2015. július 26., vasárnap

47.rész

"- Én Chris-ék menedzsere vagyok Brandon. - és felém nyújtott egy névjegy kártyát. Elvettem és megnéztem - Az akusztikusokból kevés van a mostani Warpeden. Nem akarsz te is gitározni és énekelni?
- Úgyis unatkozok. Úgyhogy - egy kis szünet - rendben.
- Oké. Máris kezdhetsz. Rábízlak egy másik menedzserre, hogy mondjon el neked mindent. - mosolygott és elment. Odahúzott magához Motionless.
- Csak okosan. - suttogta a fülembe és megcsókolt."
Így álltunk addig amíg a másik menedzser meg nem jött.
- Dúl a love, mi Motionless?! - mondta a csaj. Elég fiatal a csaj, úgyhogy szerintem olyan velem egykorú lehet. Vagy. Nem tudom. Elvesztettem minden érzékemet.
- Szia, Dana vagyok. - felém nyújtotta a kezét.
- Szia, Anna vagyok. - és megráztam a kezét, de gyorsan magához húzott és megölelt.
- Ne csináld ezt, Dana. Még féltékeny leszek. - durcizott Motionless.
- Oké. Oké. De most egy időre elviszem. - kacsintott egyet és elkezdett húzni valamerre - Most bemutatlak a többieknek, de először meg kell mutatnod, hogy mit tudsz.
- Én csak az én gitárommal játszok.
- Oké. Fuss el érte én addig itt megvárlak. - megállt, én bólintottam és elindultam. Kellin-ék pont bent voltak. Előszedtem a gitárom és indultam is vissza.
- Végre, hogy itt vagy. - mondta, megfogta a kezem és tovább húzott - Hidd el, hogy nagyon kedvesek lesznek. Nem mindegyik, de velük ne foglalkozz. Majd alá kellesz írnod pár papírt.
- Oké.
- Most mindenki az öltözőben várja a híres új csajt.
- Gyorsan terjednek a hírek. - nevettünk egyet.
- Túlságosan is. Nálunk ha valakinek pasija lesz, akkor mi már rég tudjuk.
- Akkor rólam is tudtok mindent.
- Nem. Ők még a nevedet se tudják.
- Az jó.
- Meg is érkeztünk. - egy lakókocsihoz - Ez az öltözőnk. Mindenki itt öltözik. Amikor a fiúk öltöznek akkor a lányok nem ehetnek bent, de ez fordítva is így van.
- Oké.
- Akkor menjünk. - és kinyitotta az ajtót - Srácok. meghoztam az új csajt. - és mindenki idekapta a fejét.
- De jó. Még egy csaj. - duruzsolta az egyik aki a kanapén feküdt.
- Na, látod. Erről beszéltem, de hagyd rá. Ő a leghülyébb mindegyik közül. - mondta nekem Dana.
- Akkor mutatkozz be és játssz nekünk valamit. - mondta ez egyik csaj. Ez Meghann Wright.
- Annabella Rose Quinn vagyok, de csak Anna. - odahúztam magamhoz egy széket és leültem.
- Mit játsszak? - kérdeztem.
- Várj! Azt mondtad, hogy Quinn? - kérdezte Macy Kate.
- Igen.
- Akkor te vagy Kellin Quinn híres húga és Andy Biersack barátnője.
- Igen Kellin húga vagyok, de Andy-vel szakítottunk és hallani se szeretnék róla. - mondtam.
- Szakítottatok Andy-vel?! - kérdezték egyszerre a lányok.
- Igen, de nem azért vagyok itt, hogy a családi állapotomat mondjam el. Akkor ha már Kellin-él járunk eljátszom a Roger Rabbit-ot. - és elkezdtem. Amikor befejeztem elkezdtek tapsolni.
- Igazi tehetség vagy. - mondta Dana és megölelt. Ölelési mániája van - Srácok, lányok mutatkozzatok be ti is. - bólintottak és elkezdték.
- Meghann Wright.
- Macy Kate. - ennyi lány volt, plusz én. Ez neki sok?
- Buttons.
- Grey Gordon.
- Moose Blood.
- The Ready Set. Az igazi nevünket nem mondjuk meg. - mosolygott. Ez az a srác aki beszólt a kanapéról.
- Nem is kell. - mondtam.
- Koji.
- American Opera.
- SayWeCanFly.
- Onward.
- Brian Marquis. - és ennyien voltak. Gordon elkezdett a tokom felé közelíteni.
- Hozzá ne merj nyúlni. - figyelmeztettem.
- Dehát tele van dalokkal és pengetőkkel.
- A dalok közül van amin finomítani kell még és dalszöveget írni hozzá. A pengetők az pedig mindenkinek tabu. Senkinek se hagyom, hogy hozzá nyúljon. A gitárommal is ugyanez a szitu.
- Ezek jók. - mondta The Ready Set és a kezében tartotta a lapjaimat.
- Azokat most azonnal rakod vissza. - mondtam mérgesen és szépen lassan visszarakta.
- Oké. Anna gyere és írd alá a papírokat. - bólintottam és odamentem az asztalhoz. A kezembe adott és kitöltöttem a papírokat.
- Rendben. Készen is vagyunk. Holnap Kate után fogsz fellépni. Lányok. Mutassatok meg neki mindent. Nekem mennem kell. Sziasztok. - mondta és már el is tűnt.
- Na, gyere Anna. - mondta Meghann és karon ragattak és már húztak is maguk után. Gyorsan kihúztam a kezem és összepakoltam.
- Most már mehetünk. - és a hátamra kaptam a tokomat. Mosolyogva bólintottak és megint elkezdtek húzni.
- Végre még egy csaj. - mondta Kate.
- Ja. Nem tudom, hogy mi baja van Jordan-nek. Upsz! - mondta Meghann. Hátranéztek.
- Nem baj. Tudom mindenkinek az igazi nevét. - és visszamosolyogtam.
- Az jó. - mondták egyszerre és megálltak.
- Itt a színpad. - mutattak rá.
- A miénk nem olyan nagy, de nekünk nem is kell. - mondta Meg.
- Általában nem szokott olyan nagy tömeg lenni, mint például egy PTV koncerten. - mondta nevetve Kate.
- De ki tudja. Lehet, hogy megszeretik az új csajt és többe lesznek. - Meg. Nevettünk egy kicsit. Felültünk a színpadra.
- Na, akkor mi van azzal, hogy nem vagy együtt Andy-vel? - kérdezte Meg.
- Személyes okokból kifolyólag szakítottunk, bár az a szakítás elég csúnya volt. - kínosan megvakartam a tarkóm.
- Látszik, hogy Kellin testvére. Ő is ezt szokta csinálni, ha ideges. - mondta nevetve Kate.
- Hogy történt a szakítás és utána mit csináltál? Még mindig szereted? - záporozott meg a kérdésekkel Meg.
- Nyugi. - mondta Kate. Felnevettem.
- Megmondtam neki, hogy nem szeretem, erre ő felpofozott és lehordott szajhának. Utána pedig írtam egy dalt. Ennyi. - azt kihagyom, hogy sírtam.
- No comment... - mondta meglepődött arccal Kate. Meg csak nézett maga elé.
- Azt, hogy nem szereted Biersack-ot, azt olyan megbánással mondtad, hogy azt el nem lehet hinni. - jött ide Jordan.
- Mit keresel itt? - kérdeztem.
- Pontosan. Ez csajos ügy. - esett ki a kómából Meghann.
- Csak sétáltam és meghallottam azt amit beszélgettek. Beszállok én is. - és leült mellém.
- Nekem mennem kell, mert vár Chris. - mondtam és felálltam.
- Milyen Chris? - kérdezték a lányok.
- A Motionless In White énekese a pasim. - mondtam és elindultam.
- Mi van? - kérdezték egyszerre a lányok.
- Most szakítottál Biersack-al. - mondta Jordan.
- Semmi köze senkinek az életemhez. Senki sem értene meg, úgyhogy nem fogom kitálalni nektek az egész 21 évemet. - mondtam és elindultam.
- A picsába. - káromkodtam. Mentem a bátyámék buszához, de nem voltak ott, nekem pedig a kulcsom is és a telefonom is bent van. Nincs más választásom. Elmentem az SWS buszhoz. Bekopogtam az ajtón és Andy nyitott ajtót.
- Mit keresel itt, Motionless? - kérdezte gúnyosan.
- Nem tudod, hogy hol van a bátyám? - kérdeztem.
- Itt van. - mondta én pedig beengedtem magam.
- Ki mondta, hogy bejöhetsz? - kérdezte idegesen.
- Nem hozzád jöttem. úgyhogy fogd be. - ezt nehezemre esett kiejteni. Hátramentem és megláttam a bátyám.
- Kellene a busz kulcsa. - mondtam.
- Neked is van. - mondta.
- De a kulcsom és a telefonom is bent maradt a buszba.
- Akkor menj át Motionless-hez.
- Rohadj meg! - ordítottam és kimentem. Elmentem egy kocsmába.

~ Kellin szemszöge ~

Unatkoztunk a srácokkal úgyhogy átmentünk Andy-ékhez. Bekopogtunk és Ash nyitott ajtót.
- Gyertek be. - mondta és beengedett minket - Az utolsó zárja be az ajtót. - figyelmeztettet minket. Hátramentünk és leültünk az egyik ágyra.
- Miről beszélgettetek? - kérdezte Justin.
- Anna. - mondta szomorúan Alice. Mindenki elhallgatott.
- Hallgatóztam este. - mondtam és mindenki idekapta a fejét - Elkezdett dalt írni. Valami olyasmi volt benne, hogy 'Elfutok', meg hogy 'Megint cserbenhagytam magam', meg az is hogy 'Nincs más út'. Csak ennyit jegyeztem meg. Utána elkezdett énekelni valami szomorú számot.
- Milyen szavak voltak benne? Vagy legalább egy sort tudsz? - záporozott kérdésekkel a vörös.
- Valami Mirror on the wall vagy valami ilyesmi.
- Mirror. Bruno Mars és Lil Wayne dala. - mondta, előkapta a telefonját és elindított rajta egy zenét.
- Igen, ez az. - mondtam - Ezen elsírta magát. Valahova elment és pár perc múlva valamit becsapott. Gondolom a hűtőhöz ment, mert annak van olyan hangja. Azt mondta, hogy 'Kurva élet', biztos valamit keresett, de nem volt. - Alice elnevette magát - Oldalra fordultam és kinyitottam a szemem hátha nem látja meg, hogy őt néztem. Hát egyáltalán nem vett észre. Elkezdett kutatni a bőröndjében és kivett valami kardigán féleséget vagy mit. De az jóval nagyobb volt nála. Leült az ágyra és egy kis idő után ezt mondta, 'Ha tudnád, hogy miért hagytalak el.' Utána elővette a cigijét és kiment. Nyitva hagyta az ajtót, úgyhogy mindent be lehetett hallani. Azt mondta, hogy 'Szeretlek, Biersack'. Utána már csak lépteket hallottam. Lehet, hogy elment sétálni. Egyszer visszajött, megint turkált a bőröndjében, aztán lefeküdt és elaludt. Reggel előtte keltem. Iszom a kávémat és bejön Motionless. - ezt undorral mondtam - Elkezdtem veszekedni vele, de egy idő után felkelt Anna és elkezdett káromkodni. Mikor meglátta Anna őt azt mondta, hogy 'Szia, édes' és megcsókolták egymást. - és most kopogott valaki. Elkezdtek kő-papír-ollózni és aki veszít az nyitja ki az ajtót. Most Andy veszített. Kinyitotta.
- Mit keresel itt, Motionless? - kérdezte Andy. Ha az a faszfej jött ide én megverem!
- Nem tudod, hogy hol van a bátyám. - ez a húgom.
- Itt van. - mondta Biersack. Pár pillanat múlva a húgom állt előttem teljes életnagyságban.
- Ki mondta, hogy bejöhetsz?! - idegeskedett Biersack.
- Nem hozzád jöttem, úgyhogy fogd be. - ez kemény volt - Kellene a busz kulcsa. - fordult felém.
- Neked is van. - mondtam.
- De a kulcsom és a telefonom is bent maradt a buszba.
- Akkor menj át Motionless-hez.
- Rohadj meg! - ordította és kiment.
- Ez most komoly?! - kérdezte idegesen Alice.
- Mi az? - kérdeztem.
- Vakuljon meg az összes srác! - ordította, elvette Andy dobozát és kiment cigizni. A lányok utána mentek. Mi csak sóhajtottunk egyet és csöndben maradtunk.

~ Ella szemszöge ~

Alice után mentünk.
- Fulladjon meg az összes seggfej. - mondta - Most komolyan, hogy lehetnek ennyire vakok?
- Nem tudom. - leültem mellé a földre.
- Ezt meg kellesz beszélnünk Anna-val. - mondta Sammi és követte a példám. Lucy csöndben ugyanezt tette. Ideszaladt két lány.
- Nem láttátok Anna-t? - kérdezték.
- Nem. Miért? - válaszolt vörös barátnőnk.
- Ott hagyott pár lapot az öltözőben. - mondta a szőke.
- Most nem értünk semmit. - mondtam.
- Anna akusztikus lesz a Warped ideje alatt. - válaszolt egyszerűen a barnás vöröses. Várjunk!
- Mi van?! - kérdeztük egyszerre.
- Ha látjátok ezt odaadnátok neki? - kérdezte a szőke.
- Persze. Odaadjuk a bátyának ő hamarabb oda tudja adni. - mondtam mosolyogva.
- Köszi. Sziasztok. - mondták egyszerre.
- Baj lesz, ha megnézzük? - kérdeztem.
- Nem hiszem. Csak neki nem lehet mondani. - mondta Al és elkezdte nézni.
- Ezek lassú dallamok. Bemegyek a gitáromért. Igaz, hogy az nem akusztikus, de kb. ugyanolyan lesz. - mondta és beszaladt, pár másodperc múlva már a gitárjával jött vissza. Elkezdte játszani. Ezen nem hangzott annyira jól, mint akusztikuson, de lehetett hallani, hogy szomorú, lassú szám.
- Anna, külön szokta gyűjteni a dalszövegeket. - mondta és letette a gitárt - Majd utána nézünk, de most nincs semmi kedvem nyomozóst játszani. - és elnevettük magunkat.

~ Anna szemszöge ~

A kocsmában szerencsére nem láttam semmi ismerőst. Leültem a pulthoz és kértem egy sört. És így ment egy ideig. Erről eszembe jut egy szám. Bebe Rexha - I Can't Drinking About You. Elkezdtem dúdolni. Már éreztem egy kicsit a sörök hatását, de még ittam, és ittam tovább. Most már egy kicsit erősebbet kértem. A drága barátom Jack. Olyan rég találkoztunk már. Innen tovább már nem emlékszem semmire. Minden sötét.

~ Henry szemszöge ~

Elmentünk a haverokkal egy kocsmába, mert unatkoztunk és Jason-ek baszás hiánya volt, ezért fel akart szedni egy csajt. Bementünk és Anna-t láttam meg, ahogy egy 30 év körüli pasival csókolózik. Odamentem.
- Bocs haver, de ez az én csajom. - mondtam és eltoltam az öregembert.
- Most az enyém.
- Álmaidban haver.
- Ha azt mondom, hogy az enyém akkor az enyém. - és behúztam neki egyet. Megfogtam Anna-t és leültettem.
- Szia, Henry. - és elhúzta a nevemnek a végét - Úgy hiányoztál. - mondta. Na, oké. Ez teljesen K.O.
- Chris, hozzál egy pohár vizet. Jason te pedig hordozzad Anna gitárját. Ott van nekidöntve a pultnak. - és mindenki ment a dolgára.
- Mit keresel itt? - kérdeztem.
- Kellin-el összevesztünk. - és karba tette a kezét.
- Min vesztetek össze? - jött meg Jason a gitárral a hátán.
- Azt mondta, hogy menjek Motionless-hez, de én nem akarok és ezzel nagyon megbántott. Én nem szeretem azt az állatot. - és elkezdett sírni. Chris is megjött a vízzel.
- Igyál egy kicsit. - mondtam neki, de hiába mert elaludt. Felkaptam.
- Visszaviszem. Gyerek ti is. - mondtam és elindultunk. Nagy nehezen beengedtek. Először Andy-ékhez mentünk. Bekopogott Chris és Alice nyitott ajtót.
- Heló, Alice. - mondtam - Visszahoztam a részeg barátnődet.
- Úristen, Anna! - idejött és elkezdte pofozgatni.
- Nyugi csak elaludt, vagy elájult. Arról fogalmam sincs.
- Andy, Kellin gyertek! - ordította és kijöttek.
- Anna! - ordították és átvette Andy.
- Hol szedted össze? - kérdezte Alice.
- Egy kocsmában. És itt van a gitárja. - mondta Jason és átadta az említett tárgyat.
- Köszönöm, srácok. Majd megháláljuk. - mondta és megölelt mindenkit.
- Nem kell. Szívesen tettük. - mondtam.
- Nem jöttök be? - kérdezte.
- Most nem. Bocsi, de Jason még valakire rámászna hiába nincs berúgva. - mondta Chris nevetve. Ezután mindenki elnevette magát, csak az említett személy nem. ő inkább bedurcizott, mint egy kislány.
- Rendben. Sziasztok, srácok.
- Szia. - mondtuk egyszerre és elmentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése