2015. július 7., kedd

28.rész

"- Mit csináljunk akkor? - kérdezte Al.
- Menjünk vissza, mert engem a deszka nem kedvel és őszintén most már én se őt. - masszírozta Ash az orrnyergét. 
- Oké. Összedobok nektek valami kaját és ha velem tartotok visszamegyek a San Fran Feszt partijára. - mondtam."
Visszamentünk és gyorsan összedobtam pár melegszendvicset. Ameddig én csináltam a kaját addig a lányok szép sorban mentek zuhanyozni. Mikor kész lettek mindenki lezuhanyzott csak én nem. Andy pont akkor ment be. A srácok leültek egy szál törölközőbe az asztalhoz és elkezdtek falatozni. Én beosontam a pasimhoz és vele együtt áztattam magam. Hátulról átöleltem.
- Na, most ki a perverz? - kérdezte kaján vigyorral az arcán, miközben felém fordult. Na, ne fordulgass itt nekem, mert beindul a fantáziám.
- Én. De még ma le akarok zuhanyozni. - mondtam és elővettem a tusfürdőmet és a Fekete Hercegem elé álltam. Elkezdtem mosakodni.
- Hééé! Én voltam itt hamarabb. - nyavalygott és a vállamra rakta a fejét.
- Ha nem teszed arrébb a fejedet, akkor azt is megmosom. - már az arca felé közelítettem, de elvette a fejét és átrakta a másik vállamra.
- Ne a fejemet mosd meg. Inkább ezt itt nekem. - elkezdett a testemen felfelé indulni a kezével, már a mellemnél volt, de felé fordultam.
- Oké. - és egy vállrántással elkezdtem. Kezdtem a felső testével, utána a hasam és lejjebb és lejjebb.
- Ez most jól esett. - mondta, mikor befejeztem. 
- Perverz. - csókoltam meg - De menjünk mert ezek CC megeszi még a mi kajánkat is. - magamra tekertem egy törölközőt és a szerelmem is ugyanezt tette. Kimentünk és épp 2 melegszendvics maradt. Már Ash és Chris nyúltak volna értük, de rácsaptam a kezükre.
- Ez az enyém, az pedig az Andy-é. - mondtam és elvettem az én részem. Leültem a kanapéra falatozni és elkezdtem nézelődni Twitteren. Láttam, hogy a hercegem felrakott egy képet rólam és odaírta, hogy de nem tudtam elolvasni, mert kikapták a kezemből az IPhone-t. 
- Hééé! Most adod vissza vagy széttéplek. - jött egy üzim.
- Ki az a Lucy? - kérdezte Andy miközben a telefonomat nézegette.
- A csajom, úgyhogy add vissza. - felálltam és kikaptam a kezéből.
- A csajod? - kérdezték a srácok. A lányok ezen csak nevettek.
- Igen. És akkor? - kérdeztem és megnyitottam az üzenetet.
- Neked nem pasid van? - kérdezte Ash.
- Igen van pasim. De miért ne lehetne közbe csajom? - értetlenkedtem.
- Akkor többesbe nyomjátok. Alice! Drága! Nem nyomhatnánk mi is közösbe? - kérdezte CC.
- Nem! - ordította le Vöröske a barátja fejét. Nem foglalkoztam velük inkább olvastam az üzenetet. Persze magamban.

Szia Anna!
Rég beszéltünk. Hiányzol. Mikor jössz nálunk? Na de nem is ez a lényeg. Szeretném ha eljönnétek anya és a pasija esküvőjére. Igen. A drágalátos anyucim megházasodik. Itt ugrálok örömömbe. Gondolhatod. Hozhatod magaddal a barátnőidet és a pasijukat. Ti lennétek a koszorúslányok. gyere létszi. Nem akarok egyedül lenni.

Ennyit írt. Gondolom, hogy milyen nehéz lehet neki. Nincsenek barátai. Senkije sincsen. Az anyja nem foglalkozik vele, az apja a sitten van és közben elváltak az anyjával. Most megházasodik és kitudja, hogy milyen pokolfajzat gyerekei vannak annak a pasasnak. Szegény Lucy-kám. A Twitteren találtam meg. Andy-t és a srácokat követi csak onnan tudtam meg, hogy van neki. Az osztálytársai minden emo-s kurvának elhordták. A suliba megalázták. Nem is emo hanem rocker. Olyan, mint Andy. Nem csak azért csúfolták, mert rocker hanem azért is mert kiderült a titka. Egy titok amit senkinek sem szabadott volna megtudnia. A titok, pedig az hogy meleg. Igen meleg. Facebook-on is megkerestem és bejelöltem. Elfogadta a jelölésem és elkezdtünk beszélgetni. Elkértem tőle a telefonszámát, hogy tudjak úgy is beszélni vele. Jacksonville-ben lakott. Találkoztunk is néhányszor. Egy idő után elkezdett bízni bennem és jobban megnyílt felém. Minden bánatát elmondta nekem, én pedig segítettem neki ahogy tudtam. Fél év után elköltöztek, mert az anyjának új pasija lett. Gondolom ez akivel össze fog házasodni. Lucy-ról még Al se tud/tudott.
- Na, akkor miféle fajzat ez a Lucy? - kérdezte a hercegem a hátam mögött. Elolvasta az üzenetet.
- Mások üzenetét nem szabad elolvasni. - leültünk a kanapéra - Lucy Lewis. Megérem a helyzetét. Az anyja egy nagy kurva, az igazi apja pedig sitten van. Testvére nincs. Az anyja kitudja, hogy hanyadszorra házasodik már meg. A mostani pasijának vajon hány pokolfajzat gyereke van? Úúúgy sajnálom a kis csajt. Most majdnem olyan helyzetbe van, mint amiben te voltál. - megsimogattam az arcát - A suliba cikizik azért, mert rocker de ők emo-nak nevezik. Úgy bánnak vele, mint egy kutyával, ha látnád, hogy Twitter-en és Facebook-on miket irkálnak róla és neki. Most az anyja megint házasodik és azt kérte, hogy legyünk ott mert nem akar egyedül lenni. Akartok menni esküvőre?
- Igen! - ordították.

Szia Lucy! :) 
A srácok, lányok azt mondták hogy szívesen mennek. Akkor megyünk 10-en és 5 koszorúslány + 5 fiú. Az az 5 fiú a Black Veil Brides és a csajok pedig a barátnői. Most hol is vagytok, mert nem tudom követni anyukád?

Elküldtem neki.
- Csak, hogy tudjátok ő meleg. Igaz. Rám nem mászott, de ki tudja hogy ennyi szép csajra nem-e fog. - kacsintottam egyet.
- Menjen el Emily közeléből. - húzta magához a barátnőjét Ash. Nevettük egy jó nagyot és elkezdtünk öltözködni.
Alice

Anna

Ella

Emily

Sammi

Elkészültünk és gyorsan felkaptunk egy magassarkút. A lábbeli úgyis le fog kerülni rólunk úgyhogy nem vettünk fel valami nagyon csili-vili és drága cipőt. Betuszkoltuk magunkat a furgonba és indultuk a party-ra. Félúton eszünkbe jutott, hogy a buszba hagytuk a jegyeket. Kirakattuk magunkat a fesztivál kapujánál és visszament Jake a jegyekért. 15 perc múlva meg is jött. Felmutattuk a hegyomlásnak és már indultunk is. Az egyik színpad felől hangos zene hallatszott. A sátorok mellett egy csomó részeg vagy félrészeg csaj illetve fiú. Mentünk, de megállítottak minket a részegek.
- Sziasztok csajszik! Ééé - csuklik - értün' nem hannátok itt ezeket ne! - mondta pasas. Vele volt még 5 fiú. Fogtam a fejem és felgáncsoltam. A összes többi pedig felesett magától. Tovább indultunk a zene irányába és hátramentünk a Backstage-be. 
- Megjöttek a szépségek. - mondta Funny Man.
- Anna. Menjünk már egyet baszni. - nyavalygott Danny.
- Mennyit ittak? - kérdeztem John-tól.
- Mindegyik 1 üveg Jack Daniel's-t, Jim Beam-ből pedig pár kortyot és pár pohár sör. - magyarázta.
- Milyen sört? - kérdeztem.
- Belga. Asszem'. - mondta.
- Nem megyek veled, Danny. Mindegyikőtöket utálom. 
- Miért? - kérdezték hangosan, nyavalyogva.
- Nézzétek Andy-t. Ő Corona-t iszik, ti pedig Belga sört ittatok. A rákba a belga sörötökkel. - mondtam és beleültem a hercegem ölébe és elvettem tőle a sört és meghúztam.
- Édes, hozzál magadnak. - csókolt bele a nyakamba.
- Nincs kedvem. - dőltem neki.
- Oké, hogy nincs kedved de a hajadat ne az arcomba lógasd. - láttam, hogy senki se fog hozni nekem sört ezért feltápászkodtam és elmentem egy rekeszért, amiben még van Corona. Nagy nehezen találtam. Visszamentem és mindenki eltűnt.
- Hova lettek? - kérdeztem az egyedül iszogató szerelmemet.
- Elmentek táncolni. - elkezdtem felé menni, de egy magassarkúba beleléptem.
- Hogy a rák egye ki a beledet, te kurva picsa! - szegény cipő. A falnak dobtam, ami megrepedt.
- Azt nem én dobtam, akkor nem én repesztettem meg a falt. - mondtam és mintha semmi nem történt volna leültem egy székre és felbontottam egy sört. Iszogattunk és beszélgettünk. Na, ne. Ennél rosszabb már nem is lehet. Elfogyott a sör.
- Ahonnan ezeket hoztam egy csomó pia van még. - mondtam é húztam magam után Andy-t.Azt nem értem, hogy miért nem a Drama Club vagy ChrisB a DJ. Miért David Guetta. Nem azt mondom, hogy rosszul tud keverni, de akkor is. Bementünk a szobába és az első amit levettem a polcról az a Jim Beam volt. Jack-et nem találtam. Elhagyott a férjem. Ez nem ér. De van másik is. Jim Beam. Ha ő nincs akkor ott van Andy Biersack. Ő csak a harmadik. 

1. Jack Daniel's
2. Jim Beam
3. Andy Biersack
4. Corona
5. Martini
6. Bloody Mary (koktél)
7. Blue Arrow (koktél)
8. Manhattan (koktél)
9. Rosé 
10. Bor (abból is csak az Új-Zéland-i)

Ez az én Top10-em. Megittam 2 üveg Jim Beam-t, pár üveg bort és rosét, a szerelmem 3 üveg Jim Beam-t és jó sok bort és rosét. Valami baja van. Nem szokott ennyit inni, mert azt mondta, hogy vigyáz rám. 
- Mi a baj, Andy? - kérdeztem és kivettem a kezéből az üveget és elraktam.
- Semmi. Mi lenne? 
- Soha nem szoktál ennyit inni. Csak akkor ha valami van. - simogattam meg az arcát. Elterített.
- Komolyan? Féltékeny vagyok. - mondta és elkezdte csókolgatni a nyakam.
- Miért vagy féltékeny, szívem? - a kezem közé fogtam az arcát és kényszerítettem, hogy a szemembe nézzen.
- Danny kijelentése. Lucy a csajod miatt olyan szomorúan, fájdalmasan beszéltél róla. Elhanyagolsz. - mondta és folytatta amit elkezdett.
- Nem hiszem, hogy csak ennyi a baj. Csicseregj csak. - mondtam és megint megfogtam az arcát.
- Ezeken kívül nincs semmi.
- Andy! Tudom, hogy van valami. Érzem itt bent is - mutattam a szívemre - és látszik rajtad, hogy valami bánt. Ha ilyesmik bántanak akkor mindig ölelgetsz, csókolgatsz meg ilyenek. Ismerlek Andy. - sóhajtott egyet és elővette a telefont. Keresgélt benne valamit és egy üzenetet mutatott nekem.

Hello Andyke! (már itt kihúzták a gyufát, csak én hívhatom Andykének)

Rég láttalak. Annyira hiányzol. Hogy van az a cafka? Remélem szarul. Küldtem valakit, hogy intézze el. Figyelj rá! Nem is. Tűnj el onnan, mert téged is megöl és azt nem akarom. 
Puszi

- Akárki is írta, ne higgy neki. Nincs semmi bajom. Tudok vigyázni magamra és körülöttem valamilyen okból kifolyólag mindig van valaki. Ne aggódj. - elvettem a telefont és kitöröltem az üzenetet - Volt üzenet. Nincs üzenet. - visszacsúsztattam a zsebébe.
- Nyugi. Nem lesz semmi bajom. Már a srácok is tudnak róla, úgyhogy nincs semmi baj! Igaz?! - ordítottam.
- Igen! - nyitották ki az ajtót.
- Andy! Haver! Nyugi. Nem lesz semmi baja, Madárkának. Itt vagyunk mind és a csajokkal szét se lehet választani őket. - mondta Ash.
- Hidd el. Igaza van. Alice tánc közben egész végig azon aggódott, hogy mi van Anna-val. - mondta Chris.
- Nem csak Al. - mondta Jinxx.
- Jaja. - mondta Jake.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése