2015. július 25., szombat

46.rész

"- Te szajha! - ordította és a keze az arcomon csattant. Idegesen elment.
- Veletek is csak Andy miatt voltam. Ja, és Alice. Veled pedig azért, hogy ne legyek egyedül. - mondtam a földön ülve.
- Hazudni is tudni kell. - mondta Al és elmentek. Elment mindenki és egyedül maradtam. Elkezdtem sírni. Elhagyott. Elhagyott az aki nélkül nem tudnék élni. Megbántottam azokat, akiket szerettem. Hazudtam a bátyámnak. Hazudtam a barátaimnak. hazudtam mindenkinek. nem akarom ezt. Miért pont én? Miért pont most, hogy boldog vagyok? Mit csináltam, hogy ezt kaptam? Taylor! Mocskos büdös kurva. Soha többé nem akarom látni. Senkit sem akarok látni. Eldöntöttem. én innen ki nem megyek és felhívom Black Drug-ot. Vagyis az apám."
Kisírtam magam és elmentem lezuhanyozni. Most jól jött a hideg zuhany. Felvettem egy nagy pólót. Imádom ezt a felsőt. Akkor vásároltam, amikor Kellin-el és Alice-al voltam a plázába. Nem os annyira nagy, de nem is simul rám. Tökéletes. Lefeküdtem és a kezembe vettem a telefonomat és elkezdtem fontolóra venni az ötletem. Jó döntés az ha felhívom. Talán nem kellene. De. Fel kell hívnom. Meg kell védenem a családom. Bármi áron. Elkezdtem tárcsázni a számot. Azt a számot amelyikről utoljára írt nekem Black Drug. Pár csörgés után felvette valaki. Egy mély, rekedtes hang.
- Haló?
- Black Drug?
- Igen. Mit akar?
- Annabella Rose Quinn vagyok.
- Anna! Mit akarsz?
- Hagyj engem és a barátaimat békén. Ja, és Kellin-t se felejtsd ki.
- Mért kéred?
- Mert. Nem akarom, hogy miattam bárkinek is bántódása essen.
- Rendben. Először is tüntesd el magad körül a barátaid.
- Az már megvan.
- Ügyes kislány. A Warped-en van pár emberem. Ezek közé tartozik Taylor Momsen és bandája + még Motionless és bandája. Motionless-el játsszátok meg, hogy szerelmesek vagytok.
- Hogy csináljam meg amikor tiszta szívből gyűlölöm? Régebben tetszett, de semmi más.
- Gondold azt, hogy a drágád az. Az az Andy vagy ki a franc.
- Rendben.
- Játsszátok meg és ha szülsz nekem egy fiút akkor békén hagylak titeket. - na ettől padlót fogok. Szüljek neki egy fiút?
- Minek?
- Nem akarod elvállalni? Rendben. Ki legyen a következő áldozat? Legyen az a vörös hajú csaj? Hmmm... Jól néz ki.
- Ne! Elvállalom.
- Oké. Kapsz rá 2 évet, se többet, se kevesebbet. Addig nem bántok senkit. És még valami. Nem kerülhetsz kapcsolatba egyik barátoddal se. Ebbe beletartozik a bátyád is.
- Rendben. Viszlát.
- Várom a babát. Ja, és ha nem lesz meg, vagy talán lány lesz, akkor a kislányt megölöm és a barátaid is bánni fogják. - és lerakta. Jaj, ne. Miért vagyok ilyen szerencsétlen? Mért? A gyerek szüléssel még nincs is gond, de hogy pont Motionless-től és, hogy 2 év?! Na, ne! Elmegyek, majd holnap a Chris Motionless-hez és megbeszélem ezt vele.

~ Andy szemszöge ~

- Te szajha! - ordítottam, megvertem és elfutottam. Ez nem igaz. Már megint. Pedig úgy bíztam benne. A buszunkhoz mentem és berontottam. Elkezdtem őrjöngeni. Mindent ami az utamba volt elrugdostam, vagy eldobtam.
- Andy! Andy, állj le! - ordította valamelyik lány.
- Biersack, hagy abba! - ordította valaki nagyon hangosan, de én fojtattam. Egy kéz az arcomra tévedett és piros nyomot hagyott maga után.
- Nyugodj meg és rakd a segged az ágyra! - ordította Alice. Ugyanolyan rabszolgahajcsár, mint Sammi. Megtettem, azt amit mondott, mert félelmetes volt és ki tudja, hogy mit csinált volna velem, ha nem engedelmeskedek.
- Szerinted Anna elárult? - kérdezte idegesen.
- Igen. Szerinted?! A szemembe mondta!
- Ennyire vak vagy, csak hülye?! Hazudott! Érted?! 
- És miért hazudott?!
- Nem tudom. Valamitől megakar védeni, vagy nem tudom?! De én észreveszem azt amikor hazudik, szomorú, összetört, mérges! És most belül összetört és hazudik. - a végét már halkabban mondta.
- Nem hiszem. - felálltam, a kezembe vettem a cigis dobozom és a gyújtót, aztán kimentem.  Rágyújtottam és közben elkezdtem gondolkozni. Lehet, hogy igaza van Alice-nak. Lehet, hogy tényleg hazudott. Nem! Ez nem lehet! Ugyanolyan, mint Juliet. Egy hazug kurva. Mondhatom, hogy hosszú távú kapcsolat volt. De. Jó volt együtt. Amikor nevetett, amikor szomorú volt, amikor parodizálta a bátyát. Na, az tényleg vicces volt. Hiányozni fogsz, Annabella Rose Quinn. Hiába vagy egy kurva, akkor is hiányozni fogsz. Erről eszembe jut egy Dead By April szám. Elkezdtem énekelni. Mindig ő jutott az eszembe, de ahogy a dalban van 'Nélküled is jól leszek'. Egyszer csak nem fogok rád gondolni. Egyszer csak nem foglak kívánni. Visszamentem, kinyitottam az ablakokat és lefeküdtem. megpróbáltam elaludni és ez olyan hajnali 2 körül sikerült is.

~ Anna szemszöge ~

Este nem tudtam aludni, ezért bekapcsoltam a mobilomon zenét. Vannak olyan zenéim amik olyan időkre vannak amikor egyedül vagyok és összetörtem. Egy ilyet kapcsoltam be. És jött a többi is szép sorban. Hiába ment zene nem aludtam, hanem sírtam. Nem akartam más zenét kapcsolni, mert most nem olyan kedvem van. Közben olyan éjfél körül visszajöttek a bátyámék. Nem foglalkoztam velük. De. Talán egy kicsit. Lezuhanyoztak, ettek pár falatot és aztán lefeküdtek. Végre csönd. Már zenét se volt kedvem hallgatni és nem tudtam mit csinálni. Ekkor eszembe jutott, hogy itt a gitárom. Elkezdtem dalt írni.

 Egyedül állok, irány nincsen
Hogy eshettem ennyire mélyre?
A tökéletességet miért keresem?
Tudván, hogy azt nem találom meg
Félelmeimben és hibáimban
Megint cserbenhagytam magam
Arzért mert...
Elfutok
Amíg a csend fel nem szakít...
Elfutok
Amíg a fold alá nem taszít
Amíg már nem lélegzem
És nincs más út, csak egy

Céltudatosságom mikor hagytam el?
Visszakapom-e ami belül elveszett?
Miért érzem azt, hogy megérdemlem?
Miért olyan a fájdalmam, mint a büszkeségem?
Félelmeimben és hibáimban
Megint cserbenhagytam magam 
Azért mert... 
Cserbenhagytam magam
Félelmeimben és hibáimban...
Elfutok
Amíg a csend fel nem szakít...
Elfutok
Amíg a föld alá nem taszít
Amíg már nem lélegzem
És nincs más út, csak egy
Nincs más út, csak egy

Félelmeimben és hibáimban
Megint cserbenhagytam magam
Azért, mert...
Elfutok
Amíg a csend fel nem szakít...
Elfutok
Amíg a föld alá nem taszít
De már nincs megbánás
És nincs más út a futáshoz (https://www.youtube.com/watch?v=4NuQ-1eiv4Q)

Ezután elkezdtem énekelni a Mirror-t. Elsírtam magam. Esküszöm, hogy depis lettem. Ezen segíthet egy kis fagyi. Ha van itt. Benéztem a hűtőbe, ott is a fagyasztóba, de üres volt.
- Kurva élet. - és becsaptam az ajtót. Odamentem a bőröndömhöz és elkezdtem átnézni a cuccaimat. Mindenem megvan, de Andy pár cucca nálam maradt. Felvettem és leültem. Ez a karigán akkor volt rajtam, amikor kimentünk cigizni, hideg volt és rám adta. Utána nálam maradt.
- Ha tudnád, hogy miért hagytalak el. - mondtam halkan. Elővettem a dobozom és a gyújtóm, aztán kimentem és nekidőltem a busznak.
- Szeretlek, Biersack. - mondtam. Elkezdtem sétálgatni. A BVB busz előtt is elmentem és el volt húzva a függöny. Fel volt kapcsolva a villany és Andy ivott valamit. Nem hiszem, hogy alkohol, mert azt nem bögrében kell inni. Kinézett és találkozott a tekintetünk. Elfordultam és elkezdtem nyugodtan menni. A MIW busza előtt jártam, amikor megszólított valaki.
- Anna. - mondta.
- Chris. - mondtam undorral.
- Ejnye. Szerelmemnek kell hívnod. - mondta mosolyogva.
- Ha egyedül vagyunk akkor nem kell.
- Nem vagyunk egyedül. Igaz, Biersack? - hátrafordultam és megláttam.
- Mit keresel itt? - kérdeztem.
- Nem szabad leskelődni. Amúgy ezt én is kérdezhetném.
- Szakítottunk. Azt csinálok amit akarok. Igaz, Chris? - fordultam a másik irányba.
- Igen, édes.
- Nem hiszem, hogy szerelmesek vagytok. - mondta.
- Tényleg? - és megcsókolt Motionless. Így maradtunk még egy ideig.
- Menjünk szobára. - mondta mosolyogva és felkapott. Bevitt a buszba és ott lerakott.
- Senki sem adott engedélyt arra, hogy megcsókolj. - szidtam le.
- Akkor többé nem csókollak meg és a Főnöknek megmondom, hogy küldheti a kivégzőit.
- Ne. Oké. Megcsókolhatsz akkor amikor akarsz. Nem. Amikor a szükség úgy hozza. Értve?
- Igen. Mehetsz, ha akarsz, de itt is maradhatsz egy kis ágytornára. - közeledett felém.
- Soha, Motionless. - és eltoltam - Reggel jövök. - mondtam és kimentem. Tovább sétáltam, és találkoztam Allan-ékkel.
- Törpe, nem kell a színjáték.
- Ki a törpe? - fordultam oda. Sört szorongatott a kezében.
- Kell? - és elővett még egy dobozzal.
- Kösz, de nem. - vállat rántott és visszarakta a helyére.
- Te nem ilyen vagy. - mondta.
- Milyen?
- Rideg, érzelemmentes. Te mindig mosolyogsz, gondoskodó vagy, csökönyös szamár és jó veled veszekedni, mert a végén mindig nevetünk. - és elmosolyodott - De ami a legfontosabb. Szereted Andy-t.
- Én?
- Igen, te. Látszik, hogy akarod. Amikor megcsókolt mindig elpirultál és boldog lettél. Minden reggel mosolyogva keltél mellette.
- Jó színész vagyok.
- Nem. - megcsóváltam a fejem és tovább mentem. Nem akarok most már senkivel se találkozni, úgyhogy inkább visszafordulok. Bementem. Upsz! Andy lehet, hogy meglátta a kardigánját rajtam. Akkor ezeket most a bőrönd legaljába rakom. Hajnali 2 van. Még csak. Visszafeküdtem hátha el tudok aludni. Ez sikerült is. Reggel arra kelek, hogy valakik veszekednek.
- Mi a fasz van már?! - ordítottam. Megláttam Kellin-t és Motionless-t. Színjáték.
- Szia, édes. - mondtam és kinyújtottam felé a karom. Kapcsolt, így idejött és megölelt.
- Jó reggelt, Csipkerózsika. Nem úgy volt, hogy te jössz hozzám?
- Elaludtam
- Látom. - és nevetett egyet - Öltözz fel és gyere át hozzánk. Siess.
- Oké. - és lopott tőlem egy csókot. Mondom ha a helyzet hozza, csak akkor csókoljon meg. Kikerestem egy szettet, felkaptam és sminkeltem. Nem a kedvencem, de meleg van és egy kicsit változtatni akarok. Mondjuk a fekete az nekem maradt az alap. Megmondtam, hogy nem fogok felvenni egybe részes ruhát, se szoknyát, de ezt most megszegtem. Magabiztosan sétáltam a busz felé. Jó pár megvető pillantást kaptam és ezt meg is értem. Bementem és Joshua-t pillantottam meg. Joshua Balz, a MIW zongoristája.
- Hol van, Chris? - kérdeztem.
- Kifeküdt. - és az ágyak felé mutatott. Hátramentem és tényleg kifeküdt.
- Most, de beléd szúrnék egy kést. - mondtam karba tett kézzel.
- Kedves vagy. - mondta a párnájába.
- Na, ne mondd. - megforgattam a szemem.
- Menni kell gyakorolni. Jössz te is velünk.
- Oké. Ugye nem lesznek ott Andy-ék? - kérdeztem reménykedve.
- Elméletileg nem. Maximum elmegyünk egymás mellett. - sóhajtottam egyet.
- Akkor menjünk.
- Srácok! Indulunk! - ordította el magát. Előjöttek, de amikor megláttak meglepődtek.
- Elkenődött a sminkem? - kérdeztem.
- Nem. - és egy kaján vigyor Devin arcán.
- Leütlek. - mondtam és már nem is mosolygott. Motionless átkarolta a derekam és így indultunk el. Amikor megláttam Ash-éket hozzábújtam és mosolyogva mentem tovább. Megmarkolta a hátsóm.
- Perverz állat. - és megütöttem a vállát.
- Nem. De az ott hátul formás.
- Anyád formás. - mondtam és visszamentem, ott pedig megcsókolt. Aha. Ha a helyzet hozza. Az agyam még mindig azon kattog, hogy hogyan hozzak össze neki egy gyereket. Na, mindegy. Majd valamit kitalálok. Elkezdték a gyakorlást, de Motionless engem nézett mindig.
- Lemenjek a nézőtérbe? - kérdeztem. Bólintott. Elé mentem és leugrottam. Ez nem volt olyan jó ötlet magassarkúba, de nem történt semmi különös csak átjött rajtam a hideg és alig bírtam megmozdulni. Folytatták és most már jobban nézett ki. Most legalább ide néz és nem oldalra. Holnap lesz koncertjük. Kíváncsi vagyok a menetrendre. Egy kis szünetet tartottak.
- Motionless. Milyen sorrendbe fogtok fellépni?
- Nyugi, nem lesz itt a Black Veil Girls. - mondta nevetve. Elkezdtem mérgesen nézni rá. Védekezően felemelte a kezét. Folytatták, de a második dalnál felém nyújtott egy mikrofont.
- Mi az? - kérdeztem.
- Az Angel Eyes-t akarom énekelni, de kell egy nő is. - magyarázta.
- A srácok tudják a dallamot?
- Igen. Ez a koncerten nem fog menni, de jó gyakorlásnak. - mosolygott. Sóhajtottam egyet, elvettem a mikrofont és felmentem a színpadra.
- Kezdhetjük mondtam. - és elkezdtünk. Nem is volt olyan rossz. Csak az a rész nem tetszett amikor közel jött hozzám.
- Ez jó volt. - tapsolt egy ismeretlen pasa, amikor befejeztük - Hogy hívnak?
- Annabella Rose Quinn. - válaszoltam.
- Én Chris-ék menedzsere vagyok Brandon. - és felém nyújtott egy névjegy kártyát. Elvettem és megnéztem - Az akusztikusokból kevés van a mostani Warpeden. Nem akarsz te is gitározni és énekelni?
- Úgyis unatkozok. Úgyhogy - egy kis szünet - rendben.
- Oké. Máris kezdhetsz. Rábízlak egy másik menedzserre, hogy mondjon el neked mindent. - mosolygott és elment. Odahúzott magához Motionless.
- Csak okosan. - suttogta a fülembe és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése