2015. július 3., péntek

Rizsa - Összefoglalás

Ma nem részt hoztam, hanem egy kis összefoglalót. Szerintem ez a 25 hosszú rész néha-néha bekavarhatott vanakinek. Nekem is néhol nehézségeim voltak, de megoldottam. Na, akkor kezdjük megint egy kis bemutatkozással.

Annabella Rose Quinn

Becenevek: Anna, An, Kis Quinn, Biersackné, Kis Kellin, Cica (igen J3T), Madárka (én is szeretlek Danny és Ash), Feketeség (pontosan Al, tudok róla), Főnök, (Andy még szokott úgy hívni, hogy hercegnőm, szerelmem, édesem), Annácska (na, véged van Sammi)
21 éves vagyok. Fekete hajam van. Kontaktlencsét hordok, de amúgy barna szemem van. Az exem a MIW énekese, Chris Motionless. Megcsalt és ezért szakítottunk (amúgy már máskor is megcsalt, de most már kihúzta a gyufát). Időközben összejöttem Andy Biersack-al. Van egy bátyám Kellin Quinn és egy barátnőm Alice Diamond, de összehaverkodtam Sammi-vel és Ella-val. Emily-vel régi ismerősök vagyunk. Pisis koromban San Francisco-ban éltünk és ott ismerkedtünk meg. A családi ügyeimről mindent tud. Mikor még Motionless-el jártam, neki hála egy csomó sztárral és nem sztárral megismerkedtem. Pl. a HU-val, Bob-al a hangmérnökkel és a fiával Dimitry-vel, Ash-el és még egy csomó biztonsági őrrel. Tök jó fejek ahhoz képest. Az anyukám Eleonora Quinn meghalt és az apámat nem ismerem.Kíváncsi vagyok, hogy milyen alak lehet. A szülinapom júl. 15-én van. Rocker vagyok, de van aki emósnak is hisz. Nem vagyok az. Attól, hogy a kedvenc színem a fekete nem vagyok emós. Néha ha kibukok akkor magamat is annak hívom. Nem tudom, hogy miért. Van egy csomó banda amit imádok. Azok közül egy csomó a barátom/barátnőm. Tudok gitározni és énekelni. Rajzolni is tudok, ha van kedvem, de ha nincs akkor elég érdekes alkotások születnek.

Alice Diamond

Becenevek: Alice, Al, Vöröske, Piroska (pontosan Anna, tudok róla), Nyuszi (igen J3T), Nőszemély (hogy a májad sorvadjon ki)
21 éves vagyok. Vörös hajam van és néha, nagyon néha kontaktlencsét szoktam hordani. A pasim Christian Coma 'CC'. Egyedüli gyerek vagyok. Testvéreim nincsenek és a szüleim meghaltak 13 éves koromban. Utána a nagymamámnál voltam Caracas-ban, de ő is meghalt 17 éves koromba. Mivel nem akartam, hogy a múlt kísértsen ezért elköltöztem Medford-ba. A barátnőim Ella, Sammi és Ashley, de náluk is jobban szeretem Anna-t.Ezt az Emily-t bírom, de nem bízok benne annyira. Dimitry-vel haverok vagyunk. Tetszik a hajszíne. Hmmm... Vajon miért? Danny-t Mókuskának szoktuk hívni a Feketeséggel. A szülinapom szept. 2-án van. Rocker vagyok. Szerintem a rockerség nem csak a kinézeten múlik, hanem azon is hogy milyen szemmel nézed a világot és milyen zenét hallgatsz. Pl. Ha rocker-ként öltözöl és mindenkinek azt mondod, hogy te rockot hallgatsz, de közben otthon disco zenét hallgatsz az nem rocker. Azokat divat rockereknek mondjuk/mondják.

Bandák amik a történetben szerepelnek/szerepeltek:















További szereplők:


Emily Watson

Becenevek: Emily, Em, Barnaság

Összejöttem Ashley Purdy-vel. Az előttem levő csajával már szakított. Imádok énekelni és dalokat szoktam írni. Modell akarok majd lenni. 22 éves vagyok. Régebben nagyon lázadoztam és ezért egyszer megbuktam általánosban. A családom gazdag, de ezt utálom híresztelni. Nem akarom, hogy csak azért barátkozzanak velem, mert tehetős a családom. San Francisco-ban élek mióta az eszemet tudom. A szüleimet rávettem, hogy költözzek el otthonról. Direkt a város másik felébe költöztem. Még gyerekkoromban barátkoztunk össze Anna-val. Szegénynek a családjával sok gond volt. Szerencse, hogy rátalált Kellin-re vagy Kellin talált rá. Nem tudom, de mindegy. Akkor is szerencséje van. a San Fran Feszt-nek a hangmérnökeivel összehaverkodtam és tőlük szereztem jegyet.




Juliet Simms

Becenevek: Juliet, Jul, Simms

29 éves vagyok. Elvesztettem Andy-t. Pontosabban elvették tőlem. Az az átkozott liba, elvette. Vissza kell szreznem. Igaz, egyszer-kétszer félreléptem, de utána nem csináltam. Akarom Andy-t. Szeretem őt. Nem kell nekem más. ( Anna: Lehet, hogy ezt mondja, de két hetet se adok neki már egy pasival fogom látni )
Az utolsó találkozásunknál, az a kígyó lehordott minden kurvának. Na, pont hogy ő az. Valakit fel kellene fogadni, hogy intézze el.






Sammi Doll

Becenevek: Sammi, Sam, Vöröske2 (most nem vagyok vörös akkor miért kell így hívni Annácska?!) , (Jinxx is szokott becézni, mint pl. édesem, szívem)

27 vagyok. A barátom Jeremy Ferguson 'Jinxx'. Barátnőim Ella, Anna, Alice és Emily-vel megbarátkoztam. Jul-t utáltam/utálom. Egy semmirekellő kurva. Nem fogom hagyni, hogy Andy-éket szétszedje. Ha kell még szét is verem. Modellkedem. Tudok zongorázni is.









Ella Cole

Becenevek: Ella, El (Jake becézgetései is, pl. édesem, mackóm)

22 éves vagyok. Sokan mondják, hogy lehetetlen, de ez így van. Nem végeztem el az egyetemet. Modellkedem. Barátnőim Sammi, Anna, Alice. Emily nekem nem szimpi és úgy veszem észre, hogy Al-nak se tetszik annyira. Juliet-et sem kedveltem/kedvelem. Kurvás. Nagyon. A hangja, az ahogy megy. Mindene kurvás. Nem hagyom, hogy Anna-ékat szétszedje ( Sammi: Imádlak El. ).

Mellékszereplők:

Dimitry Wright

Becenevek: Dimitry, Dim

19 éves vagyok. Szeptemberben leszek 20. Vörös a hajam. Az eredeti színe az barna. A kék szememet Anna mindig ki akarja venni. Azt mondta, hogy vagy odaadom neki vagy kikaparja. A barátom Anna, Alice és a suliba is van pár rocker haverom. Apám Bob Wright. Anyukám meghalt 5 évvel ezelőtt, egy autóbalesetben. Apám munkáját követni akarom, mint a Warped Tour fő hangmérnöke. Sokan azt hiszik, hogy nem tudok komoly lenni, pedig de. Ha a helyzet úgy hozza nagyon is komoly tudok lenni. Anna az aki nem tud komoly lenni ( Anna: Kapd be! ). Barátnőm nincs, de van egy lány aki nagyon tetszik.


Josh Holmes

Becenevek: Josh, Kis Holmes, Holmes, Főnök

27 vagyok. Van egy feleségem, Elena. Neki is barna haja van. Olyasmi, mint Ella Cole vagy Emily. San Francisco-ban élek és szervező vagyok. Én vagyok már 2 éve a San Fran Fesztivál szervezője. Vagy ahogy ott hívnak Főnöke. De a San Fran-on kívül szervezek más fesztiválokat is, de még esküvőket és bulikat is szoktam. Van egy testvérem John. 













John Holmes

Becenevek: Josh, Holmes, Nagy Holmes (összeszoktak néha keverni Josh-al)

28 éves vagyok. Van egy feleségem és egy fiam. A feleségemnek szőke haja és zöld szeme van. Layla és a fiam Luke. Hangmérnökként dolgozom.




Katelynne Quinn és Copeland Quinn

Becenevek: Copeland, Cope, Picim, Bogaram, stb. (ahogy a kisgyerekeket szokták becézgetni)
Kate, Katelynne, Kellin felesége (és ahogy a férjem szokott hívni mackóm, drágám)

28 éves vagyok. Kellin a férjem és a lányunk Cope. Ameddig Cope meg nem született addig modell voltam. Kellin-nek szüksége van segítségre Anna-val kapcsolatban. Nem volt húga és most nem tudja, hogy-hogy kezelje. Vagy túlaggódja magát vagy nem foglalkozik vele. Még bele kell rázódnia. ( Cope: Ba..... ) Igen.





U.i: Kijavítottam mindegyik általam írt rész hibáit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése