egyik régi ismerősömmel, akit a Warpeden ismertem meg. - magyarázkodtam."
- Annabella Rose Quinn. Itt van Annabella Rose Quinn?! - ordította valaki.
- Itt vagyok. - fordultam a hang irányába és az a valaki egy biztonsági őr volt.
- Leveled jött. - nyújtotta át nekem a borítékokat.
- Rendben. Köszönöm. - vettem el tőle. Leültem és jobban megnéztem a borítékokat. 
- Al. Megjött. - vinnyogtam. Velem együtt örült a vörös barátnőm is. 
- Mi jött meg? - kérdezte Andy. Nem válaszoltam, hanem felnyitottam, inkább feltéptem és elkezdtem olvasni a benne lévő lapokat.
- Sikerült! - ugráltam.
- Mi sikerült? Mi van? - értetlenkedett Ash.
- A neten elkezdtem egy tanfolyamot, amit nemrég befejeztem, már csak azt kellett megvárni, hogy elküldjék levélben, hogy átmentem vagy nem. Többet is megcsináltam. Ez a sminkes és a stylist. Mindkettőn átmentem. - ugráltam a végén. A tanfolyamokat fogalmam sincs, hogy miért kezdtem el.
- Az fasza! Király vagy kis csajszi. - ölelt meg Sam.
- Azt mondtad, hogy többet is megcsináltál. Akkor ezeken kívül még vársz valamelyikre? - kérdezte El.
- Igen. A fotósra, a fodrászra és az alap hangmérnökire. - mosolyogtam. Remélem azok is sikerülni fognak.
- De menő csajom van. - a Fekete Hercegem felvett, megpörgetett a levegőbe és utána megcsókolt.
- Áááá! Srácok megsülök! - ordította J3T.
- Akkor én mit mondhatok. - folytatta a nyavalygást Danny. Ezen nevettem egy sort.
- Mit nevetsz, törpe? - kérdezte J-Dog
- Majmokat. - válaszoltam, full komolyan. Próbáltam poker face-t vágni, ami ment is egy kicsit. 
- Mik ezek a papírok? - kérdezte Charlie Scene, miközben felvette a lapokat.
- Az az enyém. Kurva fontos úgyhogy rakd le. Szépen lassan rakd vissza az asztalra. - mentem egyre közelebb és közelebb hozzá.
- Oké. Elég rémisztő arcot vágsz úgyhogy leteszem. - rakta le az 'iratokat' az asztalra. Gyorsan felvettem az összeset és beletuszkoltam a borítékba, aztán bedobtam Vöröske2 táskájába.
- Unatkozom. - jelentette ki Jinxx.
- Menjetek szobára Sammi-vel. Van egy raktár a folyosó végén jobbra. - mondta halál komolyan Da Kurlzz.
- Vicces vagy, nagyon. - grimaszolt. Körbenéztem és szinte mindenki unatkozott. Josh és John Corona-t ittak.

Ella Em haját pakolta tele pitypanggal. 
Sammi pedig befonta Al haját.
- Na, jó. Akkor ha unatkoztok menjünk el a deszkapályára. - adtam az ötletet. Mindenkinek felcsillant a szeme. Josh-nak és John-nak nem lehet jönniük, úgyhogy ők nem is figyeltek ránk. A HU elment zuhanyozni és öltözködni. Akkor a testvérpáros és a Hollywood Undead kihúzva. A srácok, lányok beleegyeztek, de előtte átakartak öltözni, mert hogy nem akarnak ilyen ruhába gördeszkázni. Amilyen ruha van rajtuk abba lehetne, mert könnyel lehet mozogni benne. De rájuk hagytam úgyhogy elmentünk átöltözni. Em-et kiraktuk a házánál és elcsórtuk a furgont. A pályáról onnan tudok, hogy amikor ég itt laktunk akkor mindig odamentem, ha valami volt vagy egyszerűen semmi se akar a helyén lenni. Gyors átöltöztünk és felvettük Emily-t aztán indultunk is pálya felé. Mikor odaértünk nem hittem a szememnek. Régebben alig voltak itt, de most meg egy csomóan vannak. Több fiú van, mint lány. Ez alap. Pár sráctól elkértük a deszkájukat és már bele is kezdtünk. Mi csajok tudtunk deszkázni, de a srácok hogy szépen mondjam nem igazán tudnak.
Sam

Sammi & Ella
Emily
Alice
Egy csajjal össze is öltöztem. A bal oldali vagyok én. Andy összekevert minket és majdnem a másikat csókolta meg.
Emily tudja, hogy hogyan kell csinálni.

Vannak itt csajok, akik tudják, hogy mi a járás, bár az arcukból egy kicsit visszavehetnének. Mikor meglátták Andy-t és Ash-t egyből rájuk másztak.
Andy elvette egy srác bringáját és elkezdett vele menni. A haverjai is ugyanezt tették, de Jinxx majdnem eltörte, úgyhogy abbahagyták.

A deszkázás olyan, mint a biciklizés. Ha egyszer megtanulod, nem tudod elfelejteni. De még olyan, mint a drog. Ha egyszer elkezded nem tudsz leállni. De muszáj volt, mert már a srácok azt se tudták hogy mit csináljanak. 
- Mit csináljunk akkor? - kérdezte Al.
- Menjünk vissza, mert engem a deszka nem kedvel és őszintén most már én se őt. - masszírozta Ash az orrnyergét. 
- Oké. Összedobok nektek valami kaját és ha velem tartotok visszamegyek a San Fran Feszt partijára. - mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése