2015. július 23., csütörtök

43.rész

"- Mi az, édes? - kérdezte a pasija.
- Sammi-ék nagyon bebasztak. - mondta lihegve. Ijedten felálltunk és befutottunk. Megkerestük a lányokat, de nem találtuk őket. Mikor már elegem lett, odamentem a közelben lévő Henry-ékhez.
- Henry. Nem tudod, hogy hol vannak Anna-ék? - kérdeztem.
- Az előbb mentek a fürdőbe. - mutatott a szoba felé.
- Kösz. - és elkezdtünk arra futni. Benyitottunk, de amit ott láttunk felejthetetlen élmény volt. "
Alice az ablakpárkányon állva énekelt.


















Ella és Sammi nevettek.















 Anna pedig ivott és bulizott. Odamentem hozzá és leguggoltam mellé.
- Be vagy rúgva? - kérdeztem.
- Neeem. Hogy gondolhatsz ilyet rólam?
- Gyere, menjünk.
- Hova?
- Aludni.
- Oda nem megyek.
- Miért?
- Mert ma nem akarok.
- Akkor gyere táncolni. - segítettem neki felállni, de amikor elengedtem összeesett.
- Gondoltam. - mondtam, és felkaptam.
- Én visszamegyek a hotelba. - mondtam.
- Megyünk mi is. - mondták a többiek. Elindultunk.
- Szeretlek, Andy. - motyogta útközben Hercegnőm. Elmosolyodtam rajta.
- De cuki. - mondta Lucy. Az út további részében csöndben mentünk. Megérkeztünk, fellifteztünk. Bementem a szobánkba, bezártam az ajtót és elkezdett énekelni Anna.
- A fallen angel, in the dark - még ilyenkor is énekel. Ha este itt fog nekem énekelni átmegyek Ash-hez és Lucy fog itt aludni. Leraktam az ágyra. Elakartam menni, de megfogta a kezem.
- Andy, ne hagyj el. - suttogta.
- Nem hagylak el. - leguggoltam és elkezdtem simogatni az arcát. Pár perc múlva engedett a szorításon. Lebontottam az ujjait az csuklómról, elmentem lezuhanyozni. Pár perc múlva két ölelő kart éreztem a derekam körül.
- Neked nem aludni kellene? - kérdeztem.
- Nem vagyok gyerek. - suttogta.
- Nem vagy gyerek, csak részeg.
- Nem vagyok részeg. Ha az lennék énekelnék.
- Ezt is énekelted.
- Nem baj. Álmos vagyok gyere vissza mellém.
- Miért?
- Nélküled nem tudok aludni. - nevettem egyet, elzártam a csapot és felkaptam. Elmentünk az ágyhoz és lefeküdtünk. Egyből elaludt. Öleltem és néztem. Egy idő után elaludtam én is.

- Reggel -

A kávé illatára keltem és arra, hogy valaki énekel. Ez nem is éneklés.
- A fejem. - ez nem éneklés. Ez nyavalygás. Kinyitottam a szemem, de máris visszacsuktam. Kiégett a retinám. Nevetést hallottam.
- Most már kinyithatod. Eltakarom a napot. - mondta fáradtan. Megint próbálkoztam és tényleg előttem ül.
- Jó reggelt, Csipkejózsika. - mosolygott. Visszamosolyogtam, és megcsókoltam. Lefeküdt mellém.
- A fejem. - utánoztam.
- Hé! Most vettem be 3 fájdalomcsillapítót.
- Honnan van neked csillapítód?
- Lu adta. Hajnali 6-kot átcsoszogtam hozzá és a kezembe nyomott 2 dobozzal.
- És kávéd honnan van?
- Tényleg. - az éjjeli szekrényről elvett egy poharat és ideadta - Ezt Jinxx hozta, mert Sammi-nek is kellett és pont elkaptam, amikor ment le. Szegényre a frászt hoztam.
- Szerintem te így is szép vagy. - kócosan, az én ingemben és elmaszatolt sminkkel. Megcsókolt és felém kerekedett.
- A kávém. - mondtam. Kivette a kezemből és lerakta a szekrényre, aztán tovább csókolt. Én meztelen voltam ő pedig nem. Ez nem ér. Elkezdtem kigombolni az ingét, ő megharapta az alsó ajkam. Tovább csókolt és a keze egyre lejjebb csúszott és megmarkolta a férfiasságom.
- Reggeli ágytorna! - ordította valaki. Felkaptuk a fejünket és Ash-t láttam meg.
- Baszd meg, Ashley Purdy! - ordította a szerelmem.
- Kit? - kérdezett vissza.
- Menjél Lu-hoz.
- Ő most fürdik.
- Nem baj. Jó az is. Ott is lehet csinálni. - mondtam.
- Honnan veszed? - kérdezte.
- Tudom és kész, de menj ki. - mondtam egy kicsit hangosabban, mint az előbb. Még mindig ugyanabban a pózban vagyunk. Felemelte a kezét és kiment.
- Sammi! Andy leordított! - nyavalygott.
- Leszarlak! - ordította Sam.
- Szoptad. - mondták felettem.
- Azt te szoktad. - nyújtotta ki a nyelvét Purdy. Anna ledobta őt egy párnával.
- Gyere és küzdjünk meg. - elkezdte felvenni a harci állást Ashley.
- Én innen fel nem állok. - és a mellkasomra feküdt - Zárd be az ajtót és menj mást boldogítani! - engedelmeskedett.
- Hol is tartottunk. - és megnyalta a száját, é ekkor berontott mindenki.
- Ez nem igaz. - mondtuk egyszerre. Visszafeküdt a mellkasomra.
- Nem most kell baszni. - mondta Al.
- Te beszélsz? Reggel véletlenül benyitottam. - mondta a csajom. CC és Alice idekapták a fejük és rákvörösek lettek - Amúgy nem. - és elkezdett nevetni - De akkor is volt valami. - mondta ezt is nevetve.
- Miért Andy ruhája van rajtad? - kérdezte Ella.
- Mert nekem szokássommá vált. - mosolygott - Meg amúgy is kié legyen?
- A tiéd? - kérdezte El.
- Ez jó. Olyan Andy szaga van. - nevettünk egyet és megcsókoltam a szerelmem. Mindenki követte a példánkat.
- De édesek. - hallottunk meg egy hangot.
- Samantha, Bella, Merilyn, Akane, Adam, Marlyn, Marisol, Mabel, Alana! - és elkezdtek a lányok feléjük futni és megölelték egymást. Anna, azt a szürke hajú pasast ölelte.

~ Anna szemszöge ~

- Adam! - és a nyakába ugrottam.
- Mizu, csajszi? - mosolygott - Látom még mindig jó a hajad.
- Ez? Kócos. Sokat buliztam este. - nevettünk egy kicsit.
- Merilyn, Samantha! - mentem tovább.
- Anna! - és megöleltük egymást.
- Jó pasid van. - suttogta a fülembe Merilyn.
- Hé! - és orron pöckölte barátnőjét Samantha.
- Látom minden rendben veletek. - mondtam mosolyogva.
- Igen. - mondta Meril.
- Bella! - és szorosan megöleltem.
- Törpicsek! - ordított ő is és magához ölelt - Muti a tetkód. - megmutattam neki - Te ezzel buliztál.
- Én? Nem. - elkezdtem cukin mosolyogni.
- Csini a hajad. Hol csináltattad?
- Most ez az új trend. Nem látod? Alice-nak, Sammi-nek és Ella-nak is ilyen van. - és visszamentem Andy-hez és megöleltem.
- Mondtam, hogy ne nagyon járkálj rajta. Majd ma a lábad fájni fog.
- Nem fog. - és kinyújtottam a nyelvem.
- Leharapom. - és magához húzott. Elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Andy. Fel kellene öltözni.
- Csak kellene. - és tovább folytatta azt ami elkezdett.
- Öltözzetek fel. - jelentette ki Mabel.
- Miért? - kérdezte Lucy. Az kérdezi aki már fel van öltözve.
- Van itt egy strand, és oda akarunk titeket elvinni. Nagyon meleg van. - tájékoztatott minket Marisol.
- Sokan vannak ott? - érdeklődtem.
- Nem. Egy kicsit/ nagyon drága a belépő, de amúgy nagyon jó. - mondta Adam.
- Nem baj ha elhívok pár barátot? - kérdeztem tovább.
- Nem. - mondták egyszerre. Elkezdtem telefonálni. Először felhívtam a bátyámat, aki majd tájékoztatja a srácokat erről. Még felhívtam Maria-t, hogy szóljon a bandájának, Taylor-éknak és Costello-éknek.
- Nekünk is el kellene menni a fürdőruciért. - mondta Al. Igaza van. Gyorsan felkaptam azt ami itt volt, kifésültem a szénakazalt és kisminkeltem magam.
- Indulhatunk. Majd a buszba lezuhanyzok gyorsan. - jelentettem ki. Mindenki indulásra készen volt. Elmentünk és mindenki futkározott.
- Itt mi van? - kérdeztem. Megállítottam egy embert.
- Itt mi van? - kérdeztem meg még egyszer.
- Egymásnak esett Kellin Quinn és Matty Mullins. - mikor meghallottam egyből elkezdtem futni. Átvergődtem a tömegen és odamentem a bátyámhoz.
- Kellin, elég! - ordítottam - Te pedig, ha még egy ujjal hozzáérsz a bátyámhoz feldugom a kezed a seggedbe!
- Valaki keménynek hiszi magát? - kérdezte az összevert Mullins. Sóhajtottam egyet, odamentem Kellin-hez és elkezdtem húzni.
- Elfutsz mi? Betojtál tőlem? - kérdezte. Idegesen odamentem és behúztam neki egy nagyot.
- Aha. Félek. Félek, hogy szétverem a pofád. - és most már hivatalosan is elindultunk. Bementünk az SWS buszba.
- Ülj le. - parancsoltam ridegen. Leült, én pedig elővettem az elsősegély ládát. Egy vatta és fertőtlenítő segítségével, megtisztítottam a sebeket és ahova kellett sebtapaszt raktam.
- Anna, ne ilyen erősen. - mondta és egy kicsit, gyengédebben csináltam. Mikor készen voltam elővettem fájdalomcsillapítót és egy pohár vizet, majd azt leraktam az asztalra.
- Vedd be. - mondtam ezt is ridegen.
- Mérges vagy? - kérdezte.
- Nem. - ez is szintúgy rideg volt.
- Akkor miért vagy ilyen hideg velem?
- Nem vagyok hideg.
- Tudod, hogy engem nem tudsz átverni.
- Miért te nem lennél ideges, ha a húgod elkezdene verekedni az ellenségeddel? Ha? - kérdeztem idegesen. Most valamit vagy valakit szét kell vernem - Mindegy. - és elkezdtem menni a BVB buszhoz. Berontottam és bementem a fürdőbe. Még nem volt ott senki. Elkezdtem magamra engedni hideg vizet. Mélyeket szívtam, hogy letudjak nyugodni. bejött valaki.
- Akárki is vagy tűnj innen. - mondtam ezt is ridegen. Magához húzott és átölelt. Andy.
- Nem megyek ki. Nyugodj le. Nem lesz semmi baj.
- Miért verekedett? Olyan szar így látni. - és elkezdtem veregetni a mellkasát.
- Ne engem verj. Hidd el CC-t jobb ütni. - nevetett.
- Most te vagy a közelben. - felkapott és kivitt.
- Tessék most ő van a közelben. - mutatott az előttem ülő dobosra.
- Nem jó. Már fáj az öklöm.
- Aha. Amikor engem ütöttél akkor nem fájt. - megcsóváltam a fejem és leakartam ülni, de véletlenül CC ölébe ültem. Amikor észrevettem elkezdtem nevetni.
- Bocs, CC. - mondtam és arrébb ültem. Andy is beleült a dobos ölébe. Itt már szakadtunk a röhögéstől.
- Kvittek vagyunk. - mondta. Meglöktem egy kicsit, de nem várt rá így leesett és engem is magával húzott.
- Andy. Hétfogásos vacsorát fogok neked csinálni, mert te tiszta csont és bőr vagy.
- Nekem nyolc fogásos kell. Desszertnek téged. - és megharapta az alsó ajkát.
- Andy. - szóltam neki.
- Mi az?
- Nem baj, hogy te is és az ágyad is vizesek lettetek tőlem?
- Az ágyam! - ordított fel és lelökött magáról.
- Baszd meg, Biersack. - mondtam.
- Most nem fogok tudni este aludni. - és bedurcizott.
- Te este itt akarsz aludni? Oké. Akkor majd egyedül leszek. - felálltam és odamentem vörös barátnőmhöz - Megyek beszélek Kellin-el. Pakolj össze nekem, létszi, és majd 15 perc múlva a kapunál tali. - suttogtam a fülébe. Bólintott én pedig elindultam. Visszamentem a buszhoz és bementem.
- Ha most nem lennél megverve, akkor behúznék neked egyet. - mondtam a bátyámnak aki a haverjaival ült az ágyon.
- Húgi. - kapta fel a fejét. A srácok felálltak és elmentek.
- Ugye tudod, hogy ezt megfogom mondani Kate-nek? - és leültem mellé.
- Tudom.
- Nem erről akartam beszélni veled, de meg kell mutatnom neked valamit, mert nem hiszem, hogy ezeket el kellene dugnom előled. - kérdőn nézett rám. Elővettem mind a kettő telefonom és megmutattam az üzeneteket - Az utolsó egy kicsit zavaros.
- Nem lehet. - mondta.
- Mi nem lehet?
- Amikor anya beszélt rólad azt mondta, hogy amikor én megszülettem akkor az apánk elakart távolítani, de anya nem engedte. Elvitt nagyiékhoz és ott voltam egy kicsit. Utána megszülettél te és téged el tudott venni Eleonora-tól apa. Többet nem tudok. nekem csak ennyit mondott. - elképedtem.
- Ugye nem lehet? Nem lehet, hogy Black Drug az apánk? - kérdeztem kétségbeesetten.
- De. Lehetséges.
- Ez nem lehet igaz. Az apám megakar öletni. Kínoz és még sorolhatnám tovább. Kellin. Én ezt nem akarom. - és elkezdtem sírni. Magához ölelt és elkezdett simogatni.
- Felhívom Bob-ot, hogy az itteni biztonsági őröket, cserélje le az ő emberire és néhányan kövessenek téged és a barátainkat. Nyugi. Nem lesz semmi baj. Megígérem, hogy mostantól nagyon, de nagyon fogok vigyázni rád.
- Nem rám vigyázz, hanem egymásra vigyázzunk. Kellin. Nagyon vigyázz magadra is, mert ha téged elveszítelek akkor abba belehalok.
- Rendben. - és megeresztett felém egy mosolyfélét.
- Menjünk, mert már Andy-ék biztos várnak ránk.
- Oké. Hova megyünk amúgy?
- Valami strandra. - bólintott és felkapta a táskáját.
- Indulhatunk. - elmentünk a kapuhoz és már mindenki ott volt. A FIR-től kezdve a PTV-ig és sorolhatnám még. Odafutottam Al-hoz és elvettem tőle a táskám és megöleltem. Aztán mentem az édesemhez és megcsókoltam.
- Indulhatunk? - kérdezte mögöttünk Bella.
- Igen! - ordította mindenki. Egy kicsit, sokat kellett sétálni de elértünk a célponthoz. Elmentünk gyorsan átöltözni, mert elfelejtettük felvenni a bikini-t. Felvettük, visszamentünk a fiúkhoz és elindultunk a medencék felé. Nem akartunk csendben menni, ezért elkezdtük énekelni az Asshole-t. Hát persze, hogy hülyének néznek minket, de hülyének lenni jó. Közben elmentünk jó pár medence mellett, de azokba ilyen idősebbek ültek. Megérkeztünk egy csúszdákkal teli részhez. Volt mindenféle. Hosszú, rövid, egyenes, görbe, csöves, nem csöves, minden.



Miközben nézelődtem valaki behúzott egy medencébe. A sikításomra mindenki idekapta a fejét és elakartak kapni, de ez nem sikerült. Lehúztak a mélybe és utána ott hagytak. Felúsztam a tetejére és körbenéztem, hogy ki volt az.
- Basszátok meg! -  ordítottam. Elkezdtek nevetni.
- Ezt nem fogjátok megúszni. - mondtam, de még mindig nevettek.
- Ügyes vagy, haver. - mondta Henry nevetve és Jason-el pacsizott. Chris ugyanúgy nevetett. Leúsztam és megkerestem a lábaikat, amit utána le is húztam. Jaons-ről lehúztam a fürdőgatyát. Aztán kiúsztam és leültem.
- Jó pancsolást hülyék. - mondtam mosolyogva és elkezdtem pörgetni a kezemben lévő ruhadarabot. Feljöttek a felszínre.
- Azt most azonnal add vissza. - mondta idegesen Jas.
- Pedig odaakartam adni valakinek. Visszaadom, de mit kapok érte cserébe?
- Többet nem szívatlak meg.
- Az nem jó. - elkezdett gondolkozni.
- Akkor megfoghatod ezt. - mutatott a víz alá.
- Meggondolom. - szünet - Nem kell. Én másét szoktam fogdosni. - és felnéztem a szerelmemre, aki adott nekem egy csókot.
- Akkor leszek a banda gitárosa.
- Alapból az vagy, úgyhogy mindegy.
- Ne kínozd szegény gyereket. - mondta a hátam mögött Vöröske.
- Most az egyszer megkegyelmezek neked. - és odadobtam neki az alsóját és ő pedig gyorsan felkapta.
- Én megyek és lecsúszok az egyiken. - jelentettem ki.
- Megyek veled. - mondták egyszerre Merylin, Samantha és Piroska. Elkezdtünk arra futni és 2 csoportra oszlottunk. Az első Merylin+Alice páros és a második Samantha+Én. Mindketten sikítottunk, amikor csúsztunk. Leérünk és a szememmel elkezdtem keresni a többieket. Kellin és Andy beszélgettek, közben engem néztek. A lányok vagy napoznak, vagy egy medencében úsznak. Ash és CC úgy színt kifeküdtek napozni.
- Al. Al. - suttogtam és odafutottam hozzá - CC kifeküdt. Csak neked. - suttogtam a fülébe, miközben rámutattam az említett személyre. Odament és ráugrott barátjára, akik nagy nevetésbe törtek ki, de Ash még jobb volt, mert ő alig kapott levegőt és úgy csapkodott, mint egy retardált fóka. Tovább nézelődtem. Jake és Jinxx beszálltak a pancsolásba és abból birkózás lett. A többi srác, pedig vagy próbál felszedni egy csajt, vagy hűsöl, vagy napozik, vagy eszik/iszik. Szomjas voltam ezért elkezdtem kimászni a vízből. Elmentem egy standhoz és kértem egy üveg, hideg limonádét. Elkezdtem inni, de megfogták az üveget és így majdnem megfulladtam.
- Rohadj meg. - kezdtem el káromkodni. Henry. Buzulj meg! És belöktem az egyik legközelebbik medencébe.
- Rohadékok. - mondtam és elmentem. Visszamentem oda ahol voltam, csak most inkább kint maradtam és odamentem a bátyámékhoz. Ők ültek és lóbálták a lábukat a vízbe. Mint a lányok. Mindkettejüket belöktem és leültem a helyükre. A maradék innivalómat gyorsan lehúztam, mert gondoltam, hogy mi következik. Ez a sejtésem be is bizonyosodott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése