2015. július 29., szerda

50.rész

"A határidőt lerövidítem 1 évre. 1 év múlva várom a gyereket, drága Anna. És még valami. Ahhoz, hogy ezt biztosan megcsináld elrabolom, az egyik barátodat. Nem hiszem, hogy nagyon fontos neked Dimitry.
Black Drug

Ne! Erre semmi szükség. Biztos, hogy meg lesz, de ha nem akkor engem ölj meg először.
Anna

Ez nagyon vicces apa. El kell lopni egy barátomat, akit annyira ismerek, mint a tenyerem. 

Erre nem számítottam, de rendben van. Akkor ha nem sikerül akkor téged öllek meg először. A gyereket pedig elengedem. 
Black Drug"
Oké. Elintéztem, azt, hogy engem öljenek meg. Várjunk! Először! Már mindegy. Megállunk és egyenesen Motionless-hez megyek és lefekszem vele. Ez elég furcsán hangzik. Előkeresem a fogamzásgátlót és kapok be belőle egy csomót. Visszaszlalomoztam a fürdőbe és megkerestem a kisebbik neszesszerem. Abba vannak a gyógyszerek. Na. Elővettem és megnéztem, hogy még mennyim van benne. Alapból nem volt sok benne, de most van benne 3 szem. Akkor majd azt beveszem, amikor megállunk. Elég akkor. Visszaraktam a helyére. Előrementem Jaime-ez.
- Mennyi maradt mér az útból? - kérdeztem.
- Olyan 1 órára vagyunk onnan. 
- Addig felkeltek mindenkit. Megint.
- Igazad van. Majd este aludnak. - mosolygott. Én visszatotyogtam az alvókhoz és elkezdtem gondolkodni, hogyan költsem fel őket. Előveszem a Bluetooth-os hangszóróm és elindítok egy zenét. A választott nem más lett, mint Avenged Sevenfold Nightmare albuma.
- Ha azonnal nem keltek fel, akkor rátok lépek a cipőm sarkával. - figyelmeztettem őket. Mindenki gyorsan felült. Csak a bátyám lustálkodott. Odamentem hozzá.
- Te most alszol? - suttogtam a fülébe. Nem reagált akkor ezek szerint igen.
- Szeretlek. - mondtam és a hátába léptem.
- A faszom! - ordította.
- Az nem a faszod volt, hanem a hátad. De ha szeretnéd oda is lépek, hogy egy kicsit még jobban felébredj. - és már kezdtem közeledni a pont felé, de megfogta a lábam.
- Meg ne próbáld. - mondta fenyegetőzően.
- 1 óra múlva odaérünk New Orleans-ba és én bulizni szeretnék. - mondtam - Ja, nem. Más terveim vannak. Akkor egy olyan 2 óra múlva indulhatunk majd.
- És mi lesz a terved arra a 2 órára? - ölelt át hátulról Andy.
- Lefekszem Motionless-el. - mondtam és mindenkiben megállt az ütő. Justin kiköpte a vizét, Lucy-nak a hajában ragadt a fésű és nyitott a szája. Al-nak a rúzsa végig van húzva az állán. A többiekről nem is szólva. 
- Hogy mit csinálsz?! - szólaltak meg egyszerre. Végre. 2 perc után kiolvadtak.
- Mondjam hangosabban vagy mi? Le-fek-szem Mo-ti-on-less-el. - tagoltam.
- Miért? - kérdezte Kellin.
- Black Drug az előbb írt, hogy lerövidíti 1 évre a határidőt. Most kell cselekednem, mert ha nem, akkor megölnek mindenkit. Megérkezünk beveszem a maradék fogamzásgátlót és kész. - és bementem. Nem fogok mostantól szóba állni senkivel. Szólni kellene Jaime-nek. Előrefutottam. 
- Jaime?
- Mondjad.
- El tudod, akkor a szállást intézni nekem, minél messzebb? - ültem le mellé.
- Persze. Hova?
- Hol tudod? - és elkezdett gondolkodni.
- Kint Angliába van pár haverom. 
- Addig azért nem akarok elmenni. - nevettem és megint elkezdett erősen gondolkodni. 
- Van egy színész haverom. nem tudom, hogy ismered-e. Taylor Kinney.
- Ismerem. - bólintottam.
- Neki van egy nyaralója Malibu-ban és most nincs ott senki. Megkérhetem őt, hogy odamehess. - és egy pillanatra rám nézett - Tengerparti ház. Elég szép. Nekem elhiheted, már egyszer voltam ott. Majd képeket is mutatok róla.
- Tökéletes lesz. - és odamentem mellé - Ne mondj senkinek semmit, arról, hogy hova megyek és mikor. - suttogtam a fülébe.
- Oké. Mikor akarsz menni?
- Ma milyen nap van? - kérdeztem.
- 14, kedd.
- 14?
- Igen. Szinte egy egész napot átaludtál.
- Majd ha Atlantában leszünk. 
- Sokat kellesz akkor utaznod. Hívok majd egy másik havert, aki nem híres. Oké?
- Köszi, Jaime. Imádlak. - és nyomtam egy puszit az arcára - Ja, és Jaime.
- Mondjad.
- Eljössz, majd akkor velem megnézetni?
- Persze. - mondta mosolyogva.
- Tényleg köszönöm. Nem tudom mi lenne velem, ha te nem lennél.
- Ugyan? Egy barátnak bármit. - mosolyogva elmentem. Kivettem egy Monster-t. Megnéztem a régi telefonom az üzeneteket és a hívásokat. Henry, Jason és Chris hívott párszor. Visszahívom az egyiket. Csörgött párat aztán felvette.

- Miért nem bírod felvenni azt a baszos telefont? - üdvözölt.
- Szia, Henry. Igen. Én is örülök, hogy beszélhetek veled.
- Mizu van veled?
- Semmi különös. Majd Malibu-ba el tudtok jönni vagy legalább valamelyikőtök? - kérdeztem halkan.
- Nyár van. Strandoltunk már meg minden. Unatkozunk. Szerinted?
- Ezt egy igennek veszem. Majd találkozunk ott 20-án. 
- Oké. De minek mész oda?
- Tudod. A terv.
- Ja? Most leszel terhes? 
- Igen.
- Oké. Ezt fel kell emésztenem.
- Vicces vagy. Tudod, hogy nem leszek igazándiból terhes.
- Tudom, de akkor is. Ilyen hamar?
- Igen, mert lerövidítette az a fasz a határidőt.
- Na, ne. És mennyire?
- 1 év.
- Az kevés.
- Ja. 3 hónap + a terhességi időszak ami 9 hónap.
- Mit fogunk ott csinálni 9 hónapig és nem mehetek ki, mert akkor egyből meglátnak.
- Ja. Majd alszol, eszel, iszol, fürdesz, házi buli és sorolhatnám még.
- Majd első nap irány a tenger.
- Azért. - mondta és elnevettük magunkat.
- Biersack! - hallottam meg.
- Nekem most mennem kell, mert ezek szétnyúzzák egymást.
- Oké. Szia.
- Puszi. Szia. - és bontottam a vonalat. Hátramentem megnézni, hogy mi az ábra és párnák mindenhol, Vöröske vs. Fekete Herceg és a többiek egy sarokban ülve nézik a 3D mozit. Befogtam a fülem és beraktam egy Justin Bieber számot. Mindenki befogta a fülét, de már a Vöröske-Fekete Herceg páros a földön fetrengett. Elkapcsoltam és odamentem. Rájuk néztem, megcsóváltam a fejem és elmentem. Leültem, elővettem a laptopom és bekapcsoltam egy filmet. A választásom A csajok bosszú-ján esett. Vicces ez a film. Most nem akarok semmi horrort, se valami nagyon csöpögős, nyálas filmet. Ez most pont jó. Betettem a fülest, hogy csak ezt halljam. Hoztam magamnak Oreo kekszet és azt ettem. Néha idejöttek és elkezdtek nekem pofázni, de nem figyeltem rájuk. Alice kihúzta a fülemből ami benne volt és elkezdett nekem beszélni.
- Anna. Mi az? Miért nem figyelsz ránk? Most nincs itt senki, aki nem tudná a tervedet. Anna.
- Semmi köze, senkinek semmihez. Hagyjatok békén. - és visszadugtam. Sok szempárt éreztem magamon. Elvette valaki előlem a gépem és leült elém.
- Anna. Mi a baj? - kérdezte - Csinált valaki valamit, vagy mi a baj? 
- Semmi. Most már visszaadhatnád a gépem. Filmet nézek.
- Nem. Addig nem adom ameddig el nem mondod.
- Oké, Biersack. Nem kell. - és előrementem és idegesen leültem - Nem igaz. - dünnyögtem.
- Nyugi. Mindjárt megérkezünk. Mehetsz, majd akkor utadra. - mondta Jaime és rácsapott a combomra.
- Kösz. Még mennyi van?
- Most értünk be a városba. Már csak a helyet kell megkeresni és kész.
- És az meddig fog tartani?
- Ha nincs dugó, de ennek az esélye 0 úgyhogy egy olyan 15-20 perc.
- Abból az 1 órádból lett másfél óra vagy több.
- Én csak tippeltem.
- Pisiszünetre megállunk?
- Ott van hátul a mosdó.
- Én hátra nem megyek.
- Akkor tartsd vissza. - mondta én pedig elkezdtem számolni. Ez az idegességem ellen szuper. Egy 15-20 perc múlva meg is érkeztünk. Gyorsan bekaptam a bogyókat és elindultam. Megkerestem a MIW buszt és berontottam. Szerencsére csak Motionless volt bent. Bezártam kulcsra az ajtót.
- Minek kulcsra bezárni? - kérdezte.
- Majd meglátod. - mondtam csábosan. Elkezdtem csókolni és ő ezt viszonozta. Utána mentünk az ágyba és lefeküdtünk. Nem úgy, hanem amúgy. Miután végeztünk, már este 10 volt. Kurva jó. Imádok Motionless-el baszni. Lágy volt. Most komolyan. Még Jordan-el is jobban basznék, mint vele. Próbáltam nem feltűnően tartani a távolságot, de hát ez nem sikerült. Ez a beteg vadállat mindig is ilyen volt. Ha beindul nem nagyon lehet leállítani. Csak akkor, ha megunja. Én ezek után felöltöztem.
- Elmegyek beszélgetek Dana-val. - mondtam.
- Oké, cica. Vegyél fel valamit, mert az este hideg. - mondta. Vegyek fel valamit? Ez most hülye! Szerinte hoztam is bármit magammal?! Rám adta az egyik bőrdzsekiét.
- Majd hozd vissza. - mondta és én elmentem. Most csak egy emberhez akarok menni, aki megért, nem árult el és most szükségem van rá. Nem. Nem Alice-ra és a többiekre gondoltam. Most velük nem akarok beszélgetni. Megkerestem a megfelelő buszt és berontottam.
- Maria. - mondtam amikor megláttam szőke barátnőmet. Odamentem hozzá, megöleltem és már folytak is a könnyeim.
- Anna. Mi a baj? Anna. - mondta lágyan és simogatott - Ez Motionless-é? - én csak bólintottam - Akkor már értem. - mondta és elvezetett az ágyáig. Leültetett. 
- Travis, zárd be az ajtót és csinálj nekünk teát. - mondta az egyetlen tagnak aki bent volt, rajtunk kívül. Ő csak bólintott és nekilátott a feladatának.
- Nyugi. Ne sírj. Minden rendbe jön. - mondta és még mindig simogatott. Így voltunk addig ameddig sírtam. Amikor már nem folytak patakokban a könnyeim, elkezdtük inni a teát.
- Mesélj. - mondta lágy hangon Maria.
- A buszban összevesztem a srácokkal. Az én hibám volt, mert nem akartam akkor látni senkit. De az azért volt, mert fájt, hogy le kell feküdnöm azzal az állattal. Én nem akartam ezt, de nem tehettem mást. Black Drug lerövidítette 1 évre a határidőt és nincs sok időm.
- Értem. Mikor fogod megnézetni?
- Atlantában és akkor Jaime egyik haverja felvesz és elvisz Malibu-ba. Upsz!
- Mi az?
- Ezt nem akartam elmondani. Kérlek, ha valaki kérdezi, hogy hol vagyok ne mondj semmit. Rendben?
- Oké. - mondta biztató mosollyal.
- Jön majd velem Henry és a többi hülye, úgyhogy lesz társaságom.
- Vigyázz velük, mert kanos disznók. Főleg az a Jason.
- Tudom. - és nevettünk. Maria mindig megtud nevettetni bármilyen helyzetben.
- Még valami van. Látom rajtad. - mondta komolyan.
- Stressz. - mondta a végét hosszúan és sóhajtottam egyet - Lehet, hogy az apánk Black Drug, ott van Andy akin látom, hogy akar és fáj neki ez az egész és ez nekem is nagyon fáj. De még sorolhatnám. Van egy csomó minden.
- Egy utolsó kérdés. Te is kívánod Andy-t?
- Igen. Mindennél jobban. Elmennék vele a világ végére is, csak kettesben legyünk. Ez sajnos 1 évig nem fog menni.
- Mindennek nézd a jó oldalát. Ha elmész, akkor lesz egy kis kiruccanásod és tengerparton leszel. 
- Ha elmegyek az mindenkinek fájni fog.
- Ebből is látszik, hogy mennyire szeretnek. Erősítsd meg magad azalatt a 9 hónap alatt. Erősítsd a bizalmadat, az izmaidról se feledkezz el és a lelki erődről se. Legyen lelki és testi egészséged. Nem azt mondom, hogy legyél mindig halál nyugodt, vagy legyél hippis. Nem. Te legyél Annabella Rose Quinn, Kellin Quinn húga, Andy Biersack nője és a mi barátunk. Annabella Rose Quinn egy büszke, magabiztos, nagy szájú, erős csajszi. Annabella Rose Quinn. a rocker húg. - ez nem is hangzik rosszul.
- Nem vagyok nagyszájú.
- De. Nagyon nagy a szád. Akkora, mint a szíved.
- Köszi, Maria. - öleltem meg.
- Bármikor, csajszi. Akkor majd írj nekem minden nap. Oké?
- Rendben.. Te is. A bátyámról, az állapotukról és mindenről. A legszaftosabb hírektől, a legunalmasabbig, mindenről írj. 
- Oké. Ha valamelyik idióta molesztál szóljál. Vannak nekem embereim mindenhol, majd ők elintézik.
- Oksa. Megyek vissza átöltözöm és elmegyek bulizni.
- Megyek veled én is. - mondta és felállt.
- Nem lesz feltűnő, hogy én meg te eltűntünk?
- Az is igaz, de egyedül nem mehetsz. Hívd el Dana-t vagy valamelyiket.
- Honnan tudsz róluk?
- Én mindenről tudok. - kacsintás.
- Köszi, Maria. Imádlak. - és megöleltük egymást.
- Én is imádlak, csajszikám, de most menj és bulizd ki magad. 
- Igenis, kapitány. - és elfutottam. Felvettem az egyik kedvenc Bebe Rexha-s ruhám, pár ékszerrel és egy magassarkúval megspékelve. 
- Hová mész? - kérdezte a bátyám.
- El. Szia. - és megpusziltam - Sziasztok, majd jövök. - és kimentem. Megkerestem Dana-t és a lányokat, akik az öltözőben beszélgettek.
- Sziasztok. - mondtam. Mindegyikük idenézett lenéző tekintettel.
- Bocsi, lányok, hogy nem mentem, de rosszul lettem és elaludtam.
- Anna. Miért hazudsz nekünk? - kérdezte Meghann.
- Én? Nem értem, hogy miről beszéltek.
- Utálom ha hazudnak nekem. - mondta Kate és nekilökött a falnak - A közelünkbe férkőzöl, barátok leszünk, aztán hazudsz nekem, nekünk, az egész csapatnak és azt várod, hogy ne legyek ideges?! 
- Kate. Nyugi. - mondta Dana.
- Nyugodjak le?! Ha ezeket megcsinálta velünk ki tudja, hogy még miket mondott rólunk! Mondhatom szép barát.
- Ti nem értetek semmit! Ha elmondanám úgyse értenétek és ugyanígy maradna minden. Kate ideges és nem bízik bennem, de nem csak ő nem bízik bennem, hanem ti mindannyian. Még azok is akik nincsenek itt. Utálok mindent és mindenkit! Leszarom ezt az egészet! Megyek egyedül bulizni. - és elviharoztam. Ez nem lehet igaz. A faszom ki van mindennel. Mindkettő telefont ledobtam a földre és rátapostam egy csomószor.
- Anna! Anna! Nyugi! - jött ide.
- Hagyj békén! Hagyjon békén mindenki! - ordítottam.
- Anna, nyugodj már meg! Nem lesz semmi baj. Gyere. - és megölelt, én pedig a karjaiban elkezdtem itatni az egereket. Megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése