2015. július 24., péntek

44.rész

"- Rohadj meg. - kezdtem el káromkodni. Henry. Buzulj meg! És belöktem az egyik legközelebbik medencébe.
- Rohadékok. - mondtam és elmentem. Visszamentem oda ahol voltam, csak most inkább kint maradtam és odamentem a bátyámékhoz. Ők ültek és lóbálták a lábukat a vízbe. Mint a lányok. Mindkettejüket belöktem és leültem a helyükre. A maradék innivalómat gyorsan lehúztam, mert gondoltam, hogy mi következik. Ez a sejtésem be is bizonyosodott."
Felülnek mellém, mintha semmi baj nem lenne. Én felállok és elkezdek hátrálni, ők is ugyanezt teszik. Aztán elkezdek futni és ők is utánam. Futkároztunk egy ideig, de amikor meguntam önszántamból beleugrottam az egyik legközelebbi medencébe.
- Te beleugrottál magadtól? - kérdezték felhúzott szemöldökkel.
- Inkább, minthogy ti lökjetek bele. - elkezdtem a szememmel keresni Vöröskét. Meg van. Kint fekszik a napon. Kiszállok, odasettenkedek hozzá és ráugrok.Ezt meg is csináltam.
- Azt a kurva. - mondta.
- Nem is vagyok olyan nehéz.
- Nem vagy nehéz, sőt pehely könnyű vagy, de ez hirtelen jött. - nyavalygott, én pedig mellé húztam egy napozóágyat és kifeküdtem. Nem kentem be magam naptejjel, de mindegy. úgyse sokáig fogok itt feküdni, mert most fel vagyok pörögve és nem tudok egy helyben lenni. Miközben ezt gondoltam valakik megfogták a lábam és a kezem, és felemeltek. Kinyitottam a szeme hát ki más, mint Andyke és Kellinke. Így elhurcoltak egy medencéhez és bedobtak.Elúsztam gyorsan a medence másik végéhez és ott jöttem fel és szerencsésen szembetaláltam magam Chris-el. (most már Chrissy lesz Chris és CC marad CC vagy esetleg Christian; Coma)
- Heló. - mosolyogtam.
- Heló. Mizu?
- Semmi különös. Egyenlőre, de úszok. Szia. - meg sem vártam a válaszát úsztam tovább, mert jöttek a bátyámék. Most valaki elkapta a kezem és kihúzott a vízből.
- Jé! Milyen szép halat fogtam. - mosolygott Ronnie. Körülvették a lányok.
- Szólok a kicsi Willow-nak, hogy verjen szét. - mondtam. (Willow Grace Radke, Ronnie gyereke)
- Nem az anyának kellene szólni? - kérdezte, de végén - Nem szóltam.
- Tényleg. Majd szólok neki, de többet ne fogj ki, mert a csinos halacska menekül. - és visszaugrottam a vízbe. Úsztam egy kicsit, utána átfutottam egy másik medencébe, de ott megint kifogtak.
- Vic. - mosolyogtam.
- Fogtad? - jött oda Radke.
- Aha. - mondta Tony.
- Ja, hogy Tony fogott ki?! - lepődtem meg.
- Ki, vagy mi elől menekülsz? - kérdezte Vic.
- Love Like War. - és mutogattam mögém. Ott jöttek Andy-ék.
- Nem akarjátok feladni? - kérdeztem.
- Nem! - ordították egyszerre.
- Mit csináltál? - kérdezte Mike.
- Belöktem őket a vízbe, de már visszaadták, úgyhogy nem tudom mi a bajuk.
- A bosszú édes és hosszú. - vigyorgott Biersack és hátralökött. Ezek kurva gyorsak!
- Biersack! - ordítottam. Felmentem és Jaime kisegített a vízből.
- Ja, a bosszú édes és hosszú. Ne tudd meg, hogy az elkövetkezendő 3 hónapban milyen sors vár rád. - suttogtam a fülébe.
- Kellin. Hallottad már a Famous Last Word, The Show Must Go On-t? - kérdeztem.
- Igen.
- Azt ajánlom neked hallgasd meg még egyszer és várj Kate hívására. - ördögi mosoly. Hátat fordítottam és elindultam valamerre.
- Ne legyél ilyen gonosz. - nyavalyogtak egyszerre.
- Nem vagyok gonosz, csak ahogy Biersack mondta a bosszú édes és hosszú. - egy színpad előtt mentem el és pont akkor ordibáltak bele a mikrofonba.
- Hello, Dallas! - mondta egy srác. Felnéztem Alex volt az. Baszódj meg, Alexander! Alex az All Time Low banda gitárosa és énekese. Csak a humorokat imádom meg egy-két számukat. Ilyenek például a Love Like War, Kids In The Dark, Backseat Serenade és a Dear Maria, Count Me In.
- Love Like War! - hallottam meg. Hisz itt van Vic is. Visszafutottam oda ahol utoljára volt és ugyanott megtaláltam.
- Vic! Vic! - ordibáltam.
- Love Like War... Színpad... - csak ennyit tudtam kimondani. Sóhajtottam egyet, megfogtam a csuklóját és húztam magam után. Befutottunk a backstage-be, elvettem egy mikrofont, bekapcsoltam és fellöktem a színpadra Vic-et. Először csak nézelődött aztán belekezdett. Mindenki meglepődött. Elkezdtem mosolyogni. Vége lett a dalnak és lejött onnan.
- Soha többé ne csináld ezt. - mondta és elkezdett mutogatni rám.
- Mint a nagyi amikor mérges az unokára. - mondtam gúnyosan.
- Idősebb vagyok nálad és mérges vagyok rád.
- Akkor nagyi vagy?
- Jaj, te. - és elkezdett csikizni.
- Ne.... csináld... hülyeee. - próbáltam kimondani ezt a mondatot több-kevesebb sikerrel. Elkezdtem futni előle. Úgy érzem, hogy ma jól és sokat fogok aludni. Futottam, futottam és még mindig futottam.
- Vigyázz! - ordítottam, de nem ment arrébb így beestünk a vízbe.
- Baszd meg mondtam, hogy vigyázz. - mondtam amikor levegőhöz jutottam.
- Törpicsek. Jól vagy? - kérdezte Bella és kisegített a vízből.
- Jól vagyok. Ő kicsoda. - odanéztem. Jé. Ez Henry.
- Ilyen kicsi ez a hely? - kérdeztem.
- Annabella Rose Quinn. Most már ülj le a - hátranézett - formás hátsódra. - mondta a Bukott Angyalom.
- Kifekszek napozni. - mondtam neki - Ha akarod bekenheted a hátamat, de ha nem megkérem ezt az idiótát. - mutattam a gitárosunkra.
- Megyek. - és elkezdett utánam jönni. megkerestem azt a helyet ahol feküdtem és még mindig tiszta volt. Alice már nem volt mellettem, de mindegy. Az édesem bekente a hátamat és lehelt egy csókot a számra. Bosszú. Ellöktem magamtól.
- Mi az? - kérdezte.
- Bosszú.
- Felejtsük el.
- Csak azért mondod, mert nem bírnád ki.
- Nem bírnám ki nélküled. Nekem égető szükségem van rád. örülök, ha egy éjszakát kibírok nélküled.
- Mi lesz ha majd elmész turnéra és én nem mehetek veled?
- Nem tudom. Nem leszek annyira energikus.
- Ne csináld ezt a rajongóiddal. - suttogtam oda neki.
- Te sokkal fontosabb vagy nekem, mint a rajongók. - és erőszakosan megcsókolta. Felpofoztam.
- Andy, mi bajod van? Erőszakos vagy. - elgyengült az arca.
- Bocsi. nem tudom, hogy mi van velem.
- Egy kicsit engedd el magad. - és lefeküdtem. Bedugtam a fülesem és felvettem a napszemüvegem.
- Mi van, Anna? Miért nem Andy-vel vagy? - kérdezte Sammi, és kivette a fülemből a fülest és megint feltette a kérdéseit.
- Pár perccel ezelőtt még itt volt. Bár elég erőszakos volt.
- Mesélj el mindent. - és leülte mellém.
- Idejöttünk és elkezdtünk beszélgetni. Arról beszélt, hogy 'Én milyen fontos vagyok neki' és, hogy 'Örül ha kibír nélkülem egy estét'. Én mondtam neki, hogy ne csinálja ezt a rajongóival, erre ő azt mondta, hogy én sokkal fontosabb vagyok neki, mint a rajongók és utána erőszakosan megcsókolt. Nem tudom, hogy mi van vele, és ez megrémiszt.
- Nem tudom. Miért lehet ilyen? Megkeresem és kiderítem. - felállt és elakart menni.
- Sammi! Várj! - ordítottam és visszafordult - Köszönöm. - mondtam mosolyogva és ő bólintott. Ezek után ideges lettem. nagyon. Elkezdtem a lábammal dobolni és már ott jártam, hogy elkezdem a körmöm rágcsálni, de megjött a megmentőm.
- Sammi. Na? Mi van? - kérdeztem.
- Nem találjuk Andy-t. Mindenki, mindenhol kereste ezen a területen, de nincs meg- mondta kétségbeesetten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése